Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Opprinnelig skrevet av danny85
    Har en kompis i Bastionen (Lyn) som sier at Guldbrandsen er noe av den beste han har sett. Hurtig, teknisk, god balanse. Han sa til og med at han har vært lyns beste spiller så langt. Lover bra! Han spøkte også med at vi henter han tilbake og låner ut knudtzon til Lyn. Han mener oppriktig at Fredrik G er bedre en Erling..

    Dette er en kar som har vært med lyn i hele talentperioden deres..

    Positivt!
    Relatert: Har en kollega som er Lyn-supporter. Han truer med at vi aldri skal få tilbake Gulbrandsen
    Knurr...

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Leif A
      Relatert: Har en kollega som er Lyn-supporter. Han truer med at vi aldri skal få tilbake Gulbrandsen
      Samme på jobben... Han Lyn-supporteren roser han opp i skyene.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Er det noen her som jobber på samme sted uten å vite om det eller er det rett og slett tilfeldig at dere har møtt på begge Lyn supportene?
        Haha ;-)

        Nydelig å lese at BukkenJR gjør det bra og er godt likt, men at han er ett stort talent veit vi jo.. Håper å se han i LSK drakt igjen i fremtiden!

        Kommentar

        • *46*

          Garantert at jeg ikke jobber sammen med noen av de andre her på forumet. Det vet jeg lett. Er kun meg og en til på jobben som holder med LSK. Og han andre er garantert ikke her inne

          Man kan jo si at Lyn fansen har spredd seg godt rundt til å være så få

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Samme på jobben... Han Lyn-supporteren roser han opp i skyene.
            Kan underskrive på dette. Har en kollega som er trofast Lyn-supporter som skryter veldig av Mini-Bukken. Tror ikke vi snakker om samme kollega.

            Kommentar

            • ragnarrock
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 937

              jeg har sett et par kamper med lillebukk på banen for lyn.. og jeg er veldig imponert og roser han oppi skyene (selv om jeg synes han bør bygge på seg erfaring og god følelse resten av sessongen før vi henter han hjem og gir han en skikkelig sjangse til å spille seg fast inn på a-laget.)
              men det gjelder vel ikke ettersom jeg da er LSK supporter og nærmest kun følger med på Fredrik når han er på banen..

              så, da er alle enige.. lille bukk er flott!
              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

              -RagnarRock-

              Kommentar

              • *46*

                Fint at lillebukken kan spille i Lyn. Ikke langt unna og ganske seriøse når det gjelder ungdomssatsing. Tipper dette var ganske så godt avtalt når Fredrik skrev ny kontrakt før sesongen. Han var ikke spesielt hypp på 3 divisjonsfotball!

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  G16 laget var med på Kappa Elite Turnament i helga, med norges beste G16lag og noen skandinaviske. Jeg fikk ikke tid til å ta turen og se på, men har lest litt om kampene og resultatene. Og tenkte kanskje andre også syntes det var interessant.

                  Laget til Lsk endte på 7. plass, men var veldig nære å gå til a-sluttspillet på bekostning av Rosenborg, som ble nummer 2 i turneringen.

                  Resultatene i kampene:

                  LSK - Lyn 6-3
                  LSK - Rbk 4-4
                  LSK - Gais 3-2
                  LSK - Stabæk 4-5 (Golden Goal)
                  LSK - Løv/Ham 3-1

                  Kampreferat kan leser på http://www.lskgutt16.com/32447488 (veldig bra side!)

                  Ser ut som om Ohi var den store spilleren i turneringen, assistene og målene som blir nevnt i referatene er fordelt slik på spillerne:

                  Navn Mål - Assist

                  Ohi 8 - 2
                  Ray 4 - 2
                  Fabian Vatne 3 - 1
                  MArkus Furseth 1 - 0
                  Amir Adjou 1 - 0
                  Lars Marius Glasøe Heier 1 - 0
                  Jakob Omholt Grefsli 0 - 3
                  Ole Martin Bystøl 0 - 3
                  Christian Bjerkenes 0 - 2


                  Det var også uttak til statoils talentleir for G16 og G15 for noen dager siden. Dette uttaket ble vel nevnt i nyhetstråden. Her ble følgende LSK spillere tatt ut:

                  G16
                  Landslagstroppen:
                  Raymond Haraldsen
                  Ohi Omoijuanfo
                  Utfordrertoppen:
                  -
                  Reserve:
                  Johan Kolbjørnsrud
                  Markus Furseth
                  Jacob Grefsli

                  G15
                  Landslagstroppen:
                  Marius Høibråten
                  Utfordrertoppen:
                  Amir Adjou
                  Reserve:

                  Uttaket kan også finnes her:

                  G15


                  G16

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Et par observasjoner etter å ha lest lsk.no sin rapport fra siste juniorkamp(http://www.lsk.no/?did=9128788):

                    Ohi putta 9 i kappa turneringen og ble toppskårer. Jeg fikk altså med meg et mål for lite i oppsummeringen min i innlegget over.

                    Ellers legger jeg merke til at Juniorene har henta en keeper på lån som følge av skaden til Fjeldstad. Christopher Heltorp kommer fra R&Å. Lillestrøm følger vistnok også Simen Holter, så kanskje han dukker opp som ny mann i yngre rekker neste år. http://www.raumnes.org/index.php?opt...-div&Itemid=47

                    Ellers er det moro å se at Didrik er tilbake på banen. Veldig imponerende at juniorlaget har gjort det så godt som de har i år, med skader på mange meget gode spillere. Disse blir nevnt som fraværende til forrige kamp:

                    Andreas Fjeldstad, Torje Slettli, Steffen Hjelmtvedt, Alper Gøksû, Simon Gulbrandsen, Shina Michael Babajide, Lasse Lund Olsen, Fredrik Witzøe var ute av diverse årsaker.

                    I tillegg var altså Didrik Mostue også ute frem til nylig. Shina Michael Babajide har jeg forresten aldri hørt om. Noen som har noe info?

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      Tror han er fra Holmlia, men mer enn det vet jeg ikke.

                      Kommentar

                      • Herman
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 1101

                        Har spilt mot Ohi for noen år siden da vi spilte mot Holmlia. Husker han var satans god og scoret nesten alle målene deres.
                        Twitter

                        Kommentar

                        • Gjertsen_KANARIS
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jun 2006
                          • 196

                          Didrik Mostue

                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Et par observasjoner etter å ha lest lsk.no sin rapport fra siste juniorkamp(http://www.lsk.no/?did=9128788):

                          Ohi putta 9 i kappa turneringen og ble toppskårer. Jeg fikk altså med meg et mål for lite i oppsummeringen min i innlegget over.

                          Ellers legger jeg merke til at Juniorene har henta en keeper på lån som følge av skaden til Fjeldstad. Christopher Heltorp kommer fra R&Å. Lillestrøm følger vistnok også Simen Holter, så kanskje han dukker opp som ny mann i yngre rekker neste år. http://www.raumnes.org/index.php?opt...-div&Itemid=47

                          Ellers er det moro å se at Didrik er tilbake på banen. Veldig imponerende at juniorlaget har gjort det så godt som de har i år, med skader på mange meget gode spillere. Disse blir nevnt som fraværende til forrige kamp:

                          Andreas Fjeldstad, Torje Slettli, Steffen Hjelmtvedt, Alper Gøksû, Simon Gulbrandsen, Shina Michael Babajide, Lasse Lund Olsen, Fredrik Witzøe var ute av diverse årsaker.

                          I tillegg var altså Didrik Mostue også ute frem til nylig. Shina Michael Babajide har jeg forresten aldri hørt om. Noen som har noe info?

                          Det er ingen tvil om at Didrik er et av Norges største stopper talenter. Som sikkert mange har fått med seg her på forumet har han vært i Liverpool å blitt testet ut der ( http://www.rb.no/lokal_sport/article2689866.ece og http://liverpool.no/storypg.aspx?id=...1&parentzone=0 ). Etter dette var han en del plaget med skader. Han skulle egentlig til Stoke å trene med de for noen år siden, men en skade satte en stopper for det.

                          Didrik var nesten ute hele fjor årssesongen da han spilte for Skedsmo pågrunn at menisken hadde ryket, dette skjedde to ganger. I følge hans lege så kunne han aldri spille fotball igjen. Men du ser hva han gjør nå, han er en strålende spiller som har lyst til å vise at legen tar feil.

                          Didrik er en spiller som absolutt har det som skal til for å lykkes, for lysten er absolutt der og som han sier selv så har han utviklet seg stort med de nye trenerne. I de siste ukene har han vært skadet igjen. Så får håpe han ikke blir mer skadet i tiden fremover. Blir spennende å se gutten i årene fremover. Jeg har virkelig trua!

                          Ja, jeg kjenner til gutten godt.
                          VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                          Kommentar

                          • Odinster
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2008
                            • 160

                            Opprinnelig skrevet av Leif A
                            Relatert: Har en kollega som er Lyn-supporter. Han truer med at vi aldri skal få tilbake Gulbrandsen
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Samme på jobben... Han Lyn-supporteren roser han opp i skyene.
                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Kan underskrive på dette. Har en kollega som er trofast Lyn-supporter som skryter veldig av Mini-Bukken. Tror ikke vi snakker om samme kollega.
                            Tenkte jeg skulle føye meg inn i denne rekken.

                            Snakket med en ihuga Lyn-supporter i klassen min på skolen i går. Han mente Gulbrandsen var et av de største talentene han hadde sett, og synes det var merkelig at LSK ikke hadde hentet han tilbake allerede.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              RB-Papir melder i dag om at LSK-junioren Colin N'kee denne uka er på et treningsopphold i svenske GIF Sundsvall. Magnus Powell er med på turen til klubben han selv jobbet for i fjor. Powell sier til RB at Colin er sisteårs junior og må derfor se seg litt rundt. Han er i Sundsvall for å kjenne på nivået og vise seg frem.

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                Noen som har noen form for anelse om hva som skjer med lille-Bukken nå som FK Lyn er historie?
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                                  Noen som har noen form for anelse om hva som skjer med lille-Bukken nå som FK Lyn er historie?
                                  Er vel en plass ledig i stallen vår nå som Meter'n har blitt til "Der Bratwurst".
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av Leif A
                                    Noen som har noen form for anelse om hva som skjer med lille-Bukken nå som FK Lyn er historie?
                                    Med Occean, Tam og Tarik ute er det jo ledig plass i troppen.
                                    Men tipper Strømmen, evt kanskje Nybergsund!

                                    Kommentar

                                    • erikh
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2008
                                      • 443

                                      Med tanke paa hvordan Erling har levert skal man ikke se bort fra at Fredrik kan ta hoeyrevingen. han spilte vel paa hoeyresiden i lyn, og er en teknisk og hurtig kar som nok kan skape litt troebbel paa kanten. konkurransen om startplass paa kantene i LSK er ikke akkurat avskrekkende, soleklart stoerste svakhet i dagens mannskap

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        Raymond Haraldsen er tatt ut på g16 landslaget. Det er jo fint og bra, men det må da være en liten skandale om ikke Ohi er tatt ut? Bør vel være god nok i lange baner?


                                        Kommentar

                                        • Canário
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1471

                                          Opprinnelig skrevet av Odinster
                                          Tenkte jeg skulle føye meg inn i denne rekken.
                                          Føyer meg også inn i rekken nå som Gulbrandsen er tilbake i LSK: Snakket med to ivrige Lyn-supportere som mente Gulbrandsen var det største talentet de hadde sett på lenge. Innsatsen, farten, teknikken og skuddbeinet var allerede langt på eliteserienivå, mente de. Bare sånn for å få hele Bastionen inn i denne tråden

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎