Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Toro
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2007
    • 42

    #81
    Opprinnelig skrevet av HSft
    Spennende å følge uttakene av g-landslagene fremover. Vi har for tiden spillere som er aktuelle for alle lagene utenom G17. Tenker da først og fremst på:

    G19 - Tokstad, Ringstad, Gabrielsen
    G18 - Gabrielsen, Gulbrandsen (Slettli, Hjelmtvedt)
    G17 - ...
    G16 - Haraldsen, Omoijuanfo
    G15 - Høibråten
    Tror ikke Markus Furseth er veldig langt unna G-16 landslaget heller.
    Han spilte en meget god kretskamp mot G-16 laget til Østfold i helgen.
    Der var også Nilsen , trener på landslaget.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #82
      Opprinnelig skrevet av Toro
      Tror ikke Markus Furseth er veldig langt unna G-16 landslaget heller.
      Han spilte en meget god kretskamp mot G-16 laget til Østfold i helgen.
      Der var også Nilsen , trener på landslaget.
      Han imponerte meg veldig når han spilte for kretslaget i slutten av 2009. Men jeg kjenner ikke så godt til han ellers.

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        #83
        Tor Kristian Karlsen, en mann med omfattende kontakter i fotball-europa skriver dette på sin Twitter-konto i dag:

        "mye tyder på at stian ringstad (lsk) blir et hett scouting-objekt hos mange klubber denne sesongen"

        Da er det meldt!
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #84
          Opprinnelig skrevet av hoyt
          Tor Kristian Karlsen, en mann med omfattende kontakter i fotball-europa skriver dette på sin Twitter-konto i dag:

          "mye tyder på at stian ringstad (lsk) blir et hett scouting-objekt hos mange klubber denne sesongen"

          Da er det meldt!
          Bare å gi Ringstad en lengre å bedre kontrakt med en gang. Jeg sa på starten av året i fjor at han er vårt største talent, og det står jeg fortsatt på. Nosa har kommet etter den tid, men er neimen ikke sikker på at han vil blir så mye bedre heller.

          Ringstad er gull for fremtiden! Kan nå så langt han bare vil.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #85
            Opprinnelig skrevet av hoyt
            Tor Kristian Karlsen, en mann med omfattende kontakter i fotball-europa skriver dette på sin Twitter-konto i dag:

            "mye tyder på at stian ringstad (lsk) blir et hett scouting-objekt hos mange klubber denne sesongen"

            Da er det meldt!
            At han sier dette nå tyder vel på at Ringstad imponerte på G19. Blir spennende å se om han er i bra form i morgen.

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #86
              Håper han får spille på venstrebacken fra starten av sesongen, sats på de unge...

              Kommentar

              • lobolars
                Medlem
                Hoffnarr
                • Mar 2010
                • 64

                #87
                Hva med våre talenter

                Opprinnelig skrevet av Henrik
                Håper han får spille på venstrebacken fra starten av sesongen, sats på de ungekyld...
                Er riktig det som skjer med våre talenter.I fjor spillte Ringstad alle treningskampene og gjorde det meget bra.Noen få dager før seriestart kom Nortvedt og ble satt rett inn på laget.
                I år kom Tari og går rett inn på laget,på bekostning av en av våre talenter.Har vi så mye igjen for å bare være snillest i klassen.Det er gode spillere,men de reiser jo tilbake midt i sesongen.Tilbake sitter våre og har ikke fått den kamptrening de ellers hadde fått.Flott for oss Fula,men ikke bra for talentene.Veit at en par av ungguttene har bare ett år igjen av kontrakten,og vil nok søke andre klubber for sin egen utviklings skyld.
                Dette ER VELDIG SYND,OG IKKE lsk verdig.

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  #88
                  Nå vil vel jeg si at talentene vi har, vil også ha mye å lære av Tarik. Både fotballmessig og sportslig. Det er heller dermed ikke bestemt at Tarik kommer til å spille fast heller. Skader kan også dukke opp (bank i forumet?), og da vil de få sjansen. B&B vet hva de gjør
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • lobolars
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Mar 2010
                    • 64

                    #89
                    Ja håper det.Men hva skal så våre talenter gjøre.Spille 3 div.Det er jo ikke noe utvikling.Håper du har sett en 3 div kamp.Hvis ikke så gjør det.Det største gapet i fotball er mellom 2 og 3 div.Husk de fleste er på aldersbestemte landslag.Tror ikke det holder for Hr.Semb.Det riktige hadde vært å leie de ut til en klubb de i elite eller adecco hvor de hadde fått spilletid.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av lobolars
                      Ja håper det.Men hva skal så våre talenter gjøre.Spille 3 div.Det er jo ikke noe utvikling.Håper du har sett en 3 div kamp.Hvis ikke så gjør det.Det største gapet i fotball er mellom 2 og 3 div.Husk de fleste er på aldersbestemte landslag.Tror ikke det holder for Hr.Semb.Det riktige hadde vært å leie de ut til en klubb de i elite eller adecco hvor de hadde fått spilletid.
                      Tror Ringstad, Tokstad og Bolly får bra med tid i år. Pdd har de fortsatt en vei og gå i forhold til stabilitet, trygghet og rutine. Tror det er smart å gi dem muligheten til å spille seg inn mer gradvis. Hadde vært veldig få sikre kort på kantene uten Tarik. Det kan bli tungt for ungkalvene å bære for mye ansvar, noe vi så i fjor. I utviklingsperspektiv er det viktig at man ikke setter seg i en ugrei tabellsituasjon, og derfor mener jeg at det er smart å hente Tarik. Han hever kvaliteten på førsteelveren, noe som i sin tur gir bedre poengfangst og økt trygghet. Med dette til grunn har man råd til å la unggutter slippe til både som innhoppere og fra start. De kan da i større grad fokusere på å spille bra, uten å bekymre seg for konsekvensene av å feile. Vi har nå to gode unge spillere på kantene som vet hvor landet ligger. Om en av disse er utilgjenglige ligger det an til startplass for tenåringene. Av erfaring tror jeg disse tilfellene kommer til å oppstå noen ganger i vår.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av lobolars
                        Veit at en par av ungguttene har bare ett år igjen av kontrakten
                        Hvem? Tenker du på Hansen? Hvem er den andre?

                        De aller fleste har vel to år igjen av kontraktene sine. Altså kontrakter ut 2011.

                        Kommentar

                        • lobolars
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Mar 2010
                          • 64

                          #92
                          Det er Ringstad som har ett år igjen.2011 ja som du sier.Men ifølge nettet for ca.3 uker siden,er han i kikkerten til flere klubber.Det var etter forrige U19 landslagssamling.Har nok gjort det bra over lengere tid der.
                          Men det er jo dumt at talentene våre må bevise bare på landslaget.Det
                          er jo på LSK de vil prestere.
                          Last edited by Grusom B; 11.03.2010, 10:54. Begrunnelse: why kursiv???

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #93
                            HVA FAEN!?!? Få ut fingern og gi den gutten ny kontrakt NÅÅÅÅ!!! Han er jo det største lokale talentet vi har hatt i klubben siden Tore Tornado, eventuelt siden før jeg ble født!!!
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              #94
                              ... Fyren har to år igjen av kontrakta si. Kontrakta går til 2011. Vi kan da ikke være så desperate at vi signerer nye kontrakter hvert år med alle spillere som viser talent.

                              Hansen er den unge talentfulle spilleren som dere bør mase om ny kontrakt på nå.

                              Ringstad, Tokstad, Gulbrandsen, Gabrielsen og Bergmann har vel alle kontrakter som går ut i 2011 og kommer trolig til å få fornya disse i løpet av 2011...

                              Ro ned!

                              Edit: Ringstad signerte forresten kontrakta si før forrige sesong. Vil dere at han skal signere kontrakter hver vinter?

                              Kommentar

                              • El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av hsft
                                Edit: Ringstad signerte forresten kontrakta si før forrige sesong. Vil dere at han skal signere kontrakter hver vinter?
                                Ja takk gjerne det!!
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                                  Ja takk gjerne det!!
                                  Da kan vi satse på ettårskontrakter til hele bunten da, så skriver vi nye til de vi vil beholde hver vinter. Så får vi ansette en ekstra sportsdirektør til å ta seg av alle kontraktsforhandlingene. =D

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #97
                                    Ser Lunan har blitt tatt ut til u18. Meget gledelig. Hvordan er fremgangen hans om dagen? Har sett glimt av en meget bra fysikk, og stort potensial hos gutten.

                                    Viser han takter til å kunne prøve seg på a-laget igjen?
                                    Last edited by Kjell.T.Ring; 12.05.2010, 11:21. Begrunnelse: Obligatorisk leif
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Ser Lunan har blitt tatt ut til u18. Meget gledelig. Hvordan er fremgangen hans om dagen? Har sett glimt av en meget bra fysikk, og stort potansial hos gutten.

                                      Viser han takter til å kunne prøve seg på a-laget igjen?
                                      Han har vel så vidt kommet tilbake etter skade og har vel fått en mye dårligere oppladning til sesongen enn resten av gutta. Han så ganske bra ut i 3.div for et par dager siden, men er nok et stykke unna å være høyaktuell for a-laget.

                                      Kommentar

                                      • danny85
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2006
                                        • 108

                                        #99
                                        Har en kompis i Bastionen (Lyn) som sier at Guldbrandsen er noe av den beste han har sett. Hurtig, teknisk, god balanse. Han sa til og med at han har vært lyns beste spiller så langt. Lover bra! Han spøkte også med at vi henter han tilbake og låner ut knudtzon til Lyn. Han mener oppriktig at Fredrik G er bedre en Erling..

                                        Dette er en kar som har vært med lyn i hele talentperioden deres..

                                        Positivt!
                                        ET LAND - ET LAG!
                                        ----- FUGLA 4 LIFE -----

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av danny85
                                          Har en kompis i Bastionen (Lyn) som sier at Guldbrandsen er noe av den beste han har sett. Hurtig, teknisk, god balanse. Han sa til og med at han har vært lyns beste spiller så langt. Lover bra! Han spøkte også med at vi henter han tilbake og låner ut knudtzon til Lyn. Han mener oppriktig at Fredrik G er bedre en Erling..

                                          Dette er en kar som har vært med lyn i hele talentperioden deres..

                                          Positivt!
                                          Har kikka litt på bastionens forum, og han blir skamrost og har klart høyest snittkarakter på karakterboktråden dems.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎