Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #21
    Gøksu blir ikke med Tokstad over til LSK i vinter, i hvert fall.
    Last edited by Lars; 09.11.2008, 22:08.

    Kommentar

    • Stabellmaster
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • May 2008
      • 112

      #22
      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Trym Bogen ?
      Setar Salimi ?

      Vel ikke i LSKs A-stall, men ingen framtid som fotballspillere ? Dessuten er ikke alt håp ute om en ikke tar steget rett opp i en A-stall, som både Berg og Birkeland gir noen eksempler på. Birkeland er sjøl et konkret eksempel; han ble vraka til Sogndals A-lag i 1992 og debuterte i Tippeligaen først i 1999, sju år seinere.

      gilbert
      trym er like god som han var for 3 år siden. Setar klarer ikke å sentre en ball.

      Kommentar

      • FuglaAlex
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 537

        #23
        Opprinnelig skrevet av HSft


        1990
        Mathis Bolly - Født: 1990 - Tidligere klubb: Holmlia SK
        Lars Sutterud - Født: 1990 - Tidligere klubb: Bjerke IL


        1991
        Björn Bergmann - Født - 1991 - Tidligere klubb: Akranes
        Stian Ringstad - Født - 1991 - Tidligere klubb: Eidsvold Turn
        Kristoffer Tokstad - Født - 1991 - Tidligere klubb: Lørenskog


        1992
        Ruben Gabrielsen – Født: 1992 – Tidligere klubb: Gjøvik/Lyn, FK Toten
        Fredrik Gulbrandsen - Født: 1992 - Tidligere klubb: Egen stall
        Torje Slettli – Født: 1992 – Tidligere klubb: Landsås

        Disse 8 er de jeg har mest trua på hvertfall.
        Supporterne er fotballens hjerte
        Ultras Felt C

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #24
          Et navn som bør med er Bærums Joakim Riis Rønnevig. Født i 92 og har spilt på både G15 og G16. Virker som et keepertalent på nivå med André Hansen etter det jeg har hørt. Er litt usikker på kontraktsforholdet, men er ganske sikker på at han er bundet til LSK.

          Kommentar

          • Mauer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 270

            #25
            Opprinnelig skrevet av Eriksve
            Om jeg ikke tar helt feil er han født i 1994 til og med...

            Det er riktig, Jon Raymond Haraldsen er født i 1994. Han spilte for Ellingsrud før han gikk til LSK for ca. et år siden tror jeg. Når han gikk til LSK blei det også med to tvillinger som er født i 1993. De er utrolig gode, så det kan bli spennende å følge utviklinga dems.

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #26
              Opprinnelig skrevet av HSft
              Har hatt litt sansen for salimi spesielt.
              Enig i denne. Salimi har vært meget god på sitt beste, men har vel ikke klart å holde seg på et stabilt godt nivå. Blitt mye nesten og det er vel ikke så mye å satse på...
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #27
                Er det noen som har peiling på hvor disse talentene kan brukes på banen.

                Kommentar

                • Mauer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 270

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                  Er det noen som har peiling på hvor disse talentene kan brukes på banen.

                  Raymond tror jeg kan spille både ving og spiss

                  Kommentar

                  • Toro
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Jan 2007
                    • 42

                    #29
                    Talenter

                    Opprinnelig skrevet av Eriksve
                    Om jeg ikke tar helt feil er han født i 1994 til og med...
                    Han er født -94, var en tur i Chelsea her i høst også.

                    Andreas Skaarer er født -93, han var på regionssamling og Statoil akademiet for et par år siden.

                    Kommentar

                    • Fuglegutt
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2008
                      • 863

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av hsft
                      han flytter vel til trondheim nå. Ryktene har sagt det en god stund, de 7 andre er nye for meg. Gjersvoll er en artig type, men jeg har aldri sett for meg at han skulle klare å vinne en plass sentralt på banen.


                      aner vi en ny berdølmo sak??
                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                      Kommentar

                      • Heia Lørenskog
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Apr 2006
                        • 147

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Kan du si noen ord om Alper Gøksu også? Hvordan gjør han det hos lørenskog?
                        Han har ikke spilt noen av kampa jeg har sett, så kun sett'n i pausa når reservene leker med ball. Men regner med han spiller på 2. laget, og de har i det minste gjort det bra i 3. divisjon. Men han skal vel bli i Lørenskog?

                        (Svara på et spørsmål i Tokstad-tråden, men som nevnt i posten jeg svara på passer den vel bedre her.)

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Heia Lørenskog
                          Han har ikke spilt noen av kampa jeg har sett, så kun sett'n i pausa når reservene leker med ball. Men regner med han spiller på 2. laget, og de har i det minste gjort det bra i 3. divisjon. Men han skal vel bli i Lørenskog?

                          (Svara på et spørsmål i Tokstad-tråden, men som nevnt i posten jeg svara på passer den vel bedre her.)
                          Skulle ikke bli med til Lillestrøm nå nei, men han skrev kontrakt samtidig som Tokstad. Skjønner utfra det du skriver hvorfor han ikke ble med Tokstad i denne omgang.

                          Kommentar

                          • erlando
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 858

                            #33
                            Så Gøksu én kamp på høyreback, da Truls Hauge var skada/suspendert. Klarte seg greit, men jeg syntes ikke han hadde "noe" ved seg. Ingen åpenbare ekstremferdigheter eller potensielle sådanne - det var hvertfall mitt førsteinntrykk.
                            Ja til pause i pausen!

                            Kommentar

                            • Latvijan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 360

                              #34
                              Alper

                              I følge en venn i Lørenskogs trenerteam for yngre spillere har utviklingen hans stopppet opp litt desseverre.

                              Kommentar

                              • Canário
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1471

                                #35
                                Veldig bra at LSK sørger for å følge opp spillere som kommer til klubben, ref. nyhetstråden. Passe på at de etablerer seg i nytt område, tilrettelegge for familien og søke fadderordninger slik at spillerne kan konsentere seg om å spille fotball.

                                Miljøet er utrolig viktig for at et talent skal trives og blomstre, der trenerne, klubben, familien og tilgjengeligheten til fotballen inngår. Det er i dette miljøet det finnes faktorer som enten styrker eller svekker viljen for spillerne til å være seriøse 24 timer i døgnet. Alt må stemme skal de bli til "noe stort". Skal man hente en utlending er det mange aspekter å ta hensyn til. Jeg innbiller meg at det ikke akkurat er lett å være utlending i Norge i dag. Det er viktig å ta vare på hele mennesket.

                                Her gjør vel Gunnar Falkum en kjempeinnsats med norskundervisning og integrering, nevnt sist av Ciise ved "my old man".

                                Like viktig som å finne talenter er å se på hvordan det fungerer i de miljøene som utvikler gode utøvere. Spillerne har evnen til å bli bra. "Du kan ikke undervurde spillerne dine nok" er det noe som heter, et godt prinsipp ettersom evnene kan være vanskelig å oppdage og man vet aldri når de slår ut for fullt.

                                Men det er bra med en sterkere spissing, større krav og et sterkere samarbeid for å legge forholdene bedre til rette for spillerne. Det arbeidet som gjøres i rekruttavdelingen og nedover, sammen de talentene vi henter andre steder, bør ligge i bunnen av den satsingen man gjør på a-laget. Derfor er rett oppfølging og satsing på dette utrolig viktig skal LSK bli å regne med som en talentklubb.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #36
                                  På lørdag spiller juniorlaget mot lørenskog. Det blir spennende å se hvilke spillere vi stiller med. I teorien kan vi stille et meget sterkt lag;

                                  Lars Sutterud(90)
                                  Torje Slettli(92) - Ruben Gabrielsen(92) - Michael Omoljuanfo(90) - Stian Ringstad(91)
                                  Fredrik Gulbrandsen(92) - Kristoffer Tokstad(91) - Marius Pirau(90) - Mattis Bolly(90)
                                  John Raymond Haraldsen(94) - Björn Bergmann Sigurdarson(91)

                                  Men det er vel heller tvilsomt at spillere som Bergmann, Bolly, Tokstad og Ringstad spiller? Vet heller ikke om Raymond i det heletatt er tatt opp i rekruttstallen.

                                  Kommentar

                                  • Latvijan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2005
                                    • 360

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    På lørdag spiller juniorlaget mot lørenskog. Det blir spennende å se hvilke spillere vi stiller med. I teorien kan vi stille et meget sterkt lag;

                                    Lars Sutterud(90)
                                    Torje Slettli(92) - Ruben Gabrielsen(92) - Michael Omoljuanfo(90) - Stian Ringstad(91)
                                    Fredrik Gulbrandsen(92) - Kristoffer Tokstad(91) - Marius Pirau(90) - Mattis Bolly(90)
                                    John Raymond Haraldsen(94) - Björn Bergmann Sigurdarson(91)

                                    Men det er vel heller tvilsomt at spillere som Bergmann, Bolly, Tokstad og Ringstad spiller? Vet heller ikke om Raymond i det heletatt er tatt opp i rekruttstallen.
                                    Når og hvor går kampen?

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Latvijan
                                      Når og hvor går kampen?
                                      Lørdag kl 1400 i LSK HALLEN.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        På lørdag spiller juniorlaget mot lørenskog. Det blir spennende å se hvilke spillere vi stiller med. I teorien kan vi stille et meget sterkt lag;

                                        Lars Sutterud(90)
                                        Torje Slettli(92) - Ruben Gabrielsen(92) - Michael Omoljuanfo(90) - Stian Ringstad(91)
                                        Fredrik Gulbrandsen(92) - Kristoffer Tokstad(91) - Marius Pirau(90) - Mattis Bolly(90)
                                        John Raymond Haraldsen(94) - Björn Bergmann Sigurdarson(91)

                                        Men det er vel heller tvilsomt at spillere som Bergmann, Bolly, Tokstad og Ringstad spiller? Vet heller ikke om Raymond i det heletatt er tatt opp i rekruttstallen.
                                        Jeg kan meddele med 99,9% sikkerhet at John Raymond Haraldsen ikke kommer til å spille denne matchen. Gutten er 14 år og 150 cm høy. Han er veldig god i forhold til sin alder, upåklagelig arbeidsinnsats, god moral og et godt overblikk, i tillegg til målteft. Likevel er det et godt stykke igjen for en 14 åring før han kan spille mot Lørenskogs beste lag i 90-klassen. Det er en ekstremt tøff match, og jeg tror det vil bli en tøff match for våre.

                                        Såvidt jeg vet, har Gulbrandsen slitt med kyssesyke en lengre periode, og jeg tror heller ikke han kommer til å spille lørdag. Pireau har ikke vært med på treningene en god stund, og jeg har heller ingen tro på at han kommer til å spille. Han er definitivt ikke Tippeliga-materiale, og det regner jeg med at klubben har klart å finne ut av. Bergmann Sigurdarson har vel slitt med influensa i det siste, men det er vel muligheter for at han kanskje rekker lørdagen, selv om jeg har mine tvil ettersom han har hatt en litt trøblete start med småskader og sykdom. Tipper likevel det er gode muligheter for å se Tokstad, Bolly, Ringstad og Gabrielsen som jeg mener er de mest spennende spillerne vi har disponible til lørdag.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • Toro
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Jan 2007
                                          • 42

                                          #40
                                          Fredrik guldbrandsen

                                          Er også sikker på at Fredrik ikke spiller, ettersom han har kyssesyken.
                                          Jhon Raymond spiller nok heller ikke.
                                          Han har et vannvittig rykk, er god til å skape rom for seg selv, men det blir noe helt annet når han skal møte gode 19 åringer med skjegg og mye muskler.
                                          Han er som påpekt 150 cm høy, og trenger mer muskler før han kan hevde seg på dette nivået, men for all del han er et kjempetalent, og kan bli veldig god dersom han fortsetter utviklingen sin.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎