Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Canário
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1471

    Undrer meg over at han ikke fikk spille til han ble siste års junior. Det kan så stille en periode før det plutselig løsner. Gode basisferdigheter og ballbehandling er viktigst i den alderen. Det taktiske kan komme etter hvert. Som det blir nevnt er det lite å tape på å la han spille ut juniorperioden, og siden råmaterialet er der kan man utvikle seg stort på den tiden. Spesielt når man ser mange av de spillerne som har fått tillit ut juniorperioden ha etter min mening dårligere potensial. LSK skal være en toppklubb og lisa skal legges høyt, men tar vi en titt på juniorstallen er det to ting som slår meg: Det er ikke mange med bedre potensial og det begynner å bli få lillestrømlinger...

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Jeg er spent på å se hvor store utskiftninger som skjer i juniorgruppa nå. Er ganske merkelig at LLO forsvinner ut da det er flere andre juniorspillere jeg ser mindre potensial i. I tillegg er det omtrent ingen spisser igjen på juniorlaget nå annet enn Ohi, som vel burde spille lenger ned på banen.

      Shina Michael Babajide er vel den eneste reine spissen som er igjen, og jeg synes han har mindre potensiale enn LLO. Haraldsen er en spiller jeg har mer sansen for, men jeg synes han bør brukes som ving og ikke spiss. Dermed burde det egentlig hentes inn 3 juniorspisser med meget høyt potensiale før neste sesong.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Sitter med et lite håp om at Lasse kan trene med juniorene og spille for BYEN.

        Kommentar

        • Gjertsen_KANARIS
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jun 2006
          • 196

          Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
          alt!
          Haha, det blir så feil å si

          Lasse er en god spiller, men er alt for ego. Han ville aldri tatt steget opp i a-lagsstallen.

          Når dere sier Lasse har alt Collin ikke hadde, ja da hadde han ikke blitt kastet ut av klubben. Har selv spilt mot Lasse mange ganger, mot oss i Lørenskog har han aldri vært noe god.

          Lasse er en spiller med god teknikk og spisskompetanse, han er to år yngre enn Collin, og ville ALDRI danket ut han fra laget.

          men likevel er jeg spent på hva jr kommer til å gjøre nå, når de ikke har en typisk målscorer som Collin var. Si hva dere vil om Collin, men han dunket inn mål for jr laget og fikk a-lagskontrakt med godset!
          VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
            Haha, det blir så feil å si

            Lasse er en god spiller, men er alt for ego. Han ville aldri tatt steget opp i a-lagsstallen.

            Når dere sier Lasse har alt Collin ikke hadde, ja da hadde han ikke blitt kastet ut av klubben. Har selv spilt mot Lasse mange ganger, mot oss i Lørenskog har han aldri vært noe god.

            Lasse er en spiller med god teknikk og spisskompetanse, han er to år yngre enn Collin, og ville ALDRI danket ut han fra laget.

            men likevel er jeg spent på hva jr kommer til å gjøre nå, når de ikke har en typisk målscorer som Collin var. Si hva dere vil om Collin, men han dunket inn mål for jr laget og fikk a-lagskontrakt med godset!
            A kontrakt ,men han kommer ikke til og få en eneste kamp vent og se.

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              Er det ikke bare for Lasse å gå til en annen lokal 2-3 divisjonsklubb, vise at Lillestrøm tok feil, for så å bli aktuell igjen når han blir noen år eldre? Kan godt være at han kan utvikle seg mer ett annet sted hvor han blilr satset på, enn å bli i LSK hvor de tydligvis mener at han ikke er på det nivået de ønsker. Lørenskog, Skedsmo, Fjellhamar og Flisbyen er jo alle klubber i nærheten som bør være interessert hvis han er ett så enormt talent som noen her inne mener at han er?

              Tullete å si at man ikke vil dra på Åråsen igjen fordi at en juniorspiller har fått beskjed om å finne seg en annen klubb i en periode hvor LSK har flere unge spillere på vei inn i A-lagsstallen enn noen gang. Man kan gjerne kritisere dagens regime på mange områder, men når det kommer til talentutvikling har det skjedd en enormt positiv forandring i LSK de siste årene. Det er vel ikke Tom Nordlie sin fortjeneste akkurat?

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                Har trilla ball med Lasse noen ganger for noen år siden, og han viste allerede da glimt av å kunne bli en veldig, veldig god spiller. Desverre kunne han i blandt være litt for ego, i blandt fikk han til ting aleine, i blandt gikk det til helvette. Han har mye å jobbe med, men også et bra potensialet vis han lærer seg å få ut det beste, og få vekk ego taktene.

                Gutten har uansett et potensiale, jeg tror det ligger noe der inne, bare at det tar litt tid før han tar steget. Håper Lasse går til en klubb i nærheten, og at LSK velger å følge litt med på han..

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Ref nyhetstråden.

                  Først og fremst: Ringen er tilbake! Deilige nyheter!

                  Spesielt fordi han selv sier at han ønsker å forlenge kontrakten som løper ut i 2011. Signer gutten på langtidskontrakt!
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Martin Olsen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jan 2007
                    • 186

                    LSk har Gode spisser på plass allerede.
                    Christian Bjerknes, 95 har bøttet inn mål på guttelaget og var god på Regionsamlingen sist.
                    Martin Trøen, 95 spiller på Eidsvold Turn på G15 Landslaget og har trent og spilt Turneringer for LSK
                    Joakim Osvold, har trent med juniorene i høst, kommer fra Norges Beste Guttelag Oppsal.

                    I tillegg så holder Fredrik G og Ohi Junioralder.
                    Lasse scoret nesten ikke mål heller, så ikke sammenlign han med Colin

                    Kommentar

                    • Stabellmaster
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • May 2008
                      • 112

                      Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                      LSk har Gode spisser på plass allerede.
                      Christian Bjerknes, 95 har bøttet inn mål på guttelaget og var god på Regionsamlingen sist.
                      Martin Trøen, 95 spiller på Eidsvold Turn på G15 Landslaget og har trent og spilt Turneringer for LSK
                      Joakim Osvold, har trent med juniorene i høst, kommer fra Norges Beste Guttelag Oppsal.

                      I tillegg så holder Fredrik G og Ohi Junioralder.
                      Lasse scoret nesten ikke mål heller, så ikke sammenlign han med Colin
                      Lasse scoret nesten ikke mål heller? han har da en målstatistikk som ikke står tilbake for noen. tror ikke jeg noen gang har sett en kamp der Lasse spilte, hvor han ikke scoret. Makan til avslutninger skal du lete lenge etter, og jeg tror neppe du finner det. Lasse går Colin en høy gang.

                      Kommentar

                      • Gjertsen_KANARIS
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jun 2006
                        • 196

                        Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                        Lasse scoret nesten ikke mål heller? han har da en målstatistikk som ikke står tilbake for noen. tror ikke jeg noen gang har sett en kamp der Lasse spilte, hvor han ikke scoret. Makan til avslutninger skal du lete lenge etter, og jeg tror neppe du finner det. Lasse går Colin en høy gang.
                        Hører ut som du er en meget god venn av Lasse. Sett med nøytrale øyne, så er Collin en større goalgetter enn Lasse. Collin var toppscorer for norges beste jr lag ifjor, jeg fulgte disse tett og det var sjeldent Lasse scorte i de kampene jeg så.. Snakket også med flere av gutta på JR idag ettersom du er så opptatt av at Lasse er så utrolig god. De begynte å le når jeg sammenlignet Collin og Lasse som goalgettere..

                        Lasse er en god spiller, men ikke på samme nivå som Collin
                        VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                          Hører ut som du er en meget god venn av Lasse. Sett med nøytrale øyne, så er Collin en større goalgetter enn Lasse. Collin var toppscorer for norges beste jr lag ifjor, jeg fulgte disse tett og det var sjeldent Lasse scorte i de kampene jeg så.. Snakket også med flere av gutta på JR idag ettersom du er så opptatt av at Lasse er så utrolig god. De begynte å le når jeg sammenlignet Collin og Lasse som goalgettere..

                          Lasse er en god spiller, men ikke på samme nivå som Collin
                          Du tror ikke tre år i aldersforskjell har noe å si? For fysikk og fotballhodet utvikler seg jo ikke noe i denne alderen...

                          Kommentar

                          • lskgogo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 633

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Du tror ikke tre år i aldersforskjell har noe å si? For fysikk og fotballhodet utvikler seg jo ikke noe i denne alderen...

                            Er vel to år trur jeg
                            Tar seg en pause til mars 2012..

                            Kommentar

                            • Gjertsen_KANARIS
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jun 2006
                              • 196

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Du tror ikke tre år i aldersforskjell har noe å si? For fysikk og fotballhodet utvikler seg jo ikke noe i denne alderen...
                              1. Det er to år i mellom. (Lasse 93 og Collin 91)
                              2. Lasse er ikke en goalgetter som Collin.
                              3. Collin har mye bedre holdninger enn Lasse som bare syter.

                              To år har mye å si i fotball, men hadde Lasse hvert så utrolig god hadde han fått spilt på lik måte som Ohi gjorde ifjor. Lillestrøm ville heller ikke latt slipp på han.

                              Collin var ikke god nok for a-laget, det er ikke så rart med den angrepsrekka som er der nå, men han har likevel fått tippeliga kontrakt med godset. Kamara gikk fra Stabæk (?) til godset. Vi ser jo hvordan Godset utvikler han om dagen.
                              VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1817

                                Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                                1. Det er to år i mellom. (Lasse 93 og Collin 91)
                                2. Lasse er ikke en goalgetter som Collin.
                                3. Collin har mye bedre holdninger enn Lasse som bare syter.

                                To år har mye å si i fotball, men hadde Lasse hvert så utrolig god hadde han fått spilt på lik måte som Ohi gjorde ifjor. Lillestrøm ville heller ikke latt slipp på han.

                                Collin var ikke god nok for a-laget, det er ikke så rart med den angrepsrekka som er der nå, men han har likevel fått tippeliga kontrakt med godset. Kamara gikk fra Stabæk (?) til godset. Vi ser jo hvordan Godset utvikler han om dagen.
                                Dette minner mer og mer om "pappan min er sterkere enn pappan din" diskusjonen. Både N'kee og Lund er foreløpig veiet og funnet for lette av sportsklubben.. Hvem som har mest potensiale av de to finner vi først ut om noen år, hvis vi i det hele tatt finner det ut.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                                  LSk har Gode spisser på plass allerede.
                                  Christian Bjerknes, 95 har bøttet inn mål på guttelaget og var god på Regionsamlingen sist.
                                  Martin Trøen, 95 spiller på Eidsvold Turn på G15 Landslaget og har trent og spilt Turneringer for LSK
                                  Joakim Osvold, har trent med juniorene i høst, kommer fra Norges Beste Guttelag Oppsal.

                                  I tillegg så holder Fredrik G og Ohi Junioralder.
                                  Lasse scoret nesten ikke mål heller, så ikke sammenlign han med Colin
                                  Bjerknes sin målstatistikk på G16 er jo helt spinnvill, men han er jo fortsatt guttespiller neste år selv om han sikkert får prøve seg på junior.

                                  Har Trøen meldt overgang?

                                  Hvilken årgang er denne Osvold?

                                  Kommentar

                                  • sigurdsen
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 1817

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Bjerknes sin målstatistikk på G16 er jo helt spinnvill, men han er jo fortsatt guttespiller neste år selv om han sikkert får prøve seg på junior.

                                    Har Trøen meldt overgang?

                                    Hvilken årgang er denne Osvold?
                                    Han er vel 94 modell, forøvrig sønnen til kjetil osvold

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                                      Martin Trøen, 95 spiller på Eidsvold Turn på G15 Landslaget og har trent og spilt Turneringer for LSK
                                      Signerte kontrakt for Eidsvold Turn for noen dager siden, så jeg tviler på at han er på vei til oss. Så han bør kanskje ikek regnes som en av spissene våre helt enda.

                                      Kommentar

                                      • Stabellmaster
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • May 2008
                                        • 112

                                        Da kan det se ut som Lasse går til Strømmen. Han er altså god nok for 1 Div. men for dårlig for juniorlaget vårt. her det noe som er helt feil.

                                        Kommentar

                                        • Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

                                          Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                                          Da kan det se ut som Lasse går til Strømmen. Han er altså god nok for 1 Div. men for dårlig for juniorlaget vårt. her det noe som er helt feil.
                                          Hvem sier han får spille på A-Laget?
                                          Daukjøtt Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎