Frode Kippe - toppspillerutvikler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Har heller ikke sagt at han farer med løgn. Frode har helt sikkert vært på stedet og drukket alkohol, men hadde vært interessant å høre hva han legger i fylla. Forøvrig tror jeg du kan telle på få hender den fotballspilleren som ikke tar seg en bytur i sesongen. Kanskje det er bra for kropp og sinn.

    Kommentar

    • Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

      Trenger ikke drive abstinens bare fordi man er fotballspiller. Folk griper virkelig etter strå om dagen.

      BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Opprinnelig skrevet av Xavi
        Trenger ikke drive abstinens bare fordi man er fotballspiller. Folk griper virkelig etter strå om dagen.

        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/8757786.stm
        Helt enig. Øl er sunt. Kjeppe har bare godt av å ta seg et par beger og svinge litt med batongen en lørdagskveld.

        Tenk hva Churchill utrettet under krigen med flaska ved sin side.
        "
        Drunk or not, Churchill was one of the only world leaders who saw the Nazi war and death machine coming; and it was years before Germany invaded a country."

        Hadde Kjeppe derimot blitt fersket med en kebab så hadde jeg stemt for disiplinærstraff.

        Se hva som skjer i de landene og sektene som prøver å forby alkohol. Totalt degenerert. Folk blir helt sjuke i hodet og steller til all mulig faenskap. Slik kan vi ikke ha det.
        Last edited by BennyLem; 22.05.2012, 07:34.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • brisbane-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2006
          • 595

          Noen som hørte tause birgitte si noe som helst på banen mot Ålesund? Mane gutta opp til kamp, justere posisjoneringen til medspillere, få opp tenningsnivået??

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            Har fått det bekreftet fra en som har vært på banen sammen med Kippe i år (nei, ikke en fra LSK) at Frode faktisk ikke sier en ting i løpet av hele kampen.
            Twitter

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
              Noen som hørte tause birgitte si noe som helst på banen mot Ålesund? Mane gutta opp til kamp, justere posisjoneringen til medspillere, få opp tenningsnivået??
              Makan til patetisk innlegg....

              Og for å svare på spørsmålet. For min del hørte jeg ingenting, men så hørte jeg heller ikke noe fra Nystuen forrige kamp heller...
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • brisbane-kanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2006
                • 595

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Makan til patetisk innlegg....

                Og for å svare på spørsmålet. For min del hørte jeg ingenting, men så hørte jeg heller ikke noe fra Nystuen forrige kamp heller...
                Vet at du forguder Kippe, og hadde ikke forventet noe annet enn den vanlige bedreviter holdningen din her heller.

                Sitter på rad 9 på motsatt side av kfl-feltet og har ikke hørt Kippe en eneste gang denne sesongen - selv om han spiller halve kampen like foran der jeg sitter. Det er utrolig frustrerende når laget famler i blinde at ikke kapteinen tar ansvar og viser vei, maner til kamp og viser engasjement.

                Og ja, når Nystuen vikarierte mot Sogndal hørte jeg ved hvertfall en anledning når han justerte på midtbanespillerene foran seg.

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                  Vet at du forguder Kippe, og hadde ikke forventet noe annet enn den vanlige bedreviter holdningen din her heller.
                  Ha, ha, bedreviterholdning... Rette ræva som feis!
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • brisbane-kanaris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2006
                    • 595

                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Ha, ha, bedreviterholdning... Rette ræva som feis!
                    Er ikke det der off-topic kjære moderator?

                    Kommentar

                    • perrern80
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 603

                      Sitter pÅ felt R. Til Kippes forsvar, var han ute og justerte Tuba og Palmi ved hvertfall en anledning, mot Gnålesund. 1000% økning, jamført med de foregående kampene.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Noen må ta tak i Kippes rolle, både som kaptein og hvordan han fremstår på banen. Var ikke på Åråsen sist, men gjennom ruta fikk man jo med seg de vanvittige "WTF-øyeblikkene" han ga publikum. Disse absurde langballene han serverer som gang etter gang presterer å lande der det ikke er en kjeft, som han dæljer oppover uten en gang at en motspiller er i nærheten av å få satt ham under press. Hva faen er greia??! Tendensene til lett piping ble nesten fullstendig overdøvet av et "du kødder nå?"-sus gjennom lufta på stadion. Selv om man ikke var der kunne man føle oppgittheten. Det svir! Det var mye latterlig mot AaFK, men dette tok alle kaker.

                        En begrensa midtstopper involverer du minst mulig i ditt lags oppbyggende spill, dette er ikke en sannhet reservert Football Manager. Du trenger ikke go'fot-teorier og hva det måtte være for å forstå at et kollektiv ikke er bedre enn sitt svakeste ledd, og i en prestasjonsgruppe spiller du på hver enkelts sterkeste sider så langt det lar seg gjøre. Men ikke i LSK, med Kippe har vi en kar som fungerer som igangsetter og som tupper ballen over millioner av kroner på midtbanen. Det må være noe av en kjærlighet for selvpining i denne klubben, og en pur glede av å slenge penger ut av vinduet.

                        Frustrasjon!!

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Enig i mye av det du skriver. Dette fungerte til en viss grad når Sundgot var på topp ettersom han vant mye på hode der fremme, men er helt meningsløst nå. Virker bare som det er en måte å få laget frem på. Samtidig er det treneren som må rette opp i dette. Hvorfor får han lov til å slå disse ballene?

                          Kommentar

                          • Tittil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2009
                            • 341

                            Ut på dato

                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Enig i mye av det du skriver. Dette fungerte til en viss grad når Sundgot var på topp ettersom han vant mye på hode der fremme, men er helt meningsløst nå. Virker bare som det er en måte å få laget frem på. Samtidig er det treneren som må rette opp i dette. Hvorfor får han lov til å slå disse ballene?
                            Kippe er gått ut på dato med sin spillestil. Den viktigste egenskapen til en god midtstopper etter å vinne dueller er å kunne starte et angrep, og sørge for at ballen forblir i laget. Langballene i ingenmannsland vitner om mangel på teknikk og tro på egne evner. Sett inn Scheel og la han få tid til å spille seg inn. Filosofien til Barcelona er veldig enkel: " Så lenge man holder ballen i laget klarer ikke motstanderen å score", Dette gjelder faktisk for alle lag, og da er det å be om juling når man leverer bort ballen frivillig hver gang man vinner den. Kippe kan være på benken og kan settes inn når man må forsvare en ledelse i sluttminuttene event vinne dueller i motstanders felt på tampen. Hoften, med sine begrensninger, var gull verdt for RBK på sitt beste. Han startet alltid angrepet ved å føre ballen til motstanders banehalvdel. Slike egenskaper trenger LSK også.
                            Last edited by Tittil; 26.05.2012, 16:51. Begrunnelse: Feilskrift

                            Kommentar

                            • armykanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 737

                              En ting som er jævla sikkert er at Isak må få spille! Og om det går utover kippe eller noen andre så er det viktigste at de som er best må få spille. Og Isak blir ikke bare superrutinert over natta. Han spilte hele 46 matcher for saftkokerne og det er en grunn til at vi hentet han. Og ikke la han spille etter alle kampene hos sogndal er høl i hodet! Han må spille seg varm i trøye. Dette er rein menneskelig fornuft. Hvis det fortsetter som det her vil han bare kanskje få enda mer prestasjonsangs og han vil bare stagnere. Han må spille, ferdig! Og ja, blir isak varm i trøya og begynner og blomstre. så tror jeg han vil være et bedre alternativ.

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Ingen tvil om at Kippe ikke egner seg spesielt godt i det oppbyggende spillet bakfra. Likevel har han vist i tidligere år at langpasningsfoten hans holder høy klasse og han er garantert blant de beste på laget til å slå presiste 50-meterspasninger.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Jan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2007
                                  • 386

                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  Ingen tvil om at Kippe ikke egner seg spesielt godt i det oppbyggende spillet bakfra. Likevel har han vist i tidligere år at langpasningsfoten hans holder høy klasse og han er garantert blant de beste på laget til å slå presiste 50-meterspasninger.
                                  Det er sikkert flott hvis meningen er at vi skal slå lange baller. Etter hva jeg har fått med meg av Haglund i Elfsborg, så er ikke det endel av taktikken hans. Så hvorfor kline den ballen opp på første sjanse han får?

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Ingen vits å slå 50 m.-pasninger når det ikke finnes en target man.

                                    1) Ta kapteinsbindet fra Frode
                                    2) gi kapteinsbindet til Petter Vaagan Moen
                                    3) la Frode spille spiss og la de nye gutta få spille i forsvar, vi har da nye spille som faen ta meg ikke har fått tillit engang, så WTF is this? Skal du lede, må du vise folk tillit. Kan ikke drive å safe hele veien ned til nedrykk.

                                    Dette er da faen ikke så drastiske tiltak, helt normalt i enhver annen klubb som ikke er så fuckings konservativ og har så fantasiløse/tiltaksløse trenere som det LSK har.

                                    Haglund: du må ta grep NÅ, ellers ender hele shiten i helvete.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      Kippe fikk til fire avslutninger mot og på mål etter at han ble flyttet opp. Like greit å prøve, da får vi iallfall presence på topp.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

                                        Ta stakan av banen, stumme folk egner seg ikke som sersjanter når troppen sover. Ser egentlig ikke noe nyttig han kan brukes til slik som han opptrer for tia, ei heller der fremme. Langperm uten lønn inntil aggresiviteten returnerer.
                                        Fugla mot nye høyder

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Som spiss: et fryktet våpen.
                                          Som forsvarer: rundingsbøye og en fryd å spille mot for raske angripere.

                                          Hmmmm....skal vi se...hvor skal vi så bruke han...(hvis nedrykk er målet) -EUREKA! I forsvar så klart!!!

                                          To pluss to er tydeligvis ikke alltid fire. Det som for meg er så ufattelig er at vi bruker store penger på folk som skal komme hit og ta feil og/eller ingen beslutninger i det hele tatt.

                                          Når resepten så tydelig ikke fungerer, bytt resept!
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎