Er Uwe god nok som trener for LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1555

    #41
    Jeg er sikker på Uwe vil være ganske fornøyd i morgen også. Han vil trolig hevde at vi spilte våre beste omgang for sesongen i dag, og at det kun var et par "personlige feil" som gjorde at vi ikke vant kampen.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #42
      Ikke uwe sin feil at vi ikke har uttelling... Å klage på venstrekanten idag blir feil... Espen har spilt bra i dag.. kommet til 2 store sjanser idag også..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #43
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Ikke uwe sin feil at vi ikke har uttelling... Å klage på venstrekanten idag blir feil... Espen har spilt bra i dag.. kommet til 2 store sjanser idag også..
        Nå gjør du deg dummere enn du er. Hovedproblemet med Søgård er at han ALDRI klarer å slå innlegg, og dermed ødelegger mye av rytmen fremover.

        OO, MM og Riise trenger innlegg fra venstrekant, som de aldri får.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #44
          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Nå gjør du deg dummere enn du er. Hovedproblemet med Søgård er at han ALDRI klarer å slå innlegg, og dermed ødelegger mye av rytmen fremover.

          OO, MM og Riise trenger innlegg fra venstrekant, som de aldri får.
          du larvepungen, ikke kom her å beskyld meg for å være dum... Jeg har i hele år mast om at vi trenger venstrekant, men de blir feil å legge skylda på venstrekanten i dag.Espen spilte bra, slo ingen bra innlegg men han gjorde mye annet bra... Han spilte bede idag enn det Kiko noen gang har gjort.. . Udugelighet foran mål/ god tromsø keeper + noen tvilsomme avgjørelser er grunnen til at vi tapte..
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1555

            #45
            Vi kan jo kanskje kjøpe Rushfeldt for 30-40 millioner til neste sesong. Om Occean er verdt 8, så er Rush verdt så mye.

            Kommentar

            • bøllefrø
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2004
              • 462

              #46
              Men spørsmålet er reellt. Greit nok at jeg er sur fordi vi nettopp har tapt, og ekstra sur fordi jeg har sett kampen på TV og ikke på Åråsen, men jeg frykter det verste i år. Jeg frykter at vi havner på 5. plass, tatt igjen av Lyn, som slår oss på Åråsen i siste kampen. Odd borte vinner vi garantert ikke sånn vi spiller om dagen.

              OK - vi spilte ut Tromsø i 1. omgang, og Berntsen er en pikk av en dommer, men Tromsø i 1. omgang tror jeg er det svakeste toppserielaget jeg har sett siden vi slo Mjølner for en drøss år siden. Og når Uwe bytter oss ut av kampen og fjerner Koren ved å sette han som spiss, så begynner jeg å lure.

              Faktum er at Uwe ikke har maktet å overføre hverken vinnervilje, kynisme, selvtillit eller killerinstinkt til gutta. Da mener jeg det er betimelig å stille spørsmålet om han er rett mann som trener - særlig når han har et lag med diamanter der tidligere trenere har disponert et lag fullt av gråstein.

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #47
                Opprinnelig skrevet av xeR
                dHan spilte bede idag enn det Kiko noen gang har gjort.. .
                Det er jeg enig i, men det er ingen målestokk.

                En febersjuk Pål Strand på Absithfylla er en bedre spiller på kant enn Kiko.

                Synd Uwe ikke har vett til å gjøre som Rekdal.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Synd Uwe ikke har vett til å gjøre som Rekdal.
                  hva da? kjøpe Flo
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #49
                    He-he. Tenkte mer på å ta ansvar for dårlig spill og resultater.

                    Vi har da spilt 24 kamper i serien uten å gjennomføre en eneste god match.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Vinje
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Feb 2006
                      • 110

                      #50
                      Spørsmålet her er "Er Uwe god nok som trener for LSK?"

                      Der er svaret et RUNGENDE NEI!!!!!! Han gjør så mye rart med laget og byttene at jeg tror jeg spyr snart. Å bruke Søgård og Kiko som venstrekant er som å dytte Carlsberg i vaskemaskinen og tro at tøyet blir rent

                      Når det er spilt 55 minutter idag så begynner han å stresse, mase og veive med armene for å få fart på spillet. Dette fører ikke til noe annet enn stressa spillere som gjør ting fortere enn de mestrer. Her skal han heller roe ned spillet, slik at gutta får ro til å bearbeide motstanderen.

                      Vi tok 4 plass og cupfinale ifjor, og i år er vi ute av cupen i kvarten og blir i hvertfall ikke bedre enn 4 plass. Jeg tror heller vi havner på 5 jeg, for Odd borte og Lyn hjemme lukter 0 poeng en lang vei slik vi har spilt siden sommerferien.

                      Dette er rett og slett sørgelig
                      Det var min mening, og den er alltid riktig!

                      Kommentar

                      • Vinje
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Feb 2006
                        • 110

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        hva da? kjøpe Flo
                        Ja, heller Flo enn f.eks Myklebust.......:???:
                        Det var min mening, og den er alltid riktig!

                        Kommentar

                        • LSK-supp.
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 1023

                          #52
                          Det er ikke Uwe som ikke er god nok, vi har rett og slett ikke gode nok spillere.

                          Virker som det er høyere terksel for mange å sette spørsmålstegn til spillerne enn for treneren.
                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1555

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                            Det er ikke Uwe som ikke er god nok, vi har rett og slett ikke gode nok spillere.

                            Virker som det er høyere terksel for mange å sette spørsmålstegn til spillerne enn for treneren.
                            Jeg er enig i det. Samtidig må vi huske på at Uwe fikk lov til å handle flere spillere i fjor. Han ga selv utrykk for at han hadde en komplett stall som var helt på høyde med konkurrentene. Men jeg er enig i at han tok feil i så måte. Brann og Rosenborg har vesentlig bedre spillere enn oss.

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.

                              Virker som det er høyere terksel for mange å sette spørsmålstegn til spillerne enn for treneren.
                              Nja. Søgård har en egen (velfortjent) tråd om dette. Danton og Sundgot er vel også mislikt av enkelte.

                              Det som er håpløst er at enkelte gjennom sesongen har ønsket (særlig) Mifsud og Koren bort.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #55
                                Hey! Idiotparade her jo! Dere er latterlige, kunnskapsløse, og som supportere er dere verdt omtrent like mye for klubben som en tilfeldig fugleskit i storgata. Tror dere Alex Ferguson gjorde alt rett i Aberdeen? Eller at Arsene Wenger var sinnsyk fra første øyeblikk i Monaco? Ja, Uwe gjør en og annen taktisk disposisjon som ikke henger på greip, men disse feilene går på én ting, og kun én ting; manglende rutine. Dere har tydeligvis ikke skjønt en døyt av konseptet kontinuitet, mens fotballforståelsen tydeligvis ikke er den største heller. Uwe er rett mann, og denne kampen var det ikke vi som tapte, men Espen fuckings Berntsen.

                                PS! Flo i stedet for Myklebust??? Du kan da umulig være interessert i fotball. Penny og stall er nok mer i din gate. Makan til horseshit.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • bøllefrø
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2004
                                  • 462

                                  #56
                                  Problemet er vel at spillerne ikke har "skint" så mye som man forventet. Samtidig som motstanderne i toppen har hatt mange spillere som har spilt godt over tid.

                                  Det er uansett trenernes ansvar å få spillerne fit og i form til å levere en god sesong.

                                  Kommentar

                                  • bøllefrø
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2004
                                    • 462

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                    Hey! Idiotparade her jo! Dere er latterlige, kunnskapsløse og som supportere er dere verdt omtrent like mye for klubben som en tilfeldig fugleskit i storgata. Tror dere Alex Ferguson gjorde alt rett i Aberdeen? Eller at Arsene Wenger var sinnsyk fra første øyeblikk i Monaco? Ja, Uwe gjør en og annen taktisk disposisjon som ikke henger på greip, men disse feilene går på én ting, og kun én ting; manglende rutine. Dere har tydeligvis ikke skjønt en døyt av konseptet kontinuitet, mens fotballforståelsen tydeligvis ikke er den største heller. Uwe er rett mann, og denne kampen var det ikke vi som tapte, men Espen fuckings Berntsen.
                                    Enig i at Berntsen er en stor idiot, men det må være lov å stille spørsmålstegn ved om LSK er rette plass for Uwe og Gunnar å "lære seg" treneryrket. Ihvertfall uten at de som stiller spørsmålet blir skjelt ut og kalt idioter.

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1555

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                      og denne kampen var det ikke vi som tapte, men Espen fuckings Berntsen.
                                      Tja, du tror ikke et middels godt lag hadde feid Tromsø av banen uavhengig av dommerens slette innsats da? Jeg tipper Rosenborg hadde slått dagens Tromsø-lag med minst 4 mål.

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1224

                                        #59
                                        hva denne tyskeren tenkte da han skjøv en glimrende Robert Koren opp som spiss etter 10 minutter i andre omgang må han selv forklare. Tv komentatorer og til og med trenere med bare miniputterfæring klødde seg i hodet, men nå er det heldigvis snart slutt. I værste fall bare en sesong til. I beste fall om en uke eller to.

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Dole
                                          Brann og Rosenborg har vesentlig bedre spillere enn oss.
                                          Rosenborg med Sapara er i en særklasse. Personlig mener jeg vi har en langt bedre stall en Brann totalt sett. Det er også den klart beste stallen vi noensinne har hatt. Skal ikke mange år tilbake før Jørn Heggestad, Tore Holm, Erik Rudi og andre var i troppen og spilte. Mattigoal, Birkeland, Dadason, Sveinung, Fjørtoft osv. ble hentet inn for å redde oss. Det var tider det.

                                          Nå hadde vi bl.a. to (på papiret) gode spisspar før sesongen. Det har vi aldri hatt tidligere. Det vi har manglet er keeper, venstrekant og en god defensiv midtbane.

                                          For å vri litt på en kommentar fra forumet tidligere: "Rosenborg har Sapara, vi har Søgård, det er feige lag det..."
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎