Thomas Lehne Olsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2883

    Morro for Thomas og LSK dette men jeg har allerede satt penger på at han skader seg og blir ute ut sesongen under det oppholdet der. Står skrevet i stjernene
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Morro for Thomas og LSK dette men jeg har allerede satt penger på at han skader seg og blir ute ut sesongen under det oppholdet der. Står skrevet i stjernene
      Vel, vel det er farlig å leve. Kjør på!!!

      Kommentar

      • Aderyn
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Dec 2020
        • 133

        Skaderisikoen må vi kunne leve med, her får Lehne leve ut det som sikkert er en stor drøm. Uansett kommer han neppe til å spille mye, kanskje ingenting i hele tatt. Da er nok ikke skaderisikoen så veldig mye større enn å være hjemme og trene med oss i stedet.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4401

          Nå ser jeg jo også gjerne at Thomas signerer en ny kontrakt og avslutter karrieren hos oss, men hvis vi skal unne ham et utenlandseventyr, som vi jo gjør, så hadde det vært veldig nice for markedsverdien med feks. en scoring mot Latvia

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2883

            Gikk opp for meg at Lehne er 30 år. Faen! Han kan jo være hos oss i mange år til! Legende for fugla! Skal ingen steds
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4401

              Nominert til årets spiller i Eliteserien sammen med Patrick Berg og Veton Berisha. Dersom han sniker til seg toppscorertittelen mener jeg han bør få den. Mener uansett han er forbi Berisha. Berg er jo pressens yndling, så det blir nok ham, selv om det Lehne har gjort i år er mer imponerende enn å styre midtbanen for regjerende seriemester.

              Kommentar

              • Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2127

                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                Nominert til årets spiller i Eliteserien sammen med Patrick Berg og Veton Berisha. Dersom han sniker til seg toppscorertittelen mener jeg han bør få den. Mener uansett han er forbi Berisha. Berg er jo pressens yndling, så det blir nok ham, selv om det Lehne har gjort i år er mer imponerende enn å styre midtbanen for regjerende seriemester.
                Så veldig fortjent , nomineringen av Thomas L Olsen.
                Liten tvil om hvem som virkelig har fortjent denne tittelen da.
                Vi er tross alt ett ny opprykket lag . Utrolig hva både han og laget har fått til denne sesongen.
                TLO har har med rette fått mye skryt for målene sine.
                Men alt det gode arbeidet og innsatsen han gjør for laget både offensivt og defensivt , er jo vel så imponerende.
                Han er blitt den komplette spiss og kaptein for oss.
                Akkurat sånn jeg hadde håpet på , men likevel ikke hatt helt trua på.
                TLO vil i allefall for meg , alltid være årets spiller i
                TL 2021.

                Kommentar

                • Holterkanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2009
                  • 566

                  La oss håpe han forlenger, tidenes kronerulling til klubben bør kanskje startes før 2022-sesongen slik at vi har råd til å beholde et par «stjerner» på laget
                  ________________________
                  TB

                  Kommentar

                  • niko
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 449

                    Scoringen mot Molde nominert til årets mål: https://www.lsk.no/nyheter/superfina...oret-arets-mal

                    Kommentar

                    • Aderyn
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Dec 2020
                      • 133



                      Flere bud som tikker inn på Lehne i disse dager. Snakkes om 4 mill fra Sanfrecce Hiroshima som er avslått, Ulsan også inne i bildet. Greit nok at vi ikke kan være altfor harde i forhandlingene her med 1 år igjen på kontrakten og at vi skylder TLO et utenlandseventyr etter jobben han har gjort for oss men er en latterlig sum for toppscoreren i ligaen. Typ det du må ut med for en spiller fra Islandsk liga i disse dager. Mener vi bør ha rundt 10 mill, og da er vi egentlig greie. Men litt skeptisk til om vi klarer å få så mye. Asiatiske klubbene er først og fremst glade i å betale høy lønn, og ikke nødvendigvis overgangssum. Odd fikk jo småtteri for Bakenga.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2310

                        Opprinnelig skrevet av Aderyn
                        https://twitter.com/StianWahl/status...96077603098631

                        Flere bud som tikker inn på Lehne i disse dager. Snakkes om 4 mill fra Sanfrecce Hiroshima som er avslått, Ulsan også inne i bildet. Greit nok at vi ikke kan være altfor harde i forhandlingene her med 1 år igjen på kontrakten og at vi skylder TLO et utenlandseventyr etter jobben han har gjort for oss men er en latterlig sum for toppscoreren i ligaen. Typ det du må ut med for en spiller fra Islandsk liga i disse dager. Mener vi bør ha rundt 10 mill, og da er vi egentlig greie. Men litt skeptisk til om vi klarer å få så mye. Asiatiske klubbene er først og fremst glade i å betale høy lønn, og ikke nødvendigvis overgangssum. Odd fikk jo småtteri for Bakenga.
                        Vi får 4 så betaler TLO 2 fra egen lomme ... Litt kleint å be om det kanskje, men hvis han tjener 10+ i året så går han vel godt pluss samt at vi får inn midler til en ny spiller. Men tror han blir. For hjemmekjær.

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1353

                          Opprinnelig skrevet av kunden

                          Vi får 4 så betaler TLO 2 fra egen lomme ... Litt kleint å be om det kanskje, men hvis han tjener 10+ i året så går han vel godt pluss samt at vi får inn midler til en ny spiller. Men tror han blir. For hjemmekjær.
                          Håper du har rett, men frykter du tar feil.. Dette er sjansen hans til å fylle opp lommeboka i et par år. Han tjener jo bra i LSK, men en lønn på en mill pluss i året er ikke nok til å sikre seg økonomisk for tida etter karrieren. Ti mill i året hadde lokka meg bort fra Rælingen, for å si det sånn.

                          I tillegg står LSK i en slags takknemlighetsgjeld til ham etter at han forlenga kontrakta etter nedrykket. Han er 30 år og har ett år igjen av kontrakten. Selv om TLO åpenbart er verdt mer enn 4 mill for LSK, sitter klubben med dårlige kort på hånda i dette vinduet. Hvis han virkelig vil gå er klubben nesten nødt til å la ham.

                          Min oppfordring er: spreng banken!

                          Kommentar

                          • Holterkanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2009
                            • 566

                            Fansen kunne jo starta ei kronerulling å gitt han pengene direkte om han ble
                            ________________________
                            TB

                            Kommentar

                            • Playboy1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 2127

                              Når kommer Molde på banen her tro ?
                              Aldri at jeg kan tenke meg at hverken Lehne eller LSK ser dette som ett alternativ.
                              Men de kommer nok til å prøve seg , som de gribbene de er…
                              Last edited by Playboy1; 12.12.2021, 15:52.

                              Kommentar

                              • niko
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2008
                                • 449

                                Årets mål! Gratulerer!

                                Kommentar

                                • sigurdsen
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 1817

                                  Opprinnelig skrevet av niko
                                  Årets mål! Gratulerer!
                                  Men skjønte han ikke hvilket mål han vant for?

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5096

                                    Åh hei, Thomas var rusten i stemmen! Ble nok seint i går!

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2127

                                      Alle priser han skulle få etter denne sesongen , er så vel fortjent.
                                      Men at han ikke ble kåret til årets spiller , er jo en
                                      helt uforståelig ?

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4401

                                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                        Alle priser han skulle få etter denne sesongen , er så vel fortjent.
                                        Men at han ikke ble kåret til årets spiller , er jo en
                                        helt uforståelig ?
                                        Vil si prestasjonen til Lehne er mer imponerende enn Berg sin ja. Men programlederne messa jo om Roma og landslag og greier, så her har man fort lagt mer til grunn enn kun prestasjonene i Eliteserien. Kun én gang tidligere i norsk fotball har en spiller scoret så mange mål uten å spille for seriemesteren; Odd Iversen scoret nemlig 30 mål på 18 kamper da Rosenborg kom på 2. plass i 1968.

                                        Ellers kan det jo tenkes at de synes det begynte å bli litt for mye Lillestrøm. Må ha noen andre opp på scenen og

                                        Kommentar

                                        • BD
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2006
                                          • 1402

                                          Forståelig at Berg vant bestemannsprisen. Samtidig er det ingen tvil om at Lehne har vært en av de beste, samt den soleklart beste angriperen.

                                          Jeg hadde ikke trua på Lehne før denne sesongen. Enda bra jeg ikke er fotballtrener!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎