Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Nosferatu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 685

    Opprinnelig skrevet av gilbert
    Får iallfall håpe Eric Larsson, hvis det blir han, viser seg å være mer Christoffer Andersson enn Jesper Westerberg....
    Min MFF-påheiende venn har igjen latt seg konsultere:

    Älskvärd spelare. Bolltrygg, på gränsen till tvåfotad. Inte exceptionell i tempo och fysik, så även om han är offensivt duktig hade jag inte satsat på honom som ytterst i en fembackslinje - men i en fyra tror jag att hans förmågor balanseras bäst.
    For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

    Kommentar

    • Nosferatu
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 685



      Det har ikke vært snakket om det, men skal dette i utgangspunktet tolkes dithen at Félix Vá er spilleklar til i morgen?
      For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3174

        Felix Va ER klarert og kan spille alt mandag.

        gilbert

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2087

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Ute med blåmerke fram til midten av april? Virker litt veik.
          Hvis vi skal gjøre et forsøk på å legge godviljen til, så er det nok heller snakk om en støtskade i muskulatur mer enn et blåmerke. (Men selvfølgelig veldig morsomt å antyde at vi vil ha en spiller som er ute av spill i tre uker på grunn av et blåmerke) Han har tross alt stort sett spilt det meste av kamper siste sesong.

          Fra Transfermarkt: Sesong 23/24 Squad: 24, Starting eleven: 20, Substituted in: 3, On the bench: 1, Suspended: 1, Injured: 1

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4314

            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

            Hvis vi skal gjøre et forsøk på å legge godviljen til, så er det nok heller snakk om en støtskade i muskulatur mer enn et blåmerke. (Men selvfølgelig veldig morsomt å antyde at vi vil ha en spiller som er ute av spill i tre uker på grunn av et blåmerke) Han har tross alt stort sett spilt det meste av kamper siste sesong.

            Fra Transfermarkt: Sesong 23/24 Squad: 24, Starting eleven: 20, Substituted in: 3, On the bench: 1, Suspended: 1, Injured: 1
            Jepp, det var nok bare en slengbemerkning fra undertegnede Jeg er utelukkende positiv til denne signeringen. Gir meg Pettersson-vibber

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2109

              Opprinnelig skrevet av EPA
              Mangler vi en spiller i startoppstillinga til sykestua FK?
              Eric Larsson
              Right-Back
              32 bruise Mar 23, 2024 Apr 15, 2024 3

              ?
              Så nok en spiller godt over 30 år på vei inn ?
              Begynner å bli mange av dem , hos oss nå da.

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2087

                Opprinnelig skrevet av Playboy1
                Så nok en spiller godt over 30 år på vei inn ?
                Begynner å bli mange av dem , hos oss nå da.
                Neppe snakk om en langsiktig løsning, men for å dekke opp hullet etter Ranger. Her trenger vi en mann som er god nok til å gå rett inn på laget. Dette gir fullstendig mening i min bok.

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2109

                  Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                  Neppe snakk om en langsiktig løsning, men for å dekke opp hullet etter Ranger. Her trenger vi en mann som er god nok til å gå rett inn på laget. Dette gir fullstendig mening i min bok.
                  Joda , skjønner at dette er en litt ‘akutt’ situasjon.
                  Forøvrig kjenner jeg ikke noe til denne
                  spilleren heller da . Bare stussa over at vi er på vei å hente nok en «gammel» spiller .

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1465

                    Opprinnelig skrevet av Playboy1

                    Joda , skjønner at dette er en litt ‘akutt’ situasjon.
                    Forøvrig kjenner jeg ikke noe til denne
                    spilleren heller da . Bare stussa over at vi er på vei å hente nok en «gammel» spiller .
                    Jeg tenker at her er det en spiller trenerteamet kjenner godt. At han er plukket pga egenskap og tilgjengelighet, lav risiko og går inn for å tilføre konkurranse der Lars Ranger nå mangler.
                    Heller ikke utenkelig at spiller lettere takker ja til nettopp det trenerteamet..

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2087

                      Opprinnelig skrevet av Tvilling

                      Jeg tenker at her er det en spiller trenerteamet kjenner godt. At han er plukket pga egenskap og tilgjengelighet, lav risiko og går inn for å tilføre konkurranse der Lars Ranger nå mangler.
                      Heller ikke utenkelig at spiller lettere takker ja til nettopp det trenerteamet..
                      Et spørmål er selvfølgelig hvor kort kontrakt en spiller i den alderen aksepterer.

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2875

                        Etter tre serierunder kommer vi til å ligge sist med 0 poeng. Du leste det her først.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7029

                          Alle mine dystre spådommer fra i vinter slo dessverre til. La deg ikke lure av bullshitet til svensken, dette prosjektet er en nedrykkskandidat. Omstendelig og tregt, og til syvende og sist planløst. Vår beste periode i andre omgang kom da Åsen ga faen og la seg omtrent ute på venstreving, der han kunne prikke innlegg. Som indreløper er både han og Ibrahimaj ineffektive, og det spilles ikke på hans styrker.

                          At Lundemo ble dagens kanari er en absurd spøk, jeg har knapt sett noe tregere på Åråsen noen gang. Den fraværende løpsstyrken til midtbanen kommer til å bli skrekkelig synlig når vi møter andre lag enn denne dumpekandidaten. Felix Va så ut som det han er, en innbytter. De har hentet null kvalitet, og ser ut til å blåse enda mer penger på en avdanket, svensk back.

                          Georgsson får faen ikke mange uker på å snu dette. De virkelighetsfjerne uttalelsene hans senest i går om hvor utrolig gode han syntes vi er, vitner først og fremst om enda en svensk trener i LSK som verken forstår norsk fotball eller forstår LSK.

                          Hundre prosent forbedring i neste serierunde eller hodet på blokka! Dette blir ikke noe bedre før trenerteamet røsker huet ut av ræva. Lundemo og Gabrielsen må benkes, ingen av dem forsvarer plassen.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1524

                            Vel, om det du skriver viser seg å være rett, så kan ikke trenerne gå alene ut døra på Åråsen.

                            Kommentar

                            • occean-fan!
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 659

                              Enig med Trigz. Få svensken ut fort som faen. Det brenner på dass.

                              Kommentar

                              • occean-fan!
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 659

                                Enig med Trigz. Få svensken ut fort som faen. Det brenner på dass.

                                Kommentar

                                • occean-fan!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 659

                                  Det er så naivt. Det er så luftslott. Henter inn en mann uten erfaring og tror at vi skal tas videre. Spillere som ikke får ut potensialet sitt i stilen. Jeg orker ikke at vi skal bruke tellende kamper på prosess. Jeg vil ha fokus på resultat. Dette er toppidrett. Alle slike prosjekter går dårlig. Med unntak. Men om det så skulle gå bra forsvinner trener med spillere fort allikevel. Også står man der uten noe videre grunnlag. Vi er en klubb som vil være en toppklubb. Da må man ha trenere som har noe å vise til. Vi skal ikke være en klubb som lar trenere prøve seg for første gang. Først får de vise til noe også får de komme hit. Spiller logistikken er jo også helt på trynet. Bruker opp mye av midlene vi har fått inn på dritt. Kaster pengene ut av vinduet. Er så møkklei. Få svensken ut.

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2292

                                    Opprinnelig skrevet av Dole
                                    Vel, om det du skriver viser seg å være rett, så kan ikke trenerne gå alene ut døra på Åråsen.
                                    Det bør absolutt stilles kritske spørsmål rundt Mefsin sin rolle. Veldig svakt vindu igjen. Rett og slett katastrofalt. I tillegg at vi signerer og re-signer spillere helt på tampen av sin karriere som er mer eller mindre fotballinvalide.
                                    Men aller verst tror jeg det står til med realitetsforståelsen. Jeg er veldig FOR den fotballen som man ønsker å spille men da må man ha de rette spillerne. Pdd må vi ha inn minst 4 spillere. Hele midtbanen må erstattes i tillegg til en ving og helst en back. Først da, kan begynne å tenke på å spille den type fotball man nå ønsker å spille. Men disse grepene burde man begynt å ta allerede før nyttår. Nå er det sesong så det de nå må gjøre er å korrigere spillerstil. Dessverre blir det nå et redningsprosjekt for å redde dette havariet fra nedrykk.

                                    Kommentar

                                    • Dumbo
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2004
                                      • 466

                                      Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                                      Det er så naivt. Det er så luftslott. Henter inn en mann uten erfaring og tror at vi skal tas videre. Spillere som ikke får ut potensialet sitt i stilen. Jeg orker ikke at vi skal bruke tellende kamper på prosess. Jeg vil ha fokus på resultat. Dette er toppidrett. Alle slike prosjekter går dårlig. Med unntak. Men om det så skulle gå bra forsvinner trener med spillere fort allikevel. Også står man der uten noe videre grunnlag. Vi er en klubb som vil være en toppklubb. Da må man ha trenere som har noe å vise til. Vi skal ikke være en klubb som lar trenere prøve seg for første gang. Først får de vise til noe også får de komme hit. Spiller logistikken er jo også helt på trynet. Bruker opp mye av midlene vi har fått inn på dritt. Kaster pengene ut av vinduet. Er så møkklei. Få svensken ut.
                                      To av de klubbene som de seneste årene har hatt størst suksess ut fra forutsetningene, er Glimt og Sandefjord. To klubber som begge har valgt det motsatte av det du forfekter; utvikling og prosess fremfor fokus på kortsiktige resultater.

                                      Tilbake til Bakke-ball eller skyttergravsfotball som Solbakken nylig kalte det på vegne av landslaget. Nei, takk.

                                      Selv Kjetil Knutsen behøvde noe tid på å forvandle Glimt til et topplag.






                                      Kommentar

                                      • Svart og gul
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 268

                                        Det må koke greit i toppen om man skal gi opp prosjektet etter én kamp, men coachingen i går var bekymringsfull. Byttene kom for seint, og Georgson var nesten ikke mulig å høre på sidelinja.

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2292

                                          Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                                          Det må koke greit i toppen om man skal gi opp prosjektet etter én kamp, men coachingen i går var bekymringsfull. Byttene kom for seint, og Georgson var nesten ikke mulig å høre på sidelinja.
                                          Du mener altså at man ikke må foreta seg noe. Fortsette i samme spor, med de samme spillerne i de samme posisjonen og håpe på at det går seg til?
                                          For det første må Kitolano bort fra ving. Får ikke utretta noe. Så det også mot STB. Tror han kanskje kan være en god ballvinner på midten.
                                          Så burde man seriøst vurdere å gå tilbake til 3 bak. Lundemo dekker for lite plass sentralt. Men med Kito eller Hoff ved sin side kan det hende
                                          det fungerer bedre.
                                          Bedre å ta grep tidlig mens det fortsatt er god stemningog optimisme i troppen. Begge disse kan forsvinne som dugg for sola hvis vi først ryker mot Haugesund og får et kalas i toern av B/G

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎