Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4314

    Jada jada. Jerv vant faktisk eliteseriedebuten sin, de. I neste kamp ble de knust 4-0 av oss. Folk må seriøst roe ned nå. Aldri sett på maken til panikkstemning her inne.
    Last edited by Kanarivogel89; 03.04.2024, 11:08.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3150

      Nå er det utrolig mye vås her. At noen nå skal begynne å bli nostalgiske i forhold til Bakke og Myhre trodde jeg ikke var mulig. Virkelig?
      Likeså, at noen vil sparke vår nye trener etter en seriekamp er så langt forbi useriøst som det er mulig å komme. Alle nye prosjekter trenger tid til å innarbeides og finjusteres.
      Og denne påståtte konflikten mellom trener, Mesfin og styre virker å være basert på magefølelse. Eller er det noen som vet noe mer? (I så fall: Del gjerne).

      Så er alt rosenrødt for meg? På ingen måte. Overgangsvinduet har vært mildt sagt underveldende. Og den lenge varslede mangelen på fart både i føtter og med ball er åpenbar, det koster oss dyrt begge veier.

      Så det må tas grep, absolutt, men noen katastrofe er det ikke (ennå).

      Kommentar

      • Svart og gul
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 268

        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Nå er det utrolig mye vås her. At noen nå skal begynne å bli nostalgiske i forhold til Bakke og Myhre trodde jeg ikke var mulig. Virkelig?
        Likeså, at noen vil sparke vår nye trener etter en seriekamp er så langt forbi useriøst som det er mulig å komme. Alle nye prosjekter trenger tid til å innarbeides og finjusteres.
        Og denne påståtte konflikten mellom trener, Mesfin og styre virker å være basert på magefølelse. Eller er det noen som vet noe mer? (I så fall: Del gjerne).

        Så er alt rosenrødt for meg? På ingen måte. Overgangsvinduet har vært mildt sagt underveldende. Og den lenge varslede mangelen på fart både i føtter og med ball er åpenbar, det koster oss dyrt begge veier.

        Så det må tas grep, absolutt, men noen katastrofe er det ikke (ennå).
        Enig i at det blir feil med panikkstemning etter én dårlig kamp, men mer bekymret over snakket om at styret, sportssjefen og trenerne ikke drar i samme retning. Allerede tidlig i oppkjøringen hørte jeg fra solide kilder om en konflikt, og fredpet meldte vel i går om uenighet mellom sportssjefen og trenerne angående overgangsstrategien.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3150

          Opprinnelig skrevet av Svart og gul

          Enig i at det blir feil med panikkstemning etter én dårlig kamp, men mer bekymret over snakket om at styret, sportssjefen og trenerne ikke drar i samme retning. Allerede tidlig i oppkjøringen hørte jeg fra solide kilder om en konflikt, og fredpet meldte vel i går om uenighet mellom sportssjefen og trenerne angående overgangsstrategien.
          Dette er jeg enig i at er bekymringsfullt. Kanskje på tide at Svesengen kommer seg på jobb og klargjør hva dette handler om?

          Kommentar

          • Radulovic
            Medlem
            Møteplager
            • Mar 2016
            • 86

            Opprinnelig skrevet av G-Man

            Dette er jeg enig i at er bekymringsfullt. Kanskje på tide at Svesengen kommer seg på jobb og klargjør hva dette handler om?
            Sves er jo klubbkanin. Kritiserer ingenting, aldri uansett. Ingen kvass penn i RB lenger.
            Last edited by Radulovic; 03.04.2024, 13:28.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4314

              TV 2 melder at Larsson blir presentert i løpet av dagen. Så får vi se om det kommer noen andre i tillegg…

              Kommentar

              • TheFugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 343

                Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                Enig i at det blir feil med panikkstemning etter én dårlig kamp, men mer bekymret over snakket om at styret, sportssjefen og trenerne ikke drar i samme retning. Allerede tidlig i oppkjøringen hørte jeg fra solide kilder om en konflikt, og fredpet meldte vel i går om uenighet mellom sportssjefen og trenerne angående overgangsstrategien.
                Hadde vært interessant å få vite litt mer om denne konflikten, kan du berette litt mer om hva den handler om?

                Konflikten kan får alt jeg vet bare en vanlig uenighet/diskusjon som det egentlig ikke er noe poeng å lage styr ut av.

                Kommentar

                • Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 268

                  Tja. Har hørt noe, men litt for tynt til å gå ut med det her. Det er sikkert vanlig med diskusjoner om for eksempel overganger, men stusser litt på at det er så liten enighet i sportslig utvalg om hva man trenger av spillere. Vet blant annet at det er misnøye med at trenerne ikke ønsker å hente en ny midtbaneforsterkning.

                  Kommentar

                  • Svart og gul
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2004
                    • 268

                    Opprinnelig skrevet av Radulovic

                    Sves er jo klubbkanin. Kristiseter ingenting, aldri uansett. Ingen kvass penn i RB lenger.
                    Helt natta. Faktisk glad Blaker'n er med i Dødball. Han kan røre med navn og mye annet, men tør å kalle en spade for en spade.

                    Kommentar

                    • Egumen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2011
                      • 181

                      Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                      Tja. Har hørt noe, men litt for tynt til å gå ut med det her. Det er sikkert vanlig med diskusjoner om for eksempel overganger, men stusser litt på at det er så liten enighet i sportslig utvalg om hva man trenger av spillere. Vet blant annet at det er misnøye med at trenerne ikke ønsker å hente en ny midtbaneforsterkning.
                      Mulig du har rett, men det høres jo litt spesielt ut ettersom vi vel bøy på Wenderson?

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4314

                        Opprinnelig skrevet av Egumen

                        Mulig du har rett, men det høres jo litt spesielt ut ettersom vi vel bøy på Wenderson?
                        Wenderson ble jo henta til Värnamo av Asterhed, så det var en kjenning og derfor greit.

                        Kommentar

                        • AB40
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Aug 2015
                          • 52

                          Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                          Tja. Har hørt noe, men litt for tynt til å gå ut med det her. Det er sikkert vanlig med diskusjoner om for eksempel overganger, men stusser litt på at det er så liten enighet i sportslig utvalg om hva man trenger av spillere. Vet blant annet at det er misnøye med at trenerne ikke ønsker å hente en ny midtbaneforsterkning.
                          Så sportslig utvalg er misfornøyd med at trenerne er fornøyd med stallen? Virker jo utrolig bakvendt.

                          Jeg er mener vi trenger noen med frekvens i midten da Åsen/ylldren blir for tregt. Virket som man tenkte at det ville gå fint mot lag vi skulle dominere mot, men se hvor lett KBK kom seg forbi på kant når de ikke er i nærheten. Om sportslig utvalg mener vi trenger noen der er jeg veldig enig. Synes hele tiden trenerne kanskje har vært litt vel fornøyde med kvaliteten, da de ikke egentlig har referansene mot andre lag i ligaen helt enda. Samtidig så er dette noe de helt sikkert erfarer og ved neste vindu vil de sikkert ha litt klarere ideer om hvor vi skal styrke oss.

                          Kommentar

                          • Egumen
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2011
                            • 181

                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                            Wenderson ble jo henta til Värnamo av Asterhed, så det var en kjenning og derfor greit.
                            Det var likefullt en tiltenkt midtbaneforsterkning?

                            Kommentar

                            • Svart og gul
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 268

                              Opprinnelig skrevet av Egumen

                              Det var likefullt en tiltenkt midtbaneforsterkning?
                              Ja, men det var også mens situasjonen med Lundemo var uviss.

                              Kommentar

                              • plantemiddel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2012
                                • 801

                                Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                                Ja, men det var også mens situasjonen med Lundemo var uviss.
                                Skadesituasjonen er vel fremdeles uviss? Er umulig å spå om han holder hele sesongen uten nye skader.

                                Kommentar

                                • EPA
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2013
                                  • 153

                                  Aner ugler i mosen her. Garanterer at Trøim har fått nyss om at vi betalte Bakke for å trene søpla ned i OBOS, og tok igjen ved å bestikke et par svensker for å trene oss ned i Postnord som takk for sist

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7029

                                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                                    Så det må tas grep, absolutt, men noen katastrofe er det ikke (ennå).
                                    De grepene burde vært tatt for flere måneder siden. De har hatt hele vinteren på seg. Svensken har fått spaltemeter i RB der han har skrytt av hvor langt fremme laget er. Derfor har man sett gjennom fingrene med at vi har sett helt ræva ut i store deler av nær alle treningskampene. Nå har virkeligheten truffet ham i fleisen.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Svart og gul
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 268

                                      Opprinnelig skrevet av plantemiddel

                                      Skadesituasjonen er vel fremdeles uviss? Er umulig å spå om han holder hele sesongen uten nye skader.
                                      Ja, det kan du si Jeg mente at det var uvisst om han skulle fortsette. Men svenskene ble imponert, og han fikk kontrakt.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3150

                                        Opprinnelig skrevet av trigz

                                        De grepene burde vært tatt for flere måneder siden. De har hatt hele vinteren på seg. Svensken har fått spaltemeter i RB der han har skrytt av hvor langt fremme laget er. Derfor har man sett gjennom fingrene med at vi har sett helt ræva ut i store deler av nær alle treningskampene. Nå har virkeligheten truffet ham i fleisen.
                                        Er ikke uenig i det. Tror generelt svensker har lett for å undervurdere den norske ligaen. Men grep ble ikke tatt da, så derfor må de tas nå.

                                        Om det virkelig er sant at sportssjef vil forsterke, men at trener sier nei, så er det absurd.

                                        Jeg er positiv til måten vi ønsker å spille på, men skal vi lykkes så må vi få inn mer FART. Det er grotesk hvilke rom vi tidvis etterlater oss, vi er en drøm å kontre på - samtidig som det går for langsomt fremover.

                                        Kanskje det er en tanke å pusse støvet av 3-4-3 formasjonen vi visstnok skulle øve på?

                                        Kommentar

                                        • occean-fan!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 659

                                          Må ha inn 1 angrepsspiller og 2 indreløperen ila kvelden.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎