Medlemssjekk kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
    Hvorfor spør du, hvis du ikke er interessert i svaret?
    Pga at jeg ikke fikk svar på spørsmålet kommer kjerringa inn på feltet eller ikke .

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Pga at jeg ikke fikk svar på spørsmålet kommer kjerringa inn på feltet eller ikke .
      Etter reglene ikke, men regner med at siden dere går inn sammen at det ordner seg. OK?
      PS - jeg har ikke laget reglene...
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Etter reglene ikke, men regner med at siden dere går inn sammen at det ordner seg. OK?
        PS - jeg har ikke laget reglene...
        Snakka akkurat med Jan og jeg betaler mellomlegget på et familimedlemskap og vips så er kjerringa medlem også .

        Kommentar

        • Frode Thai
          KFL styremedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 380

          Billetten gjelder kun for det området den er beregnet på.

          Det blir ingen medlemssjekk på Åråsen i mrg.

          På billetten står det tydelig hvilken inngang man skal benytte, deretter hvilket felt billetten er gyldig på.

          Det er viktig at folk respekterer og forstår dette.

          Vårt nye billettsystem kombinert med manuell sjekk, vil avvise deg om man prøver å komme inn på områder man ikke har billett til.


          Portene åpner 2 timer før avspark, og man oppfordrer alle til å komme tidlig.




          Frode Johansen
          KFL- sikkerhet
          Mob 45022064
          Frode Johansen
          styremedlem KFL

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            Kontroll på feltet mot Viking.

            Hvordan kan dere ha kontroll på feltet når KFL selv er så utrolig trege med å sende ut fakturaer og medlemskort????

            Det mest idiotiske er at denne kontrollen er streng förste kamp men utover sesongen er den nesten fravärende. Joda, den förste kampen hvor alle ikke har fått kortene sine skal man ha kontroll. Hvorfor?

            Forrige sesong var det samme helvete. Faktura var betalt med kortene kom sent. Altfor sent. Fikk diskutert meg inn den gang men om det er slik at jeg må diskutere meg inn denne gangen igjen blir jeg forbanna.

            Igjen har vi ikke fått medlemskort. Ja, faktisk har vi ikke engang fått faktura. Vi betalte etter den gamle fakturaen( fra sist sesong) da vi forstod vi ikke fikk noen. Vi forsökte å ringe det nummeret som stod på fakturaen uten å få svar. Men fortsatt ingen kort.

            Og nei, jeg snakker ikke bare på vegne av meg selv. Har også kompiser som har billetter til den kampen som ikke har fått sine medlemskort.

            NB:Sorry hvis jeg har bommet på hvor dette innlegget bör skrives men jeg fant ikke noe naturlig sted å skrive dette.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              Du kommer ikke inn på Åråsen engang uten gyldig billett. Kvittering holder ikke.
              Dermed bør/må du ringe LSK og ordne opp i dette med engang.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

                Jeg har gyldig billett til feltet men ikke KFL medlemskort. Det er vel dette kontrollen handler om som vanlig?

                Går det an å fikse kortet eller en godkjennelse på KFL standen för kampen? Jeg har tross alt betalt i år også som de siste 15 årene (?)

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  har du med deg en kvittering eller noe bevis for at du har betalt medlemskapet i kfl så er det vel neppe noe problem.

                  Om det skulle være noen spørsmål rundt medlemskapet ditt så ta kontakt med Jan Jensen på jan@kfl.no
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    De med sesongkort trenger bare å vise dette, siden mann skal ha betalt medlemskap for utvidelse av sesongkortet.

                    http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=414
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      Moderatormelding:
                      Har slått nystartet tråd "Kontroll på feltet mot Viking" sammen med denne. Her diskuteres medlemssjekk på feltet.

                      Kommentar

                      • MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

                        Takk for info. Skal sende mail.

                        Problemet er at jeg ikke har fått faktura engang. Kun betalt utfra fakturaen jeg hadde liggende fra forrige sesong.

                        Kommentar

                        • scages
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1292

                          Skal ha med meg to franske turister opp på feltet til søndag. De er ikke KFL medlemmer. Regner med at vaktene utviser ett viss skjønn...

                          Kommentar

                          • MedlemNR35
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 905

                            Men hvorfor skal denne kontrollen alltid väre streng den förste kampen för det utover nesten blir fravärende?

                            Det er mange jeg har snakket med som ikke får kortene sine i tide.

                            Det er jo fullstendig ulogisk!

                            Det logiske vil väre å se litt gjennom fingrene på det de förste kampene inntil man vet alle som skal ha bevis har fått og derfra trappe kontrollen opp...

                            Kommentar

                            • chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

                              Opprinnelig skrevet av chrissp
                              De med sesongkort trenger bare å vise dette, siden mann skal ha betalt medlemskap for utvidelse av sesongkortet.

                              http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=414
                              Såvidt jeg forstår av dette er det ikke medlemssjekk så fremt man har sesongkort.
                              Bølerkanaris

                              Kommentar

                              • ChriZza
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 4265

                                Hjelper lite om man har enkeltbillett, men ikke mottatt medlemskort.
                                Kvittering burde være nok. Ellers kan du henvende deg på KFLs' stand på Martins så finner vi alltids en løsning!

                                Kommentar

                                • lega66
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Oct 2006
                                  • 57

                                  Jeg har ett lite spørsmål, som jeg håper at jeg kan få svar på.
                                  Jeg er selv medlem i KFL (selvfølgelig) men jeg skal ha med meg min søster på 14 år. hun er ikke medlem, men kommer hun inn på feltet?? Jeg har kjøpt to blletter til denne kampen, og hun har så inndelig lyst til å oppleve skikkelig stemning på stadion.
                                  Håper på å få ett positivt svar ganske raskt
                                  http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                                    Men hvorfor skal denne kontrollen alltid väre streng den förste kampen för det utover nesten blir fravärende?

                                    Det er mange jeg har snakket med som ikke får kortene sine i tide.

                                    Det er jo fullstendig ulogisk!

                                    Det logiske vil väre å se litt gjennom fingrene på det de förste kampene inntil man vet alle som skal ha bevis har fått og derfra trappe kontrollen opp...
                                    Hvorfor er du så sikker på at kontrollen blir fraværende utover i sesongen?

                                    Send mail til Jan så ordner det seg. Be de du har snakket med som ikke har fått kort om å gjøre det samme.
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • MedlemNR35
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 905

                                      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                      Hvorfor er du så sikker på at kontrollen blir fraværende utover i sesongen?

                                      Send mail til Jan så ordner det seg. Be de du har snakket med som ikke har fått kort om å gjøre det samme.
                                      Mine tidligere erfaringer. De 3 siste sesongene har jeg blitt kontrollert 3 ganger. Alle de 3 gangene er förste hjemmekamp. Kan hende det er tilfeldig men det er iallefall min erfaring.

                                      Har sendt mail

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        Opprinnelig skrevet av lega66
                                        Jeg har ett lite spørsmål, som jeg håper at jeg kan få svar på.
                                        Jeg er selv medlem i KFL (selvfølgelig) men jeg skal ha med meg min søster på 14 år. hun er ikke medlem, men kommer hun inn på feltet?? Jeg har kjøpt to blletter til denne kampen, og hun har så inndelig lyst til å oppleve skikkelig stemning på stadion.
                                        Håper på å få ett positivt svar ganske raskt
                                        Hvis lysten er stor nok, anbefaler jeg deg å melde henne inn.

                                        Kommentar

                                        • lega66
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Oct 2006
                                          • 57

                                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                                          Hvis lysten er stor nok, anbefaler jeg deg å melde henne inn.

                                          For en kamp... jaja.... får jeg gjøre det på stadion...
                                          http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎