Medlemssjekk kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lega66
    Medlem
    Hoffnarr
    • Oct 2006
    • 57

    Jeg er veldig glad for at jeg fikk med meg søstra mi på feltet idag, at dem ikke ba oss om å gå til RB eller noe... Hun ble helt hekt, og skulle melde seg inn med en gang, for hun ville stå med KFL flere ganger...
    http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

    Kommentar

    • PA
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 500

      jeg har et spørsmål:
      Blir det medlems sjekk mot søpla? siden jeg har enda ikke fått kanari-fansen medlemskortet.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        Opprinnelig skrevet av PA
        jeg har et spørsmål:
        Blir det medlems sjekk mot søpla? siden jeg har enda ikke fått kanari-fansen medlemskortet.
        Vet ikke, men:

        Opprinnelig skrevet av Skinke
        har du med deg en kvittering eller noe bevis for at du har betalt medlemskapet i kfl så er det vel neppe noe problem.

        Om det skulle være noen spørsmål rundt medlemskapet ditt så ta kontakt med Jan Jensen på jan@kfl.no
        I tillegg får man nå kjøpt dagskort.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • marriell
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2008
          • 227

          bær alltid med deg kvittering om du ikke har fått kortet ditt, hvis ikke får man komme på standen på martins eller åråsen så ordner det seg der

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            Jeg har ikke sett det i denne tråden, så jeg lurer på en ting.. Hvor får man kjøpt disse dagspassene? Sportshuset? Billettluka på Åråsen? Inngangen til feltet?

            På forhånd takk for svar..
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              KFL-Stands som er på Martins og Åråsen.

              Kommentar

              • Fuglegutt
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2008
                • 863

                Hva koster disse dagskortene?
                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                Kommentar

                • Petter Ø
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3008

                  Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                  Hva koster disse dagskortene?
                  30kr
                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Ifølge en bruker i med innlegg i en annen tråd på forumet, er de tre viktigste kanaris de til enhver tid nyeste medlemmene av KFL.

                    Disse tre spesifikke medlemmene må isåfall være viktig veldig lenge, for det kan da ikke komme noen nye?

                    Selv må jeg "snike" meg inn på feltet, for ingen kort kommer. Ikke at jeg har mulighet til det veldig ofte, men jeg synes jeg er litt for gammel til å snike. Ikke hjelper det at man har betalt medlemsskapet og ikke hjelper det å purre til de rette personene på mail.

                    Da er det vel ikke så viktig med medlemmer, da?
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9390

                      ^Say what?

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Ifølge en bruker i med innlegg i en annen tråd på forumet, er de tre viktigste kanaris de til enhver tid nyeste medlemmene av KFL.

                        Disse tre spesifikke medlemmene må isåfall være viktig veldig lenge, for det kan da ikke komme noen nye?

                        Selv må jeg "snike" meg inn på feltet, for ingen kort kommer. Ikke at jeg har mulighet til det veldig ofte, men jeg synes jeg er litt for gammel til å snike. Ikke hjelper det at man har betalt medlemsskapet og ikke hjelper det å purre til de rette personene på mail.

                        Da er det vel ikke så viktig med medlemmer, da?
                        Du får vel et midlertidig kort eller hvertfall bevis på at du har betalt?

                        Når det er sagt så har ikke jeg blitt sjekka en eneste gang i år, trodde ikke det var sjekk jeg.
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • techern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 327

                          Såvidt jeg vet er det ikke noen formell/uformell sjekk nå, husker det var det ifjor (eller var det 07..). Tror ikke det er noe å bekymre seg for.

                          Og ja, kan bekrefte det som blir sagt ovenfor, det blir utstedt midlertidig medlemsbevis ved betaling for medlemsskap, en fin liten papirlapp man kan ta med seg.. det er ihvertfall nok, HVIS en medlemssjekk skulle forekomme.
                          Shut up and focus on the good things

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Du får vel et midlertidig kort eller hvertfall bevis på at du har betalt?

                            Når det er sagt så har ikke jeg blitt sjekka en eneste gang i år, trodde ikke det var sjekk jeg.
                            Nei, jeg har ikke fått noe midlertidig kort eller noe annet bevis på at jeg har betalt enn min egen bankkvittering.

                            Nå er det ikke sånn at jeg faktisk har blitt kontrollert på vei inn på feltet, Jeg kommer alltids inn, det er ikke det som er problemet, men det kjennes ubehagelig å måtte få andre til å kjøpe billetten eller å måtte kjøpe gjestebillett på eget felt.

                            Og mest av alt er det irriterende å ikke få svar når man purrer. Derfor innlegg i denne tråden.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • mrognan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 845

                              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                              Jeg kommer alltids inn, det er ikke det som er problemet, men det kjennes ubehagelig å måtte få andre til å kjøpe billetten eller å måtte kjøpe gjestebillett på eget felt.
                              Nå har jeg aldri måttet behøve å vise medlemskort ved kjøp av billett i billettluka på stadion, så du kan nok kjøpe din egen billett der. Derimot ble jeg spurt om medlemskort når jeg kjøpte billett hos "på sparket" en gang luka for billetter bare til feltet var stengt og det var laaaang kø i de øvrige lukene.
                              Morten

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Nei, jeg har ikke fått noe midlertidig kort eller noe annet bevis på at jeg har betalt enn min egen bankkvittering.
                                Da duger vel den bankkvitteringa vil jeg tro. Men når du meldte deg inn, fikk du ikke tilbaje den øverste delen av innmeldingsskjemaet? Der står det jo skrevet at du har betalt, og da funker den som midlertidig kort. Så om du ikke har den øverste biten lengre er jo ikke det noe KFL kan noe for.

                                Sikkert andre som kan svare bedre på dette enn meg, men mener det er sånn det foregår.

                                En annen ting er jo at du kan gå i standen på Åråsen og si du ikke har fått medlemsskort, og da får du jo ett midlertidig for den kampen du er på.
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Tobben
                                  Jeg elsker å kjøre trikk
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2005
                                  • 1666

                                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                  En annen ting er jo at du kan gå i standen på Åråsen og si du ikke har fått medlemsskort, og da får du jo ett midlertidig for den kampen du er på.
                                  Det er vel litt kjipt og unødvendig å måtte gjøre dette hver gang du skal på hjemmekamp.

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    Opprinnelig skrevet av Tobben
                                    Det er vel litt kjipt og unødvendig å måtte gjøre dette hver gang du skal på hjemmekamp.
                                    Da er det medlemsansvarlig som ikke gjør jobben sin og sender medlemskort?
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                      Da duger vel den bankkvitteringa vil jeg tro. Men når du meldte deg inn, fikk du ikke tilbaje den øverste delen av innmeldingsskjemaet? Der står det jo skrevet at du har betalt, og da funker den som midlertidig kort. Så om du ikke har den øverste biten lengre er jo ikke det noe KFL kan noe for.

                                      Sikkert andre som kan svare bedre på dette enn meg, men mener det er sånn det foregår.

                                      En annen ting er jo at du kan gå i standen på Åråsen og si du ikke har fått medlemsskort, og da får du jo ett midlertidig for den kampen du er på.
                                      Jadda, jadda! Jeg takker forsåvidt for gode tips, det er omtenksomt av dere og det er jeg glad for, men det holder ikke at det finnes alternative løsninger. Det er fortsatt ikke det som er poenget. Vil man ha flere medlemmer og flere folk på kamp, kan man ikke ignorere folk som vil være medlem.

                                      Jeg kan selvfølgelig bare fortsette som før, men vil i det minste vite om jeg er registrert som medlem eller ikke. Hadde vært greit, liksom.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Jadda, jadda! Jeg takker forsåvidt for gode tips, det er omtenksomt av dere og det er jeg glad for, men det holder ikke at det finnes alternative løsninger. Det er fortsatt ikke det som er poenget. Vil man ha flere medlemmer og flere folk på kamp, kan man ikke ignorere folk som vil være medlem.

                                        Jeg kan selvfølgelig bare fortsette som før, men vil i det minste vite om jeg er registrert som medlem eller ikke. Hadde vært greit, liksom.
                                        Ring Jan Jensen! Finner nr et eller annet sted på hjemmesidene her.

                                        Edit: Kontaktperson: Jan Jensen på tlf. 41 02 06 89 eller jan@kanari-fansen.no.
                                        Last edited by FUGlinho; 16.09.2009, 15:50. Begrunnelse: lagt til kontaktinfo
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                          Jadda, jadda! Jeg takker forsåvidt for gode tips, det er omtenksomt av dere og det er jeg glad for, men det holder ikke at det finnes alternative løsninger. Det er fortsatt ikke det som er poenget. Vil man ha flere medlemmer og flere folk på kamp, kan man ikke ignorere folk som vil være medlem.

                                          Jeg kan selvfølgelig bare fortsette som før, men vil i det minste vite om jeg er registrert som medlem eller ikke. Hadde vært greit, liksom.
                                          Ingen som ignorerer nye medlemmer! Sikkert skjedd en feil etterannet sted. Som fuglinho sa, ring Jan.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎