Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008



    Saken er ille nok i seg selv, men hva skjer med at en ansatt i klubben er leder av supporteklubben? Se for deg Frank Grønlund som leder av KFL
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
      http://fotball.aftenposten.no/elites...icle215538.ece

      Saken er ille nok i seg selv, men hva skjer med at en ansatt i klubben er leder av supporteklubben? Se for deg Frank Grønlund som leder av KFL
      Dama der har null respekt i mine øyne fra før av. Mann som sloss med barn på armen og nå hun med fyllekjøring.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
        http://fotball.aftenposten.no/elites...icle215538.ece

        Saken er ille nok i seg selv, men hva skjer med at en ansatt i klubben er leder av supporteklubben? Se for deg Frank Grønlund som leder av KFL
        Nå finnes det ikke noen lov som sier at ikke en fotballklubb kan ha sin egen supportergruppering, men det er ikke så rent lite sært når Tornekrattet presenterer seg på følgende måte : "Tornekrattet er en uavhengig og upolitisk supporterklubb for Molde Fotballklubb. " Da har man sin egen fortolkning av begrepet uavhengig.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          grattis med dagen...

          http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5824927.ece

          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Latterlig at noen finner det gøy og steine en buss full av folk,håper dem som gjorde dette aldrig kommer inn på Åråsen noe mere.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Latterlig at noen finner det gøy og steine en buss full av folk,håper dem som gjorde dette aldrig kommer inn på Åråsen noe mere.
              Kan i grunn holde seg langt unna et hver idrettsarrangement eller idretsarena i overskuelig fremtiden for min del...

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                Det er vel UFC og deres støttespillere som er på Republic, har dem noen god unnskyldning for å kaste stein på denne bussen?? En annen ting, hvor i alle dager fikk dem stein fra?

                Kommentar

                • Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

                  Korsfest korsfest!

                  Morsomt at enkelte i tråden, som tidligere i sin supporterkarriere stadig vekk kasta gjenstander etter motstanderspillere, skal uttale seg på den måten.. På Republic henger det folk fra alle Lillestrøms supporterkategorier. Kan like gjerne ha vært kfl-medlemmer som andre fugla-fans som har gjort dette, om det som står i media er rett da..
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Jeg har ikke hengt ut noen..Synes bare det er latterlig og kaste stein på en buss ...Uansett hvem det er som gjorde det. Totalt unødvendig. Og det er jeg sikker på at både kfl og ufc er enige i.. Og ja jeg har nok kasta noen mynter etter noen spillere før i tiden heldigvis har jeg begynt og tenke på hva som er konsekvensen om man er ekstra uheldig og skulle treffe noen ...

                    Kommentar

                    • *46*

                      Tilskuerstatistikk 2011 - en "rapport" fra 6347 på vgd.no.

                      Statistikk nerd er nok korrekt navn på denne brukeren. Morsom lesing for den som ønsker å vite mer om tilskuere i norsk fotball 2011. Tre ting jeg bet meg merke i ved LSK:
                      - Antall betalende tilskuere på Åråsen gikk ned fra 6 611 i 2010 til 6010 i 2011 (budsjettsprekk så det holder?)
                      - Gjenomsnitlig antall på bortekamp gikk opp fra 333 i 2010 til 334 i 2011.
                      - Kampen LSK - Stabæk samlet "hele" 2400 tilskuere innefor portene.

                      Håper det blir en bedring til neste år!
                      Last edited by Gjest; 06.12.2011, 14:54. Begrunnelse: Endret vesentlig feil...

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Tilskuerstatistikk 2011 - en "rapport" fra 6347 på vgd.no.

                        Statistikk nerd er nok korrekt navn på denne brukeren. Morsom lesing for den som ønsker å vite mer om tilskuere i norsk fotball 2011. Tre ting jeg bet meg merke i ved LSK:
                        - Antall betalende tilskuere på Åråsen gikk ned fra 6 611 i 2010 til 6010 i 2011 (budsjettsprekk så det holder?)
                        - Gjenomsnitlig antall på bortekamp gikk opp fra 333 i 2010 til 334 i 2011.
                        - Kampen Stabæk - LSK samlet "hele" 2400 tilskuere innefor portene.

                        Håper det blir en bedring til neste år!
                        Og det var nesten bare LSK fans som var i Telenor Arena den mars kvelden!

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          - Kampen Stabæk - LSK samlet "hele" 2400 tilskuere innefor portene.

                          Håper det blir en bedring til neste år!
                          Du satser på fler enn 2400 bortesupportere på Nadderud, altså? Siden det totale antallet tilskuere på kampen var 8 107, må da dette være bortesupportere. Dream on :-)
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            Det er bare *46* som roter. Det var på LSK-Stabæk at det var 2400 innenfor portene. På Stabæk-LSK var det for øvrig 995 mennesker på bortefeltet.

                            Kommentar

                            • *46*

                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Det er bare *46* som roter. Det var på LSK-Stabæk at det var 2400 innenfor portene. På Stabæk-LSK var det for øvrig 995 mennesker på bortefeltet.
                              Stemmer det. Beklager så mye!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9413

                                Hva var det reelle tallet mot FFK?
                                4900 sa rem på annlegget. Tipper rundt 2000.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Morsomt faktum - 2010 dro totalt 6786 tilskuere over hele sesongen på sin hjemmebane....

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    Capotårnet sitt det:

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Nå som Lsk satser som f og det ser ut som om det kan gå mot noe stort så håper jeg Lsk ledelsen kan komme med en julepresang til de som er utestenkte og la dem få en sjanse til og få med seg 2012.Men blir det mere tull er det ingen nåde..

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        Hvem tenkte du på nå, tullebukk? De to som er utestengt fram til seriestart?
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Jeg veit ikke hvor mange det er snakk om men jeg håper alle som vill får med seg 2012. Virker jo nesten som klubben begynner på nytt igjen nå om dagen og da håper jeg at alle kan begynne med blanke ark fra jan 2012..

                                          Kommentar

                                          Working...