Hva med å dra i samme retning igjen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 635

    Opprinnelig skrevet av vEgz
    Hva skjer på mandag? Kommer folkelige enkeltpersoner i klumpen?
    Jada, de fleste ENKELTPERSONER er velkommen på feltet, så lenge man har medlemsskap i LSK eller KFL, og følger tribuneregellementet til LSK/KFL.

    Vanskeligere er det faktisk ikke !
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
      Akuratt

      Edit: For å forklare hva jeg mener: Jeg føler at den interne konkuransen som var før gikk på bekostning av det interne samarbeidet. Ufattelig med uenigheter mellom grupperingene og motarbeiding av hverandre. Når jeg kom inn i FuglaTifo var det på Råholt Kanaris sin "kvote" og det var ikke jeg som plasserte meg der. Som enkeltperson/vanlig KFL-medlem hadde man lite å komme med. Steile fronter mellom grupperingene og diskusjon i mellom dem, ikke så mye person til person. Sanger som den ene gruppa prøvde å få igjennom, boikottet den andre fordi de ikke hadde godkjent den osv.

      Dette er min personlige mening og mye av grunnen til at jeg heller vil vi skal være hovedsaklig en stor gruppe folkelige enkeltpersoner.

      ps. CocaJerry og Stray Cat ga meg tommel opp før jeg editerte
      Føler at det du snakker om her var under tiden med KGG og UFC. Etter dette(føler jeg ihvertfall) at samarbeidet var veldig bra.
      Til tider dro jo UFC også store deler av TIFO gruppa.
      Man hadde kanskje flere runder før man valgte å kjøre på for en besemt sang, men da slipper man jo dårlige versjoner eller noen sanger andre i Norge har sunget før oss.

      Man fikk jo uansett en slutt på det da man valgte å lage et regelverk sammen med LSK som automatisk ekskluderte en gruppe.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        Akkuratt

        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
        Akuratt

        Edit: For å forklare hva jeg mener: Jeg føler at den interne konkuransen som var før gikk på bekostning av det interne samarbeidet. Ufattelig med uenigheter mellom grupperingene og motarbeiding av hverandre.
        Det var mye krangling for samarbeidet mellom KFL og undergruppene var i en startfase.
        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
        Når jeg kom inn i FuglaTifo var det på Råholt Kanaris sin "kvote" og det var ikke jeg som plasserte meg der. Som enkeltperson/vanlig KFL-medlem hadde man lite å komme med. Steile fronter mellom grupperingene og diskusjon i mellom dem, ikke så mye person til person. Sanger som den ene gruppa prøvde å få igjennom, boikottet den andre fordi de ikke hadde godkjent den osv.
        Skjønner ikke hva du mener med " på Råholt kanaris sin kvote"
        Tidligere har jeg vært med ganske mye på TIFO arbeid, var ikke akkurat sånn at jeg måtte spørre om å få lov å være med. Alle som vil jobbe med TIFO kan ta kontakt med TIFO gruppa.
        Som vanlig medlem av KFL føler man sikkert ikke at man har så mye man skulle ha sagt, men det betyr ikke at det er sant. Det hjelper selvfølgelig å bli litt varm trøya blandt de som "har noe å si i KFL", men det viktigste er å fortsette å si sin mening.
        Undergrupperingene fikk det for seg at de skulle lage egne sanger og egne TIFO`r, men det er Tribuneliv og TIFO-gruppa sine ansvar. Hvorfor ble det slik at undergrupperingene krangler om ting de ikke hadde ansvar for? jo fordi KFL, tifogruppa og tribuneliv gruppa ikke sa en dritt på det før det var for sent.
        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
        Dette er min personlige mening og mye av grunnen til at jeg heller vil vi skal være hovedsaklig en stor gruppe folkelige enkeltpersoner.

        ps. CocaJerry og Stray Cat ga meg tommel opp før jeg editerte
        Gratulerer med din personlig mening.

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Det var mye krangling for samarbeidet mellom KFL og undergruppene var i en startfase.
          Krangel mellom undergruppene. KFL var nesten summen av undergruppene

          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Skjønner ikke hva du mener med " på Råholt kanaris sin kvote"
          Tidligere har jeg vært med ganske mye på TIFO arbeid, var ikke akkurat sånn at jeg måtte spørre om å få lov å være med. Alle som vil jobbe med TIFO kan ta kontakt med TIFO gruppa.
          Mente i styringsgruppa i FuglaTifo. Og det var ordrett det jeg fikk høre. Var med mye i FuglaTifo før det også, forstå meg rett.

          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Som vanlig medlem av KFL føler man sikkert ikke at man har så mye man skulle ha sagt, men det betyr ikke at det er sant. Det hjelper selvfølgelig å bli litt varm trøya blandt de som "har noe å si i KFL", men det viktigste er å fortsette å si sin mening.
          Undergrupperingene fikk det for seg at de skulle lage egne sanger og egne TIFO`r, men det er Tribuneliv og TIFO-gruppa sine ansvar. Hvorfor ble det slik at undergrupperingene krangler om ting de ikke hadde ansvar for? jo fordi KFL, tifogruppa og tribuneliv gruppa ikke sa en dritt på det før det var for sent.
          KFL, tifogruppa og tribunegruppa var så å si kun folk fra undergruppene. For meg virket det en stund nesten som om KFL var et samarbeidsprosjekt mellom UFC, MB/KGG og Råholt kanaris.

          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Gratulerer med din personlig mening.
          Takk
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • UltraFo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 800

            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
            Mente i styringsgruppa i FuglaTifo. Og det var ordrett det jeg fikk høre. Var med mye i FuglaTifo før det også, forstå meg rett.
            Jeg også kom inn i tifo gruppa etterhvert da UFC og andre undergrupper styrte mer og jeg fikk helt motsatt oppfatning, her ble alle som ville bidra tatt godt imot og uansett om det var bare KGG, MB, Råholt osv som var der, var alle som ville bidra velkommen og lite uenighet og ingen kvote. Alt var jo bedre enn at noen få måtte male halv 4 på en tirsdags natt. Så ingen som ble stoppet for å bidra så vi andre måtte gjør mer.
            Med mindre jeg misforstod hva du mente.

            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
            KFL, tifogruppa og tribunegruppa var så å si kun folk fra undergruppene. For meg virket det en stund nesten som om KFL var et samarbeidsprosjekt mellom UFC, MB/KGG og Råholt kanaris.
            Denne skjønner iikke jeg, du sa for litt siden at det var bedre før rundt 2007, da UFC, MB/KGG, Råholt osv styrte, samtidig sier du nå at det var ille. Var det ille at undergruppende styrte MEN stemningen var bedre da enn før eller?
            UFC ~ Gulsvarte Brødre

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Krangel mellom undergruppene. KFL var nesten summen av undergruppene
              ja det var krangel, men KFL var ikke summen av undergruppene, men det var flere på det tidspuktet som var fremtredende folk i KFL samtidig som de var medlem i en av undergruppene (for undergrupper ble jo populært). Med skikkelige rettningslinjer for hva undergrupper har lov til å gjøre, og for hvordan de skal samarbeide for LSK med KFL før, under og etter kamper så ville ting blitt annerledes.

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Mente i styringsgruppa i FuglaTifo. Og det var ordrett det jeg fikk høre. Var med mye i FuglaTifo før det også, forstå meg rett.
              Ok, da skjønner jeg hva du mente.
              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              KFL, tifogruppa og tribunegruppa var så å si kun folk fra undergruppene. For meg virket det en stund nesten som om KFL var et samarbeidsprosjekt mellom UFC, MB/KGG og Råholt kanaris.


              Takk
              samme svar en gang til:

              KFL var ikke summen av undergruppene, men det var flere på det tidspuktet som var fremtredende folk i KFL samtidig som de var medlem i en av undergruppene (for undergrupper ble jo populært). Med skikkelige rettningslinjer for hva undergrupper har lov til å gjøre, og for hvordan de skal samarbeide for LSK med KFL før, under og etter kamper så ville ting blitt annerledes.

              værsegoo

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                Vi i UFC takker for svar på hendvendelsen vår og registrer at styret i KFL har kommet oss imøte. Desverre så er avstanden fortsatt så stor at vi ikke føler at vi kan takke ja til forslaget som styret kommer med.
                Dette er fordi vi fortsatt er noe uenig på et par grunnleggene ting som f.eks bruk av effekter.

                Vårt ønske er fortsatt å komme tilbake på feltet som stående og syngende supportere men ikke for enhver pris.
                Vi oppfordrer alle LSK supportere å komme seg på Åråsen og på bortebane for å følge den meget viktige serieinnspurten.

                For alltid en fanatisk støtte til Sportsklubben.

                Mvh Ultras Felt C
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Ranakanaris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 487

                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Dette er fordi vi fortsatt er noe uenig på et par grunnleggene ting som f.eks bruk av effekter.


                  Mvh Ultras Felt C
                  Dere for ikke brukt effektene på SS, men kommer på kampen for det, hvorfor kan dere ikke stå på feltet på samme premisser? Dere klarer det på bortekamper.

                  Jeg forlanger ingen svar fra dere på mine spørsmål, men jeg klarer ikke å forstå deres argumenter for å ikke stå på feltet lenger. Men jeg respekterer deres valg, da man ikke kan tvinge andre til å ta andre valg.

                  Så da for dere bare prøve å lage litt mer liv på SS, for det klarte dere i kampen mot stabæk.

                  Dere for håpe att LSK ikke finner på å forby dere å stå samlet på SS da, for man vet aldri hva som skjer.

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    Jeg noterer meg iallefall at det er viktigere for UFC og fronte Ultras og sitt eget navn, enn og støtte klubben på best mulig måte.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • caLitri
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 634

                      Opprinnelig skrevet av iL
                      Jeg noterer meg iallefall at det er viktigere for UFC og fronte Ultras og sitt eget navn, enn og støtte klubben på best mulig måte.
                      Tåpelig innlegg.
                      De har tatt et standpunkt og står på sine prinsipper.
                      unødvendig og sverte de på den måten.

                      Hvem sier at de MÅ stå på feltet for å støtte klubben?

                      De biter da godt fra seg på Felt P også.

                      Selv om jeg gjerne vil ha ultras tilbake på feltet så respekterer jeg avgjørelsen deres.
                      Gi alt, stå på LSK

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        Opprinnelig skrevet av caLitri
                        Tåpelig innlegg.
                        De har tatt et standpunkt og står på sine prinsipper.
                        Det jeg finner vanskelig å forstå er hvorfor prinsippene er anderledes på bortebane kontra Åråsen. I min enfoldighet trodde jeg at man kunne komme til en kompromiss, men må vel bare innse at det var fånyttes.

                        For all del, jeg skal ikke krøsse dem. Vi snakkes vel på neste bortetur...
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • caLitri
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 634

                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Det jeg finner vanskelig å forstå er hvorfor prinsippene er anderledes på bortebane kontra Åråsen. I min enfoldighet trodde jeg at man kunne komme til en kompromiss, men må vel bare innse at det var fånyttes.

                          For all del, jeg skal ikke krøsse dem. Vi snakkes vel på neste bortetur...
                          Det har de vel forklart ved flere anledninger?
                          Og grunnen er at de ikke ville fått stå en samlet gjeng med fanatiske supportere på andre steder en borte svingen.
                          Gi alt, stå på LSK

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            Opprinnelig skrevet av caLitri
                            Det har de vel forklart ved flere anledninger?
                            Og grunnen er at de ikke ville fått stå en samlet gjeng med fanatiske supportere på andre steder en borte svingen.
                            Da snakker vi ikke lenger om prinsipper, men pragmatisme. Hadde de vært prinsippfaste ville de deltatt på bortekamper som vanlige tilskuere eller ikke dratt i det hele tatt. Nå blir det litt sånn prinsippfast når det er greit i forhold til situasjonen.

                            Men, dette blir flisespikkeri, jeg har ingen intensjon om å forsøke å overtale noen til verken det ene eller det andre. Man får gjøre som gruppa vil...
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • KFL109
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1958

                              Styret i Kanari-Fansen Lillestrøm tar UFCs siste svar til etteretning. Det er et ærlig standpunkt fra gruppa.

                              Den vanlige forumbruker har i denne tråden fått et innblikk i hva som rører seg av prinsipielle spørsmål.

                              Igjen vil vi presisere at vi ikke ønsker noen demonisering av UFCs medlemmer, selv om vi gjerne skulle hatt de som fullverdige KFL-medlemmer. Den døra vil fortsatt stå vid åpen.

                              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Vi oppfordrer alle LSK supportere å komme seg på Åråsen og på bortebane for å følge den meget viktige serieinnspurten.

                              For alltid en fanatisk støtte til Sportsklubben.
                              Dette underskriver vi på, og viser at vi tross alt drar i samme retning!
                              Vidar Evje

                              Kommentar

                              • MobBoss
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 900

                                Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                Dere for ikke brukt effektene på SS, men kommer på kampen for det, hvorfor kan dere ikke stå på feltet på samme premisser? Dere klarer det på bortekamper.

                                Jeg forlanger ingen svar fra dere på mine spørsmål, men jeg klarer ikke å forstå deres argumenter for å ikke stå på feltet lenger. Men jeg respekterer deres valg, da man ikke kan tvinge andre til å ta andre valg.

                                Så da for dere bare prøve å lage litt mer liv på SS, for det klarte dere i kampen mot stabæk.

                                Dere for håpe att LSK ikke finner på å forby dere å stå samlet på SS da, for man vet aldri hva som skjer.
                                Svaret på det er egentlig ganske enkelt. Når vi er på plassene våre på felt p så vet veldig mange hvem vi er og man trenger ikke å bruke effekter som viser: her er vi. På samme måte som hvis man står i en større masse. Hadde man stått på feltet så hadde man lettere druknet i massen. Når det gjelder bortebane. Så har man egentlig valget mellom å drite i å dra på match eller stå med Kfl. Dette er da å velge mellom to "onder"(missforstå meg rett). Og ingen av oss orker å holde seg hjemme så da blir det sånn. Vi ville blitt flyttet/ kastet ut før vi fikk kommet til plassene våre.

                                Invicta

                                Ingen er større en klubben

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  Opprinnelig skrevet av MobBoss
                                  Svaret på det er egentlig ganske enkelt. Når vi er på plassene våre på felt p så vet veldig mange hvem vi er og man trenger ikke å bruke effekter som viser: her er vi. På samme måte som hvis man står i en større masse. Hadde man stått på feltet så hadde man lettere druknet i massen. Når det gjelder bortebane. Så har man egentlig valget mellom å drite i å dra på match eller stå med Kfl. Dette er da å velge mellom to "onder"(missforstå meg rett). Og ingen av oss orker å holde seg hjemme så da blir det sånn. Vi ville blitt flyttet/ kastet ut før vi fikk kommet til plassene våre.
                                  Så det er viktigere at dere synes godt selv enn å støtte laget mest mulig med andre ord?
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                    Så det er viktigere at dere synes godt selv enn å støtte laget mest mulig med andre ord?
                                    Er det noen grunn til å tvære dette ut mer nå? Folk har tatt sine standpunkt og er innstilt på å støtte laget fra felt P. Helt greit det. Synes det er liten vits i å tygge drøv på de samme argumentene ennå en gang. Bla i tråden. Spørsmålet er stilt og besvart mer enn en gang.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • MobBoss
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 900

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Så det er viktigere at dere synes godt selv enn å støtte laget mest mulig med andre ord?
                                      Nei, men det er vår måte å vise at vi er uenige i tribunereglementet til LSK på

                                      Invicta

                                      Ingen er større en klubben

                                      Kommentar

                                      • Mr.Bird
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Mar 2009
                                        • 76

                                        Virker som noen er mer opptatt av å pirke på innleggene og spørre "dumme" spørsmål, enn å prøve å forstå motparten.

                                        De har valgt det de har valgt, la de gjøre det! Håper og tror de aller fleste her inne skjønner hva de mener, og hva UFC står for. Selvfølgelig er ikke deres hovedsak å reklamere for UFC, eller å leke kule som kaller seg for ultras.

                                        Jeg driter i hva folk går i på kamp, og hva de kaller seg. Så lenge de er der for å støtte LSK, og ikke driver med vold og annen dritt, kan de være hva de vil. De kan ha på seg så mye karneval klær de orker, ha så fine klær de vil, eller så mye gult de bare klarer! Om vi skulle rykke ned i år, vil jeg tenke på hvor idiotisk det var å diskutere en sånn sak i "disse tider"!
                                        MCMXVII

                                        Kommentar

                                        • King_Raymond
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4987

                                          Ingen vits å dra dette lenger nå folkens. Vi har vært i dialog med KFL, en positiv dialog har det faktisk vært selv om vi ikke ble enige denne gangen. De av dere som ikke er enige i avgjørelsen vår må selvfølgelig få være uenige, men det viktigste nå er å støtte Fugla til nok poeng så vi slipper å spille i vikarbyråligaen neste sesong. Nå driter vi i uenighetene og støtter fugla på den måten man selv synes er best.

                                          Forza Fugla!
                                          Ultras Felt C Lillestrøm

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎