Hva med å dra i samme retning igjen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
    Det er jævlig dramatisk fordi det kunne gått fryktelig galt. At det går greit med han er flaks og ingenting annet. Jeg har ingen anelse om hvem som kastet "knallskuddet", men håper vedkomende har lært leksa si.
    Forsåvidt enig at det ikke er noe lurt å kaste det blant folk som står trangt.
    Skal man bruke det bør man gjøre det ett sted hvor det ikke står noen.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      Opprinnelig skrevet av ChriZza
      2. Dette "knallskuddet" kom vel fra øvre? UFC stod i klumpen..
      knallskuddet kom fra fra rad 4, litt til høyre for målet. Det var en som skrøyt av at det var han som kasta.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • LSKkanari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2005
        • 105

        Gleder meg til å se Tony på feltet igjen på mandag! Regner med du(Tony) stiller opp i Bjarmanns Bønder drakta(ups, det er kanskje ikke lov,tross alt gruppering). hehe.. neida.. bare måtte
        Veldig klar for å få dere over på solsiden, med eller uten drakt! Driiiit lei all diskusjon, nå er det FAEN meg på tide at vi ofrer alt for at vi kan synge 36 år!
        Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer Kanaris

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          Opprinnelig skrevet av UltraFo
          Vil bare påpeke at det ikke er farlig å ta med seg barn på kamp, uansett om vi er der eller ikke. Vis du spør JK gutta tror jeg ikke de synes det er veldig skummelt å være rundt oss eller i nærheten.
          Jeg er redd for å dra på kamp! Særlig på bortekamper! Æææææ skummelt!

          Kommentar

          • ChriZza
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 4265

            Men han var ingen Ultras?

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              Opprinnelig skrevet av ChriZza
              Men han var ingen Ultras?
              Ultras stod til venstre for målet og ikke høyre, så Chriza, nei!

              Kommentar

              • KFL109
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1958

                Åpent brev til Ultras Felt C Lillestrøm

                Styret i Kanari-Fansen Lillestrøm har behandlet deres brev i styremøtet 25. august 2009.

                Vi ønsker å slå fast at det ikke er noen i det sittende styret som tviler på UFCs oppriktige engasjement og lidenskapelige støtte til Lillestrøm Sportsklubb. Vi vil også presisere at vi på ingen måte bærer nag til verken enkelpersoner i UFC eller gruppa som sådan.

                Det er ingen hemmelighet at styret i Kanari-Fansen svært gjerne skulle ha sett dere på Kanarifeltet som fullverdige KFL-medlemmer. I åpningsinnlegget i en tråd på Kanari-Fansens diskusjonsforum om å trekke i samme retning står det blant annet at ”bortekampene er et herlig bevis på at det er mulig. Som regel finner vi Junior Kanaris, ultras-gutta og KFLs hovedforsangergruppe samlet i en herlig, sprudlende gjeng midt på tribunen.” Dette er sånn vi vil ha det! Hvis Kanari-Fansen har bidratt til å brenne broer i tidlige konflikter er vi villige til å være med på å bygge nye for å ha én samlet og sterk supportergruppe.

                I en så stor medlemsmasse som det KFL har, er det svært mange meninger og ulike måter å støtte opp om LSK på. I en mindre gruppe, som UFC, er det selvfølgelig lettere å sette opptakskrav som for eksempel flaggeplikt. Vi ønsker allikevel å presisere at det ikke er noe i vårt formål som skulle være til hinder for den mentaliteten UFC representerer. Snarere tvert imot – vi støtter den 100 % når det gjelder tribuneliv. Vi siterer gjerne fra KFLs retningslinjer fra høsten 2008: ”Først og fremst er KFL en supporterklubb som gjør alt for å støtte Lillestrøm Sportsklubb (LSK). KFL skal være aktive på tribunen. Vi vil stå for en folkelig, positiv galskap der sang, hopping og visuelle virkemidler er svært viktige.”

                For øyeblikket er det to ting som hindrer UFC deltakelse på Kanarifeltet. Det ene er Lillestrøm Sportsklubbs tribunereglement, som ligger utenfor vår kontroll. Etter vårt syn går dette utover bruk av effekter og klær i og med at klubben pr i dag har sagt klart fra at ultrasgrupper er uønsket på Åråsen.

                Det andre er at det er slått fast i Kanari-Fansens retningslinjer at vi ønsker å framstå som en enhet. Det gis ikke medlemskap til personer i fellesskap som ser på seg selv som likestilte eller alternative til KFL.

                Styret i Kanari-Fansen ønsker selvsagt å prioritere medlemsretta jobbing framover, og ser ingen grunn til å bruke ressurser på å jobbe ovenfor LSK for endringer i et tribunereglement vi i sin tid ønska velkommen og som vi pr. i dag mener fungerer godt.

                Der vi imidlertid ønsker å komme UFC i møte er en klar invitasjon til å komme å delta rundt hovedforsangerfeltet på lik linje med det som skjer på bortebane, altså som ikke-uniformerte enkeltpersoner. Vi stiller ingen betingelser om nedleggelse av UFC slik det ble gjort senest i mai i år.

                Med vennlig hilsen
                styret i Kanari-Fansen Lillestrøm
                Vidar Evje

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                  Der vi imidlertid ønsker å komme UFC i møte er en klar invitasjon til å komme å delta rundt hovedforsangerfeltet på lik linje med det som skjer på bortebane, altså som ikke-uniformerte enkeltpersoner. Vi stiller ingen betingelser om nedleggelse av UFC slik det ble gjort senest i mai i år.
                  Se her ja, nå begynner man å nærme seg hverandre. Dette må jo være et kompromiss begge parter kan leve med. Satser på massiv klump hjemme mot Stabæk, sang og glede en time før kampstart! Flagginga får et løft
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    da blir det ikke noe mer intern konkuranse på tribunen, bortsett ifra den "konkuransen" som er på feltet da moses går (lillestrøm er de beste-heia heia....)

                    Jippi

                    Kommentar

                    • Xavi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 1275

                      Da gjenstår det bare for UFC å overbevise styret i LSK. Send Grønlund en stor kurv med sjokolade, funker ikke det vet ikke jeg.

                      Lykke til!
                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        Opprinnelig skrevet av Xavi
                        Da gjenstår det bare for UFC å overbevise styret i LSK. Send Grønlund en stor kurv med sjokolade, funker ikke det vet ikke jeg.

                        Lykke til!
                        tror du må slenge på en kasse øl og en flaske whiskey før det begynner å hjelpe.

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Dog håper jeg vi alle står samla til mandag etter at begge parter har blitt enige.
                          Hvordan og når avgjøres det om alle står samlet igjen mandag? Møter i helga?
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            Hvordan og når avgjøres det om alle står samlet igjen mandag? Møter i helga?
                            Skal man være helt formell kreves det medlemskap i LSK, men ellers er det bare å møte opp rundt Rønnern på samme måte som på enhver bortekamp.
                            Vidar Evje

                            Kommentar

                            • CocaJerry
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2532

                              Jeg var jævlig lite fan av Ultras tifoene, de svære UFC flaggene og bråket som ble rundt KFL, men jeg skjønner faen ikke hva som er så vanskelig med å tilgi ultras og å lage nye rettningslinjer for hva de har lov til å ikke så vi endelig kan få tilbake den interne konkuransen vi hadde før.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9390

                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Jeg var jævlig lite fan av Ultras tifoene, de svære UFC flaggene og bråket som ble rundt KFL, men jeg skjønner faen ikke hva som er så vanskelig med å tilgi ultras og å lage nye rettningslinjer for hva de har lov til å ikke så vi endelig kan få tilbake den interne konkuransen vi hadde før.
                                Husk at man også skal forholde seg til LSK og et tribunereglement mesteparten av medlemmene av KFL ikke mener trenger å endres.

                                I forhold til intern konkurranse, har vi jo nå et internt sammarbeid som går ut på å heve hele feltet. Dette har begynt å bære frukter IMO.

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Husk at man også skal forholde seg til LSK og et tribunereglement mesteparten av medlemmene av KFL ikke mener trenger å endres.

                                  I forhold til intern konkurranse, har vi jo nå et internt sammarbeid som går ut på å heve hele feltet. Dette har begynt å bære frukter IMO.
                                  Intern konkuranse er ikke akkurat det samme som internt sammarbeid da.

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                    Intern konkuranse er ikke akkurat det samme som internt sammarbeid da.
                                    Akuratt

                                    Edit: For å forklare hva jeg mener: Jeg føler at den interne konkuransen som var før gikk på bekostning av det interne samarbeidet. Ufattelig med uenigheter mellom grupperingene og motarbeiding av hverandre. Når jeg kom inn i FuglaTifo var det på Råholt Kanaris sin "kvote" og det var ikke jeg som plasserte meg der. Som enkeltperson/vanlig KFL-medlem hadde man lite å komme med. Steile fronter mellom grupperingene og diskusjon i mellom dem, ikke så mye person til person. Sanger som den ene gruppa prøvde å få igjennom, boikottet den andre fordi de ikke hadde godkjent den osv.

                                    Dette er min personlige mening og mye av grunnen til at jeg heller vil vi skal være hovedsaklig en stor gruppe folkelige enkeltpersoner.

                                    ps. CocaJerry og Stray Cat ga meg tommel opp før jeg editerte
                                    Last edited by Petter Ø; 28.08.2009, 20:21. Begrunnelse: utdyping
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      Synes det hadde vært bedre om KFL og undergrupperingene hadde ett internt samarbeid så vi automatisk fikk tilbake den interne konkuransen på feltet.

                                      Kommentar

                                      • vEgz
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2006
                                        • 130

                                        Hva skjer på mandag? Kommer folkelige enkeltpersoner i klumpen?

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                          Akuratt

                                          Edit: For å forklare hva jeg mener: Jeg føler at den interne konkuransen som var før gikk på bekostning av det interne samarbeidet. Ufattelig med uenigheter mellom grupperingene og motarbeiding av hverandre. Når jeg kom inn i FuglaTifo var det på Råholt Kanaris sin "kvote" og det var ikke jeg som plasserte meg der. Som enkeltperson/vanlig KFL-medlem hadde man lite å komme med. Steile fronter mellom grupperingene og diskusjon i mellom dem, ikke så mye person til person. Sanger som den ene gruppa prøvde å få igjennom, boikottet den andre fordi de ikke hadde godkjent den osv.

                                          Dette er min personlige mening og mye av grunnen til at jeg heller vil vi skal være hovedsaklig en stor gruppe folkelige enkeltpersoner.

                                          ps. CocaJerry og Stray Cat ga meg tommel opp før jeg editerte
                                          Min tommel fikk du for utførelse mer enn innhold i utgangspunktet. Edit'en var forklarende så tommelen står:-)
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎