Hva med å dra i samme retning igjen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    Opprinnelig skrevet av the fugla man
    Rett skal være rett...
    Kanke skrive vinnere og tapere før serien er ferdig vett
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      Opprinnelig skrevet av Buch
      Håper de som bestemmer ( styret ) i Kfl ikke har samme oppfatning som mannen med roperten. Regner at de som har innflytelse i Kfl gjør det de kan for å få disse gutta tilbake på tribunen..
      Ta deg en bolle ditt troll! Jeg har aldri hatt noe problem med UFC og som jeg sier gang, på gang, på gang, på gang, osv. så er de hjertelig velkommen tilbake for min del, men det er ikke jeg som bestemmer det.

      Det går ann å ha to tanker i huet samtidig. Ja, jeg ønsker UFC tilbake på feltet på Åråsen, vi har det bra sammen på bortebane. Nei, stemninga på feltet har ikke vært begredelig eller dårligere på grunn av at de flyttet til SS.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Det har ikke noe med fair å gjøre, men er objektivt galt!
        De som står på feltet på Åråsen og synger skal ha cred, for makan til mye drittkamper har det vært hjemme.

        Ang. bedre med/uten oss legger ikke jeg meg opp i. Det viktigste nå er at man blir enige sammen om hvordan det skal være videre.

        Kommentar

        • Buch
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Aug 2009
          • 15

          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Såklart stemningen vil være noe bedre når man kjemper i toppen av tabellen er med i flere cupfinaler osv. Dette har mange her inne vært innom flere ganger i tråden, men blir "glemt" hele tiden av de som mener stemningen før var bedre kun pga ufc. Men at stemningen er så dårlig som noen her skal ha det til er ikke helt fair for de som sliter seg ut kamp etter kamp.
          Stemmningen er ikke dårlig, men dårligere enn før. Stemmningen er Ok den, men kunne vært betraktelig bedre dersom Kfl slutter å utestenge engasjerte supportere. Ønsker ikke å si noe som helst negativt om dere som gir alt hver eneste gang, dere gjør en fantastisk jobb. Dere er enda viktigere enn de "15-20" stk som Rønnern kaller dem. Men de "15-20" stk kan bidra og vil bidra til en meget mye bedre stemmning. Målet til Kfl må da være å forbredre seg til å bli enda bedre. Gi de en sjanse da vel. La de få frihet til å flagge,hoppe,synge,kle seg som de ønsker, reise med ønsket buss, drikke på ønsket pub o.s.v men som sagt i tidligere tråd still krav til en normal oppførsel. Så skal dere som er uenige med meg få svar på tiltale.. Stemmningen øker som ihverfall for meg gjør det enda mer artig å gå på Åråsen.

          Skjønner at mange er inkludert meg respektere Rønnern, men håper dere kan ha deres egene meninger og at alle supportere i Lsk har et felles mål. Nemlig å lage enda bedre stemmning, og dette har dere en stor mulighet til å gjøre nå. Det er vel ingen som føler de får en lavere status innad i Kfl dersom UFC kommer tilbake?

          Alle her ønsker vel at Lsk stiller med sitt beste mannskap til hver kamp, det samme ønsker jeg at Kfl gjør på tribunen.

          Ja til moderne supporter!

          Kommentar

          • Buch
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Aug 2009
            • 15

            Opprinnelig skrevet av Tony
            De som står på feltet på Åråsen og synger skal ha cred, for makan til mye drittkamper har det vært hjemme.

            Ang. bedre med/uten oss legger ikke jeg meg opp i. Det viktigste nå er at man blir enige sammen om hvordan det skal være videre.
            Jeg ønsker å legge meg opp i det, men at jeg har synspunkter er vist ikke populært blant noen her. Mannen med roperten har langt i fra de samme forutsetningen som undertegnede til å si om stemmningen var bedre før eller ikke. Det kan da ikke være så vannsklig å forstå.

            Kommentar

            • Buch
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Aug 2009
              • 15

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Ta deg en bolle ditt troll! Jeg har aldri hatt noe problem med UFC og som jeg sier gang, på gang, på gang, på gang, osv. så er de hjertelig velkommen tilbake for min del, men det er ikke jeg som bestemmer det.

              Det går ann å ha to tanker i huet samtidig. Ja, jeg ønsker UFC tilbake på feltet på Åråsen, vi har det bra sammen på bortebane. Nei, stemninga på feltet har ikke vært begredelig eller dårligere på grunn av at de flyttet til SS.
              Blir du irritert av meningene mine? siden du begynner med usakelige kommentarer..

              Hvis stemmningen ikke har blitt påvirket etter at disse ble flyttet, hvorfor ønsker du de tilbake på feltet da? Målet må vel være å skape enda bedre stemmning?

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Opprinnelig skrevet av Buch
                Jeg ønsker å legge meg opp i det, men at jeg har synspunkter er vist ikke populært blant noen her. Mannen med roperten har langt i fra de samme forutsetningen som undertegnede til å si om stemmningen var bedre før eller ikke. Det kan da ikke være så vannsklig å forstå.
                Jeg legger meg ikke opp i hva andre mener. Man må uansett respektere hverandres meninger her inne. Hvis du er "ny" her inne på forumet så er det bare å fortsette.

                Velkommen til forumet!

                Kommentar

                • Buch
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Aug 2009
                  • 15

                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Jeg legger meg ikke opp i hva andre mener. Man må uansett respektere hverandres meninger her inne. Hvis du er "ny" her inne på forumet så er det bare å fortsette.

                  Velkommen til forumet!

                  Takk for det

                  Viktig å respektere andres meninger, noe også jeg gjør. Det er desverre noen ting her i verden som man ikke kan mene noe om, men som kun er fakta og som bare må forstås/godtas.

                  Mvh
                  trollet som spiser boller.

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    Minner om at vi har vært gjennom boikott og omstilling før også
                    BORKED
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      Opprinnelig skrevet av Buch
                      Blir du irritert av meningene mine? siden du begynner med usakelige kommentarer..

                      Hvis stemmningen ikke har blitt påvirket etter at disse ble flyttet, hvorfor ønsker du de tilbake på feltet da? Målet må vel være å skape enda bedre stemmning?
                      Blir irritert over forsøket på å få meg til å fremstå som den som ikke vil ha UFC tilbake, når alle vet at det er motsatt. Jeg siterer meg selv fra allmøtet i november 2008:
                      "Ronnie Hallén: Det er viktig å ikke demonisere ultras. Det må ikke skapes en kløft mot dem, selv om de har irritert mange. Vi ønsker alle inn i KFL, og da er det viktig å ikke skape en dørstokkmil for å få dem inn igjen."

                      Når UFC/MB/SKF valgte andre plasseringer på stadion enn KFL-feltet, var det mange nye som stod frem. I Klumpen rundt meg har det vokst frem masse bra gutter og jenter som gutser på 3x45 minutter, det flagges, hoppes og synges. Mange andre steder på feltet har nye folk stått frem! Det er grunnen til at KFL ikke har tapt noe på at de flyttet seg.

                      Men, jeg har aldri sagt at stemningen ikke kan bli bedre dersom de "utstøtte" velger å returnere. Det vil den bli, spesielt i motgangssituasjoner hvor de gutta der har den rette mentaliteten! Stemninga vil bli enda bedre enn før de forlot KFL også, nettopp fordi resten av KFL allerede har heva seg stemningsmessig og de vil bare ytterligere bidra til å forsterke dette!

                      Forøvrig har jeg ingen tro på at du er ny på forumet, du har bare skaffet deg et nytt nick. Og man velger selvfølgelig å være anonym....
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Buch
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Aug 2009
                        • 15

                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Blir irritert over forsøket på å få meg til å fremstå som den som ikke vil ha UFC tilbake, når alle vet at det er motsatt. Jeg siterer meg selv fra allmøtet i november 2008:
                        "Ronnie Hallén: Det er viktig å ikke demonisere ultras. Det må ikke skapes en kløft mot dem, selv om de har irritert mange. Vi ønsker alle inn i KFL, og da er det viktig å ikke skape en dørstokkmil for å få dem inn igjen."
                        Målet mitt med diskusjonen er å få deg, med flere til å forstå at stemmningen er blitt dårligere etter at disse forsvant fra feltet. Jeg mener ikke at Kfl er dårlige supporter uten mentalitet, fordi det har dere alle sammen i stor grad. Det jeg ønsker å få frem er at dere om ikke er avhengig av personer med ultrasmentalitet, så er ihverfall slike gutter en meget stor ressurs for Kfl. Hva med å gi disse gutta litt cred for at Kfl er der dere er i dag. Uten dem tror jeg ikke at Kfl hadde vært først i Norge med F.eks tromme og evighetssanger. Men for all del, dette hadde ikke latt seg gjøre uten alle dere andre også..

                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Når UFC/MB/SKF valgte andre plasseringer på stadion enn KFL-feltet, var det mange nye som stod frem. I Klumpen rundt meg har det vokst frem masse bra gutter og jenter som gutser på 3x45 minutter, det flagges, hoppes og synges. Mange andre steder på feltet har nye folk stått frem! Det er grunnen til at KFL ikke har tapt noe på at de flyttet seg.
                        Dere er kjempe flinke alle sammen! veldige bra, men disse jentene og guttene i klumpen har desverre ikke klart å erstatte UFC. Det har blitt dårlige trøkk, sånn er det bare. Men nok en gang, alle dere som ikke har blitt kastet bort gjør en kjempe jobb for klubben vår. Så vennligst ikke tro jeg kritiserer noen av dere andre supporterne.

                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Men, jeg har aldri sagt at stemningen ikke kan bli bedre dersom de "utstøtte" velger å returnere. Det vil den bli, spesielt i motgangssituasjoner hvor de gutta der har den rette mentaliteten! Stemninga vil bli enda bedre enn før de forlot KFL også, nettopp fordi resten av KFL allerede har heva seg stemningsmessig og de vil bare ytterligere bidra til å forsterke dette!


                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Forøvrig har jeg ingen tro på at du er ny på forumet, du har bare skaffet deg et nytt nick. Og man velger selvfølgelig å være anonym....
                        Jeg ønsker svært gjerne å bevise at jeg er ny på forumet, fortell meg bare hvordan jeg skal gjøre det.. Skal jeg ringe deg? , skal jeg møte deg? bare fortell meg hvordan.. Eneste jeg ikke ønsker er å legge ut full personalie her på nettet, og det håper jeg er forstålig. Kan forøvrig ikke skjønne hvorfor du kommer med den påstanden. Du får høre med Crizz (moderator) som måtte hjelpe meg med å skrive innlegg.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9390

                          Opprinnelig skrevet av Buch
                          Målet mitt med diskusjonen er å få deg, med flere til å forstå at stemmningen er blitt dårligere etter at disse forsvant fra feltet.
                          Du kan ikke få Ronnie til å forstå det når han mener stikk motsatt. Det er vel det han prøver å få fram.

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            Opprinnelig skrevet av Buch
                            Målet mitt med diskusjonen er å få deg, med flere til å forstå at stemmningen er blitt dårligere etter at disse forsvant fra feltet. Jeg mener ikke at Kfl er dårlige supporter uten mentalitet, fordi det har dere alle sammen i stor grad. Det jeg ønsker å få frem er at dere om ikke er avhengig av personer med ultrasmentalitet, så er ihverfall slike gutter en meget stor ressurs for Kfl
                            Er så jævlig overdrevent at stemninga er så dårlig på feltet. Hva med at du prøver å forstå at stemning og resultater stort sett henger sammen (kanskje ikke like mye her som andre steder vil jeg påstå), men den er fortsatt en faktor. Det er kanskje litt beleilig at resultatene gikk nedover samtidig som ufc ble borte fra feltet. Da kan man jo bruke den unnskyldningen for å si at stemningen har blitt dårligere pga ufc ikke er der lengre...

                            At de er en ressurs for KFL har vel ikke Ronnie nekta for? Han sier jo til og med at stemningen vil bli bedre hvis de kommer tilbake.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              90% av grunnen til a stemningen er dårligere nå en da UFC sto på KFL er grunnet sportslige resultater, trenger ikke 180 i IQ for å skjønne det.
                              Bare se hvor mange vi var på Søpla-LSK i 2006 og hvor mange vi var . UFC var på begge.

                              Forskjellen er at i 2006 kjempa vi om gull og i 2009 kjemper vi om plassen i tippeligaen.

                              Når det er sagt vil jeg forsatt se UFC tilbake på felt C, som jeg sa tidligere, jo flere som synger og flagger, desto bedre.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Rosapanter
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Jan 2007
                                • 40

                                Opprinnelig skrevet av Xavi
                                90% av grunnen til a stemningen er dårligere nå en da UFC sto på KFL er grunnet sportslige resultater, trenger ikke 180 i IQ for å skjønne det.
                                Bare se hvor mange vi var på Søpla-LSK i 2006 og hvor mange vi var . UFC var på begge.

                                Forskjellen er at i 2006 kjempa vi om gull og i 2009 kjemper vi om plassen i tippeligaen.

                                Når det er sagt vil jeg forsatt se UFC tilbake på felt C, som jeg sa tidligere, jo flere som synger og flagger, desto bedre.
                                Alle gruperinger må stå sammen, men da må UFC være ærlige og fortelle hva som skjer rundt dem.eks1. hotell og uteomr, blir tagget ned med UFC.
                                eks2. Knall skudd på Ullevaal blant UFC. treffer 2 gutt i junior kanaris, ansikt skade på 1.
                                rydd opp i dette, da kan dere komme tilbake og jeg kan igjen ta med mine barn på bortekamper

                                Kommentar

                                • ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

                                  Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                                  Alle gruperinger må stå sammen, men da må UFC være ærlige og fortelle hva som skjer rundt dem.eks1. hotell og uteomr, blir tagget ned med UFC.
                                  eks2. Knall skudd på Ullevaal blant UFC. treffer 2 gutt i junior kanaris, ansikt skade på 1.
                                  rydd opp i dette, da kan dere komme tilbake og jeg kan igjen ta med mine barn på bortekamper
                                  1. En enkeltperson stod frem og tok fult ansvar for dette, han er nå ekskludert fra UFC.
                                  2. Dette "knallskuddet" kom vel fra øvre? UFC stod i klumpen..

                                  Kommentar

                                  • Rosapanter
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jan 2007
                                    • 40

                                    Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                    1. En enkeltperson stod frem og tok fult ansvar for dette, han er nå ekskludert fra UFC.
                                    2. Dette "knallskuddet" kom vel fra øvre? UFC stod i klumpen..
                                    Stemmer dette er det topp, dere og mine barn kan igjen synge gutta frem,

                                    Kommentar

                                    • UltraFo
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2007
                                      • 800

                                      Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                                      rydd opp i dette, da kan dere komme tilbake og jeg kan igjen ta med mine barn på bortekamper
                                      Vil bare påpeke at det ikke er farlig å ta med seg barn på kamp, uansett om vi er der eller ikke. Vis du spør JK gutta tror jeg ikke de synes det er veldig skummelt å være rundt oss eller i nærheten.
                                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                      Kommentar

                                      • Simeone
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 761

                                        Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                                        Alle gruperinger må stå sammen, men da må UFC være ærlige og fortelle hva som skjer rundt dem.eks1. hotell og uteomr, blir tagget ned med UFC.
                                        eks2. Knall skudd på Ullevaal blant UFC. treffer 2 gutt i junior kanaris, ansikt skade på 1.
                                        rydd opp i dette, da kan dere komme tilbake og jeg kan igjen ta med mine barn på bortekamper
                                        Hotellet har blitt redegjort for, gidder ikke gå mer inn på dette.
                                        Knallskuddet/bangersen skadet jo også ett av våre medlemmer. Med andre ord, den kom ikke fra oss.

                                        Han ene som ble skadet i JK har jo også sagt det går greit, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så veldig dramatisk.
                                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                        para gritarle a la FIFA:
                                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                        Kommentar

                                        • Percy Nilegård
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 5146

                                          Opprinnelig skrevet av Simeone

                                          Han ene som ble skadet i JK har jo også sagt det går greit, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så veldig dramatisk.
                                          Det er jævlig dramatisk fordi det kunne gått fryktelig galt. At det går greit med han er flaks og ingenting annet. Jeg har ingen anelse om hvem som kastet "knallskuddet", men håper vedkomende har lært leksa si.
                                          "Alltid blodsprengt"!
                                          Fong/Macho

                                          Even Nordlien

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎