Hva med å dra i samme retning igjen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Opprinnelig skrevet av Buch
    Javel, hva sier det om de da? at de er enige at med UFC på Åråsen hadde det blitt bedre stemming?
    Det er nok enige ja, men om de har rett er en helt annen sak.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Opprinnelig skrevet av iL
      Hva er forskjellen på oss "vanlige" mentale og dere ultras da? Utenom at dere liker order "ultras" og å sticke klistremerker overalt?
      Skrev jeg oss og dere? Jeg sa bare kulturen som vi liker.
      Og du vet jo hvordan kultur det er.

      Ronnie: Ja, de som alltid er der skal selvsagt få ros for sitt arbeid. Men igjen, Det har vært en vanskelig sesong. Dog håper jeg vi alle står samla til mandag etter at begge parter har blitt enige.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        Opprinnelig skrevet av Tony
        Skrev jeg oss og dere? Jeg sa bare kulturen som vi liker.
        Og du vet jo hvordan kultur det er.
        Nei det gjorde du ikke, men jeg er genuint interesert.

        Nei jeg vet ikke hvordan kultur det er, utenom det jeg leser på nettet.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          Opprinnelig skrevet av iL
          Nei det gjorde du ikke, men jeg er genuint interesert.

          Nei jeg vet ikke hvordan kultur det er, utenom det jeg leser på nettet.
          Konstant synging, hopping, flagging og klapping. Samt å lage bannere og flagg.
          Rett og slett være 100% fokusert på tribunelivet

          Det er den ultras kulturen jeg liker. Også pyro da, men det er jo bare å glemme

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9390

            Opprinnelig skrevet av Tony
            Konstant synging, hopping, flagging og klapping. Samt å lage bannere og flagg.
            Rett og slett være 100% fokusert på tribunelivet
            Ey. Sånn jeg prøver å gjøre på Felt C nå for tia det jo

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              Opprinnelig skrevet av Tony
              Konstant synging, hopping, flagging og klapping. Samt å lage bannere og flagg.
              Rett og slett være 100% fokusert på tribunelivet

              Det er den ultras kulturen jeg liker. Også pyro da, men det er jo bare å glemme
              Igjen så spør jeg; hva er da forskjellen? Jævla mange i KFL gjør jo nettopp dette.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Opprinnelig skrevet av knut
                Ey. Sånn jeg prøver å gjøre på Felt C nå for tia det jo
                Prøver er ikke godt nok Men felt c har jo litt å gå på da. Men dette blir jo pirk fra min side. Hvor er Flisbyen Fanaticos, Lars?

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Ronnie: Ja, de som alltid er der skal selvsagt få ros for sitt arbeid. Men igjen, Det har vært en vanskelig sesong. Dog håper jeg vi alle står samla til mandag etter at begge parter har blitt enige.
                  På matchen borte mot søpla var det til og med innslag av Tåpelige Hodeplagg blant enkeltpersonene. Dere er på vei til å blir skikkelig KFL'isert.

                  Velkommen på feltet skal dere være, veit i hvert fall om en psykopat på Felt C som lengter etter dere!
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    Opprinnelig skrevet av iL
                    Igjen så spør jeg; hva er da forskjellen? Jævla mange i KFL gjør jo nettopp dette.

                    Vel, det kan diskuteres. Dog er det noen som gjør det ja
                    Er du ikke enig må du ta 45 min på SS tribunen å se det selv.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      Et litt meningsløst sidespor i debatten dette, men felt c er da langt fra dårlig for tiden.

                      - JK er bedre enn noensinne.
                      - Flyttingen av forsangerstolen til lengre ned på tribunen har fjernet "problemområdet" mellom øvre og JK.
                      - På øvre var det meget bra sist, litt takket være ekstra mobilisering. Øvre felt c er riktignok omtrent det siste stedet på feltet som fylles opp og er derfor tynt befolket når det bare er 6500 på stadion, men de som står der synger og deltar som aldri før.

                      Selvsagt har felt c et forbedringspotensial, men det hadde det da vitterlig i 05-07 også. Noen har tydeligvis glemt ting som

                      - konstant krangling og drittslenging mellom UFC og de på øvre.
                      - generelt liten deltagelse fra de på øvre.
                      - et nærmest ikke-eksisterende JK.
                      - sinnssykt mange "turister" i området mellom UFC og JK.

                      Dette er som sagt et lite sidespor i debatten, men det er ikke kult for oss på felt c å høre at vi suger, spesielt når det ikke stemmer.

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        Lars: ikke ha helt mensen da jeg har da ikke sagt at felt c suger har jeg vel? Var bare utifra de kriteriene jeg nevnte for IL. Jk kjører alltid show!

                        Ta deg 2 toast & 1 juice nå så blir det bra

                        Kommentar

                        • VallerudKanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 308

                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Et litt meningsløst sidespor i debatten dette, men felt c er da langt fra dårlig for tiden.

                          - JK er bedre enn noensinne.
                          - Flyttingen av forsangerstolen til lengre ned på tribunen har fjernet "problemområdet" mellom øvre og JK.
                          - På øvre var det meget bra sist, litt takket være ekstra mobilisering. Øvre felt c er riktignok omtrent det siste stedet på feltet som fylles opp og er derfor tynt befolket når det bare er 6500 på stadion, men de som står der synger og deltar som aldri før.

                          Selvsagt har felt c et forbedringspotensial, men det hadde det da vitterlig i 05-07 også. Noen har tydeligvis glemt ting som

                          - konstant krangling og drittslenging mellom UFC og de på øvre.
                          - generelt liten deltagelse fra de på øvre.
                          - et nærmest ikke-eksisterende JK.
                          - sinnssykt mange "turister" i området mellom UFC og JK.

                          Dette er som sagt et lite sidespor i debatten, men det er ikke kult for oss på felt c å høre at vi suger, spesielt når det ikke stemmer.
                          Dette er da jammen ikke meningsløst! Jeg har vært felt c-supporter i alle år, helt ytterst, litt opp, og føler at denne delen har virkelig utvikla seg. Tidligere kunne vi observere tilskuere som SATT øverst i hjørnet, tydelig "billigpassasjerer", men i dag er disse høyst aktive. Noen mumler, for all del, men ganske mange er flinke til å synge. Mot Godset kom jeg fem minutter ut i første omgang grunnet jobben, og sto langt oppe med kun 4-5 rader bak meg. Jeg gauler alltid og ikke lenge etter og særlig etter første målet, sang veldig mange rundt meg og jeg hørte etterhvert mindre av min egen stemme.

                          Dette er nok kanskje en liten avsporing, men har lenge ønska å si det jeg mener. UFC er etter min mening velkommen tilbake, skal alltid klare å presse inn femten stykk rundt eksisterende forsangerfelt... Bare vær vennlige å styre lystene rundt flagging til scoringer og dødballer...

                          Sammen- i KFL!
                          Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

                          Kommentar

                          • Buch
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Aug 2009
                            • 15

                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Det er nok enige ja, men om de har rett er en helt annen sak.
                            Det du sier er at de som mener stemmningen har blitt dårligere tar feil?
                            Legger forøvrig merke til at du ikke kommentere/svarer på flere av mine spørsmål og synspunkter.

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              Opprinnelig skrevet av Tony
                              Vel, det kan diskuteres. Dog er det noen som gjør det ja
                              Er du ikke enig må du ta 45 min på SS tribunen å se det selv.
                              Ta heller og stell deg i klumpen.
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                Opprinnelig skrevet av Buch
                                Det du sier er at de som mener stemmningen har blitt dårligere tar feil?
                                Legger forøvrig merke til at du ikke kommentere/svarer på flere av mine spørsmål og synspunkter.
                                Jepp, det er det jeg mener.

                                Når det gjelder dine spørsmål og synspunkter, er jeg uenig med deg. I alt! Så da er vi egentlig der vi startet, nemlig uenige.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Kristiansen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 1332

                                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                  Dette er ett godt eksempel på god konkuranse inadd på feltet som faktisk JK startet mot oss en eller annen gang i år, eneste var at jeg måtte fjerne winners og loosers fordi JK tror de vinner hele tiden


                                  Rett skal være rett...

                                  Kommentar

                                  • Canário
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1471

                                    Håper dette løses fort. Med forkortelse i navn og mer "LSK-preg" bør det være en enkel og bejaende sak - hvis jeg har fortsått riktig. Det vi trenger er takhøyde i supporterklubben og fokus på de vesentlige tingene. Med denne revitaliseringen er det ingen grunn til at dette ikke kommer i orden. Til neste hjemmekamp bør alle krefter forenes. Etter den kampen er tjue dager til neste hjemmekamp. KFL har få syngende, og man har ikke råd til at stemningen blir laget enkeltvis rundt på stadion. Det hadde vært utrolig gøy med et skikkelig samstemt felt - med stor massesuggesjon. Det er den suggererende påvirkningen som er viktigere enn å snakke om at tjue mann ekstra ikke utgjør den store forskjellen blant tusenvis. De rundt blir dratt med på en helt annen måte, og det er ikke bare målbart ut ifra antall, men ut ifra hvordan tiltrekningskraften og terskelen for å gi bidra mer er overfor andre. Det er mer interessant enn om KFL har vært bedre eller dårligere i år - den debatten skal jeg la ligge. Men jeg er enig med dem som mener at "livskraften" i flere matcher har vært dårligere. Det er ikke en forkleinelse til forsangere og klumpen. Eller et Felt C som, tross alt, ser ut til å ha kommet styrket fra det. Men i håp om at alle fusjonerer framover - på gitte og "enkle" premisser. Husk at det også forplikter å være supporterklubb. Jeg håper på løsning innen kort tid - og på stor stemning mot Stabæk.

                                    Kommentar

                                    • Buch
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Aug 2009
                                      • 15

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Jepp, det er det jeg mener.

                                      Når det gjelder dine spørsmål og synspunkter, er jeg uenig med deg. I alt! Så da er vi egentlig der vi startet, nemlig uenige.
                                      Javel.

                                      Stemmningen var bedre tidligere, det er en fakta opplysning som man ikke kan være uenig i. Det man kan være uenige er om hvorfor stemmningen var bedre tidligere. Jeg har uttrykt mine menninger anngående det. For meg virker det som du ikke vil inndrømme at ultraskulturen med UFC i spissen har en stor medvirkning til at per dags dato er Kfl Norges beste supporter. Det er selfølgelig også andre uten tilknyttning til disse som skal ha cred for dette.

                                      Håper de som bestemmer ( styret ) i Kfl ikke har samme oppfatning som mannen med roperten. Regner at de som har innflytelse i Kfl gjør det de kan for å få disse gutta tilbake på tribunen, slik at vi på Åråsen kan få oppleve det samme trøkket som det var tidligere.

                                      Ja til bedre stemmning!

                                      Ja til stemmning på Åråsen!

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        Opprinnelig skrevet av Buch
                                        Javel.

                                        Stemmningen var bedre tidligere, det er en fakta opplysning som man ikke kan være uenig i. Det man kan være uenige er om hvorfor stemmningen var bedre tidligere. Jeg har uttrykt mine menninger anngående det. For meg virker det som du ikke vil inndrømme at ultraskulturen med UFC i spissen har en stor medvirkning til at per dags dato er Kfl Norges beste supporter. Det er selfølgelig også andre uten tilknyttning til disse som skal ha cred for dette.

                                        Håper de som bestemmer ( styret ) i Kfl ikke har samme oppfatning som mannen med roperten. Regner at de som har innflytelse i Kfl gjør det de kan for å få disse gutta tilbake på tribunen, slik at vi på Åråsen kan få oppleve det samme trøkket som det var tidligere.

                                        Ja til bedre stemmning!

                                        Ja til stemmning på Åråsen!
                                        Såklart stemningen vil være noe bedre når man kjemper i toppen av tabellen er med i flere cupfinaler osv. Dette har mange her inne vært innom flere ganger i tråden, men blir "glemt" hele tiden av de som mener stemningen før var bedre kun pga ufc. Men at stemningen er så dårlig som noen her skal ha det til er ikke helt fair for de som sliter seg ut kamp etter kamp.
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                          Men at stemningen er så dårlig som noen her skal ha det til er ikke helt fair for de som sliter seg ut kamp etter kamp.
                                          Det har ikke noe med fair å gjøre, men er objektivt galt!
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎