Hva med å dra i samme retning igjen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9373

    Opprinnelig skrevet av UFM1
    før UFC ble flytta stod de på felt B.
    Ok. Så du tenkte de på B.

    Hvordan er egentlig medlemsstatus på UFC/P? For de må vel være KFL-medlemmer, og da innfinne seg med hva KFL står for og mener, før de dukker opp i hettegenser på feltet?

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Opprinnelig skrevet av knut
      Ok. Så du tenkte de på B.

      Hvordan er egentlig medlemsstatus på UFC/P? For de må vel være KFL-medlemmer, og da innfinne seg med hva KFL står for og mener, før de dukker opp i hettegenser på feltet?
      Det er jo de nye retningslinjene i KFL ang grupperinger/ultrasgrupper som jeg håper vil bli forandra. Inntil da fortsetter ting som tidligere i år.

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        Er vel LSKs' tribunereglement og ikke KFLs' som setter en stoppe for Ultras relaterte effekter på tribunen da?

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          Opprinnelig skrevet av ChriZza
          Er vel LSKs' tribunereglement og ikke KFLs' som setter en stoppe for Ultras relaterte effekter på tribunen da?
          Veeel

          KFL godtar ingen grupperinger på feltet. Det har ikke LSK sagt noe om. Den regelen bør bli fjerna da det stort sett iløpet av de siste 10 åra har vært grupperinger i KFL.

          Hvis KFL går inn for å slippe UFC tilbake med flagg og bannere, tror jeg ikke LSK er motvillige. De fleste vet at tribunereglementet til LSK er gjort i samarbeid med KFL styret 2008.

          Men jeg tror meningen innad i medlemsbasen til KFL er mere positiv nå enn ifjor når det gjelder ultras på feltet.

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Opprinnelig skrevet av Tony
            Veeel

            KFL godtar ingen grupperinger på feltet. Det har ikke LSK sagt noe om. Den regelen bør bli fjerna da det stort sett iløpet av de siste 10 åra har vært grupperinger i KFL.

            Hvis KFL går inn for å slippe UFC tilbake med flagg og bannere, tror jeg ikke LSK er motvillige. De fleste vet at tribunereglementet til LSK er gjort i samarbeid med KFL styret 2008.

            Men jeg tror meningen innad i medlemsbasen til KFL er mere positiv nå enn ifjor når det gjelder ultras på feltet.
            Det har vært færre episoder i år enn det var i fjor så det vil være naturlig ja
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              Jeg tror, som sagt i et tidligere innlegg, at denne oppbrytningen har vært nødvendig for å hoste opp litt dritt, og at vi nå er kommet dithen at vi kan bli en gjeng igjen. Jeg øyner enighet, mangfold og et sterkere, bedre KFL

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                Ser du skriver at flere i LSK-styret ønsker dere tilbake.
                Det gjør som dere vet også KFL styret, men med de retningslinjer som er gitt. Enkelt. Som på bortebane.
                Spesielt at flere i LSK styret ønsker dere tilbake, ettersom det er styrevedtak i LSK som sier det motsatte.
                At ei i LSK styret personlig ønsker noe annet, hjelper lite, om resten av styret i LSK mener noe annet.
                Men alle har selvfølgelig lov til å prøve å påvirke de som styrer.
                Frode Johansen

                Forskjellen er at det ikke har vært noe styre møte ang å endre reglen siden jeg pratet med personen sist.
                Men hun (siden du alt har skrevet kjønn) kunne fortelle at både styret og andre har opplevd oss mer og mer positivt det siste året og derfor også merket seg at flere i styret er positive til å endre reglen for å komme tilbake til sånn det var før, evt om det blir for prøve perioder. Det har som sagt vært flere episoder med bråk i år og samtilige ganger har vi vært langt unna. Noe som også styret i LSK har merket seg og skjønt at det er noe UFC ikke står for. Men er som du sier, i ett styremøte er det fler tallet som bestemmer, så selvom noen er positive sier jeg ikke at alle er det
                Og for de som måtte lure hvor jeg får det fra så er det vell ingen hemmelighet lenger at jeg er i familie med ett styremedlem i LSK.
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎