Sportsklubbens økonomiske situasjon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Tenkte på det jeg også. Men det er litt for mye inn på privatlivets fred syns jeg. Stakkars mennesker om de må sette seg ned med folk de ikke kan fordra.
    Er spillerne så ille da?

    Fra spøk til alvor trur jeg noen kan synes dette er litt morsomt. Har vært positivt i andre klubber tidligere mener jeg.

    Minner om denne: http://www.aftenbladet.no/100Sport/f...d#.U6Ljy_mSywI
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Er spillerne så ille da?

      Fra spøk til alvor trur jeg noen kan synes dette er litt morsomt. Har vært positivt i andre klubber tidligere mener jeg.

      Minner om denne: http://www.aftenbladet.no/100Sport/f...d#.U6Ljy_mSywI
      Mulig, selv hadde jeg ikke stilt opp på noe slikt.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Tenkte på det jeg også. Men det er litt for mye inn på privatlivets fred syns jeg. Stakkars mennesker om de må sette seg ned med folk de ikke kan fordra.
        For å gjøre det enkelt bør de få velge selv. Kan hende Ohi, Stian, Marius & co bare synes det er morsomt. Er nok annerledes med gamlegutta. Antar Tommy er med
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2869

          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          På tide å auskjonere bort dates med spillerne?

          Tipper Knut betaler bra for en date med Tommy...
          Herlig forslag. Dolli spytter vel inn en nett sum for date med Ohi der. Eller var det Kippe som var helten?
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            Opprinnelig skrevet av bjarmann
            Herlig forslag. Dolli spytter vel inn en nett sum for date med Ohi der. Eller var det Kippe som var helten?
            Tror det var Udjus jeg.

            Lurer på om jeg får rabatt på date med Ruben hvis jeg lover å møte med uanstendig dyp utringning.
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              hører rykter om at Lsk kvinner ikke får lovå spille i Lsk hallen pga at nff nekter dem å spille der pga nedslitt kunstgress.

              Kommentar

              • plantemiddel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2012
                • 801

                Står i rb.no at de trenger fem millioner ekstra inn i "neste periode". Hvor lang er en periode? En måned? Dersom de skal klare dette via pengegaver alene betyr det ca 170' hver eneste dag. Kfl greier kanskje å dra inn 70' i dag etter en fantastisk innsats hvor omtrent alle aktive medlemmer har bidratt med litt hver. Men hvem skal bidra med de siste 100' i dag? Hvem skal ta lasset i morgen, lørdag, søndag og resten av måneden?

                Kommentar

                • PetterH
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2012
                  • 668

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  hører rykter om at Lsk kvinner ikke får lovå spille i Lsk hallen pga at nff nekter dem å spille der pga nedslitt kunstgress.
                  Dette ryktet har jeg også hørt. Kunstgresset i hallen har visstnok fått flere bemerkninger fra NFF denne sesongen, og tilslutt fikk de beskjed om å skifte det eller finne seg en annen plass å spille. Synd om det skulle skje når de har vunnet 21 av de 24 siste hjemmekampene der og virkelig kan kalles et FORT. Det jeg også har hørt er at de sannsynligvis får dispensasjon ut året siden det foreligger "planer" vedrørende hallen. Med "planer" vet jeg ikke hva som menes men det er sikkert en overtagelse av kommunen det siktes til.
                  Dog tviler jeg på at kommunen vil ta over hallen for så rett etterpå skifte dekke der.
                  En annen ting er jo at hallens driftsverdi faller betraktelig om den ikke har et NFF godkjent kunstdekke.
                  Det er jo kjent fra tidligere at Strømsgodset ikke vil trene der mer vinterstid med samme underlag.

                  Kommentar

                  • Holterkanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2009
                    • 561

                    Det er mange store konsern og bedrifter rundt her som burde se i gulvet om de ikke hjelper klubben nå.
                    Forbrukermakt teller, kjøp og handle med de som sponser klubben
                    ________________________
                    TB

                    Kommentar

                    • tonkro
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2009
                      • 336

                      Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                      Det er mange store konsern og bedrifter rundt her som burde se i gulvet om de ikke hjelper klubben nå.
                      Forbrukermakt teller, kjøp og handle med de som sponser klubben
                      Helt enig, men syns det er rart at ikke markedsavdelingen tar seg en ringerunde, istedenfor å vente på at lokale bedrifter skal henvende seg til de på eget initiativ. Vi (Schlumberger) holder til på Kjeller, sammen med flere andre bedrifter (LLoyd's/Scandpower, Rainpower, IFE, Kongsberg etc), og er ganske sikker på at ingen fra LSK har kontaktet noen av oss.

                      Skjønner at det er mye jobb på få personer om dagen, men i krisetider må man prøve alt, selv om det medfører mye overtidsarbeid.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        Opprinnelig skrevet av tonkro
                        Vi (Schlumberger) holder til på Kjeller, sammen med flere andre bedrifter (LLoyd's/Scandpower, Rainpower, IFE, Kongsberg etc), og er ganske sikker på at ingen fra LSK har kontaktet noen av oss.
                        Ikke akkurat småbedrifter du ramser opp, og om det stemmer at ingen fra LSK engang har kontaktet noen av de er det på grensen til hva man kaller tjenesteforsømmelse i det offentlige.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • magnuslt
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2011
                          • 213



                          "Lillestrøm kåret til den mest attraktive byen i Oslo-regionen".
                          Tenkte dette må kunne brukes til å gjøre LSK mer attraktive å sponse. LSK fronter jo byen på mange måter, og er en stor årsak til at byen faktisk er på kartet hos folk flest.
                          Kan dette være en pådriver for å redde økonomien?

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Har vi noen klausuler/videresalgsprosenter på noen av de solgte spillerne nå?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Har vi noen klausuler/videresalgsprosenter på noen av de solgte spillerne nå?
                              Vi bør vel ha noe på Mathis Bolly i alle fall? Han kan jo fort bli videresolgt hvis han får enda litt mer spilletid som en av få "ukjente" i Elfenbenskysten sin VM stall.

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Vi bør vel ha noe på Mathis Bolly i alle fall? Han kan jo fort bli videresolgt hvis han får enda litt mer spilletid som en av få "ukjente" i Elfenbenskysten sin VM stall.
                                Gikk han for rundt 7? Antar at 20-30 er en realistisk sum hvis han blir solgt fra utenlandsk klubb til annen utenlandsk klubb så noen prosenter der hadde vært fint.

                                Tel Aviv kan brenne hardt forresten etter de var "kreative" i salget av Nosa til Betis å fucka oss.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • PetterH
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2012
                                  • 668

                                  Det ryktes at Per & Per går inn med et lån til klubben og tar pant i eiendom.
                                  Hvor stort dette lånet er vet jeg ikke.

                                  Kommentar

                                  • Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1467

                                    Jeg har sagt det før - og gjentar gjerne "De som kommer inn og redder nå - de blir lagt merke til"
                                    -
                                    Om det så blir gamle kjenninger er det selvsagt bare hyggelig. Håper at uansett hvem, at vi klarer å få gitt de den kudos de fortjener..
                                    (håper at lån også gir muligheter til å få fikset opp dekket i hallen - våre serieledere fortjener bane!)

                                    Kommentar

                                    • plantemiddel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2012
                                      • 801

                                      Lån gjør absolutt ingenting for å bedre egenkapitalen og er kun kortsiktig morro. Å bruke dette på nytt dekke er bare meningsløst.

                                      Kommentar

                                      • Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2527

                                        Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                        Lån gjør absolutt ingenting for å bedre egenkapitalen og er kun kortsiktig morro. Å bruke dette på nytt dekke er bare meningsløst.
                                        Vi nevner kortsiktige løsninger i fleng som løser likviditetskrisen? Det er på særdeles kort sikt de aller største problemene er - det er livsviktig å få inn likviditet nu!
                                        Sint og tverr på felt N

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                          Lån gjør absolutt ingenting for å bedre egenkapitalen og er kun kortsiktig morro. Å bruke dette på nytt dekke er bare meningsløst.
                                          Med tanke på hvem det er snakk om som lånegivere her, vil jeg anta at betingelsene er betydelig mer fleksible enn hva man kunne vente seg fra en gjennomsnitlig kredittinstitusjon. Ville ikke forundre meg mye om det er snakk om et rente-, og avdragsfritt lån. Men det er selvfølgelig ren spekulasjon fra min side.
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎