LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Det kan hende noen tenker i de baner. Men det er jo da i så fall pga de som har skrevet og lekket brevet, og ikke RB som har publisert det.

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      Det journalistisk interessante i denne sammenhengen er om RB velger å belyse Scheies side av saken. På den fronten har de et nokså dårlig rulleblad.
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9382

        Opprinnelig skrevet av PetterH
        Det kan hende noen tenker i de baner. Men det er jo da i så fall pga de som har skrevet og lekket brevet, og ikke RB som har publisert det.
        Agree to disagree

        Men som Fredenburg91 er inne på: Scheie har ikke sett brevet. Drøy'n 1 dag i det minste da rb. Hastverket med å publisere, gjør at det ser ut som en "drittpakke" og stiller også avsenderne i et dårlig lys. "Sendt det strategisk på en fredag ettermiddag ja..."

        Men kan allikavæl hende at innholdet er 100% korrekt og intensjonene er gode. Aner jo ingenting.

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          Som skrevet på Facebook i går:
          Kjedelig at kommunikasjonen er så elendig på Åråsen at man føler seg pressa til å bruke media for å få ting fram i lyset.
          Fristende for en utenforstående å tenke at "når krybben er tom, bites hestene", men er det noe i uformelle styrer og beslutninger er det sannsynligvis sunt å få rensa lufta.

          Mange bra folk rundt LSK, men følges ikke formelle strukturer går ting til helvete. Som "arbeidsgivers styringsrett" løsrevet fra lov- og avtaleverk. Administrasjonen må få gjøre sin jobb. Og trenges det styringssignaler er det selvfølgelig det valgte styret som skal på banen, ikke et uformelt arbeidsutvalg. Har styret gitt leder alle fullmakter uten å bry seg bør det bli oppvask på årsmøtet. Og for ordens skyld. Jeg har ingen innsikt annet enn RB-artikkelen.

          Vidar Evje

          Kommentar

          • andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

            Selve saken, mangel på tillit og inkludering/kommunikasjon mellom administrasjonen og styret, eller enkelte medlemmer i styret, er av langt viktigere/kjedeligere karakterer enn selve lekkasjen.
            Så fokuset bør vel ligge der, selv om det er et sted mellom vanskelig og umulig for oss å ta stilling til saken, eller «ta side», da vi (foreløpig) har lite informasjon. Noe som kanskje er riktig.

            Men siden en del gode supporterkolleager spekulerer i og gjør et stort poeng av lekkasjen, og får masse tomler opp og takker, vil jeg understreke at vi ikke veit «hvilken side» som står bak lekkasjen.

            Gi oss tre poeng i mårra, ny trener på plass og orden i rekkene.
            TS05 - Felt C

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3961

              Opprinnelig skrevet av andee
              vil jeg understreke at vi ikke veit «hvilken side» som står bak lekkasjen.
              Hæ? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Et mistillitsbrev mot styret fra administrasjonen som rb publiserer før noen styremedlemmer har sett eller lest det?
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Hæ? Er det noe jeg ikke har fått med meg?
                Neida, du er som oss andre oppdatert på hva som kommer fram i media (at én av åtte i styret har uttalt dette).
                Hva nå om en i administrasjonen uttaler "merkelig at styret lekker dette til pressen, istedenfor å samle styret og behandle saken?"
                Har brevet da kommet ingensteds fra, eller har RB tilgang til serveren på Åråsen?

                Sier bare at vi ikke veit, at det derfor er dumt med krasse uttalelser og kjappe konklusjoner.
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  En på vgd som er i overkant interessert i tilskuerstatistikk i Tippeligaen skrev følgende om LSK sitt snitt i år:

                  Lillestrøm – 5899 (7,66% oppgang fra 2013)
                  - Det 17. beste snittet siden første sesong oppe i 1975 (40 sesonger oppe totalt)
                  - Etter seks strake sesonger med nedgang får LSK i år et snitt høyere enn både 2012 og 2013

                  Tippeligaen generelt har hatt en oppgang på 1,9% fra i fjor. Det er kun Haugesund (større stadion og Odd (stor sportslig fremgang) som har større oppgang enn oss av de som spilte i Tippeligaen i 2013 også.
                  Stabæk og B/G drar naturligvis opp denne oppgangen en del etter sitt opprykk.

                  Last edited by Totti21; 10.11.2014, 17:28.

                  Kommentar

                  • Kay
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 763

                    Økningen kan vel tilskrives sesongkort på tilbud. Det er snakk om ca 450 i økt snitt, hvordan var sesongkort økningen ?

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2529

                      Wtf? Årets lag med flopper. Ikke en spiller fra LSK. Uvanlig, men hyggelig.

                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎