Arne Erlandsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1211

    Opprinnelig skrevet av biggie

    Jeg er faktisk enig, jeg tror Kippe ville ha gjort en bedre jobb enn Malec som oppspillspunkt på topp i de kampene som er spilt så langt. Så får håpe at Malec snur kjerringa snart og spiller vesentlig bedre enn hva han har gjort så langt framover.
    Som et direkte oppspillspunkt kun i høyden så er nok Kippe bedre, men Malec er nok mange hakk bedre med nedtak og mottakk av ballen med forsvarere i ryggen. Men alle visste før vi hentet Malec at hans styrker er langs bakken og i boksen. I tillegg ønsker vi ikke å kun kælke ballen opp heller, men spille slik vi har gjort de to siste kampene.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      Moderatormelding

      I denne tråden diskuterer vi Arne Erlandsen. Nå er diskusjonen langt utpå påskeviddene.

      Stray Cat
      Mod
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Arne innrømmer selv etter kampen at forberedelsene til kampen er for dårlig. Ser vel sjøl at lagoppstillingen er feil. Kind Miklasen må spille venstreback ( kanskje kant). Kippe inn. Udoji kan forsatt ikke spille kant. Han må spille spiss eller benkes. Keeperplassen er usikkert - vanskelig valg.

        Kommentar

        • CFC1976
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2015
          • 341

          Teoretisk Spm: Hvor mye innspill har Arne hatt med rekrutteringen i år?

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            Arne Scheie har mast i årevis at man bør ha en mann på hver stolpe på corner i mot. Kanskje han bør ta en telefon til Erlandsen?

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              Hvor mange år signerte vi han for?

              Kommentar

              • Xavi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 1275

                Klippekort klippekort klippekort
                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  Vinner vi ikke borte mot Sogndal i neste runde vil Arne Erlandsen stå for den dårligste sesongåpningen vi har hatt etter 6 kamper etter at vi rykket opp i den øverste divisjonen.
                  Last edited by Totti21; 24.04.2017, 07:16.

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2281

                    ^^
                    Det er vel 6. kampen som kommer nå. Når vi tok gull i '86 hadde vi 1-0-4 på de første 5 da også. Så det er fortsatt håp!

                    Arne får satt sine trenerpedagogiske evner på prøve nå. Tror det er lettere for han å ta tak i det i en bortekamp, da han kan konsekvent holde
                    alle 3 ledd kompakte hjemover, og hvor 1p ikke blir sett på som krise, men også som kan gi en kasse eller to i form av kontringer (ekskluderer
                    dødballmål inntil vi får tilbake Kippe).



                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      Opprinnelig skrevet av kunden
                      ^^
                      Det er vel 6. kampen som kommer nå. Når vi tok gull i '86 hadde vi 1-0-4 på de første 5 da også. Så det er fortsatt håp!

                      Var en skrivefeil. Rettet opp nå, men det gjelder da altså etter 6 kamper.

                      Ellers er jeg enig i det du skriver. Vi kan nok stå bedre til en bortekamp mot Sogndal enn hjemmekamper mot Haugesund og Brann. Uten at det gjør meg mindre bekymret.

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        ^^
                        Det er vel 6. kampen som kommer nå. Når vi tok gull i '86 hadde vi 1-0-4 på de første 5 da også. Så det er fortsatt håp!

                        Arne får satt sine trenerpedagogiske evner på prøve nå. Tror det er lettere for han å ta tak i det i en bortekamp, da han kan konsekvent holde
                        alle 3 ledd kompakte hjemover, og hvor 1p ikke blir sett på som krise, men også som kan gi en kasse eller to i form av kontringer (ekskluderer
                        dødballmål inntil vi får tilbake Kippe).



                        ville sett på 1p mot Brann som alt annet enn krise. Heller opptur...
                        Synes forøvrig vi lå kompakt med alle 3 ledd hjemmover mot Brann også jeg da.
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2281

                          Opprinnelig skrevet av fjacob82
                          Synes forøvrig vi lå kompakt med alle 3 ledd hjemmover mot Brann også jeg da.
                          Inntil Brann tok ledelsen. Da raknet det. Kun i en periode i andre omgang når vi produserte 3 kjempesjanser i løpet av et par minutter, klarte vi i å legge et kollektivt trøkk mot bergensera.

                          Hørte på Studio Åråsen nettopp og Arne konkludere med dette. At gutta ser engstelige ut når vi kommer under og blir tatt ut av kampen av fysisk sterkere Brann-spillere.

                          Kommentar

                          • Captn
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Nov 2006
                            • 63

                            Kjære Arne!
                            Inn med Kippe, SKM ut på back, Haakenstad opp på kant.
                            Dette bør drilles på trening den kommende uken.

                            Trenger ikke bruke tid på å sende skriftlig tilbakemelding, holder med at endringen gjøres til neste kamp.

                            mvh
                            Sofa-hovedtrener med sesongkort.
                            eLSKer!!!

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              Dette var en deilig og utrolig viktig borteseier i beste Arne-stil. Null baklengs - ikke engang en målsjanse i mot. Helt tett bakover - ikke tilfeldig med Kippe inn på laget og Kind Mikalsen på back. Poenga kommer når lagoppstillingen endelig er riktig.

                              Kommentar

                              • tilt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 813

                                Opprinnelig skrevet av vermu
                                Dette var en deilig og utrolig viktig borteseier i beste Arne-stil. Null baklengs - ikke engang en målsjanse i mot. Helt tett bakover - ikke tilfeldig med Kippe inn på laget og Kind Mikalsen på back. Poenga kommer når lagoppstillingen endelig er riktig.
                                Må si meg litt uenig her. Synes Songdal var best i første omgang og kom jo til flere store sjanser og skudd. En heldig men høyst nødvendig seier.
                                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                https://twitter.com/#!/KjetiI

                                Kommentar

                                • dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

                                  Opprinnelig skrevet av tilt

                                  Må si meg litt uenig her. Synes Songdal var best i første omgang og kom jo til flere store sjanser og skudd. En heldig men høyst nødvendig seier.
                                  Må ha sett to forskjellige omganger. Så to småskumle skudd, den ene parert av Kippe, og en småskummel heading hvor Kippe kom inn i kroppen på saftspilleren slik at han ikke kom over ballen. Hadde ikke hjertet i halsen i det hele tatt.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    Opprinnelig skrevet av tilt

                                    Må si meg litt uenig her. Synes Songdal var best i første omgang og kom jo til flere store sjanser og skudd. En heldig men høyst nødvendig seier.
                                    Store sjanser var det faktisk ingen av i hele kampen til noen av lagene, og selv scoringen kan ikke regnes som en stor sjanse selv om den endte i mål.
                                    Enig i at Sogndal fikk et par gode skuddmuligheter ved Komsoon i førsteomgang uten at det ble så veldig farlig. Det samme hadde Matthew (som vanlig) i andre enden, men de var tilsvarende ufarlig.

                                    Totalt sett en av de mest typiske 0-0 kampene jeg har sett, og som du sier var det flaks at et lag endte opp med tre poeng her.

                                    Arne Erlandsen har mye å jobbe med fremover, og først av alt må man ta litt mer risiko offensivt og variere spillet MYE mer enn man har gjort til nå.
                                    Sammenligningen hans med Atletico Madrid sin fotball er i alle fall helt søkt og viser manglende selvinnsikt, da det etter min mening er det laget i hele Europa som er mest tilpasningsdyktig ift motstand og kampbilde av alle lag i hele Europa. De er også ekstremt lite forutsigbare og varierer presshøyde flere ganger i løpet av 90 minutter. Med andre ord er vi kanskje det laget i Eliteserien sammen med nettopp Sogndal som har minst til felles med måten Atletico Madrid spiller fotball.

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Hmm...

                                      1: Carebear, liksom.

                                      2. Snerper, ass.

                                      3. Harald Aabrekk ble "skalla ned" og "ble liggende svimeslått".

                                      4. Paul Scholes spilte uten boxershorts med mikropenis.

                                      og 5: Hei, autentisk fotballkultur.

                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3321

                                        At Arne pisser på Stabæk er da ikke noe nytt. Så jo det i fjor også.

                                        Kommentar

                                        • Klimtkongen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2014
                                          • 419

                                          Da har Arne valgt å ydmyke seg selv og klubben. Herregud, skjønner han ikke at sånt gjør man ikke? Litt morsomt ja, men det viser useriøsitet.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎