Sesongen 2020

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1324

    Opprinnelig skrevet av ChrisK

    Eskil Edh har vel både høyde og fysikk til å gå inn som stopper
    Har han noengang spilt stopper?

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1380

      Opprinnelig skrevet av Egumen

      Hvem av de nye ungguttene mener du skulle gått inn som stopper?
      Ingen av dem, men spillerutvikleren burde jobbe med spillerutvikling.

      Det er andre i troppen som kan vikariere som stopper dersom det blir krise.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        Opprinnelig skrevet av BD

        Ingen av dem, men spillerutvikleren burde jobbe med spillerutvikling.

        Det er andre i troppen som kan vikariere som stopper dersom det blir krise.
        Det er nok også andre som kommer til å vikariere som stopper. Ser ikke for meg at Kippe får spilletid.

        Kommentar

        • hekk
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2019
          • 221

          Opprinnelig skrevet av BD

          Ingen av dem, men spillerutvikleren burde jobbe med spillerutvikling.

          Det er andre i troppen som kan vikariere som stopper dersom det blir krise.
          Hvem?

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2281

            Opprinnelig skrevet av HSft

            Det er nok også andre som kommer til å vikariere som stopper. Ser ikke for meg at Kippe får spilletid.
            Kan jo hende det skjeri form av et offensivt våpen om vi trenger en kasse på slutten av en av kampa. Jeg tror dette er også en av grunnene at de får han igang. Hvis det skulle bli en thriller mot slutten av sesongen og vi havner i samme sitasjon som siste kamp ifjor.

            Kommentar

            • Egumen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2011
              • 172

              Opprinnelig skrevet av BD

              Ingen av dem, men spillerutvikleren burde jobbe med spillerutvikling.

              Det er andre i troppen som kan vikariere som stopper dersom det blir krise.
              Det er jeg enig i, men nå er det altså snakk om en stopperkrise. Da mener jeg dette er en god løsning.

              Hvem tenker du på da? En halvskadet SKM eller å ta opp en fra juniorlaget som aldri har spilt på dette nivået?

              Kommentar

              • BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1380

                Opprinnelig skrevet av HSft

                Det er nok også andre som kommer til å vikariere som stopper. Ser ikke for meg at Kippe får spilletid.
                Nettopp. Da hadde det vært greiere å hatt en spillerutvikling på jobb

                Kommentar

                • BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1380

                  Opprinnelig skrevet av hekk

                  Hvem?
                  Det kommer selvfølgelig an på hvem som er ute og hvem som er tilgjengelig. Garnås, Slørdahl, Amundsen, Ranger, SKM, Kairinen og Melgalvis er kanskje de mest åpenbare.

                  Kommentar

                  • hekk
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2019
                    • 221

                    Opprinnelig skrevet av BD

                    Det kommer selvfølgelig an på hvem som er ute og hvem som er tilgjengelig. Garnås, Slørdahl, Amundsen, Ranger, SKM, Kairinen og Melgalvis er kanskje de mest åpenbare.
                    Amundsen er skada, SKM er småskada og har vist at han ikke duger som stopper, Karinen og Melgalvis har aldri spilt stopper før, Garnås er et gult kort unna karantene, Ranger kan fungere men har meg bekjent ikke blitt spilt inn som stopper i år.

                    Det er snakk om en måned, og Kippe er vel uansett med på de fleste A-lagstreninger. Tviler på at vi går glipp av noe spillerutvikling på grunn av dette.

                    Kommentar

                    • niko
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2008
                      • 440

                      Ranger har vissnok også noe smårusk han sliter med. Grunnen til at Kippe er signert er fordi man er redd for at Amundsen, Ranger og SKM alle er utilgjengelige. Og da begynner det å bli tynt hvis f.eks Garnås må stå over en kamp. Melgalvis er uaktuell siden han da er eneste tilgjengelige høyreback (pluss at hans største svakheter som back ikke akkurat er tillitvekkende som stopper). Kairinen slår meg ikke umiddelbart som en stoppertype heller.

                      Kommentar

                      • BD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2006
                        • 1380

                        Opprinnelig skrevet av hekk

                        Amundsen er skada, SKM er småskada og har vist at han ikke duger som stopper, Karinen og Melgalvis har aldri spilt stopper før, Garnås er et gult kort unna karantene, Ranger kan fungere men har meg bekjent ikke blitt spilt inn som stopper i år.

                        Det er snakk om en måned, og Kippe er vel uansett med på de fleste A-lagstreninger. Tviler på at vi går glipp av noe spillerutvikling på grunn av dette.
                        Han er permittert fra jobben som spillerutvikler ifølge lsk.no

                        Lovnader om å rykke opp når vi er klare og satse på spillerutvikling fikk et nytt skudd for baugen i dag. Jeg synes dette sirkuset er direkte flaut. Om sportsplanen i teorien er god nok, er etterlevelsen av den for dårlig.

                        Kommentar

                        • Egumen
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2011
                          • 172

                          Opprinnelig skrevet av BD

                          Han er permittert fra jobben som spillerutvikler ifølge lsk.no

                          Lovnader om å rykke opp når vi er klare og satse på spillerutvikling fikk et nytt skudd for baugen i dag. Jeg synes dette sirkuset er direkte flaut. Om sportsplanen i teorien er god nok, er etterlevelsen av den for dårlig.
                          Jeg sliter med å forstå at du ikke skjønner at dette er et nødstilfelle der flere spillere er skadet, småskadet eller nære å få karantene. Jeg spør igjen: hvem mener du kunne gjort denne jobben bedre? SKM er halvskadet og har aldri vært en god nok stopper. Ranger er småskadet. Melgalvis er ingen stopper, og det er heller ikke Kairinen.

                          Kommentar

                          • hekk
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2019
                            • 221

                            Det skjer vel neppe så mye spillerutvikling på en måned uansett? Og er vi ikke klare for å rykke opp? Vi har tre stoppere tilgjengelig, en er skada og en er er gult kort unna karantene. Jeg fatter virkelig ikke hvorfor du er så negativ til dette

                            Kommentar

                            • niko
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2008
                              • 440

                              Hvis vi skulle satset på unge spillere i den grad enkelte her inne etterspør, hadde aldri Kippe rundet 100 kamper for klubben :P

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1817

                                Hvorfor blir ikke Baccay hentet tilbake når vi har så mange skader?

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4376

                                  Herregud. Kippe skal da kun spille hvis det er absolutt krise. Har da ingenting med å hindre spillerutviklingen å gjøre. Blir helt matt av sånt rør. Med 95% sikkerhet så er det Garnås, Amundsen og Slørdahl som kommer til å bekle de stopperplassene resten av sesongen. Men man vet aldri. Kippe er uansett en fin fyr å ha i garderoben og på trening. Og kanskje hvis det enten er helt krise på skadefronten eller at vi trenger f.eks luftstyrke de siste 10 min i en avgjørende match.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Som en av de som er mest skuffa over mangelen på satsing på de med høyest potensial i troppen så synes jeg det er helt greit at Kippe er tilgjengelig ut sesongen.

                                    Kommentar

                                    • niko
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2008
                                      • 440

                                      – Frode fritas delvis for sine oppgaver som toppspillerutvikler ut sesongen, men han skal tilbake i den stillingen etter en måned med delvis permittering, sier Mesfin.

                                      Så da ser det vitterlig ut som det skal bedrives litt spillerutvikling også i november.

                                      Kommentar

                                      • hekk
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Mar 2019
                                        • 221

                                        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                        Hvorfor blir ikke Baccay hentet tilbake når vi har så mange skader?
                                        Vi har vel grei dekning på venstreback. Men FFK spiler sin siste kamp neste helg, så han blir jo uansett disponibel for oss etter det

                                        Kommentar

                                        • plantemiddel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2012
                                          • 799

                                          Som en av de som ønsker enda mer satsing på unggutta i troppen så ønsker jeg meg fremdeles å se Kippe spille noen kamper i Eliteserien neste år

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎