Sesongen 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4304

    Brann-bobla slår sprekker etter to kamper, Molde med ett av seks mulige poeng, Rosenborg fått veldig godt betalt etter to kamper. Det finnes muligheter her altså. Glimt vinner i år. Den saken er grei. Bak der satser vi på å snike oss inn.

    Ellers deilig å se Berisha slite. 40 millioner for en presspiller som aldri har levert en dritt noe annet sted enn Viking. Sjukehus. Kommandoen vis-a-vis Molde tar vi til helga.

    Kommentar

    • Zindrinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2019
      • 455

      Opprinnelig skrevet av Dole

      Nei, de var ikke fulltallige på treningen på kampdagen. Og heller ikke utover i uken. Det er kanskje greit å ikke spre løgner når du tydeligvis ikke kjenner sannheten?
      Hehe, sånn hissigpropp du Jeg huska feil, det var tirsdag de var tilbake, ikke mandag. 4 spillere av en tropp på 30 mangla på tirsdag. Det er det jeg kaller fulltallig. Veldig uvanlig å ikke ha hvertfall et par mann som ikke kan være med på trening. Hvem som evt var der eller ikke på mandag finner jeg ikke noe om nå.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2288

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Brann-bobla slår sprekker etter to kamper, Molde med ett av seks mulige poeng, Rosenborg fått veldig godt betalt etter to kamper. Det finnes muligheter her altså. Glimt vinner i år. Den saken er grei. Bak der satser vi på å snike oss inn.

        Ellers deilig å se Berisha slite. 40 millioner for en presspiller som aldri har levert en dritt noe annet sted enn Viking. Sjukehus. Kommandoen vis-a-vis Molde tar vi til helga.
        Brann fikk merke at utakk er verdens lønn etter Finnes fair play stunt. Odds seier var vel ikke av de mest fortjente slaget heller.

        Sinnsykt å betale den summen for Berisha. Helt ok spiller med fighting spirit som forsje. Uten nærteknikk og hurtighet. Håper at prislappen gjør det umulig å benke ham. Brynhildsen er flere hakk skumlere i min bok.

        bartene blir jævlig kjipt lag. Kommer til å dra med seg masse "ufortjente" poeng. Billige mål og dørgende kjedelig Reka-ball.

        Litt spent på enga. De har fått gå under radaren og ingen forventer noe av dem. Kan de overaske? Håper S08 fjerner all tvil om disse forurligende anelsene og at slumsøstrene viser seg å være den middelhavsfareren, i beste fall, alle forventer av dem.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4304

          Opprinnelig skrevet av kunden

          Brann fikk merke at utakk er verdens lønn etter Finnes fair play stunt. Odds seier var vel ikke av de mest fortjente slaget heller.
          Vi får bare håpe Brann går på ei lita tapsrekke, ufortjent eller ei. Da imploderer hele driten, som vanlig

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2109

            Bare en tanke.
            Vi har endra en vellykka formasjon siden ifjor for å få plass til både Adams og Lehne . Jeg er 100% enig at vi ikke har råd til å ha noen av dem på benken.
            Men hvorfor ikke bruke Adams på høyre ving//kant og Lehne i midten og Aasen som ‘ materen’ på venstre ?
            Last edited by Playboy1; 16.04.2023, 19:07.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2871

              Opprinnelig skrevet av kunden

              Håper S08 fjerner all tvil om disse forurligende anelsene og at slumsøstrene viser seg å være den middelhavsfareren, i beste fall, alle forventer av dem.
              Touché!

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3349

                Opprinnelig skrevet av Playboy1
                Bare en tanke.
                Vi har endra en vellykka formasjon siden ifjor for å få plass til både Adams og Lehne . Jeg er 100% enig at vi ikke har råd til å ha noen av dem på benken.
                Men hvorfor ikke bruke Adams på høyre ving//kant og Lehne i midten og Aasen som ‘ materen’ på venstre ?
                Jeg er ikke overbevist om at 3-5-2 er vår beste formasjon. Samtidig er nesten hele sentrallinja vår borte i Ogbu, Petterson, Matthew og Kairinen. Ethvert lag i serien ville merket det fraværet. Jeg har tro på erstatterne, men det vil ta tid å få laget samspilt.

                Når det gjelder Adams som høyreving, så ser jeg heller Lehne der ute. Adams har fysikken til å binde opp motstandere sentralt.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3954

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Håper S08 fjerner all tvil om disse forurligende anelsene og at slumsøstrene viser seg å være den middelhavsfareren, i beste fall, alle forventer av dem.
                  Ikke barer fjernet S08 den tvilen. Det Stefan Strandberg sier om klubben og "det han har blitt lovet" til TV2, lover alt annet enn godt for bydelsprosjektet.
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • woodford
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2004
                    • 162

                    Noen som har en oppdatering på skade situasjonen i klubben ?
                    Er Lundemo, Vindheim, Solberg og Edh på vei tilbake snart, spesielt skaden til Lundemo tar tid tydeligvis.

                    Roseth ( mulig hjernerystelse ) og Lehne Olsen sin lyske kjenning ( var preget av det nå sist) er også greit å få en status på.

                    Kommentar

                    • Pad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2022
                      • 645

                      Skogvold på vei til Start på lån melder Jesper Mathisen. Synes det høres veldig merkelig ut.

                      Kommentar

                      • brune stakkeland
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2012
                        • 863

                        Opprinnelig skrevet av Pad
                        Skogvold på vei til Start på lån melder Jesper Mathisen. Synes det høres veldig merkelig ut.
                        Vil få matching på høyt nivå og kan hentes tilbake på kort varsel. I tillegg virker det som om Ibrahimaj og Svendsen er foran i køen som makker til TLO per nå.

                        Eneste negative jeg ser er jo at alle Startspissene skader seg på grunn av det forferdelige kunstgresset på Sør Arena

                        Kommentar

                        • Nosferatu
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 672

                          Apropos ingenting: det var ordentlig trist, og nesten litt overraskende, å konstatere hvor gledesdrepende VAR faktisk var å oppleve på stadion. Refleksen min på 1-0 mot Godset var, helt uforstilt, å "se mot dommeren og håpe at det snart ville vise seg at det var mål" - her er ingen aktivisme involvert, blott en sorg over at ja, så jævla mye døvere blir det faktisk. Et håp om at det som nettopp skjedde faktisk skjedde. Det er så jævla livshemmende tørt og dødt, altså.

                          (Og selv om det er veldig forståelig at flere glemte seg da 3-3 ble godkjent, var det veldig synd for VAR-markeringa på Kanarifeltet at så mange faktisk ikke var stille. Hvis ikke alle - alle - gjør det, ja, da funker det ikke, altså! Det var synd, for idéen var god.
                          Det samme med "markeringa med munnbind" - her kunne man fått til noe, hvis man hadde informert skikkelig; alle tar det på under innmarsjen, eller mens Godsets startellever leses opp, ett eller annet. Å bare gå rundt og ha et munnbind... Hva var nå vitsen med å ikke gjøre noe ut av det? Å gjøre det så halvveis... da kan man heller la være. god var ikke idéen at den klarer seg uten noen ytterligere steg.)
                          For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                          Kommentar

                          • Raskolnikov
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1452

                            Opprinnelig skrevet av Pad
                            Skogvold på vei til Start på lån melder Jesper Mathisen. Synes det høres veldig merkelig ut.
                            Starter for Start i dag. Tror vi skal være glade for at han får kamptrening i 1. divisjon i stedet for 3. divisjon.
                            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                            Kommentar

                            • P0P_Corn
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2004
                              • 161

                              Mål etter 12 min

                              Kommentar

                              • Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 645

                                Mål og målgivende der altså. Hadde virkelig ikke trodd han hadde det nivået inne.

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2871

                                  Gode prestasjoner på både målet og assisten. På målet viste han fram hurtighet, timing og spenst. På assisten viste han fram et par slepne tekniske detaljer før han kom aleine med keeper, men litt skrått, så han serverte i stedet til en bedre plassert lagkamerat. Skuddfoten har vi allerede sett i LSK-drakta. Denne unggutten går mange lag utenpå "talentet" Jonathan Braut Brunes.

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2045

                                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                    Gode prestasjoner på både målet og assisten. På målet viste han fram hurtighet, timing og spenst. På assisten viste han fram et par slepne tekniske detaljer før han kom aleine med keeper, men litt skrått, så han serverte i stedet til en bedre plassert lagkamerat. Skuddfoten har vi allerede sett i LSK-drakta. Denne unggutten går mange lag utenpå "talentet" Jonathan Braut Brunes.
                                    Aldri tenkt på Skogvold som en hodespiller, men den spensten han viste på målet var helt vill. Løper seg fri på bakre og timer perfekt. Hodet er vel på høyde med tverrligger når han treffer ballen. På 2-1, kontring 2 mot 2, han drar av begge motstanderne før han spiller på tvers til ferdig scoret mål. Har ikke sett annet enn målene, men er imponert. Hadde egentlig ikke forventet at han skulle få starte i første kampen engang. Han kan jo umulig ha fått mange minuttene sammen med resten av laget før kampstart.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4304

                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                      Kommandoen vis-a-vis Molde tar vi til helga.
                                      Da er kommandoen tatt, som meldt! Til mandagen skal vi kjøre over dette elendige Søpla-laget. Vi må bare passe på at det ikke blir så ille at Fagermo ryker. Han skal få sitte lenge.

                                      Har vi 9 poeng etter 4 kamper har vi råd til et tap mot Glimt i serien. Da kan vi gå til den kampen med senkede skuldre. Virkelig en god start på sesongen vi har fått – og jeg føler vi har langt mer å gå på. Spillerne virket litt oppgitt etter sluttsignalet i går. De var neppe fornøyd med at Molde klarte å spise seg inn i kampen. Godt å se at vi er sultne på mer!

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4304

                                        Veldig gledelig at Edh har trent for fullt med laget i det siste, og blir klar for spill igjen i mai. At han skulle bli klar før Vindheim, hadde jeg ingen tro på, men bergenseren vår er jo kjeks av en annen verden. Har ikke trent med laget siden Marbella skrives det nå … og han skulle liksom være klar til seriestart…

                                        Kommentar

                                        • brune stakkeland
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2012
                                          • 863

                                          Tida for dårlige førsteomganger er tydeligvis over. I fjor stod vi ofte med lua i hånda til etter pause, nå har vi i løpet av 75 timer kjørt første mot de to absolutt beste laga i Norge ( i følge ekspertene er det jo sjanseløst for noen andre å håpe på no bedre enn tredjeplass så lenge vi har både Molde og Glimt i Eliteserien)

                                          Begynner å få trua jeg

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎