Sesongen 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3954

    En middels minus dag på jobben...

    – Det var en middels-minus dag på jobb for vår del. Vi flyttet oss sakte i førsteomgang, slet litt med vekslingene og endte med å bli passive. Og da var Vålerenga gode. De spilte seg inn bak ryggen vår og skapte ubehageligheter for oss, oppsummerer Geir Bakke.

    Til pause ledet Vålerenga 3-1. Men allerede ett minutt ut i andreomgang reduserte LSK og Akor Adams med 3-2.

    – Nå tror jeg at vi skulle klart å utjevne dette litt i andreomgang uansett, vi var gode i perioder utvisningen. Men da den kom, så syns jeg ikke vi var smarte nok da heller. Men vi scorer fire mål, vi vinner og det er en vidunderlig følelse. Vi skal kanskje ikke være for kritiske heller.


    Tenk hva dette laget og denne klubben kan få til når vi har en god dag på jobben!!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2044

      Vi må ha en ny VELDIG god dag på jobben på søndag. Vi har sett at vi kan gjøre det. Brann viste at det er mulig å gjøre det enda bedre i perioder. Deres toppnivå mot Glimt var bedre enn vårt. Vårt bunnivå mot Glimt var milevis bedre enn Brann sitt. Det var nivået på bunnivået vårt mot Glimt som gjorde seier mulig. Bunnivået mot Enga var katastrofe. Heldigvis har Glimt en midtukekamp nå. Tror ikke det spiller så stor rolle for Glimt, men det vil bety at vi sannsynligvis ikke kan toppe tabellen selv med seier. Da er det presset borte

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2109

        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
        Vi må ha en ny VELDIG god dag på jobben på søndag. Vi har sett at vi kan gjøre det. Brann viste at det er mulig å gjøre det enda bedre i perioder. Deres toppnivå mot Glimt var bedre enn vårt. Vårt bunnivå mot Glimt var milevis bedre enn Brann sitt. Det var nivået på bunnivået vårt mot Glimt som gjorde seier mulig. Bunnivået mot Enga var katastrofe. Heldigvis har Glimt en midtukekamp nå. Tror ikke det spiller så stor rolle for Glimt, men det vil bety at vi sannsynligvis ikke kan toppe tabellen selv med seier. Da er det presset borte
        Ett Bodø -Gimt lag med og uten Vetlesen er stor forskjell.
        Frykter det blir vanskeligere for oss nå , med ett også veldig revansje sugent Glimt?
        Men føler jo også at dagens LSK lag kan finne på hva som helst da

        Kommentar

        • brune stakkeland
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2012
          • 863

          Opprinnelig skrevet av Playboy1

          Ett Bodø -Gimt lag med og uten Vetlesen er stor forskjell.
          Frykter det blir vanskeligere for oss nå , med ett også veldig revansje sugent Glimt?
          Men føler jo også at dagens LSK lag kan finne på hva som helst da
          Er vel omtrent som LSK uten Åsen det. Både vi og de kan miste og få tilbake spillere før søndag kl 19.
          Vi får bedre tid til å forberede oss denne gangen, mens glimt vet bedre hva vi kommer med. Ekstremt spent på helga!

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2288

            Drømmeuka ble fullført. Var nok ikke mange som trodde vi skulle ta disse 3 skalpene på en uke. Deilig. Så langt minner det veldig om fjorårets vårsesong. Marginene bikker vår vei. Håper man har lært noe av fjorårsesongen og at de er bedre rustet når det kommer en down periode.
            Og at man allerede nå er på utkikk etter en erstatter for AA. Blir ganske sikkert solgt til sommeren. Håper det er andre på blokka enn Fredrik. For mange usikkerhetsmomenter og spesielt mtp skadehistorikk.

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2864

              Opprinnelig skrevet av kunden
              Marginene bikker vår vei. Håp
              Tja. Med tanke på antall sjanser vi har sluppet til føler jeg at motstanderne har putta på alle sjanser de har hatt. Det er marginer i mot selv om vi selvfølgelig må ta noe selvkritikk for at det er sånn. Kan ikke slippeinn 3 mål hver match
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2044

                Opprinnelig skrevet av bjarmann

                Tja. Med tanke på antall sjanser vi har sluppet til føler jeg at motstanderne har putta på alle sjanser de har hatt. Det er marginer i mot selv om vi selvfølgelig må ta noe selvkritikk for at det er sånn. Kan ikke slippeinn 3 mål hver match
                Joda, så lenge vi scorer 4 Gabrielsen hadde svaret: Vi må score et mer enn motstanderen.
                Det er selvfølgelig enklere når man ikke slipper inn hver gang motstanderen tar en tur over midtbanen. På den annen side - fortsetter vi å vinne med et mål OG slippe inn bøtter og spann med mål, så får vi vel endelig toppscoreren.

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2044

                  Interessante kamper i dag.

                  Molde vinner på en måte som mer forteller noe om at Aalesund er der de er. 3-0 kan virke solid, men de er langt unna friskmelding.

                  Glimt sliter mot Odd, vinner 2-0 uten å overbevise. Høydepunktet var Pellegrino som skyter på direkten fra midtbanen nesten ute på sidelinja. Ballen dupper rett under tverra. Odd er vanskelige å score på, men håpløse framover.

                  Brann fortsetter å imponere, vinner fortjent på Lerkendal. Skaper mye, men slipper også til en del bakover. Bartene har ikke en eneste spiss det lukter mål av. Virker frustrerte, klarer å få to(!) gule for filming i første. Totalt fikk de 5 gule kort. Når skjedde det sist på Lerkendal???

                  Vi ligger på 3. plass når Glimt, Molde, Brann og RBK har spilt en kamp mer. Noe å ta med seg

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3954

                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                    Vi ligger på 3. plass når Glimt, Molde, Brann og RBK har spilt en kamp mer. Noe å ta med seg
                    I bunnstriden klatret Molde over streken, mens søpla nå ligger på nedrykksplass.

                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2044

                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                      I bunnstriden klatret Molde over streken, mens søpla nå ligger på nedrykksplass.
                      ... og skal til Lerkendal på lørdag. Betyr selvfølgelig at minst et av disse får seg poeng igjen, men samtidig at minst et av dem ikke kommer ut av elendigheta. LAN røyk i dag. Noen andre vil være et skritt nærmere NAV etter helga

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2044

                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                        Interessante kamper i dag.

                        Molde vinner på en måte som mer forteller noe om at Aalesund er der de er. 3-0 kan virke solid, men de er langt unna friskmelding.

                        Glimt sliter mot Odd, vinner 2-0 uten å overbevise. Høydepunktet var Pellegrino som skyter på direkten fra midtbanen nesten ute på sidelinja. Ballen dupper rett under tverra. Odd er vanskelige å score på, men håpløse framover.

                        Brann fortsetter å imponere, vinner fortjent på Lerkendal. Skaper mye, men slipper også til en del bakover. Bartene har ikke en eneste spiss det lukter mål av. Virker frustrerte, klarer å få to(!) gule for filming i første. Totalt fikk de 5 gule kort. Når skjedde det sist på Lerkendal???

                        Vi ligger på 3. plass når Glimt, Molde, Brann og RBK har spilt en kamp mer. Noe å ta med seg
                        For øvrig morsomt å se Perreira prøve seg på en Knudsen, men endte som en Juklerød i intervjuer etter kampen. Framstår ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen den der heller...

                        Kommentar

                        • Pad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2022
                          • 645

                          Noen som vet hvordan de 1000 billettene til klubben vil bli fordelt. Syns det hørtes veldig mye ut.

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2864

                            Opprinnelig skrevet av Pad
                            Noen som vet hvordan de 1000 billettene til klubben vil bli fordelt. Syns det hørtes veldig mye ut.
                            1000 billetter til hva?
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2288

                              Opprinnelig skrevet av bjarmann

                              1000 billetter til hva?
                              Kan det være Skedsmo away 1.runde i cupen?

                              Odd borte er LSK tildelt 266 i første omgang. Men det LSK blir tildelt flere om disse blir solgt ut

                              Kommentar

                              • Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 645

                                Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                1000 billetter til hva?
                                Sponsorer, ansatte, styret osv.
                                Klubben fikk tildelt 6700, hvorav 5700 vil bli lagt ut for salg, mens de siste 1000 går til de nevnt over.

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2044

                                  Opprinnelig skrevet av Pad

                                  Sponsorer, ansatte, styret osv.
                                  Klubben fikk tildelt 6700, hvorav 5700 vil bli lagt ut for salg, mens de siste 1000 går til de nevnt over.
                                  Antar vi snakker om Cupfinalen Spørsmålet fra Bjarmann var "til hva", ikke "til hvem"

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2864

                                    Opprinnelig skrevet av Pad

                                    Sponsorer, ansatte, styret osv.
                                    Klubben fikk tildelt 6700, hvorav 5700 vil bli lagt ut for salg, mens de siste 1000 går til de nevnt over.
                                    Så 5700 til vanlige supportere. Det er helt utrolig lite egentlig! Noe må rett og slett gjøres med hvordan billetter til finalen fordeles. Supporterne blir avspist med 50 %, en liten del til "vanlige folk" og resten til pamper og sponsorer. Tenk hvor liv det kunne blitt om supporterne fikk alt
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • Pad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2022
                                      • 645

                                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                      Antar vi snakker om Cupfinalen Spørsmålet fra Bjarmann var "til hva", ikke "til hvem"
                                      Til cupfinalen ja
                                      Må jo nesten regne med at 7-800 billetter går til sponsorer kun fra LSK. Altså godt over 10% av de 25% man har fått blir gitt til sponsorer. Kan skjønne at de får noen, men høres fortsatt ekstremt mye ut.

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2044

                                        Opprinnelig skrevet av Pad

                                        Til cupfinalen ja
                                        Må jo nesten regne med at 7-800 billetter går til sponsorer kun fra LSK. Altså godt over 10% av de 25% man har fått blir gitt til sponsorer. Kan skjønne at de får noen, men høres fortsatt ekstremt mye ut.
                                        Må regne med at det er en del av pakka når bedriftene blir sponsorer, ikke noe LSK bestemmer seg for i øyeblikket. Regner med at de forskjellige sponsorene har billettpakker inkludert avhengig av nivået de er sponsor på. Et antall vip-billetter i serien, div. samlinger, pluss så og så mye ved "special events".

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2288

                                          Sandefjord stjeler bokstavelig talt poeng i Bergen

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎