Sesongen 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lynginator
    Medlem
    Hoffnarr
    • Aug 2020
    • 52

    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
    Til info: TV 2 kjører kampanje ut måneden. Normalprisen 399,- i måneden er satt ned en hundrings dersom man binder seg i seks måneder.



    Men kjøp sesongkort dere som kan da, selvsagt
    Til 299,-, da er vi på det punktet at det er verdt det For meg som bor i Rogaland for tiden, er det kun 1 bortekamp i året som er aktuelt å gå på.. Med mindre Ulf eller Bryne skulle rykke opp, men tror ikke det skjer med det første.

    Kommentar

    • Hexaphim
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 2756

      Hvis du kun er interessert i norsk fotball og ikke kommer til å bruke abonnementet på noe annet, så må du ut med 297 kroner mer for sesongen hvis du benytter deg av dette tilbudet (med mindre utregningene mine er helt på jordet).

      Du må tegne abonnementet senest 31. januar, så du får 9 måneder til 299 kr (såfremt du blir fakturert for oktober før 1. oktober, når prisen går opp), og så må du betale 399 for 2 måneder til (for å få med kampene i desember), totalt kr 3489.

      Hvis du abonnerer fra 10. april til 9. desember (8 måneder) til full pris så må du ut med totalt kr 3192.

      Hvis du kommer til å benytte deg av hele tilbudet til TV2 Play så får du jo klart mer for pengene hvis du benytter deg av tilbudet, men hvis du kun er interessert i Eliteserien så er det ikke like bra.
      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4439

        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
        Hvis du kun er interessert i norsk fotball og ikke kommer til å bruke abonnementet på noe annet, så må du ut med 297 kroner mer for sesongen hvis du benytter deg av dette tilbudet (med mindre utregningene mine er helt på jordet).

        Du må tegne abonnementet senest 31. januar, så du får 9 måneder til 299 kr (såfremt du blir fakturert for oktober før 1. oktober, når prisen går opp), og så må du betale 399 for 2 måneder til (for å få med kampene i desember), totalt kr 3489.

        Hvis du abonnerer fra 10. april til 9. desember (8 måneder) til full pris så må du ut med totalt kr 3192.

        Hvis du kommer til å benytte deg av hele tilbudet til TV2 Play så får du jo klart mer for pengene hvis du benytter deg av tilbudet, men hvis du kun er interessert i Eliteserien så er det ikke like bra.
        Villedende av TV 2 muligens ja. Står at prisen gjelder til 01.01.24 når man trykker på lenken. Får derimot oppgitt at det gjelder til 01.10.23 dersom man klikker seg videre. Amatøropplegg.

        Men nå får jeg med meg CL, så det får vel være ok uansett. Bare sånn halvinteressert, men.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2320

          Fanken, har blitt bortskjemt med at jeg har hatt dette i kanalpakka til Get/TeliaPlay via TVN og Eurosport. Ingen info på Telia enda. TV2 sine sportskanaler er ikke en gang listet opp.
          Så dette blir kun et streaming-tilbud fra TV2Play? Synes fortsatt det er bedre kvalitet på TV-sendinger enn streaming. Merker det hvis man toggler mellom de to.

          En annen balleting er at man ikke får streamet fra utlandet, selv med VPN. Latterlig

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3175

            Opprinnelig skrevet av kunden
            Så dette blir kun et streaming-tilbud fra TV2Play?
            Ok, bare le av meg, men som en gammel mann med teknologiinnsikt som en dinosaur: Kan man ikke laste ned en app (eller noe) og se TV2Play på tv?

            Kommentar

            • rugen
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Jun 2005
              • 5

              Har Altibox og der har vi i hvert fall TV2Play på TV'en. Så kan se alle kampene der.

              Kommentar

              • lars p
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Nov 2005
                • 190

                Opprinnelig skrevet av kunden
                Fanken, har blitt bortskjemt med at jeg har hatt dette i kanalpakka til Get/TeliaPlay via TVN og Eurosport. Ingen info på Telia enda. TV2 sine sportskanaler er ikke en gang listet opp.
                Så dette blir kun et streaming-tilbud fra TV2Play? Synes fortsatt det er bedre kvalitet på TV-sendinger enn streaming. Merker det hvis man toggler mellom de to.

                En annen balleting er at man ikke får streamet fra utlandet, selv med VPN. Latterlig
                Men Tv2 Play er jo mulig og velge på Get , akkurat samme som Eurosport pakka og koster deg 20 poeng , for 5 poeng til får du med Tv2 Sport 1 og 2 . Så med litt flaks så kan vi med Get se kampene uten å betale noe mere

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2320

                  Opprinnelig skrevet av lars p

                  Men Tv2 Play er jo mulig og velge på Get , akkurat samme som Eurosport pakka og koster deg 20 poeng , for 5 poeng til får du med Tv2 Sport 1 og 2 . Så med litt flaks så kan vi med Get se kampene uten å betale noe mere
                  I valgmenyen det står Tv2Play (Film & Serier). Så jeg antar det ikke inkluderer Tv2 Sport Premium?
                  Om den pakka inkluderer Sport så skal det jo allerede nå være muig å se CL og La Liga

                  Det står forøvrig bare ES1 og ESN på Eurosport pakka (men der har jeg også ES2 - ESx i tillegg)

                  Kommentar

                  • hthaug
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 421

                    Er det mulig å ta diskusjonen om kanalpakker en annen plass? Lite informativt når det gjelder sesongen 2023

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1468

                      Opprinnelig skrevet av hthaug
                      Er det mulig å ta diskusjonen om kanalpakker en annen plass? Lite informativt når det gjelder sesongen 2023
                      God idé! Kanskje vi kunne hatt en tråd - feks "Fugla på Tv" - for oss som må følge Lsk på avstand?...
                      Gjort et forsøk..
                      Kanskje admin kan flytte ovennevnte diskusjon dit?

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4439

                        35 millioner for Gift Orban. 30 for Karlsbakk. Gleder meg til å se hvor mye vi kan får for Akor når hans tid kommer.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3175

                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                          35 millioner for Gift Orban. 30 for Karlsbakk. Gleder meg til å se hvor mye vi kan får for Akor når hans tid kommer.
                          Absolutt, og jeg ser poenget ditt - men prisene er igjen i ferd med å gå fullstendig av skaftet, og når alle skal spille store menn med penger de ikke har, så er det dømt til å gå nedenom og hjem. (Håper selvfølgelig at vi får på plass et rekordsalg for Akor før det skjer)

                          Kommentar

                          • brune stakkeland
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2012
                            • 887

                            Opprinnelig skrevet av G-Man

                            Absolutt, og jeg ser poenget ditt - men prisene er igjen i ferd med å gå fullstendig av skaftet, og når alle skal spille store menn med penger de ikke har, så er det dømt til å gå nedenom og hjem. (Håper selvfølgelig at vi får på plass et rekordsalg for Akor før det skjer)
                            Kikka igjennom salg fra overgangssummer for Eliteserien, Superligaen og Allsvenskan de siste årene.

                            Norge har nok liggi lavere enn vi burde, typisk halvparten av Sverige. Danmark har to år på rad solgt spillere for over 100 mill euro og har bortsett fra det stort sett liggi mellom 35 og 60 mill hver sesong. Sverige har stort sett liggi mellom 20 og 36 mill hver sesong, med en over 60 mill.

                            Verdien på spillere i den norske serien har vært underprisa, så vi havner nok ikke tilbake til såpass lave priser som før 2021, men det blir nok ikke vært år vi ser spillere gå for 100+ mill NOK heller

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2320

                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                              35 millioner for Gift Orban. 30 for Karlsbakk. Gleder meg til å se hvor mye vi kan får for Akor når hans tid kommer.
                              Tja, engen får "bare" 20 mill for Sahraoui (Herenveen)

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4439

                                Opprinnelig skrevet av kunden

                                Tja, engen får "bare" 20 mill for Sahraoui (Herenveen)
                                Sahraoui hadde bare ett år igjen av kontrakten. Selger vi Akor i sommer, gitt at han holder seg skadefri og setter godt med kasser, så knuses overgangsrekorden vi satte for bare noen uker siden. Akor er en målscorer. Går for høyere summer enn spillere som Sahraoui. Er bare Glimt som presterer å selge driblefanter som ikke har bevist stort (Mvuka) for fantasisummer. At klubbene på kontinentet fortsatt kaster penger etter nordlendingene er et mysterium. Flopp-ratioen er skyhøy.

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3399

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                  Sahraoui hadde bare ett år igjen av kontrakten. Selger vi Akor i sommer, gitt at han holder seg skadefri og setter godt med kasser, så knuses overgangsrekorden vi satte for bare noen uker siden. Akor er en målscorer. Går for høyere summer enn spillere som Sahraoui. Er bare Glimt som presterer å selge driblefanter som ikke har bevist stort (Mvuka) for fantasisummer. At klubbene på kontinentet fortsatt kaster penger etter nordlendingene er et mysterium. Flopp-ratioen er skyhøy.
                                  Problemet med Sahraoui er at talentet og toppnivået er bra, men bunnivået er heller ikke noe å skryte av.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4439

                                    Fredrik G. virker svært misfornøyd med Süper Lig. Tror han er veldig lite keen på å dra tilbake til Adana med det første. Kan det hende han dukker opp på trening i nær framtid da? Er hjemme på ubestemt tid nå. Selvsagt viktigere ting enn fotball å tenke på når katastrofen inntreffer, men dette er nå engang et fotballforum, så da leker jeg litt med tanken om en retur for mini-Bukken...

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2907

                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                      Fredrik G. virker svært misfornøyd med Süper Lig. Tror han er veldig lite keen på å dra tilbake til Adana med det første. Kan det hende han dukker opp på trening i nær framtid da? Er hjemme på ubestemt tid nå. Selvsagt viktigere ting enn fotball å tenke på når katastrofen inntreffer, men dette er nå engang et fotballforum, så da leker jeg litt med tanken om en retur for mini-Bukken...
                                      Kanskje han kan bekle HB?

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4439

                                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                        Kanskje han kan bekle HB?
                                        Hehe, blir fort litt råflott med Lehne, Akor og Fredrik som spissalternativer ja. Ser den

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2320

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                          Hehe, blir fort litt råflott med Lehne, Akor og Fredrik som spissalternativer ja. Ser den
                                          Råflott skal det være. Perfekt for oss i en 343

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎