LSK anno 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13271

    Er bare å søke på rb.no "lsk lønnstoppen" eller "tjente mest". Ganske håpløst mede alle disse spekulasjonene.

    Edit: Her er en pekepinn fra 2008 (2007 inntekter). Husk å inkludere sign-on fees (MArius, Riseth, Brenne, Bjørkøy, Essediri?) ekstrainntekter fra hallikvirksomhet (Riseth, Vidar, Riseth), penger tjent i annen klubb før overgang (Marius, Kiesenebner) etc. Husk ogsaå at den med den beste regnskapsføreren står med lavest inntekt.


    Last edited by reka; 21.08.2009, 23:36.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Det velkjente Moldskred-trikset altså. Det har jo fungert bra med å låne ut han til Godset. Beste Bjarmann og Berg har gjort i år.

      Det var hans kløning i Drammen som hjalp oss snu den matchen og en begredelig rekke matcher.
      Ok, men hva med alle poengene han har reddet for dem i år? Moldskred har vært (til tider) jævlig god for Godset, og det at han er en keepertype noe utenom det vanlige betyr ikke at han er en dårlig keeper. Tvert i mot. Om Godset hadde måttet spille sesongen ut med en Adam Larsen komplett blottet for selvtillit ville de vært en god del verre ute å kjøre.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
        Dette innlegget oser negativitet lang vei, og det faktum at du har fått tommel opp av BennyLem sier vel sitt om hvor gjennomsyra av piss det faktisk er.
        Talentløs argumentasjon, skulle tro du jobbet i LSK.

        Det er vel heller opp til deg å vise at Myklebust og Esset er uerstattelige. Spesielt Esset har hevet en lønn som definitivt ikke står i stil til det som har blitt levert på banen.

        Klubben må selvsagt reforhandle lønninger som står i stil med de (sviktende) inntektene, hvis disse skal med videre. Når vi låner penger med pant i stadion så er det et klart signal på at klubben har gått av hengslene. Vi har operert med lønninger basert på økonomiske prinsipper bedre kjent hos TA Invest, Madoff og 5%-community.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Ok, men hva med alle poengene han har reddet for dem i år? Moldskred har vært (til tider) jævlig god for Godset, og det at han er en keepertype noe utenom det vanlige betyr ikke at han er en dårlig keeper. Tvert i mot. Om Godset hadde måttet spille sesongen ut med en Adam Larsen komplett blottet for selvtillit ville de vært en god del verre ute å kjøre.
          Kaizer i forkledning? (Sorry, klarte ikke dy meg)

          Helt klart at han redder noen poeng, men han gjør også massive brølere som koster poeng. Noe som han også gjorde for oss.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            Hvor mye tjener Essediri og Myklebust? Greit nok at Essediri kom samtidig med Brenne i en periode preget av smått usaklig tallbehandling for hva lønninger angår, men jeg kan ikke huske at han har blitt nevnt som en av spillerne som tjener best. Magnus ble signert på høsten i 04, om jeg ikke husker helt feil, og er nok neppe en spesielt dyr spiller.

            Det at noen spillere i klubben tjener latterlig mye, er ikke ensbetydende med at alle gjør det.

            Dette innlegget oser negativitet lang vei, og det faktum at du har fått tommel opp av BennyLem sier vel sitt om hvor gjennomsyra av piss det faktisk er.
            1.2 mil i år for Essediri? :o

            Når Lasse kommer tilbake, er han ikke noe bedre enn stallfyll.
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • sbraathen
              Medlem
              Møteplager
              • Apr 2004
              • 88

              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Ok, men hva med alle poengene han har reddet for dem i år? Moldskred har vært (til tider) jævlig god for Godset, og det at han er en keepertype noe utenom det vanlige betyr ikke at han er en dårlig keeper. Tvert i mot. Om Godset hadde måttet spille sesongen ut med en Adam Larsen komplett blottet for selvtillit ville de vært en god del verre ute å kjøre.
              er ikke moldskred sin overgang til godset permanent??
              Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
              - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

              Kommentar

              • norskpoker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 399

                Jeg har vært blant dem som har vært kritiske til Henning Bergs disposisjoner som LSK-trener. Jeg mener fremdeles at han har mye igjen å bevise før vi vet at han er riktig mann til å ta oss tilbake til toppen, men hva jeg mener og tror er ikke så viktig som fakta. Og, fakta viser at vi etter den niende serierunden har tatt 22 poeng og ville vært nummer tre på tabellen med 37 poeng om vi hadde hatt det samme poengsnittet gjennom hele sesongen. Selv om det fremdeles mangler mye på mange fronter er det i det minste en stor fremgang å spore resultasmessig over de siste 13 matchene.

                Kommentar

                • aguado
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 448

                  Opprinnelig skrevet av norskpoker
                  Jeg har vært blant dem som har vært kritiske til Henning Bergs disposisjoner som LSK-trener. Jeg mener fremdeles at han har mye igjen å bevise før vi vet at han er riktig mann til å ta oss tilbake til toppen, men hva jeg mener og tror er ikke så viktig som fakta. Og, fakta viser at vi etter den niende serierunden har tatt 22 poeng og ville vært nummer tre på tabellen med 37 poeng om vi hadde hatt det samme poengsnittet gjennom hele sesongen. Selv om det fremdeles mangler mye på mange fronter er det i det minste en stor fremgang å spore resultasmessig over de siste 13 matchene.
                  Dersom du gjør intervallene korte nok vil du se at samtlige lag på et eller annet tidspunkt har toppet disse formtabellene. Men så er det nå en gang summen som teller.

                  Henning Berg og LSK har fremdeles en lang veg å gå og personlig nekter jeg å gjøre opp status før HELE sesongen er over.

                  Kommentar

                  • CFD
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2319

                    Skandale! Hvis Sundgot , Myklebust og Essediri kan forsvinne er det en skandale!

                    Sundgot er klubben selv , toppscorer , målgarantist selv når ting butter og ikke minst den beste spilleren vi har. Gilbert har kanskje ikke fart eller teknikk ,men veier opp for det med å være Norges beste på første stolpe og en enorm spillerforståelse til å spille seg og ikke minst andre gode.

                    Essediri har endelig fått fart på sakene. Han er en moderne back og ligner faktisk ganske mye på Stian Ringstad ,men en mer moden utgave. Jeg tror Ringstad blir bedre på sikt ,men Essediri har blitt en habil back som absolutt holder god TL-standard med spillet han leverer idag.

                    Myklebust. Hvorfor spiller han ikke spiss? Han burde fått en fri rolle ala alanzinho hadde i stabæk. Gutten er tydeligvis blitt misbrukt i flere år og jeg ser gutten er klar for å spille spiss igjen.
                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Opprinnelig skrevet av CFD
                      Myklebust. Hvorfor spiller han ikke spiss? Han burde fått en fri rolle ala alanzinho hadde i stabæk. Gutten er tydeligvis blitt misbrukt i flere år og jeg ser gutten er klar for å spille spiss igjen.
                      Så lenge vi har Edwin klar ser jeg ikke noen grunn til at Myklebust ikke skal fortsette på kanten. Edwin er raskere, utfordrer bedre og er pdd en bedre avslutter. Myklebust derimot har bedre overblikk og defensiv kapasitet og er en ressurs på kanten når han spiller slik som i dag. Han er rå i banespillet om dagen. Spiller raskt på en touch, er mobil og håndterer ballen bra. Flink til å se alternativer og gå på löp.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                        Vet ikke om det er tommel opp eller ned gilbert, men de må alle sammen få ny kontrakt ASAP.

                        Usikker på om Riseth trenger noen ny kontrakt på Åråsen.

                        Men enig med at Søgård, Essediri og Myklbust må få ny kontrakt ASAP.

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          Beklager, Riseth skal selvfølgelig ikke ha ny kontrakt.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Ville värt fint om vi kunne ha henta inn en ny stopper med en gang og sendt Riseth ut döra nå. Föler meg ikke trygg med Vidar som back-up på stopperplass, da kan vi like gjerne kjöre inn Lunan, som ikke heller er noe solid alternativ pdd.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Meget stor sannsynlighet for at vi holder oss

                              Jeg stikker hodet ut og oppjusterer prognosene betydelig:

                              Sikker plass: 80%
                              Kvalik: 15%
                              Direkte nedrykk: 5%

                              Den store game-changeren heter utvilsomt Logi. Selv med en blemme i går, så fremstår han som en som har det lille ekstra. Med tanke på at vi er svekket med tapet av Riise og Nordtveit, så er Logi noe som drar i positiv retning. Reaksjonssterk, autoritær og god på igangsettelser.

                              Det taler også til vår fordel at våre motstandere fremstår som utrolig patetiske om dagen. Søpla et et kapittel for seg selv, og det er ikke tilfeldig at Godset ikke har vunnet borte i år.

                              Folk må imidlertid ikke tolke dette som noen støtte til Berg. Han er fortsatt istand til å sette dette over styr, noe han viste ved å starte med Occean og Sundgot i år.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Glimt og Lyn ligger an til å ta trepoengere ved halvspilte kamper nå. Ville satt pris på om dette ble redusert til höyst 1 poeng til hver, i alle fall for Glimts del. Lyn er nok fortapte uansett. Jumboplass og en, i beste fall, naken stall.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Der punkterte Lyn kampen, mens Glimt går opp til 2-0 mot et Viking-lag som mildt sagt virker uintresserte. Kjipt, hadde håpa at vi skulle ha 6 poeng ned til kvalikkplass etter runden, men vi må noke nöye oss med 4 poengs buffert.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    Der punkterte Lyn kampen, mens Glimt går opp til 2-0 mot et Viking-lag som mildt sagt virker uintresserte. Kjipt, hadde håpa at vi skulle ha 6 poeng ned til kvalikkplass etter runden, men vi må noke nöye oss med 4 poengs buffert.
                                    Samtidig gir dette oss mye bedre muligheter til å klatre oppover tabellen. Start og Viking bør det være realistisk å ta igjen.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Jeg bekymrer meg ikke nevneverdig. Dagens viktigste kamp for vår del begynner klokken 20.00. Om Stabäk vinner mot mökka i dag, så har enda et lag for alvor meldt seg på i bunnstriden, og vi har färre konkurrenter oppover på tabellen.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • JaHNdy
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Nov 2005
                                        • 18

                                        Opprinnelig skrevet av KrisB
                                        Usikker på om Riseth trenger noen ny kontrakt på Åråsen.

                                        Men enig med at Søgård, Essediri og Myklbust må få ny kontrakt ASAP.
                                        Av dagens stall håper jeg dette skjer foran en ny sesong:

                                        Keepere: Magnusson
                                        Otto
                                        Forsvarere: Kippe, Pedersen, Kippe, Johnsen
                                        Ringstad, Andresen, Gabrielsen - Riseth UT
                                        Midtbane: Essediri, Nosa, Ny, Ny
                                        Dosso, Søgård, Tokstad, Mouheli, Bolly - Bjørkøy, Myklebust og Husar UT
                                        Angripere: Sundgot, Eziyodawe
                                        Sigurdarson - Occean UT

                                        Vet ikke om dette er realistisk, hva man evt får inn til å kjøpe forsterkninger for hvis stallen blir slanket på denne måten?

                                        Kommentar

                                        • Odinster
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2008
                                          • 160

                                          Det er all grunn til bekymring når bunnlagene begynner å vinne, spør du meg.
                                          Jeg vil heller være mer eller mindre sikret en 10.plass, enn små muligheter for å ende på en 6.plass og store muligheter for å rykke ned.
                                          Nå ser det ut til at søpla vinner også. Føkk.
                                          Last edited by Odinster; 23.08.2009, 20:19.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎