Sportsklubbens økonomiske situasjon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Grønlund samler billettstubber på utvalgte treningskamper ihvertfall, så mye kan jeg bekrefte selv.

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Grønlund samler billettstubber på utvalgte treningskamper ihvertfall, så mye kan jeg bekrefte selv.
      Han er speaker i hallen på andrelagskamper! Den måtte jeg leite frem...
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • detvarvondtdet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 398

        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
        (Det skal sies at jeg gikk i adidassko og En jakke fra Fred Perry).

        Har aldri vært del av UFC, men kjenner enkelte der og har ofte valgt å reise på tur med de

        Men, som sagt har jeg ingen erfaring fra samarbeid med Hulby, dermed er min oppfatning av han kun basert på egne erfaringer og observasjoner.


        Guilt by association.... Snakker ikke om Creaming jesus skiva.
        "Dere kan sitere meg på dette:
        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
        Fjøra

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          Grønlund var i billettluka noen kamper forrige sesong. Foruten dette er han litt som Jesus, alle har hørt om han, men ingen har sett han. Det virker meningsløst å ha plass til denne rollen på lønnsbudsjettet. Lauritzen sitter på en av klubbens viktigste roller. Jeg hadde gjerne sett han byttet ut mot en nye, innovativ og sulten person.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13243

            Opprinnelig skrevet av Ola
            Foruten dette er han litt som Jesus, alle har hørt om han, men ingen har sett han.
            Har sett ham i flere kamper jeg.

            Kommentar

            • detvarvondtdet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 398

              Selvfølgelig ren spekulasjon, men det kan jo tenkes at Grønslunds "skrantene" helse siste årene har ført til en litt mer tilbaketrukket rolle. Tidligere så du Grønlund på det som var av hjemmematcher for rekrutten samt på Fagern reeeelativt ofte. Etter mye helsetull er det svært sjelden jeg ser han rundt om slik jeg pleide.
              "Dere kan sitere meg på dette:
              Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
              Fjøra

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                Frilseth er ikke ansatt i LSK. Han er kun frivillig på kampene.

                blir feil å nevne navn når det ikke er noe offisielt fra klubben sin side enda
                Om dette er tilfelle, synes jeg i det minste styret burde ventet til det blir offentliggjort hvem som tar over ansvaret før man går ut og kritiserer klubben. Man har ingen ting å vinne på å løpe til media og klage, det bidrar bare med enda mer negativitet rundt klubben. I tider der engasjementet er så labert som det er nå, hjelper det dårlig på interessen at den offisielle supporterklubben går hardt ut mot egen klubb i oppkjøringa. Jeg mener man burde tenkt bedre gjennom dette før man løper til RB, dersom løsningen LSK har presentert er uakseptabel er det uansett bedre sjanser for å påvirke den avgjørelsen direkte med klubben og ikke via media.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Klubben er på vei mot stupet, tiltak må gjøres og det er vel ingen vits å kritisere klubben for det. Skal man rette kritikk mot noe/noen er det de som har ført sportsklubben ut på kanten av stupet. At noen mister jobben sin er trist, men klubben må overleve. Jeg hyller tiltakene som kommer, men gråter selvsagt en liten tåre når jeg ser BBS i blå drakt.. Men hva faen betyr han egentlig?! LSK er klubben vår, LSK fortjener støtte nå!

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3933

                    Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                    Selvfølgelig ren spekulasjon, men det kan jo tenkes at Grønslunds "skrantene" helse siste årene har ført til en litt mer tilbaketrukket rolle. Tidligere så du Grønlund på det som var av hjemmematcher for rekrutten samt på Fagern reeeelativt ofte. Etter mye helsetull er det svært sjelden jeg ser han rundt om slik jeg pleide.
                    Jeg har tenkt det samme. Frank blir 62 i desember i år og det er vel da man kan gå av med AFP? Det har jo blitt sagt at man skal ta vare på menneskene så godt man kan og det kan kanskje være en løsning?

                    For øvrig så jeg ikke mange andre fra LSK på Kanarifansens kick-off på Kultursenteret før sesongstart i fjor. Da sto Frank på LSK-stand i lobbyen. Det var ikke mange månedene etter at han hadde kommet tilbake fra alvorlig sykdom. Rett skal være rett!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Klubben er på vei mot stupet, tiltak må gjøres og det er vel ingen vits å kritisere klubben for det. Skal man rette kritikk mot noe/noen er det de som har ført sportsklubben ut på kanten av stupet. At noen mister jobben sin er trist, men klubben må overleve. Jeg hyller tiltakene som kommer, men gråter selvsagt en liten tåre når jeg ser BBS i blå drakt.. Men hva faen betyr han egentlig?! LSK er klubben vår, LSK fortjener støtte nå!
                      Det må helt klart ryddes i klubben, men det ryddes helt feil etter vår mening. Kompetente folk med hjertet i klubben som må gå, mens f.eks privatmarkedansvarlig som overhodet ikke gjør en bra nok jobb får bli.

                      Forøvrig jobbet både LSK og Bjørn helt til det siste med å få til en avtale, men det var ikke mulig denne gangen. 4-5 mill for en låneavtale er mye penger.
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        Det må helt klart ryddes i klubben, men det ryddes helt feil etter vår mening. Kompetente folk med hjertet i klubben som må gå, mens f.eks privatmarkedansvarlig som overhodet ikke gjør en bra nok jobb får bli.

                        Forøvrig jobbet både LSK og Bjørn helt til det siste med å få til en avtale, men det var ikke mulig denne gangen. 4-5 mill for en låneavtale er mye penger.
                        Klubben har for første gang på veldig lenge fremstått som fremtidsrettet, ansvarlig og åpen (ny DL skal få mesteparten av æren for det). Derfor lar jeg klubben få kjøre løpet sitt uten at jeg gidder å bruke for mye energi på det. Alltid mulig å gjøre ting annerledes/bedre/verre. Skal nok ikke se bortifra at det kommer enda flere kutt i stillinger...

                        Bjørn er som alle andre, opptatt av dollars.. Driter fra nå av (fra da jeg så han i Molde drakt) i han og gleder meg over Fofana, Friday, Osvold, Ohi, Ruben, Ringstad og mange andre unge fremadstormende talenter i klubben. Disse et fremtiden, disse er sammen med resten av klubben, supportere, Lillestrøm by og hele Romerike Sportsklubben vår. Alle andre kan dra dit sola ikke skinner!

                        Kommentar

                        • Trønderkanari
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Aug 2004
                          • 84

                          Bjørn var god, men ingen super avslutter. Bruk heller 4 -5 mill ( om de finnes? ) på Ondrasek fra Tromsø. 25 år, og goalgetter, og videresalgsemne.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Utrolig mye negativitet rundt klubben vi alle eLSKer om dagen... Jeg veit at det jobbes som besatt fra alle annsatte om dagen , jeg veit at mange er utrolig slitne og lei seg og at mange har utrolig tunge dager ..... Da hjelper det ikke at vi som er så glad i klubben vår slenger rundt oss med eder og galle.....Kan vi ikke prøve å hjelpe klubben våres i steden det trenger den sårt nå om dagen...... Jeg slutter hermed med å spre negativitet og prøver og se det posetivet fremover.... Først nå så håper jeg alle møter opp på lørdag kl 1400 i Hallen og at alle selv de med gratis inngang legger igjen minst 100 kr i døra , har du en 200 lapp så tror jeg klubben sier tusen takk til den også...... Kom igjen nå folkens Kjæresten våres ligger nede og trygler om hjelp.....

                            Kommentar

                            • Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

                              "Elsk meg som mest når jeg fortjener det minst" er det noe som heter. LSK trenger oss nå
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                              Kommentar

                              • AG-3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 1081

                                Støtter Tullebukk 100%

                                Det er NÅ vi har muligheten til bevise at vi en en stor klubb - i alle betydninger. Bevise at vi står fjellstøtt sammen selv om vi ligger nede, reiser oss sammen og at vi ikke er slik som de fleste andre. Bevise at vi har en historie vi er stolte av, ære og et samhold de andre bare kan misunne oss.
                                Spillere og administrasjon skal føle at de har oss i ryggen - at vi er der 100% og kjemper for det samme.
                                Småfugler, familer, frivillige, ansatte, slosskjemper, juletrær, sittafans, syngende og ikke syngende pasienter - sammen for FUGLA!

                                Inch by inch!
                                AL Pacino gives a speech to his team in Any Given Sunday before their last game

                                Kommentar

                                • caLitri
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2007
                                  • 634

                                  Siden vi legger ut inspirasjons videoer. jeg digger denne:
                                  Gi alt, stå på LSK

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    Hvorfor kan ikke klubben gå ut aktivt med et kontonummer, på sine nettsider, rb, osv så den vanlige mann i gata som har lyst til å bidra med 10, 100, 1000, 5000 kr osv. Jeg selv bidrar mer enn gjerne, men ønsker at klubben skal be om hjelp. Svelge stoltheten og be om hjelp! Mange hadde sikkert satt inn et hyggelig "lite" fast trekk det neste året. Alt hjelper.

                                    Som Tullebukk sa, jeg låner bort "gratis" billetten til naboen og betaler i døra.

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      Grunnen til at Sportsklubben ikke ber om kronerulling er muligens fordi det er en butikk. Som forretningsdrivende går du ikke ut på fortauet og skriker " kan jeg få hundre spenn ? ". Initiativet bør komme fra andre.

                                      Kommentar

                                      • Sceptic
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Oct 2011
                                        • 69

                                        Hva med om alle kjøper seg en liten ting eller to fra LSK Shop? Penger inn i LSK-kassa samt profilering av LSK i ditt nærmiljø. Jeg for en eLSKer å gå med gult og svart her i det fargeløse Odd-landskapet..

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9364

                                          Kommer ikke til å donere ei eneste krone til LSK om det plutselig dukker opp et kontonummer! De får da faen slutte å styre økonomien sin som noen fulle horer i havsnød.

                                          Men blir noe jeg ikke trenger i år, ja sånn for å bidra; ei ny drakt.

                                          Ringstad-style.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎