Sportsklubbens økonomiske situasjon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Da har jeg fått oppklaring rundt DNB og tror ikke vi skal hugge hodet av dem ,dem jobber tett med Lsk og det skjer mulig noe mere i 2015.... Og det med vif er at avtalen dem har med vif fra før går ut nå så det er naturlig å forhandle om ny avtale.... Ikke lag noe stort av dette da det fort kan slå tilbake på oss.

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Ikke lag noe stort av dette da det fort kan slå tilbake på oss.
      Sier mannen som ba oss bytte bank for to timer sida :-) Godt vi kjenner deg!
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Droppet å legge den i nyhetstråden, siden det står relativt lite om LSK.

        http://www.vg.no/sport/fotball/bodoe...kk/a/23261535/

        "Trenger rundt fem millioner kroner i løpet av august for å unngå konkurs. Må ha totalt ti millioner innen nyttår. Redningsaksjonen #VierLSK har gitt 2,4 millioner kroner i kassen, men likevel troppet Hafslund opp på Åråsen og truet med å stenge strømmen på stadion i juni".

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9365

          Journalisten har ikke fått med seg at Ruben er solgt.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3933

            Opprinnelig skrevet av knut
            Journalisten har ikke fått med seg at Ruben er solgt.
            Det er han varslet om nå. Så får vi se hvor lang tid det tar før han retter opp tabben.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • danny85
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2006
              • 108

              Kan noen forklare meg hvorfor DNB går inn med millionbeløp i VIF (som også Nordea gjorde) og ikke i fugla?? Jeg fatter det ikke. Samtidig hvor vanskelig kan det være å skaffe en hovedsponsor? Mitt tips kontakt: Thon, Bring, OSL, ++++
              ET LAND - ET LAG!
              ----- FUGLA 4 LIFE -----

              Kommentar

              • Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

                Står to sider i DN om den potensielle sponsoravtalen mellom DNB og Søpla idag.
                Skummet fort igjennom, men veldig kort:

                -Tradisjonell sponsing med kun navn på drakta er forbi (ihvertfall for DNB)
                (De forventer mer av et sponsorat)

                -Tippeligaen er overpriset i forhold til hva du får igjen som en investering med reklamekronene
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                Kommentar

                • Mingus
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2004
                  • 192

                  Hva med Felleskjøpet(HQ flyttes til Lillestrøm senere I år), Arcus(Nittedal), Diplom Is(Nittedal) eller Pon-Cat(HQ flyttes til Berger 2015)?? Dette er alle større selskaper som kan trenge profilering som hovedsponsor og har mer enn stor nok omsetning til at 5-10 mill kan være mulig. Ikke bare DNB og Lillestrøm Banken som burde være aktuelle her..


                  Edit: Arcus er kanskje diskvalifisert pga lov om reklame for alkohol?
                  Last edited by Mingus; 28.07.2014, 12:21.

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av danny85
                    Kan noen forklare meg hvorfor DNB går inn med millionbeløp i VIF (som også Nordea gjorde) og ikke i fugla?? Jeg fatter det ikke. Samtidig hvor vanskelig kan det være å skaffe en hovedsponsor? Mitt tips kontakt: Thon, Bring, OSL, ++++
                    Leste et sted at direktøren der er engen-fan og at det er derfor dem går inn. Samme fyren var direktør i Hafslund når de gikk inn.

                    Kommentar

                    • ole
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2003
                      • 64

                      Siden det brainstormes om mulige hovedsponsorer. Nå vet ikke jeg hvorfor avtalen ble avsluttet, dette er jo en stund siden, men synes drakta var veldig pen med Opel-logoen i svart på brystet. Med hovedkontor rett borti gata, nysatsing i Norge og et veldig markedsføringsbehov så skulle en tro det gikk an å gjøre et fremstøt om det ikke allerede er gjort.

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        Opprinnelig skrevet av danny85
                        Kan noen forklare meg hvorfor DNB går inn med millionbeløp i VIF (som også Nordea gjorde) og ikke i fugla?? Jeg fatter det ikke. Samtidig hvor vanskelig kan det være å skaffe en hovedsponsor? Mitt tips kontakt: Thon, Bring, OSL, ++++
                        Jeg skjønner hva du mener, men må bare nevne at DNB er faktisk en av våre største sponsorer...

                        Jeg kan skjønne at det er vanskelig å finne hovedsponsor. LSK har jo ikke vært veldig attraktive de siste årene. Dårlige resultater, færre og færre på tribunene. Samtidig er det som Simeone skrev i sitt innlegg, rein sponsing-tida er nok forbi, folk forventer litt mer tilbake (Noe man egentlig får i LSK sin sponsorpool, de fleste der sier jo at de tjener penger på å være med).

                        En siste faktor som jeg mener er ganske vesentlig er at tippeligaen ikke er tilgjengelig nok og mindre attraktiv på cmore, og at det nok hadde vært lettere å få hovedsponsor om tv2 fortsatt hadde hatt tippeligaen... Legger man da det sammen med det jeg skrev i forrige avsnitt så skjønner jeg at det ikke er så veldig lett...
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

                          Opprinnelig skrevet av ole
                          Nå vet ikke jeg hvorfor avtalen ble avsluttet, dette er jo en stund siden, men synes drakta var veldig pen med Opel-logoen i svart på brystet. Med hovedkontor rett borti gata, nysatsing i Norge og et veldig markedsføringsbehov så skulle en tro det gikk an å gjøre et fremstøt om det ikke allerede er gjort.
                          Kan være uvesentlig, men nye pr-sjefen i Opel er ape.

                          At DNB vurderer å gå all in i vif, er garantert ikke fordi Rune Bjerke er vif'er, men det er antakelig ikke negativt. Hans tre nærmeste på marked, er ikke vif'ere.
                          TS05 - Felt C

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Nittedal er kåret til den mest næringslivsvennlige kommunen på Romerike. Har klubben tatt en tur til næringsparken på Gjelleråsen og til Industriveien i Skytta? Eller er det bare banker som kan sponse i dette landet?

                            Kommentar

                            • Fuglamannen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2011
                              • 543

                              Med det vanvittige overskuddet de har er det nok lettere ja

                              Det er heller ikke bare å trappe opp på døren å si spons oss med 5 mill. Slikt må budsjetteres og det er en prosess. Skulle vi fått inn en "ny" sponsor i inneværende år som spytter inn 1-5 mill blir jeg meget meget overrasket

                              Kommentar

                              • jonfugl
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jun 2009
                                • 181

                                Milliard bedriften Bertel O.Steen ligger på Lørenskog, hva med en Mercedes Logo:-)?

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9365

                                  Opprinnelig skrevet av jonfugl
                                  Milliard bedriften Bertel O.Steen ligger på Lørenskog, hva med en Mercedes Logo:-)?
                                  De har vel slitt litt økonomisk, så dem henta inn Mr.Maarud fra Skedsmokorset for å fixe opp. Det pleier han å klare, men trur ikke han har sponsorat på agenda'n(?).

                                  Kommentar

                                  • Joha
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 314

                                    ser at sandnes ulf vil hente flere lsk spillere
                                    Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av Joha
                                      ser at sandnes ulf vil hente flere lsk spillere
                                      http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle451484.snd
                                      Bare en eller annen fyr som leker journalist og fm samtidig. Selvfølgelig helt uaktuelt med Friday og SKM, sandnes ulf ser nok heller ikke på dem. Dette er bare forslag fra en tåpelig journalist som burde finne noe bedre å bruke tiden sin på.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Tåpeligeste jeg har sett på en stund:

                                        Simen Brenne (33), Strømsgodset: Er verken back eller ving, men kan gå gratis fra Strømsgodset, har erfaring og meritter å vise til, og er skreddersydd for en indreløperrolle i Tom Nordlies 4-3-3-formasjon.
                                        Sånn reint bortsett fra at han floppa den gangen han hadde en indreløperrolle i Tom Nordlies 4-3-3-formasjon.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av Joha
                                          ser at sandnes ulf vil hente flere lsk spillere
                                          http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle451484.snd
                                          SKM, store muligheter for lån? Tror ikke denne journalisten følger med!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎