Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1206

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

    Hvis vi "har utlkøst klausulen" må jo det bety at kontrakten allerede er signert? Jeg gjetter på at det foreligger en smule begrepsforvirring her og at det betyr at vi er villige til å betale det klausulen krever. Hvis det stemmer at vi bokstavelig talt har utløst klausulen, må det i så fall bety at det som nå diskuteres er når overgangen de facto skjer! Samtidig vil det jo ikke utløse noen klausul hvis Helstrup står ut oppsigelsestida? Med mindre klubben vil opptre på en fair og ryddig måte og betaler klausulpengene, selv om det skulle vise seg at han ikke er på plass før etter sesongen!
    Kontrakten er ikke nødvendigvis signert om Helstrup selv ikke ønsker å flytte på seg. Jeg vet ikke mer enn det jeg allerede har skrevet, men det blir jo noen spennende dager framover.

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1173

      Hva slags filosofi og spillerstil står Helstrup for?

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1206

        Helstrup er mer Petter Myhre enn Geir Bakke for å si det sånn. Litt for mye frispilling bakfra etter min mening. Christian Michelsen ville for meg vært ett enda bedre valg for sportsklubben. En trener som har solid erfaring og er overmoden for det neste steget etter litt for lang til i samme klubb. I steden for Helstrup så kunne vel en tur bort i LSK hallen for å stjele trener vært ett alternativ, men jeg har ikke så mye i mot Helstrup heller.



        Kommentar

        • Svart og gul
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 251

          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Helstrup er mer Petter Myhre enn Geir Bakke for å si det sånn. Litt for mye frispilling bakfra etter min mening. Christian Michelsen ville for meg vært ett enda bedre valg for sportsklubben. En trener som har solid erfaring og er overmoden for det neste steget etter litt for lang til i samme klubb. I steden for Helstrup så kunne vel en tur bort i LSK hallen for å stjele trener vært ett alternativ, men jeg har ikke så mye i mot Helstrup heller.



          Enig i det du skriver om Michelsen. Holder en knapp på ham.

          Kommentar

          • Dumbo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 463

            Kommentar

            • banan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2018
              • 438

              Hans verdi i gule og svarte øyne øker bra om dette er tilfelle:
              "Helstrup skal ha vært avvisende til å innlede samtaler med Vålerenga og Rosenborg, men slik TV 2 forstår det har man fra LSK-hold et langt mer optimistisk håp om en løsning."

              Kommentar

              • brune stakkeland
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2012
                • 863

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Helstrup er mer Petter Myhre enn Geir Bakke for å si det sånn. Litt for mye frispilling bakfra etter min mening. Christian Michelsen ville for meg vært ett enda bedre valg for sportsklubben. En trener som har solid erfaring og er overmoden for det neste steget etter litt for lang til i samme klubb. I steden for Helstrup så kunne vel en tur bort i LSK hallen for å stjele trener vært ett alternativ, men jeg har ikke så mye i mot Helstrup heller.



                Det er en ganske viktig forskjell mellom Helstrup og Myhre, Helstrup har fått det til å fungere. Og det med "svakere" spillermateriell enn LSK har.

                Er bittelitt skeptisk til Michelsen, med en gang KBK gikk bort fra å være i utfordrerposisjon så gikk det rett ned, har han det som skal til for å gjøre oss bedre i stand til å dominere kamper og bryte ned lavtliggende forsvar?

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4284

                  Opprinnelig skrevet av banan
                  Hans verdi i gule og svarte øyne øker bra om dette er tilfelle:
                  "Helstrup skal ha vært avvisende til å innlede samtaler med Vålerenga og Rosenborg, men slik TV 2 forstår det har man fra LSK-hold et langt mer optimistisk håp om en løsning."
                  Vålerenga og RBK er kaosklubber. Helstrup er klok som holder seg unna. Men ja, står respekt av det.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                    Vålerenga og RBK er kaosklubber. Helstrup er klok som holder seg unna. Men ja, står respekt av det.
                    Er veldig fordelaktig å miste trenere istedenfor å sparke den.

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 718

                      Må jo gå ann å finne noe i Dortmund. De er jo spesialiter på å lage gode trenere/managere
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1505

                        Opprinnelig skrevet av Smukken
                        Må jo gå ann å finne noe i Dortmund. De er jo spesialiter på å lage gode trenere/managere
                        RB tolker I kveld Mesfin slik at den nye treneren blir en nordmann.

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3933

                          Bare et spørsmål i blinde: Er Casey Wehrmann en som kan bli en topptrener i fremtiden?
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3164

                            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                            Bare et spørsmål i blinde: Er Casey Wehrmann en som kan bli en topptrener i fremtiden?
                            Meeeget skeptisk. Mitt korte svar må være NEI!

                            gilbert

                            Kommentar

                            • Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1462

                              Var litt spent på hvordan saken ville utvikle seg når de større mediahus tok opp hansken om Hellstrup som mulig Lsk-trener. Det han og TIL svarer svekker i mine øyne ikke troen på at dette kan bli noe av...
                              Det å ikke ville kommentere fra Hellstrup sin side, er noe helt annet enn å slå igjen døra. TIL uttaler seg som om de forventer at der blir samtaler. ..
                              Om en uke/halvannen vet vi vel mer..

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2857

                                Kan det tenkes at U/K-treneren som nettopp sa opp kan være aktuell i en mellomperiode ut sesongen?

                                Kommentar

                                • Smukken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2004
                                  • 718

                                  Hvis vi kjøper han ut kommer han med en gang. Ref bakke
                                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1206

                                    Mye tyder vel nå på at Helstrup blir vår nye trener. Måten han svarte på i media i går, og når lokalavisen seint i går i tillegg skriver «Opplysninger til iTromsø: TIL forventer LSK-framstøt på Helstrup - har utarbeidet alternativ trenerliste» så føler jeg at ballen ruller vår vei.


                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4284

                                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                      Mye tyder vel nå på at Helstrup blir vår nye trener. Måten han svarte på i media i går, og når lokalavisen seint i går i tillegg skriver «Opplysninger til iTromsø: TIL forventer LSK-framstøt på Helstrup - har utarbeidet alternativ trenerliste» så føler jeg at ballen ruller vår vei.


                                      Spennende! Noen som kan gjengi hovedpunktene i denne artikkelen: https://www.itromso.no/sport/til/i/5...et-alternativ-

                                      Kommentar

                                      • Fugggel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2020
                                        • 487

                                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                        Spennende! Noen som kan gjengi hovedpunktene i denne artikkelen: https://www.itromso.no/sport/til/i/5...et-alternativ-
                                        Korte trekk:
                                        Har en liste på potensielle trener på lik linje som de har på spilllere.
                                        Forventer fremstøt fra LSK denne uka.
                                        Artikkelen gir ingen antydning på om han blir LSK trener eller ikke.
                                        Intervju med et par spillere hvor en synes det er postivt at treneren deres blir linket til større klubber, uten å ta stilling til om han tror han går.
                                        Yttergård jensen har ikke tro på at han blir LSK trener.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 3933

                                          Morten Kokkim kommenterer LSKs interesse for Helstrup til TV2, i følge Nordlys:

                                          – Han er vel en av de trenerne som har gjort det best de siste årene, og han passer vel ikke helt ugreit inn, vil jeg påstå. Han spiller en fotball som passer inn i strategien og måten vi jobber på. Det navnet er selvfølgelig blitt nevnt, sa LSKs styreleder Morten Kokkim til TV2.

                                          Selv sier Helstrup følgende: – Jeg kommenterer ikke andre ting i dag. Nå er fokuset her etter kampslutt, så jeg svarer ikke på noe annet enn spørsmål om TIL, sier Helstrup til Nordlys.

                                          Som flere medier har spekulert denne uken, skal Lillestrøm være interessert i Gaute Helstrup. Hovedpersonen selv har lite å si om saken.
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎