Supportere støtter laget, i med og motgang. Den konfontrasjonen dere driver med er latterlig. Alle pedagoger vet at men fremhever ikke prestasjoner ved å psyke ned. Hadde dere derimot brukt tiden til å bygge opp spillerne og apparatet rundt, kunne dere kalt dere ekte supportere.
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Supporterne er fotballens hjerte. Det er vi som reiser land og strand rundt for å støtte klubben, logoen, LSK og evt de spillerne som er i klubben. Vi har, på samme måte som alle andre supportere i LSK rett til å si ifra når noe er alvorlig dårlig. Hvis en spiller eller trener i LSK ikke tåler å høre at han gjør det ræva en periode og at de må rett og slett bare jobbe hardere for poengene og lønna så er det noe avorlig galt! Som jeg skrev, hver gang vi har tatt en prat med spillerne eller trenerne har det vært konstruktiv kritikk, bedt om mer innsats med løfter om 100% innsats. Det skal jo komme noe godt ut av det så vi lover jo også at vi gir 100% støtte til dem. Hver gang har det blitt bedre resultater av det så det overasker meg at folk er negative til noe som har funket før.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Jeg tror måten den konstruktive kritikken er rettet på, så bommer dere. Ut fra den teorien du beskriver, burde dere jo stå bak der etter hver kamp og kreve forbedring. Da ville vi ende opp som seriemester.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Man kan ikke si ifra hver gang. Det sier seg selv. Men når prestasjonene er så dårlig over lang tid og med kampen i Ålesund må man si ifra. Når vi taper 7-1 og i neste kamp leverer det vi gjorde i går hvor enkelte spillere bare klager og loffer rundt der må man si ifra. Det står jeg for enda og at jeg mener det er riktig å si ifra når det virker som ting ikke synker inn hos spillere og trenere.
Gjort er gjort, nå får vi bare ta turen til Hønefoss og håpe på bedring.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Ukultur av verste (økonomiske) sort:
Rio de Janeiros legendariske fotballstadion Maracanã skal privatiseres. Tre selskaper, med Sør-Amerikas rikeste mann i spissen, har fått tilslaget. Det har ført til heftige krangling, både blant fotballelskende brasilianere og byens dommere.
Kommentar
-
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Fra "Nyheter uten nyhetsverdi":
Opprinnelig skrevet av RSPSviktet av pappa
Publisert mandag 20. 05 2013 23:33 | Av Frank Tverran |
Han hadde nok gledet seg til å være med pappa til Hønefoss for å se fotballkamp, denne lille gutten i Lillestrøm-farger. Men helt slik ble det nok ikke.
http://www.ringeriksavisa.no/index.p...iktet-av-pappaKommentar
-
Alle som regelmessig drar på turer vet jo hvem faren er, så her er det bare å rense samvittigheten. Sånne folk skulle ikke hatt unger...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Supporterne er fotballens hjerte. Det er vi som reiser land og strand rundt for å støtte klubben, logoen, LSK og evt de spillerne som er i klubben. Vi har, på samme måte som alle andre supportere i LSK rett til å si ifra når noe er alvorlig dårlig. Hvis en spiller eller trener i LSK ikke tåler å høre at han gjør det ræva en periode og at de må rett og slett bare jobbe hardere for poengene og lønna så er det noe avorlig galt! Som jeg skrev, hver gang vi har tatt en prat med spillerne eller trenerne har det vært konstruktiv kritikk, bedt om mer innsats med løfter om 100% innsats. Det skal jo komme noe godt ut av det så vi lover jo også at vi gir 100% støtte til dem. Hver gang har det blitt bedre resultater av det så det overasker meg at folk er negative til noe som har funket før.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Er det noen som vet hvorfor UFC stod alene på kanten av tribunen mot Hønefoss?Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Supporterne er fotballens hjerteUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Uten supportere gidder ingen å spille for laget, uten supportere er det ingen som sponser for de holder ikke med laget, uten folk på kamper gidder ikke TVen å vise kampen. Hva skjer da? Fotballen dør. Fra vi er små er vi avhenginge av supportere og sponsoere som da er foreldrene den gangen. Uten supportere fra bånn og opp lever ikke fotballen.
Supporterne er fotballens hjerteEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Siden redigeringsfunksjonen, ikke funker:
Det er fotballlen som er fotballen hjerte. Jeg er helt sikker på at alle i vår tropp, og alle de andre TL-lagenes tropper, ville spilt uansett hvilket nivå de var på. Uansett om noen så på.
Når man har forelsket seg i spillet slutter man aldri å spille det.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
Forventer et svar fra Ufc på hvorfor, liker ikke utviklinga som skjer nå...Først sabotering av sanger hjemme og nå klart skille til kfl på bortebane.... Lurer på om dere er på veg til og skille dere enda mere ut nå eller hva skjer????Kommentar
-
Enten så er grunnen så utrolig flau at de ikke vil uttale seg , eller så bryte det som er igjen av samarbeidet med KFL... for meg ser det ut til at de har tatt sitt valg..Styremedlem 2016Kommentar
-
Saken er veldig enkel:
En person som var med bussen fikk lov til å komme inn på stadion å en betingelse: Ved at han stod på andre siden av tribunen av der kfl stod. Da valgte vi å stå med denne personen så han slapp å stå alene hele kampen.
Om det er for flaut for deg Joacim eller å ta avstand fra kfl får være opp til deg å bedømme.
Vi sang ihvertfal med på det kfl sang og saboterte ingenting.
Sykkel: Sabotering av sanger? Vi sa klart ifra flere dager i forveien før 16. mai kampen at det ikke skulle være noe spillersanger denne dagen. Når man da fortsatt velger å kjøre på med spillersanger blir det å bryte samarbeidet fra deres side.
Hadde vi stått sammen på Hønefosstribunen hadde vi bare holdt kjeft når det hade vært spillersanger slik at de som ville sunget spillersanger skulle få gjort dette. Det samme gjelder spillersanger i kampene fremover.Kommentar
-
Er det dere som ene og alene bestemmer det? Jeg spør for en venn....Kommentar
Kommentar