Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Opprinnelig skrevet av ynnor
    Ser ut som tv 2 sport sender LSK-vif g 16 Norway cup kl. 1505
    1-1 til pause etter at Lars Rydje utliknet på straffe.

    Kommentar

    • Gjest

      2-1 jaaa

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Opprinnelig skrevet av vermu
        1-1 til pause etter at Lars Rydje utliknet på straffe.
        LSK leder nå 2-1

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          3-1! Deilig!
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • Gjest

            3-1 direkte
            på corner

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Fortjent seier til LSK som var minst et hakk bedre enn vif idag. Vålerenga skaper knapt en sjanse med unntak av et langskudd fra 25-30 meter som ligger så tett oppunder tverrligger at keeper ikke når opp. LSK hakket bedre i første, mye bedre i andre. Har også både stolpetreff og store sjanser som kunne og burde gitt flere mål.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Gjest

                Velfortjent seier til ungutta!

                Selv om søpla ikke er så gammel, er det fremdeles bare søppel....

                Kommentar

                • Emil
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 306

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Blir spennende å se hvilke spillere som er med på dette laget. Tror ikke noen av spillerne som spilte NTF G16 er med?
                  Mange av de som spilte NTF U16 er også med, men de som ikke spilte så mye har førstepri. Flere av de som var med på NTF er jo også fra andre klubber og derfor ikke med.

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Vålerenga skaper knapt en sjanse med unntak av et langskudd fra 25-30 meter
                    Høres ut som A-laget til søpla. Det virker som de har en tydelig filosofi som gjennomsyrer både elite og ungdomsavdelingen.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7028

                      Jeg har sett mye av kampen på Sumo nå, og syns dette var veldig oppløftende, spesielt hvis de beste spillerne ikke var på banen. Hva heter høyreflanken? Han var glimrende.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3147

                        Spissen, Næss - hadde også et rykk som kan bringe han meget langt hvis han får finslipt teknikken.

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          Tenkte jeg kunne skrive ett lite utdrag fra dagens Østlandsposten i papir hvor det står en god del om vår utlånte keeper Jacob Faye-Lund (på lån i Fram Larvik) som vel må kunne sies å være en skryt til hele klubben for hvordan de utvikler unge spillere:

                          Altfor mange har urealistiske forventninger og forstår ikke hva som kreves, sier Frams sportslige leder. I Jacob Faye-Lund har han fått det stikk motsatte.
                          Frams sportslige leder mener unggutten har noe helt annet i seg enn det larviksgutter generelt besitter.

                          - Jeg har vært borti altfor mange som forventer spilletid og tillit. Spesielt det siste ordet går igjen. Men tillit er ikke noe du får. Det er noe du må gjøre deg fortjent til, sier han.
                          - Få forstår dessuten hva som kreves for å bli en topp fotballspiller. Hva som må legges i potten.

                          - Han lurte på hvor mye vi trente, og da han forsto at det var fire økter pluss kamp, spurte han hvordan vi skulle få til resten. Gutten er vant til 12 økter i uka.
                          - Hvor mange av våre lokale talenter legger ned så mye kvalitets tid i fotballen?


                          Ellers står det at de vil løse Faye-Lund sin treningsiver med ekstraøkter og skryter veldig av både ferdigheter og det mentale i tillegg til at de setter opp holdningene hans til trening ift lokale talenter.

                          Til slutt sier Faye-Lund:

                          - Jeg ønsker å spille på toppnivå i Norge, og har dialog med LSK mens jeg er utlånt her.


                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9372

                            Var det ikke sånn at vi ikke kunne bruke en eneste ungutt utover høsten fordi det tross alt stod om en sjuende plass og en halv million? *Benny Hill theme spiller i huet mitt*

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Iflg Østlandsposten blir Jacob Faye Lund værende i hardtsatsende Fram Larvik også neste sesong. Har hatt en veldig positiv utvikling der, så høres veldig positivt ut for LSK også.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                I tillegg til han har vi med Arne Holter fra R&Å som også var med som en av 3 fra romerike på statoilsamlingen. Han har fått en del spilletid som stopper på NTF-laget og jeg tipper han er lillebroren til en annen Holter som ble henta til LSK fra R&Å for et år eller to siden.
                                Ser ut som om denne karen har meldt overgang til LSK junior Elite nå. Med tanke på at det er to år til han er for gammel for guttefotballen så er det kanskje ikke den mest spennende nyheten, men i disse stille tider så tar jeg alt av nyheter. Spennende spiller som jeg tipper blir tatt ut til G15-landslaget i år.

                                Det ser ut til at Emil Ødegård fra samme årgang også er flytta opp til junior. Dette er også en spiller jeg ser for meg at blir tatt ut til G15-landslaget i år.

                                Blir spennende å se hvem som tar over som trener for juniorlaget i år. Jeg synes det var merkelig at et kjent navn som Tommy Berntsen ikke fikk noe som helst omtale på LSK.no,

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1212

                                  Joakim Holmedal har gitt seg. Han ønsker heller å satse på skole skriver RB

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                    Joakim Holmedal har gitt seg. Han ønsker heller å satse på skole skriver RB
                                    Da har jeg problemer med å forstå hvorfor han går toppidrettslinja. Poenget med å gå der må jo være å kombinere fotballen med skole og dermed optimal tilrettelegging for at han skal bli A-lagsspiller.

                                    Kommentar

                                    • Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

                                      På videregående? Dette er i så fall et valg han tok for to år siden, og det er ikke innmari unikt hvis han har funnet andre ting han ønsker å drive med i løpet av disse årene av livet sitt.
                                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Hvis drømmen hans er noe annet enn fotball fortjener han honnør for å ta det rette valget. Synd å miste et talent, men det dukker alltid opp nye.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • Martin Olsen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jan 2007
                                          • 186

                                          Var innom LSK-Hallen i dag og der var Jr. Elite i gang med å spille dobbel treningskamp.
                                          Den første var LSK - VIF der LSK vant 6-2! Bjerknes var tilbake og scoret 3, Karterud, Ofkir og Espeland (Ny fra Fjellhamar) som scoret målene. Espeland virker som en meget spennende spiller, Veldig hurtig og teknisk.

                                          I den andre kampen så spilte de mot Follo, i følge Solberg så tapte de 2-3 og de brukte 2 forskjellige tropper.
                                          Sterke resultater med storseier over VIF for de beste og spiller jevnt med Interkrets kollega Follo med resten av troppen. Virker som Jr. Elite laget har en meget sterk tropp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎