Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2123

    Opprinnelig skrevet av G-Man

    Hæ? Supportergruppa til slummen er definitivt ikke kul med mindre du bor på Toten. Når det koker rundt klubben så er det aldri noe positivt, liv har de aldri opplevd, og tribunene på Inhumanity stadion er bare fulle i bortesvingen når vi er der.

    Men ja, han går nok til Bergen for å kose seg på kunstgresset.
    La meg være helt tydelig, Jeg verken sa eller mener at slumgjengen er kul. Jeg er derimot åpen for at deres eget selvbilde sier noe annet. Bartenes oppfatning kan nok også avvike fra våre.

    Ellers enig. Bergen virker mest sannsynlig

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3352

      Opprinnelig skrevet av banan
      Mange av de tingene du er usikker på i ovenstående innlegg MortenA får du svar på i sendingen til RB fra den første treningen i år. Så vil anbefale deg å se den. Link: https://www.rb.no/se-lsks-forste-tre...v/5-43-1509327
      Treninger er fine, men det er nok først i treningskampene at ting blir mer synlig.

      Forøvrig: Helland kjenner jeg at jeg er skeptisk til. Han er godt over middagshøyden og skadeutsatt. I fjor hadde han 2 mål og 4 assist på 19 kamper for laget som ble nr. 4 i serien. Årene før det hadde han henholdsvis 3 mål (2 straffer) og 5 assist, og 5 mål og 1 assist. Vi må tilbake til 2017 for at han var god med 6 mål og 8 assist. De fire siste sesongene har han vært involvert i ca. 20 kamper per sesong.

      Aldersmessig har han akkurat bikket 31 år, og er ingen spiller med sine beste år foran seg. Spørsmålet er da om vi skal benke DG eller flytte han over på venstre. DG på venstrevingen er jeg ikke fremmed for da han har et ganske habilt venstrebein også. Til syvende og sist handler det om hva vi får for pengene, og jeg tror ikke Helland gir den beste avkastningen.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4316

        Nei takk. Over middagshøyden, ikke vært god på flere år, mer skadet enn tilgjengelig, dyr i drift. Kunne like så godt ha henta Bolly før han gikk til Molde dersom vi skal holde på sånn som det her. Dette er ikke den smarte scoutinga vi har blitt lovet.

        Kommentar

        • Zindrinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2019
          • 475

          Sogndal avslo bud på 5mill fra rbk på Mannsverk, ønska vel det dobbelte så han kan bi bare glemme.
          ​​​​​​Ekstremt skeptisk til helland, syns ikke det gikk så bra sist vi lekte pleiehjem for pensjonerte trøndere..

          Kommentar

          • BD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2006
            • 1386

            Opprinnelig skrevet av MortenA

            Forøvrig: Helland kjenner jeg at jeg er skeptisk til. Han er godt over middagshøyden og skadeutsatt. I fjor hadde han 2 mål og 4 assist på 19 kamper for laget som ble nr. 4 i serien. Årene før det hadde han henholdsvis 3 mål (2 straffer) og 5 assist, og 5 mål og 1 assist. Vi må tilbake til 2017 for at han var god med 6 mål og 8 assist. De fire siste sesongene har han vært involvert i ca. 20 kamper per sesong.

            Aldersmessig har han akkurat bikket 31 år, og er ingen spiller med sine beste år foran seg. Spørsmålet er da om vi skal benke DG eller flytte han over på venstre. DG på venstrevingen er jeg ikke fremmed for da han har et ganske habilt venstrebein også. Til syvende og sist handler det om hva vi får for pengene, og jeg tror ikke Helland gir den beste avkastningen.
            Enig. Kombinasjonen av alder, skadehistorikk, kostnad og posisjon tilsier at vi er avhengig av flaks for at en slik signering skal vise seg å være god.

            Jeg kan ikke huske sist jeg så mannen spille og vet ikke hvor god han er i dag, men en ving blir fort en del dårligere dersom tempoet forsvinner. Skader og alder gjør gjerne noe med kvaliteten, og spesielt tempoet...

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1386

              Opprinnelig skrevet av Zindrinho
              Sogndal avslo bud på 5mill fra rbk på Mannsverk, ønska vel det dobbelte så han kan bi bare glemme.
              ​​​​​​Ekstremt skeptisk til helland, syns ikke det gikk så bra sist vi lekte pleiehjem for pensjonerte trøndere..
              Stensaas var ikke så verst, men det begynner å bli noen år siden

              Kommentar

              • Sailor Man
                Moderator
                • Jun 2007
                • 1340

                Opprinnelig skrevet av BD

                Stensaas var ikke så verst, men det begynner å bli noen år siden
                Stensaas burde blitt æresmedlem i klubben bare på grunn av den kampen han hadde mot Rosenborg. Spilte på kanten for et skadeskutt LSK og herja med dem.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1212

                  Dette begynner å ligne komedie fra Mefsin sin side. Pål A Helleland bør ikke inn i LSK på nåværende tidspunkt da vi allerede sliter med en profilert spiller som høyst sannsynlig også i 2021 kommer til å sitte mye på tribunen. Vi skal altså trene mer men hente spillere som sliter med skader? Jeg vil heller at Mefsin tar noen sjanser i overgangsmarkedet med spillere som er tilgjengelig i markedet selv om det finnes hull i cv`n pga covid som han selv uttaler det. Jeg tror ikke jeg kommer til å holde ut en Helleland som uttaler seg i vilden sky om alt mulig han har greie på om hva som kreves og ting som verre er....

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3956

                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Dette begynner å ligne komedie fra Mefsin sin side. Pål A Helleland bør ikke inn i LSK på nåværende tidspunkt da vi allerede sliter med en profilert spiller som høyst sannsynlig også i 2021 kommer til å sitte mye på tribunen.
                    Det virker som du vet mer enn oss andre om BBS sin skadesituasjon. Kan du dele dette med oss?
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1212

                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                      Det virker som du vet mer enn oss andre om BBS sin skadesituasjon. Kan du dele dette med oss?
                      Jeg håper selvsagt at BBS spiller så mye som overhode mulig men hvis man har fulgt hans karriere etter hans første LSK opphold så har det i store perider vært 3 kamper på og 3 av. Der er en grunn for at BBS sin karriere stort sett består av free tranfers og utlån.

                      Kommentar

                      • Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 489

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Dette begynner å ligne komedie fra Mefsin sin side. Pål A Helleland bør ikke inn i LSK på nåværende tidspunkt da vi allerede sliter med en profilert spiller som høyst sannsynlig også i 2021 kommer til å sitte mye på tribunen. Vi skal altså trene mer men hente spillere som sliter med skader? Jeg vil heller at Mefsin tar noen sjanser i overgangsmarkedet med spillere som er tilgjengelig i markedet selv om det finnes hull i cv`n pga covid som han selv uttaler det. Jeg tror ikke jeg kommer til å holde ut en Helleland som uttaler seg i vilden sky om alt mulig han har greie på om hva som kreves og ting som verre er....
                        En komedie, utdyp gjerne det.

                        at Helland uttaler seg om mye i media og stiller krav, også utad ser jeg på som utelukkende positivt. Det er sånn vi som klubb skal være, vi skal være litt kontroversielle. Vi trenger spillere som skaper litt blest rundt klubben om vi skal få opp tilskuertall, øke interessen lokalt og nasjonalt. Etter min menig passer Helland og Lsk som hånd i hanske, ikke minst er han verdt en del markedsmessig også.

                        Naturligvis er det viktigste hva man får ut av han på banen. Der stoler jeg på at trenerteam og medisinskteam tar den rette avgjørelsen om skaderisikoen er verdt det.

                        Kommentar

                        • OptimistFugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 462

                          Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                          ...
                          Ekstremt skeptisk til helland, syns ikke det gikk så bra sist vi lekte pleiehjem for pensjonerte trøndere..
                          Hva snakker du om? Dette var verdt 3 mill i årslønn alene

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4316

                            Opprinnelig skrevet av OptimistFugl

                            Hva snakker du om? Dette var verdt 3 mill i årslønn alene
                            https://youtu.be/nWP13_DiQC0
                            Vidar "to-og-femti-plukk-opp" Riseth. Legende

                            Kommentar

                            • OptimistFugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2008
                              • 462

                              En skadefri Helland ville vært bra. Om han skal på lån til oss må trøndera åpenbart dekke deler av lønna.
                              Uavhengig av om det er hold i ryktene så elsker jeg at vi nå kobles til store navn og at Simon fyrer opp. Vi skal tilbake dit at vi er en naturlig destinasjon for de beste. Det tar litt mer tid, men spekulasjoner og opphausing er gratis. Vi skal tilbake til toppen, du hører det fra alle, senest Krogstad og Myhre da de forlenget. Det betyr ikke at noen tror det går av seg selv. Men strategien, jobbingen og valgene som tas peker den veien.

                              Vi har foreløpig en inn i Dragsnes, men vi har da også i perioden etter sesongen signert Björn, Braut, Matthew (gitt arbeidstillatelse), Krogstad og Myhre og video/spilleranalytiker. Det jobbes! Gode ryktespredere melder 3 ikke navngitte spillere som er nær signering. Jeg har trua.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4316

                                Coppens forsvinner tilbake til tysk nivå 3 ref. RB. Ser ikke ut til at vi stresser så mye med å erstatte ham siden vi har Mads og Emil. Prøver vi å samle inn lønningspenger til noen skikkelige storfisker, mon tro? Begynner å bli mange ut!

                                Kommentar

                                • Sailor Man
                                  Moderator
                                  • Jun 2007
                                  • 1340

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Coppens forsvinner tilbake til tysk nivå 3 ref. RB. Ser ikke ut til at vi stresser så mye med å erstatte ham siden vi har Mads og Emil. Prøver vi å samle inn lønningspenger til noen skikkelige storfisker, mon tro? Begynner å bli mange ut!
                                  Det var ikke helt uventa, nei. Han kom ikke til Norge for å sitte på benken. Uansett skal han nok ha en del av æren for den voldsomme utviklinga Mads hadde i fjor!

                                  Kommentar

                                  • Zindrinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2019
                                    • 475

                                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                    Coppens forsvinner tilbake til tysk nivå 3 ref. RB. Ser ikke ut til at vi stresser så mye med å erstatte ham siden vi har Mads og Emil.
                                    Både Mads og Emil må vel spille fast i år? Ser for meg Emil blir utlånt til Obos igjen, Mads står for oss og vi finner en ny eldre 2.keeper på lån/gratis.

                                    Kommentar

                                    • ChrisK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2013
                                      • 303

                                      Vil være et sjansespill å gå inn i sesongen med to så unge keepere. Tipper det kommer en litt mer rutinert keeper inn før seriestart. Får håpe Mads fortsetter utviklingen og viser seg god nok på eliteserienivå.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3150

                                        Opprinnelig skrevet av ChrisK
                                        Vil være et sjansespill å gå inn i sesongen med to så unge keepere.
                                        Neida, synes det er tøft og offensivt om vi gjør det. Vi har en keeper som så langt har vist seg mer enn tilliten verdig, og en som jeg ikke har sett nok til å mene noe veldig sterkt om (men han har veldig gode skussmål fra Oslo nord).

                                        Kommentar

                                        • OptimistFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 462

                                          Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                          En skadefri Helland ville vært bra. Om han skal på lån til oss må trøndera åpenbart dekke deler av lønna.
                                          Uavhengig av om det er hold i ryktene så elsker jeg at vi nå kobles til store navn og at Simon fyrer opp. Vi skal tilbake dit at vi er en naturlig destinasjon for de beste. Det tar litt mer tid, men spekulasjoner og opphausing er gratis. Vi skal tilbake til toppen, du hører det fra alle, senest Krogstad og Myhre da de forlenget. Det betyr ikke at noen tror det går av seg selv. Men strategien, jobbingen og valgene som tas peker den veien.

                                          Vi har foreløpig en inn i Dragsnes, men vi har da også i perioden etter sesongen signert Björn, Braut, Matthew (gitt arbeidstillatelse), Krogstad og Myhre og video/spilleranalytiker. Det jobbes! Gode ryktespredere melder 3 ikke navngitte spillere som er nær signering. Jeg har trua.
                                          Helt sjukt å glemme at vi også signerte Kaan permanent!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎