Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Om BBS går rimelig til Molde nå så reflekterer det fryktelig dårlig på både BBS og Mesfin etter utsagnene når han signerte for oss.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4308

      Ifølge sportssjef Simon Mesfin i LSK har ikke klubben hørt noe fra Molde angående overgang for Björn Bergmann Sigurdarson. Men interessen overrasker ikke ham.


      – for øyeblikket er det ikke noe nytt å meddele. Han er LSK-spiller, sier Mesfin.

      – Det er ikke mye å si. Jeg fortsetter som vanlig med LSK med trening tirsdag morgen klokka 07.30, sier Sigurdarson med et smil om munnen.

      Pakket ligger langflate, men får en kald skulder. Piss off

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4308

        Opprinnelig skrevet av OptimistFugl

        Scoutingen deres er en vits og begrenser seg til å slå opp i hvem som er i A-stallen på lsk.no.
        I tillegg til å resirkulere gamle helter da. De har også Mame Biram Diouf på blokka står det i samme artikkel. De har blitt så late med rikdommen atte hjelp. Tragisk opplegg

        Kommentar

        • bema0806
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2011
          • 521

          Ser på Molde sin debattside på vg for 2021 sesongen at de virker veldig sikre på at BBS vil til de. Nevner sikre kilder i nær omgangskrets av BBS.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2289

            Et salg til moille er kanskje det beste bidraget til BBS og ikke minst beste måten å hjelpe LSK på om vi skulle feks få inn et par miller. Tatt i betrakning hvis BBS spiller <= 10 kamper kommende sesong

            Kommentar

            • Zindrinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2019
              • 458

              Hva skjedde med "kun LSK er interessante i Norge" ? Med dama på romerike og alting?
              ..."Sier BBS med et smil om munnen" låter særs rævva for vår del i mine ører.

              Kommentar

              • BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1385

                Opprinnelig skrevet av kunden
                Et salg til moille er kanskje det beste bidraget til BBS og ikke minst beste måten å hjelpe LSK på om vi skulle feks få inn et par miller. Tatt i betrakning hvis BBS spiller <= 10 kamper kommende sesong
                Så du mener altså at vi skal være fornøyd med 2 millioner kroner for en spiller som nettopp har signert en kontrakt som etter alt å dømme koster LSK godt over en million kroner (med sign on fee, lønn, og alt annet av medisinsk oppfølging og annet som følger med)?

                I hvilke tilfeller skulle da dette være en god deal for klubben? Enten er han skadefri og blir solgt med det samme noen er villige til å gi en sum som tilsvarer noen hundreusener i gevinst, alternativt sitter han på tribunen som en stor utgiftspost?

                Alt under 5 mill. burde være helt uaktuelt, i hvert fall hvis han skal til en annen klubb i Norge.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2289

                  Går vi ca 2 mill i *pluss* så bør vi ikke være misfornøyd. Han signa vel for kun et år.
                  Håper selvsagt at han blir skadefri og kan bidra, men det er et risikospill. Du svarer på det i ditt andre avsnitt hvis jeg leser det korrekt.
                  Uansett tipper jeg at han blir. Høres nesten ut som en altfor tidlig aprilsspøk at mfk skulle hente hanfor tredje gang. Helt usannsynlig er det ikke,
                  Forren hadde vel også en håndfull returer til den forblåste utposten

                  Kommentar

                  • Aderyn
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Dec 2020
                    • 133

                    Håper vi beholder Björn men om han ønsker å dra til Molde så håper jeg vi melker den overgangen noe jævlig. Klubb som har fått inn vel 100 mill for spill i Europa det siste året + at de desperat trenger en spiss, og helst en som kjenner ligaen og nivået. Da snakker vi minst 5 mill, som man kan si seg fornøyd med for en spiller som kunne blitt kontraktsløs for 3 uker siden. Ikke en dårlig sum det som vi kan bruke på spillere som forsterker laget mer på sikt enn BBS i 1 år.

                    Kommentar

                    • *eLSKerLSK*
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 403

                      Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                      Hva skjedde med "kun LSK er interessante i Norge" ? Med dama på romerike og alting?
                      ..."Sier BBS med et smil om munnen" låter særs rævva for vår del i mine ører.
                      Har en drakt nummer 16 som går i dunken i så tilfelle. Kunne like greit kjøpt 16 sofakampbilletter til i 2020. Trist om BBS igjen velger å spille for kjøpelaget.

                      Kommentar

                      • hthaug
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 402

                        Han hadde vel en mulighet til å skrive under for Molde tidligere? Hater Molde, men her tror jeg BBS er hel ved.

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1330

                          Her er jeg helt i fornektelse. Den skuffelsen jeg ville kjent om Björn går til Molde nå ville tatt kverken på den begrensa optimismen jeg har for kommende sesong.

                          Man kan si hva man vil om 2020-sesongen hans, men faktum er at han er vår soleklart største profil og en fyr som skapte sin egen legendestatus ved å signere for fugla i fucking OBOS. Å miste ham til en annen norsk klubb nå, og særlig en klubb med så tvilsom moral som Molde, er som at dama di forlater deg for Donald Trump på bryllupsnatta. LSK kan ikke la det skje, det blir en bekreftelse på at vi ikke kan være med de store gutta, og en innrømmelse av at vi har havna langt ned i hierarkiet i norsk fotball.

                          Greit å ha en gentleman’s agreement om å la Björn gå hvis han får et tilbud han ikke kan takke nei til, men det må gjelde Kina eller andre ligaer der han kan cashe inn 10+ mill i året, og ikke jævla Molde! Vi selger ikke Björn til en direkte konkurrent. Vi har kontrakt med ham. Ferdig snakka!

                          Kommentar

                          • TomLundby
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 616

                            5 mill er ønskelig, 2 mill akseptabelt. I tillegg kommer det an på hva som står i konktrakten LSK har med Bjørn. Når Bjørn kom i fjor starta godperioden som gjorde LSK rykka opp. Bare det er nok til å si det var en suksess å hente Bjørn igjen. Om han vil videre og MFK betaler, si takk for innsatsen og la ham gå.

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Når Glimt har bydd 5 millioner for Salvesen i Godset så er alt under det en stor vits.

                              Kommentar

                              • ChrisK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2013
                                • 302

                                Mye tyder på at Gjermund Åsen velger LSK, melder Sves. Brann er også interessert, så helt 100% er det nok ikke.

                                Kommentar

                                • Wanker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 632

                                  Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                  ...er som at dama di forlater deg for Donald Trump på bryllupsnatta...
                                  Wørd!

                                  Om det er noe i dette, må vi ihvertfall få en grei sum.
                                  Greit å være hjelpsomme og ha en hyggelig tone med tidligere spillere, men NOE skal man ha igjen for å operere som en opptreningsklinikk for vanskelige skade-caser...

                                  Hunter S. Thompson:

                                  There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                  Kommentar

                                  • ChrisK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2013
                                    • 302

                                    LSK og RBK er enige om Åsen

                                    Kommentar

                                    • Aderyn
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Dec 2020
                                      • 133

                                      Da ser det ut som Åsen er i boks, sa angivelig nei til Tromsø. Fornøyd med den overgangen her på et lån. Spiller som i utgangspunktet holder et høyere nivå og bra erfaring fra ligaen/noe Europa. Fin spiller som kan spille indreløper, rullerende med Kairinen/Krogstad basert på kamper/form/skader osv. Solide kvaliteter i siste tredel som vi har savnet.

                                      Kommentar

                                      • Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2109

                                        Ny Høyre back , midtstopper og gjerne høyre-kant nå , så skal vi ha brukbar mulighet til å unngå nedrykk...

                                        Kommentar

                                        • Tjodleif
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2017
                                          • 850

                                          VG melder at RBK nekter å betale lønn under låneoppholdet, og at Åsen dermed har forhandlet en lavere årslønn med LSK på en "drøy million", mot tidligere 1,5.

                                          Artikkelen sier at Helland etter dette er høyaktuell for å bli med, men at han først må forhandle sluttpakke. Kanskje sluttpakke i RBK og kontrakt hos LSK til sammen gir nok i lomma?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎