Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4316

    Opprinnelig skrevet av Fugggel

    Da er det bare å selge! Dette er midler som bør kunne gå rett tilbake til sport, følelsesmessig er det fryktelig tungt å se han gå til det hølet der.

    men 4 mill er mye penger for oss, og det for en spiller som vi knapt har hatt utgifter på. I og med at lønnen har blitt betalt av noen andre.
    100% enig. Bare å drive opp prisen så langt vi klarer. Fantasiløse Molde er desperate etter å ha en renspikka LSK-treer i angrep.

    For Björns del er dette for meg det verste sviket siden Bergdølmo. Fysj

    Kommentar

    • ChrisK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2013
      • 303

      Opprinnelig skrevet av Fotball24/7
      Må være tidenes deal på en spiller med 1 års kontrakt og den skadehistorikken eller?
      Med en rasjonell tankegang, absolutt. Samtidig sitter man igjen med en følelse av svik og bedrag, spesielt mtp kommunikasjonen rundt signeringen av han i høst. Og til Molde av alle klubber også.. Faen assa.

      Mesfin må presse prisen så langt opp det er mulig.

      Kommentar

      • Dumbo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 467

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Ryktes om 4 mill. Hater Molde. Og Björn kan det godt pipes på når han kommer tilbake til Åråsen neste gang.
        Vel, ved sin gjestevisitt i klubben skaffet han tydeligvis kjærkomne kroner i kassa.

        Spennende å se hvem Mesfin kommer opp med som erstatter. Tilsvarende kvalitet som BBS finner han garantert ikke.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2123

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Ryktes om 4 mill. Hater Molde. Og Björn kan det godt pipes på når han kommer tilbake til Åråsen neste gang.
          Hater å miste ham for det han kunne blitt. Men like sannsynlig at han hadde blitt en ny Smara. Hvis vi glemmer følelsene litt, er dette den mest fantastike overgangen i klubbens historie. Han har spilt (hvor mange minutter?) fordelt på 4-5 kamper i høst. Under nåværende kontrakt har han møtt opp på et par treninger, blekket er knapt nok tørt. Vi er mange av oss skeptiske til hvor mye glede vi ville fått av ham. Hvis vi nå får 4 mill, er det da en kjempedeal???

          Historiefortellingen rundt er selvfølgelig krevende siden det har vært prata så mye om hans forhold til LSK, men vi har evt. 4 mill mer å handle for som vi hadde for en måned siden. (Da vi heller ikke hadde BBS pga utgående kontrakt) Jeg ser selvfølgelig heller på mål enn på en haug med penger, men dette var da ikke så galt.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4316

            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

            Hater å miste ham for det han kunne blitt. Men like sannsynlig at han hadde blitt en ny Smara. Hvis vi glemmer følelsene litt, er dette den mest fantastike overgangen i klubbens historie. Han har spilt (hvor mange minutter?) fordelt på 4-5 kamper i høst. Under nåværende kontrakt har han møtt opp på et par treninger, blekket er knapt nok tørt. Vi er mange av oss skeptiske til hvor mye glede vi ville fått av ham. Hvis vi nå får 4 mill, er det da en kjempedeal???

            Historiefortellingen rundt er selvfølgelig krevende siden det har vært prata så mye om hans forhold til LSK, men vi har evt. 4 mill mer å handle for som vi hadde for en måned siden. (Da vi heller ikke hadde BBS pga utgående kontrakt) Jeg ser selvfølgelig heller på mål enn på en haug med penger, men dette var da ikke så galt.
            Neida, overgangen er kjempebra business for vår del den. Er bare alt rundt som gjør meg forbanna. Hadde han blitt solgt til en klubb i utlandet hadde jeg vært strålende fornøyd. Men det at han igjen går til den jævla fuckings plastikkdrittklubben Molde gjør meg rasende forbanna. Er jo ikke sant i det hele tatt det han sa om at "det er LSK som er klubben min og det er her jeg vil være". Beviser for n'te gang at det er fuckings Molde som er klubben i hans hjerte. Æsj, jeg blir fysisk uvel

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2115

              En ting er sikkert. BBS har tydeligvis større Molde-hjerte enn LSK-hjerte . Så han har rett og slett holdt oss for narr .

              Kommentar

              • ChrisK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2013
                • 303

                Opprinnelig skrevet av Dumbo

                Vel, ved sin gjestevisitt i klubben skaffet han tydeligvis kjærkomne kroner i kassa.

                Spennende å se hvem Mesfin kommer opp med som erstatter. Tilsvarende kvalitet som BBS finner han garantert ikke.
                Friday

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2869

                  Det finnes ikke noe som heter Molde hjerte. Kun spillere uten hjerte og sjel som spiller og går dit
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4316

                    Blir gøy det her om halvannet års tid når Björn skal ut i Europa igjen og Molde får 25 mill fra en klubb i Tyrkia.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3324

                      Opprinnelig skrevet av ChrisK

                      Friday
                      Kronisk skadet i to år. Men er ledig på sykestua nå som Bjørn forsvinner slik at han får trent seg opp og deretter går ferdig opptrent til Molde.

                      Kommentar

                      • bema0806
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2011
                        • 521

                        Opprinnelig skrevet av bjarmann
                        Det finnes ikke noe som heter Molde hjerte. Kun spillere uten hjerte og sjel som spiller og går dit
                        tydelig at BBS går til Molde for pengene sin skyld. Det er som du sier ingen som har Molde hjerte. Må være Norges historiens verste klubb i alle perspektiver.

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3956

                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                          Blir gøy det her om halvannet års tid når Björn skal ut i Europa igjen og Molde får 25 mill fra en klubb i Tyrkia.
                          Vi må jo sørge for en solid videresalgsklausul, i tillegg til en skyhøy salgssum, da! Spøk til side: han ville uansett aldri ha blitt solgt for slike summer fra LSK. Fiskeværet skal vel spille i Europa, hvor han (man) får vist seg frem på en helt annen arena.

                          Synes hele BBS-saken begynner å bli en parodi. Hvis vi selger ham for 4 mill eller mer, som det snakkes om, og det viser seg at han blir en ny Smarason (slik noen har vært redde for), er jo det i så fall tidenes ran. Hvis det derimot viser seg at han er tilbake for fullt og på gammelt nivå, tar jeg det som et bevis på at skadene han hadde i høst var mer eller mindre fake og at han sparte seg til "større utfordringer" (sick).

                          Med tanke på nettopp skadesituasjonen, gitt at den er reell, er jo dette likevel tidenes deal for oss.

                          Kanskje vi burde gjøre det gamle ordspråket til vårt nye slagord: Bedre med en fugl i hånda enn ti på taket!
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2297

                            Så ble det endelig slutt på denne balladen. Gir oss noen sårt tiltrengte kronasjer og en påminnelse om at det ikke finnes lojalitet i fotballen.
                            Bør være atter en lærepenge ikke å ta på oss sykepleierrollen. Ryktene må svirre der ute. Hel- og halvinvalide spillere valfarter klubben for opptrening før de fyker videre.
                            Ofte gratis, men denne gang fikk vi i det minste noe igjen

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4316

                              Opprinnelig skrevet av LS89

                              Kronisk skadet i to år. Men er ledig på sykestua nå som Bjørn forsvinner slik at han får trent seg opp og deretter går ferdig opptrent til Molde.
                              Stemmer dette? Finner ikke noe om skadeplager på nett. Stått uten klubb i et år riktignok... Og vet ikke om han er den rette karen mtp. holdninger og det å være en "referansespiller".

                              Kan man bruke BBS-pengene til å lokke Bakke-disippelen Heintz til klubben tro? Vi trenger jo først og fremst vinger framover i banen nå.

                              Kommentar

                              • Fugggel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2020
                                • 489

                                Ryktes nå om mye mindre enn 4 mill, vi snakker heller nærmere 1mill etter hva jeg har hørt.

                                Om det er tilfelle kan han råtne på benken ut året

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                  Stemmer dette? Finner ikke noe om skadeplager på nett. Stått uten klubb i et år riktignok... Og vet ikke om han er den rette karen mtp. holdninger og det å være en "referansespiller".

                                  Kan man bruke BBS-pengene til å lokke Bakke-disippelen Heintz til klubben tro? Vi trenger jo først og fremst vinger framover i banen nå.
                                  Snakker om referansespiller og holdninger for så å foreslå Heinz?!? Huff klarer meg fint uten han.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4316

                                    Opprinnelig skrevet av HSft

                                    Snakker om referansespiller og holdninger for så å foreslå Heinz?!? Huff klarer meg fint uten han.
                                    Hehehe, sant det. Nå vil uansett ikke Heintz være en referansespiller i en alder av 22 etter å ha feila totalt i en bakgårdsklubb i Tyrkia.

                                    Kommentar

                                    • ynnor
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 857

                                      Jeg synes han bør betale tilbake alle som har kjøpt drakt med navnet hans på hvis dette er tilfelle. Barn og ungdom som sparte og julegaver som ble åpnet med store øyne. Så viste det seg at dette kun var en som tenkte penger ,sånn slukker en legende på himmelen, og det sorte hullet er en plastikklubb i utkantnorge.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        Opprinnelig skrevet av ynnor
                                        Jeg synes han bør betale tilbake alle som har kjøpt drakt med navnet hans på hvis dette er tilfelle. Barn og ungdom som sparte og julegaver som ble åpnet med store øyne. Så viste det seg at dette kun var en som tenkte penger ,sånn slukker en legende på himmelen, og det sorte hullet er en plastikklubb i utkantnorge.
                                        Mesfin kan vel gjerne være med å betale tilbake. Han som var voldsomt ivrig på å fremstille denne overgangen som om BBS kun hadde ønsket å komme hjem til Lillestrøm og kun ville være her.

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2115

                                          Opprinnelig skrevet av Fugggel
                                          Ryktes nå om mye mindre enn 4 mill, vi snakker heller nærmere 1mill etter hva jeg har hørt.

                                          Om det er tilfelle kan han råtne på benken ut året
                                          Om ca 1 mill skulle stemme? Er dette rettt og slett skandale !
                                          Det er vel ca det han har kostet oss og sponsorene for å varme benk og tribune-seter forrige sesong?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎