Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3150

    Glem fotballspilleren BBS. Lenge siden han var på topp.
    Glem mennesket BBS. Han er bare full av varm luft.
    Glem å ønske han velkommen til LSK etter karrieren. Det er han ikke verdt.

    Jeg klarer ikke helt å hisse meg opp over dette, skal ærlig innrømme at jeg var (og fortsatt er) veldig skeptisk til hva BBS kan og vil bidra med.

    Kommentar

    • lsk_rob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2016
      • 139

      Skuffende, men "penga rår". Da får jeg håpe vi investerer salgssummen + de sparte lønnskostnadene fornuftig...

      Kommentar

      • *eLSKerLSK*
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2005
        • 407

        Jeg var jævlig glad da han signerte i fjor. Siden har han vært en gedigen skuffelse. Skadet, tung og harehjerte ved innhopp. Passer han overhodet inn i laget vi nå bygger?

        Allikevel. Ikke lov noe du ikke kan holde. BBS burde holdt kjeft da han returnerte sist sommer.

        Bortedrakta med nummer 16 som sønnen måtte høre sentimentale ord om. Jeg får heller forklare ham hva prostitusjon er. Fy faen.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3956

          Klart dette var veldig skuffende når det dukket opp, men hvem ville ikke ha sagt ja til betingelser hvor man selv kan skrive inn antall nuller på sjekkene? Jeg ønsker mennesket BBS lykke til videre og takker for innsatsen i LSK, selv om den ble kortvarig denne gangen. Jeg ønsker ham også velkommen tilbake hvis han blir vurdert å være rett mann for klubben i en rolle i fremtiden.

          Jeg er ute av blodtåka og håper alle andre er det også. Bitterhet er ingen god følelse. Vi må glede oss over at vi har hentet en spiller vi ønsket (Åsen) i konkurranse med to andre ES-klubber. Det har vel ikke skjedd på noen år, såvidt jeg kan komme på?

          Det er bedre med én Åsen på banen enn ti islendinger på sykestua!
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • *eLSKerLSK*
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 407

            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Klart dette var veldig skuffende når det dukket opp, men hvem ville ikke ha sagt ja til betingelser hvor man selv kan skrive inn antall nuller på sjekkene?!
            Avhenger av hvor desperat man er. Om man er hjemløs og/eller sulter- la gå.

            Tror BBS hadde hatt råd til å takke nei til denne, om ikke penger var uforholdsmessig viktig for ham. Selv ville jeg ikke bodd i Molde for penger, helt uavhengig av den pengedopede klubben som holder til der.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3150

              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Det er bedre med én Åsen på banen enn ti islendinger på sykestua!
              Hør hør, vi har bedre ting å drive med enn å være sykestue for geriatriske islendinger. Kjenner jeg er mye mer glad for at Åsen kommer enn at bbs (bare små bokstaver fra meg heretter) forsvinner.

              Kommentar

              • bema0806
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2011
                • 521

                Blir spennende å høre hva mesfin har å si etter dette! Det blir også spennende å se hvilke andre spiller som kommer inn porten på Åråsen etter at kjeksen fra Island har dratt.

                bbs hadde ikke lyst til å spille i eliteserien for LSK. Der det like greit at vi kvitter oss med han.

                Kommentar

                • hthaug
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 402

                  Det er vel pengene som rår, og Molde var vel på banen rett før han signerte for oss, og da spørs det ikke om han ville gi en slant til klubben før han dro på denne måten.

                  Veldig skuffa. Er vel bare Ujah, Reitmeier og Zane som står igjen som mine egne helter i klubben når BBS velger oss bort for 2. gang.

                  Kommentar

                  • fetsundfugl
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Nov 2012
                    • 6

                    Mulig jeg tar feil her, men er det ikke vanlig at klubbene blir enige, før spiller og ny klubb blir enig om personlige avtaler.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      "jeg håper jeg kan komme tilbake og jobbe i klubben etter at jeg er ferdig som spiller, sier han."

                      Nei takk, står over.

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        "jeg håper jeg kan komme tilbake og jobbe i klubben etter at jeg er ferdig som spiller, sier han."

                        Nei takk, står over.
                        Yes, står glatt over! Åssen fikk han seg til å si dette? Rimelig frekt utsagn når han velger penga på den måten, spør du meg.

                        Kommentar

                        • Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 290

                          Det var jo ikke noe man snakket om i fjor fordi vi var så glad i ham og skulle gi ham tid, men nå kan vi i hvert fall snakke om hvor ræva han framstod på banen? Tung og treig som faen. Luke Rodgers 2.0. Strekspilleren til Kongo virker mer mobil.

                          Er han så dårlig nå, eller har han spart seg i frykt for å ikke ødelegge Molde-comebacket? Det er jo ikke noen vits for ham å bruke klubben som opptreningsplass for Molde dersom han blir skadet.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2298

                            Har aldri skjønt helt denne gudedyrkelsen av Bjørn. Joda, han var ganske god her i første periode, men etterhvert ble det mye skader og slik har det stort sett vært siden. Floppet utenfor Norge, for deretter ha to ganske brukbare sesonger i molde.
                            Synes det er ganske morsomt å lese hvor oppløst folk er i tårer over helten som sviktet. Egentlig ganske patetisk å ha et så naivt forhold til en sport der penga rår. Kanskje her ligger noe av feilen med klubben generelt, at så mange ikke klarer å gi slipp på gamle meritter og minner. På tide å vokse opp ...

                            Kommentar

                            • Holterkanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2009
                              • 561

                              Aldri mer BBS i LSK- Nå er han ferdig i mine øyne og heretter forblir han en grådig snylter av vår medisinske ressurs!
                              ________________________
                              TB

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1340

                                Opprinnelig skrevet av kunden
                                Har aldri skjønt helt denne gudedyrkelsen av Bjørn. Joda, han var ganske god her i første periode, men etterhvert ble det mye skader og slik har det stort sett vært siden. Floppet utenfor Norge, for deretter ha to ganske brukbare sesonger i molde.
                                Synes det er ganske morsomt å lese hvor oppløst folk er i tårer over helten som sviktet. Egentlig ganske patetisk å ha et så naivt forhold til en sport der penga rår. Kanskje her ligger noe av feilen med klubben generelt, at så mange ikke klarer å gi slipp på gamle meritter og minner. På tide å vokse opp ...
                                Spar meg a!

                                Det er klart det er sentimentalt og kanskje naivt, men for mange supportere er det den følelsesmessige tilknytninga til klubben som er hele grunnen til å fortsatt følge LSK. Da blir man personlig skuffa når ting som dette skjer og trenger å lufte frustrasjonen. Og det er unødvendig av deg å slenge dritt om det - spesielt i dag.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9373

                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  "jeg håper jeg kan komme tilbake og jobbe i klubben etter at jeg er ferdig som spiller, sier han."

                                  Nei takk, står over.
                                  Ganske spesiell uttalelse da han ikke et interessert i fotball.

                                  Må være den forjettede kokkeposisjonen han sikter til.

                                  Kommentar

                                  • armykanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 736

                                    Han er bare patetisk og tragisk i sine uttalelser. Når du sier at du er kommet hjem, og elsker LSK. Så kan du faen meg være mann nok å stikke uten å pynte på sannheten. Han skal aldri få lov til å sette sine føtter i Lillestrøm med logoen vår på brystet. Alt handler om hva som er viktig for seg selv. I dette tilfelle tenker han kun penger, og PISSER på LSK som klubb og supporterne som har kjøpt drakter. Enkelt og greit!

                                    Kommentar

                                    • *eLSKerLSK*
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 407

                                      Opprinnelig skrevet av armykanari
                                      Han er bare patetisk og tragisk i sine uttalelser. Når du sier at du er kommet hjem, og elsker LSK. Så kan du faen meg være mann nok å stikke uten å pynte på sannheten. Han skal aldri få lov til å sette sine føtter i Lillestrøm med logoen vår på brystet. Alt handler om hva som er viktig for seg selv. I dette tilfelle tenker han kun penger, og PISSER på LSK som klubb og supporterne som har kjøpt drakter. Enkelt og greit!

                                      Korrekt!

                                      Hva er fotball uten følelser og lidenskap? Om det er naivt å tro at sporten er noe utover et spørsmål om penger, så velger jeg å være naiv. Hva faen er poenget ellers?

                                      Kommentar

                                      • BD
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2006
                                        • 1386

                                        I hvilket absurd bakvendtland lar man egentlig en spiller gå i dialog med en annen klubb uten at betingelsene mellom klubbene er på plass? Gentlemans agreement eller ei? Er jo litt av en situasjon å sette klubben i... Molde har unødvendig gode forhandlingskort nå.

                                        Klubbens håndtering av denne saken ligner ikke grisen. Som sagt - dette ligner mer og mer på en vennetjeneste fra Mesfin enn en god avtale for klubben. Vi har egentlig griseflaks med at dette skjer nå, og ikke tett opp til, eller i, sesong. Det ville jo ha skjedd uansett at han hadde fått et bedre tilbud dersom han hadde vært skadefri. Nå har vi heldigvis litt tid til å finne noen annen å bruke lønnsbudsjettet på.

                                        Kommentar

                                        • Lars Henrik Dahl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2020
                                          • 2123

                                          Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
                                          Jeg var jævlig glad da han signerte i fjor. Siden har han vært en gedigen skuffelse. Skadet, tung og harehjerte ved innhopp. Passer han overhodet inn i laget vi nå bygger?

                                          Allikevel. Ikke lov noe du ikke kan holde. BBS burde holdt kjeft da han returnerte sist sommer.

                                          Bortedrakta med nummer 16 som sønnen måtte høre sentimentale ord om. Jeg får heller forklare ham hva prostitusjon er. Fy faen.
                                          Vi er alle prostituerte (i hvert fall de fleste av oss). Jeg kan snakke varmt om min nåværende arbeidsgiver og MENE DET. Men hvis konkurrenten kommer og tilbyr meg 3 dobling av lønna??? Bye-bye! Tipper de fleste av oss ville gjort som BBS. De som mener at Mesfin har vært dum/inkompetent som eventuelt har gitt BBS en klausul om å kunne gå - hvis alternativet var å ikke få en ny kontrakt med ham, hva ville status vært da? BBS hadde likevel vært på vei til Molde nå, og vi hadde ikke fått en krone.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎