Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Ville ikke gått for Åsen selv, men ser en del mener hans beste posisjon er 10ern. Ikke dumt for sammensettningen av midten å få inn en 10er tror jeg. Kairinen er ikke en indreløper, så om vi spiller med en snudd V på midten så kler det oss nok bedre.

    Kommentar

    • Fotball24/7
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2008
      • 263

      Klubben bør i hvert fall komme på banen fort og evt avkrefte hvis dette ikke stemmer. Blir uansett spennende å se hva forklaringene blir om ikke annet.
      Dette er en ball

      Kommentar

      • Holterkanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2009
        • 561

        Til å spy av
        ________________________
        TB

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3150

          Snakker vi 1 mill kan de bare dra til et jævla varmt sted hele gjengen. 4 mill er minimum, og ikkepokker om vi skal komme løpende neste gang "hva var det nå han het igjen Islendingen" trenger legehjelp.
          Om Fred Friday, en av de slappeste, minst innsatsvillige spillerne i vår historie presenteres som erstatter kan de også dra til et veldig varmt sted.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Erstatter for han islendingen trengs fort ikke. Med Lehne og Braut så har vi dobbel dekning på spissplassen. Mangler først og fremst en venstrekant med høy kvalitet. Haraldsson som må erstattes, i tillegg til Arnesen...

            Kommentar

            • Kjøttkaka
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2012
              • 290

              Björn Bergdølmo Sigurdarsson

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av Fotball24/7
                Klubben bør i hvert fall komme på banen fort og evt avkrefte hvis dette ikke stemmer. Blir uansett spennende å se hva forklaringene blir om ikke annet.
                Mesfin har jo langt på vei allerede vært ute og avkrefta. Han har et forklaringsproblem om dette stemmer.

                Kommentar

                • Lynginator
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Aug 2020
                  • 52

                  Opprinnelig skrevet av HSft

                  Mesfin har jo langt på vei allerede vært ute og avkrefta. Han har et forklaringsproblem om dette stemmer.
                  Kan jo ikke være annet enn at ting plutselig snudde, LSK fikk inn et godt bud det var vanskelig å si nei til og Sigurdarsson ba om å få dra... Enten så har dette vært et spill hele tiden for å få mest mulig penger for han med draktsalg og overgangssum (derav ny kontrakt før nyttår) eller så er Mesfin like overrasket som oss

                  Kommentar

                  • Fugggel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2020
                    • 489

                    Opprinnelig skrevet av Playboy1

                    Om ca 1 mill skulle stemme? Er dette rettt og slett skandale !
                    Det er vel ca det han har kostet oss og sponsorene for å varme benk og tribune-seter forrige sesong?
                    Har all grunn til å tro på kilden, så her har vi en sportssjef som har gått med på en avtale om at spilleren så og si bestemmer om hvor han skal gå så lenge tilbudet er innenfor en viss ramme. Rammen er tydeligvis forferdelig lav!!

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4316

                      Opprinnelig skrevet av Fugggel

                      Har all grunn til å tro på kilden, så her har vi en sportssjef som har gått med på en avtale om at spilleren så og si bestemmer om hvor han skal gå så lenge tilbudet er innenfor en viss ramme. Rammen er tydeligvis forferdelig lav!!
                      Jøje meg, dette er skandaløst av Mesfin. Og vanvittig respektløst av Björn. Stryk til alle involverte om dette viser seg å være sant

                      Kommentar

                      • Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 489

                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                        Jøje meg, dette er skandaløst av Mesfin. Og vanvittig respektløst av Björn. Stryk til alle involverte om dette viser seg å være sant
                        Først og fremst skuffet over at Bjørn viser at han ikke har den klubbfølelsen som man trodde, ellers så har jeg vanskelig for å være forbannet på han.

                        når han tydeligvis er likegyldig, så er det ikke vanskelig å forstå at han gjør det valget.

                        Kommentar

                        • hthaug
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2004
                          • 402

                          Sier ingenting før det er bekreftet, men faen. BBS var linken til Island, så litt sprøtt at alle tre reiser på omtrent samme tid.

                          Kommentar

                          • Lynginator
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Aug 2020
                            • 52

                            Opprinnelig skrevet av Fugggel

                            Først og fremst skuffet over at Bjørn viser at han ikke har den klubbfølelsen som man trodde, ellers så har jeg vanskelig for å være forbannet på han.

                            når han er tydeligvis likegyldig, så er det ikke vanskelig å forstå at han gjør det valget.
                            Om dette stemmer, så beviser han jo at Molde har en større plass i hjertet hans enn LSK. Eller lønnsslippen.

                            Kommentar

                            • Fugggel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2020
                              • 489

                              Opprinnelig skrevet av Lynginator

                              Om dette stemmer, så beviser han jo at Molde har en større plass i hjertet hans enn LSK. Eller lønnsslippen.
                              Tror nok det er sistnevnte som er viktigst for han, dog ikke alene der i fotballverden....

                              Kommentar

                              • Snow
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jul 2019
                                • 179

                                Jeg mener at det er bra av LSK å kvitte seg med BBS så lenge man kan tjene penger på han. Ikke noe vondt om BBS men han er ikke det han en gang var. Han løper som en bodybuilder og ikke som en fotballspiller. Dessverre så varer ikke den aktive karrieren til en fotballspiller så lenge. Mange gir seg rundt 35 års alderen og jeg forstår at mange prioriterer penger så lenge man fortsatt har muligheten til å tjene det som fotballspiller. Lykke til BBS og takk for den tiden i LSK.!

                                Kommentar

                                • Lynginator
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Aug 2020
                                  • 52

                                  Opprinnelig skrevet av Snow
                                  Jeg mener at det er bra av LSK å kvitte seg med BBS. Ikke noe vondt om BBS men han er ikke det han en gang var. Han løper som en bodybuilder og ikke som en fotballspiller. Dessverre så varer ikke den aktive karrieren til en fotballspiller så lenge. Mange gir seg rundt 35 års alderen og jeg forstår at mange prioriterer penger så lenge man fortsatt har muligheten til å tjene det som fotballspiller. Lykke til BBS og takk for den tiden i LSK.!
                                  Spesielt for en som ikke liker fotball engang... Problemet mitt er ikke at vi "mister" BBS, kunne ikke brydd meg mindre. Det er måten denne signeringen er vist frem, med uttalelser fra både BBS og Mesfin. De solgte drakter i fleng og vi hadde fått han "hjem", men dette var jo bare et skuespill for å havne der han virkelig ville.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Opprinnelig skrevet av Snow
                                    Jeg mener at det er bra av LSK å kvitte seg med BBS så lenge man kan tjene penger på han. Ikke noe vondt om BBS men han er ikke det han en gang var. Han løper som en bodybuilder og ikke som en fotballspiller. Dessverre så varer ikke den aktive karrieren til en fotballspiller så lenge. Mange gir seg rundt 35 års alderen og jeg forstår at mange prioriterer penger så lenge man fortsatt har muligheten til å tjene det som fotballspiller. Lykke til BBS og takk for den tiden i LSK.!
                                    Hadde vært relativt enig om det ikke var for den måten overgangen ble presentert.

                                    Kommentar

                                    • Sailor Man
                                      Moderator
                                      • Jun 2007
                                      • 1340

                                      Hvis dette går gjennom er det det største sviket mot supporterne siden nettopp Bergdølmo. Å grine seg til en konkurrent, og attpåtil jævla Molde, under én måned etter han skrev ny kontrakt er direkte nedrig.

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4316

                                        Opprinnelig skrevet av Snow
                                        Jeg mener at det er bra av LSK å kvitte seg med BBS så lenge man kan tjene penger på han. Ikke noe vondt om BBS men han er ikke det han en gang var. Han løper som en bodybuilder og ikke som en fotballspiller. Dessverre så varer ikke den aktive karrieren til en fotballspiller så lenge. Mange gir seg rundt 35 års alderen og jeg forstår at mange prioriterer penger så lenge man fortsatt har muligheten til å tjene det som fotballspiller. Lykke til BBS og takk for den tiden i LSK.!
                                        Jeg ser poenget, men altså, Molde hadde ikke signert ham og tilbudt flere millioner i lønn om han var på hell. Skadefri er fotballspilleren Sigurdarson topp tre i Eliteserien, lett. Blir så jævla forbanna over at signalsigneringa vår, selve symbolet på nysatsinga i klubben, bare skal kunne spasere fritt av gårde til sjøsprøyta nærmest vederlagsfritt så fort de vinker med sjekkheftet.

                                        Oppseilinga skulle for alvor ta fatt nå. Kjøp av Kairinen, lån av Åsen, nye kontrakter på Mathew, Krogstad, BBS ... men så knekker hovedmasta ved sjøsetting liksom. Fotballens svar på Wasa-skipet. Kjøss meg!
                                        Last edited by Kanarivogel89; 26.01.2021, 23:26.

                                        Kommentar

                                        • Sailor Man
                                          Moderator
                                          • Jun 2007
                                          • 1340

                                          Opprinnelig skrevet av Snow
                                          Jeg mener at det er bra av LSK å kvitte seg med BBS så lenge man kan tjene penger på han. Ikke noe vondt om BBS men han er ikke det han en gang var. Han løper som en bodybuilder og ikke som en fotballspiller. Dessverre så varer ikke den aktive karrieren til en fotballspiller så lenge. Mange gir seg rundt 35 års alderen og jeg forstår at mange prioriterer penger så lenge man fortsatt har muligheten til å tjene det som fotballspiller. Lykke til BBS og takk for den tiden i LSK.!
                                          Jeg har i utgangspunktet stor forståelse for at penga teller mye, særlig i norsk fotball. At Knudtzon, for eksempel, tok en 2-3-dobling av lønna i det som sannsynligvis var hans siste store kontrakt skjønner jeg. Man tjener bra i LSK også, men det er ikke snakk om penger man kan surfe på resten sv livet.

                                          Men det er annerledes med Björn - han har en lang karriere bak seg i store klubber og har håva inn penger der. Da han kom til oss i sommer var det for å komme «hjem» til en by og en supportergjeng som absolutt ikke hadde glemt ham. Vi visste at LSK var en spesiell klubb for ham, siden det var her han ble god. Björn kom ikke på grunn av penger, men han kom for å hjelpe klubben som lå med brukket rygg. Det var vakkert!

                                          Når han nå viser oss fingeren og i praksis sier «Jeg gir egentlig faen i dere» svir det mye mer enn hvis det hadde vært nesten hvem som helst andre.

                                          Nå er det ikke noe av dette som er offisielt ennå, så jeg håper fremdeles at dette ikke blir noe av, men ser jeg ham løpe som en bodybuilder utpå matta på Åråsen i blå drakt igjen, blir det ikke noen takk for sist og applaus fra meg. For å si det mildt.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎