Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1467

    Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
    Apropos jakten på kant.
    Sa.no melder at Tobias Heintz er fristilt i Kasimpasa. Ser seg vel rundt etter et trygt sted å re-boote karrieren... stort videresalgspotensiale, gutten er bare 23 år.

    Må ta høyde for lønnskrav, men Geir Bakke flasket jo opp Tobias i Særp....
    i flg artikke len: «Vi vet at han ønsker fortsatt å være utenfor landets grenser. Hvis det skulle vise seg at han ikke finner det han ønsker der ute, er Sarpsborg 08 et naturlig sted for ham å spille, mener Berntsen.»
    Forøvrig sier spilleren også selv at han ikke ser for seg å komme tilbake til Norge nå..
    Og at han har fått en bra sluttpakke (som jo kunne betydd at han kanskje ikke var såå kresen..om Bakke og Lsk kunne friste..

    Kommentar

    • bema0806
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2011
      • 521

      Blir det en ny nedstengning av fotballen og idretten generelt med denne mutasjonen tro?

      Kommentar

      • Kjøttkaka
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2012
        • 291

        Opprinnelig skrevet av bema0806
        Blir det en ny nedstengning av fotballen og idretten generelt med denne mutasjonen tro?
        Det er jo ikke grunn til å frykte seriestart ennå, men man vet jo aldri. Enkelte hysterikere er jo helt fra seg fordi regjeringen ikke helt har utelukket at Norge kan arrangere verdenscuprenn i mars slik som alle andre land i Europa.

        En del nordmenn ser ut til å mene at det viktigste er at alle har det like kjipt, og at det derfor er urettferdig at f.eks idrettsutøvere får noen unntak selv om de har et eget smittevernsregime som gjør faren minimal.

        Men det går fint an å arrangere fotballsesong selv med mutert virus. De spiller som normalt i både England og Sør-Afrika.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3967

          Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka

          Det er jo ikke grunn til å frykte seriestart ennå, men man vet jo aldri. Enkelte hysterikere er jo helt fra seg fordi regjeringen ikke helt har utelukket at Norge kan arrangere verdenscuprenn i mars slik som alle andre land i Europa.

          En del nordmenn ser ut til å mene at det viktigste er at alle har det like kjipt, og at det derfor er urettferdig at f.eks idrettsutøvere får noen unntak selv om de har et eget smittevernsregime som gjør faren minimal.

          Men det går fint an å arrangere fotballsesong selv med mutert virus. De spiller som normalt i både England og Sør-Afrika.
          For en respektløs holdning du viser her! Når folk ikke får ta farvel med døende slektninger og halve samfunnet er stengt ned, er det totalt uansvarlig å arrangere for eksempel V-cup i Holmenkollen. Det hjelper lite at publikum ikke har adgang til stadion når de ignorante arrangerer fyllefest i marka i stedet.

          Det er bedre at enkelte som ikke har forstått alvoret i dagens situasjon kaller mennesker som tar ansvar for "hysterikere", enn at folk blir alvorlig syke, varig svekket og til og med dør.
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • ChrisK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2013
            • 307

            Full treningsstans ut januar.

            edit: gjelder vel ikke LSK enda, men kommer nok til uka
            Last edited by ChrisK; 23.01.2021, 15:06.

            Kommentar

            • Kjøttkaka
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2012
              • 291

              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

              For en respektløs holdning du viser her! Når folk ikke får ta farvel med døende slektninger og halve samfunnet er stengt ned, er det totalt uansvarlig å arrangere for eksempel V-cup i Holmenkollen. Det hjelper lite at publikum ikke har adgang til stadion når de ignorante arrangerer fyllefest i marka i stedet.

              Det er bedre at enkelte som ikke har forstått alvoret i dagens situasjon kaller mennesker som tar ansvar for "hysterikere", enn at folk blir alvorlig syke, varig svekket og til og med dør.
              Hvordan henger begravelser sammen med idretten? Hvis idretten kan fortsette delvis som normalt under strenge restriksjoner, så må vel det være greit så lenge risikoen er minimal? Eller må de la være i solidaritet med resten av samfunnet?

              Er man redd for at publikum skal dra til Marka, noe jeg tror det ikke er så stor grunn til å frykte, så kan de holde seg inne på stadionområdet. Det bør man strengt tatt uansett for utøvernes del.

              Vi bør søke å holde samfunnet så åpent som mulig, og så stengt som nødvendig. Det utgjør liten fare å arrangere verdenscuprenn slik et stort antall land i Europa har vist, og det er liten risiko å gjennomføre toppfotballsesonger slik vi så i Norge i fjor. Da syns jeg det er helt greit at man holder døra på gløtt for det, og ikke aviser det totalt to måneder fram i tid. Det mener jeg er hysterisk.

              Jeg syns i hvert fall det er helt greit om LSK får spille fotball, og skiløperne konkurrere i verdenscup, dersom de følger sine strenge protokoller og ikke utgjør noen fare for samfunnet, selv om ikke jeg kan besøke besteforeldrene mine.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3375

                Opprinnelig skrevet av Snow
                Benk Krogstad, TLO...og den gjengen som sørget for at vi rykket ned. Tror dere at de kommer til å bli bedre i 2021 sesongen enn det dem var når vi rykka ned.
                Det var veldig mye psykologi som spilte inn i nedrykket. Laget var i utgangspunktet godt nok for Eliteserien, men kom inn i et blindspor som vil bli et stilstudie for idrettspsykologer i all fremtid. Slik jeg ser det er vi en klassestopper unna trygg plass i år. Muligens en høyreback selv om jeg har stor tro på Ranger.

                Fordelen, dersom vi kan kalle det det, er at vi hadde noen problemer i fjor slik at vi går ganske nøkterne inn i sesongen ulikt hva Start og AaFK gjorde. Vi vet de to første sesongene vil bli en kamp for å overleve.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Zindrinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2019
                  • 487

                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Det var veldig mye psykologi som spilte inn i nedrykket. Laget var i utgangspunktet godt nok for Eliteserien, men kom inn i et blindspor som vil bli et stilstudie for idrettspsykologer i all fremtid.
                  Man kan ta seg sjøl i å lure på hvordan det hadde gått hvis vi fansen fortsatt hadde syngi Optimist og Vi elsker dere fordet, 'klapp-klapp* istedetfor Pell deg ut av klubben jævla møkkamann etter hvert tap utover høsten der..

                  Kommentar

                  • Lynginator
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Aug 2020
                    • 52

                    Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                    Man kan ta seg sjøl i å lure på hvordan det hadde gått hvis vi fansen fortsatt hadde syngi Optimist og Vi elsker dere fordet, 'klapp-klapp* istedetfor Pell deg ut av klubben jævla møkkamann etter hvert tap utover høsten der..
                    Man kan lure på det, eller se fremover og håpe på en bedre æra i Eliteserien. Jeg var helt knust og klarte ikke reise meg fra setet etter å ha sittet med en ungdomsgjeng vi hadde tatt med på kamp, som ertet benken til Start hele kampen. Men etter noen måneder, så tenkte jeg at dette kan bare være en god ting. Skulle vi akkurat klart å unngå nedrykk, så gjøre det samme igjen, eller skulle vi få starte på nytt, bli kvitt "lengst i Eliteserien"-stempelet og anskaffe en av Norges beste trenerteam samt gode, spennende spillere som ville gjenreise Lillestrøm. Jeg var stygt redd for at det ble mer enn en sesong i OBOS, men heldigvis klarte de det på første forsøk, og forhåpentligvis så er stallen god nok for midtplassering(ihvertfall trygg plass) i Eliteserien om 1 månedens tid

                    Kommentar

                    • Snow
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jul 2019
                      • 179

                      Da kan man spørre seg er man fornøyd med midtplassering med eldre spillere eller at man klarer seg over kvalikplassen med unge talenter. Nå mener ikke jeg at hele laget skal være unge spillere men at man gir dem mer spilletid.

                      Kommentar

                      • Lynginator
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Aug 2020
                        • 52

                        Opprinnelig skrevet av Snow
                        Da kan man spørre seg er man fornøyd med midtplassering med eldre spillere eller at man klarer seg over kvalikplassen med unge talenter. Nå mener ikke jeg at hele laget skal være unge spillere men at man gir dem mer spilletid.
                        Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal forvente og hva jeg blir fornøyd av.. Men en god miks av talent og rutine hadde vært bra nok å starte med ihvertfall. Første gang jeg sier det, men stoler på Mesfin & CO

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3375

                          Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                          Man kan ta seg sjøl i å lure på hvordan det hadde gått hvis vi fansen fortsatt hadde syngi Optimist og Vi elsker dere fordet, 'klapp-klapp* istedetfor Pell deg ut av klubben jævla møkkamann etter hvert tap utover høsten der..
                          Jeg tror det handler om interne prosesser innad i laget, ikke kritikk fra tribunen. Laget manglet tydelige ledere og spillerne fikk panikk ved den minste motgang. Dommedag viste det med all tydelighet. Laget gikk fra å herje uhemmet med Start til å slippe inn tre mål på under ti min. Det handler ikke om dårlige ferdugheter, men en gjeng som ble passive og gjorde store tabber så fort de merket presset.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3332

                            Molde jakter BBS igjen.. RB nett melder.

                            Kommentar

                            • Sailor Man
                              Moderator
                              • Jun 2007
                              • 1353

                              Opprinnelig skrevet av LS89
                              Molde jakter BBS igjen.. RB nett melder.
                              Rart. Fordi Leke James forsvinner - som har liggi i korta lenge - går de etter Björn, som på sin side ville vært gratis å hente for to uker siden. Nå må de regne med å betale en ganske heftig overgangssum hvis BBS i det hele tatt vil dit.

                              Tviler på at dette er noe mer enn rykter, hvis ikke er de enda gladere i å kaste penger ut av vinduet i Molde enn jeg trodde.

                              Kommentar

                              • BD
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2006
                                • 1403

                                Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                Rart. Fordi Leke James forsvinner - som har liggi i korta lenge - går de etter Björn, som på sin side ville vært gratis å hente for to uker siden. Nå må de regne med å betale en ganske heftig overgangssum hvis BBS i det hele tatt vil dit.

                                Tviler på at dette er noe mer enn rykter, hvis ikke er de enda gladere i å kaste penger ut av vinduet i Molde enn jeg trodde.

                                Noen som har tilgang til artikkelen og kan si litt om hva som står der?

                                Ser på Facebook at det er noen som prater om at han har en klausul om at han gå tilnærmet gratis til «topp 4-klubber». Hvis det er tilfelle er det bare å sparke hele gjengen som hatt noe med den kontrakten å gjøre... Skal vi ha en stor lønnspost dersom han for det meste er skadet igjennom sesongen, og risikere at han forsvinner ut av portene, uten at vi får noe igjen, dersom han begynner å levere? Det kan vel ikke stemme?

                                Kommentar

                                • Zindrinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2019
                                  • 487

                                  Opprinnelig skrevet av MortenA

                                  Jeg tror det handler om interne prosesser innad i laget, ikke kritikk fra tribunen. Laget manglet tydelige ledere og spillerne fikk panikk ved den minste motgang.
                                  Men hadde panikken trengt å vært like stor hvis spellerne hadde fått støtte og ikke pepper fra tribunen? Jeg syns det var ganske tydelig at hele fjeset og hjertet til simen rafn sprakk pga fansens reaksjon etter kampen borte mot ranheim idet han var på vei bort for å takke oss for kampen men blei bedt om å pelle seg både bort og ut.
                                  Jeg tror heller ikke de hadde slitt så heftig mentalt gjennom hele første halvdel av årets sesong hvis det bare hadde gått på de "vanlige" tinga, som en trener som stripper spillerne for sjøltillit gjennom rare valg og avgjørelser fra benken og mangelen på ledertyper etc.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4401

                                    Opprinnelig skrevet av LS89
                                    Molde jakter BBS igjen.. RB nett melder.
                                    Dette blir for dumt!

                                    Kan hele Molde by vennligst ta kollektiv rennafart? Tosifra antall millioner eller dra til helvete, jævla pakk

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3162

                                      Opprinnelig skrevet av BD


                                      Noen som har tilgang til artikkelen og kan si litt om hva som står der?

                                      Ser på Facebook at det er noen som prater om at han har en klausul om at han gå tilnærmet gratis til «topp 4-klubber».
                                      Nekter å tro at noen er så uprofesjonelle inntil det blir bekreftet av klubben. Om det var et krav fra BBS skulle han blitt bedt om å ta løpefart.

                                      Kommentar

                                      • OptimistFugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 462

                                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                        Dette blir for dumt!

                                        Kan hele Molde by vennligst ta kollektiv rennafart? Tosifra antall millioner eller dra til helvete, jævla pakk
                                        Tresifret antall millioner siden det er dem. Faens patetisk klubb. Null respekt å gå etter en spiller som signerte for oss for under en måned siden. Scoutingen deres er en vits og begrenser seg til å slå opp i hvem som er i A-stallen på lsk.no.
                                        Unner alle som går til plastikklubben permanent sportslig mislykkethet, vonde drømmer og kjedelige dager i en trist by fullt av møkkavær.
                                        Björn virker som en bra fyr, kan ikke tenke meg han vil dit.

                                        Kommentar

                                        • Fugggel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2020
                                          • 489

                                          Det som sto i artikkelen fra RB var at Lsk ikke skulle stå i veien dersom bjørn fikk et tilbud han ikke kunne si nei til. Ikke noe om at en topp 4 klubb. Mesfin så også at det da ville bli et salg.

                                          så dersom Molde vil ha han må de bla opp og om tilbudet er bra, bør det være et enkelt valg. Sannsynligvis blir han her maks 1 sesong uansett.
                                          Last edited by Fugggel; 25.01.2021, 19:25.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎