Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3174

    Opprinnelig skrevet av LS89
    P.t 3 poeng bak vif med tre kamper mindre spilt.
    Etter kveldens kamp på Futility stadion har vif 1, 444 poeng i snitt, LSK 1, 500 poeng.

    gilbert

    Kommentar

    • Zindrinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2019
      • 458

      Hvor mange poeng pr 10millioner brukt på spillerkjøp har vi i forhold til enga a? 10-12x?

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2864

        Deilig å være fugl igjen. Ikke vært så positiv på mange år kjenner jeg. Endelig har vi truffet på formasjon. Om gutta får trua nå så kan det nå langt. Utrolig hvor fort det svinger i fotball. Spådde nedrykk for 3 runder siden
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1330

          Det har vært en skikkelig lettelse å se utviklinga i laget de siste kampene. Etter den mildt sagt shaky starten har vi heldigvis begynt å vise at det bor ganske mye kvalitet i laget.

          Formasjonsbytte har vært en suksess - vi virker mye tryggere med tre stoppere, i tillegg får vi mer ut av Mathew og Kairinen, som åpenbart trives bedre som to sentrale. en ulempe med 3-4-3-formasjonen er etter min mening at vi burde hatt Åsen sentralt i banen. Han har vært skikkelig god, og mye går gjennom ham i det offensive spillet - sist kamp ble vi veldig "venstreorienterte" - og Ranger og Mathisen ble mer anonyme.

          Og det er litt oppsiktsvekkende hvor få det er igjen på laget fra forrige vårsesong. Av de som spilte mer eller mindre fast i den ganske dårlige våren 2020 er det vel bare Mads, Mathew, Kairinen og Lehne som spilte sist kamp.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2289

            Opprinnelig skrevet av Sailor Man
            Det har vært en skikkelig lettelse å se utviklinga i laget de siste kampene. Etter den mildt sagt shaky starten har vi heldigvis begynt å vise at det bor ganske mye kvalitet i laget.

            Formasjonsbytte har vært en suksess - vi virker mye tryggere med tre stoppere, i tillegg får vi mer ut av Mathew og Kairinen, som åpenbart trives bedre som to sentrale. en ulempe med 3-4-3-formasjonen er etter min mening at vi burde hatt Åsen sentralt i banen. Han har vært skikkelig god, og mye går gjennom ham i det offensive spillet - sist kamp ble vi veldig "venstreorienterte" - og Ranger og Mathisen ble mer anonyme.

            Og det er litt oppsiktsvekkende hvor få det er igjen på laget fra forrige vårsesong. Av de som spilte mer eller mindre fast i den ganske dårlige våren 2020 er det vel bare Mads, Mathew, Kairinen og Lehne som spilte sist kamp.
            Enig. Inntil Haugesund kampen var jeg sikker på at denne sesongen kom til å bli en eneste lang lidelse på vei tilbake til OBOS. Vil ikke friskmelde oss helt enda men det bor åpenbart mye mer i laget enn de fikk vist de 4 første kampene.

            Synes det er mer gledelig enn oppsiktsvekkende at laget et såpass fornyet som det er. Og at Bakke endelig har turte å slippe unggutta til. Iflg kommentatoren igår (hvis uttallelser må taes med en klype salt. Iflg han har vi også fått en ny spiller: Hans Gustavsson ...) er gj.snittalderen på laget(startelveren?) 22 år. Noe som sikkert er blant de yngste i ligaen og vi har vel ikke stilt med like ungt mannskap siden Bergt trente oss.

            Vaksinesertifikatet er grønt på torsdag. Hvor og hvordan får jeg kjøpt billett til fredagens match!?

            Kommentar

            • bema0806
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2011
              • 521

              Opprinnelig skrevet av kunden

              Synes det er mer gledelig enn oppsiktsvekkende at laget et såpass fornyet som det er. Og at Bakke endelig har turte å slippe unggutta til. Iflg kommentatoren igår (hvis uttallelser må taes med en klype salt. Iflg han har vi også fått en ny spiller: Hans Gustavsson ...)
              Hans Daniel Gustafsson er hele navnet hans

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2289

                Opprinnelig skrevet av bema0806

                Hans Daniel Gustafsson er hele navnet hans
                Ok. Da må jeg bøye meg i hatten for den velinformerte kommentatoren. Og selv gå i skammekroken.

                Kommentar

                • Zindrinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2019
                  • 458

                  Møtte Fugla på gardermoen idag, blei såklart starstruck som alltid så jeg kan melde at dagens generasjon spillere er like ukomfortable med å bli nedglodd som Magnus powell og gjengen var..

                  ​​​​​Etter en liten runde med meg sjøl klarte jeg å skryte av laget og innsatsen til Bakke og Myhre, de virka langt fra like oppjaga som oss fansen, sa vel at det begynner å ligne noe men enda et stykke dit de vil ha laget, det er vel trenerns jobb å sørge for at vi alle har beina på jorda, men hvis vi kommer enda noen knepp opp i f.eks presisjon på innlegg og avslutninger i boksen kan det virkelig smake fugl denna sesongen!

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4308

                    Behold Bruttern én kamp til da Brann, pliiiiiiz.

                    Muligheter her nå hvis vi bare vinner i morgen. Vil i så fall være to poeng bak trønderne med tre kamper mindre spilt. Det kan jo ikke gå!

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2872

                      Vi banker bartene så grundig i morra at Åge "Pride er bare et propagandapåfunn" Hareide blir helt uspiselig og dermed historie på Lerkendal. Neste uke påfører vi skarrepakket et så alvorlig banesår at de ikke ser noen annen utvei enn å hive byens mest upopulære trønder under bussen. Utløsende årsak til to treneravganger på ei uke. Det vil bli episk!

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2864

                        Neste kamp er så utrolig viktig nå. 3 seire, seier mot RBK. Et brann i fullstendig krise. Vi veit alle hva som skjer da. Men om det ikke skjer, og vi vinner. Da kan dette nå langt.
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • brune stakkeland
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2012
                          • 863

                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          Neste kamp er så utrolig viktig nå. 3 seire, seier mot RBK. Et brann i fullstendig krise. Vi veit alle hva som skjer da. Men om det ikke skjer, og vi vinner. Da kan dette nå langt.
                          Vi er de hjelpesløses hjelper, men tenker måten vi hjelper brann i år er at vi overkjører de så kraftig at de innser at de må starte en kraftig opprydning

                          Kommentar

                          • plantemiddel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2012
                            • 801

                            Tror ikke man skal undervurdere vinnerkulturen som sitter i Åsen og Helland. Sjekk intervjuet med Helland på lsk.no før kampen, hvor han snakker litt om mentalitet og innstilling før hver kamp. Det er to viktige spillere ikke bare isolert, men for hele gruppa samlet når dette smitter over på resten av gruppa.
                            I FuglaXtra før Åråsen-møtet med Rosenborg får vi besøk av Thomas Lehne Olsen og Pål-André Helland. For sistnevnte blir det et spesielt møte med gamleklubben, og Helland har en god følelse. - Jeg tror vi vinner, sier den trønderske LSK-profilen.

                            Kommentar

                            • woodford
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2004
                              • 162

                              Noen som vet noe om Eriksen ? Var ikke på benken på fredag,

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3174

                                Opprinnelig skrevet av woodford
                                Noen som vet noe om Eriksen ? Var ikke på benken på fredag,
                                Som nevnt i treningstråden har han litt igjen før han har bygd opp igjen muskelmassen han tapte på den katastrofale "slankekuren", det helt meningsløse "treningsopplegget" han ble pålagt i Sandnes/Ulf og alt for lojalt fulgte opp i desember og januar før han kom til oss. De som så ham spille og skåre mot oss i OBOS i fjor har sett hva han er god for.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • woodford
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2004
                                  • 162

                                  Takk for raskt svar Da får vi håpe at han er tilbake så snart som mulig. Har trua, han har vært en målsnik og god spiller i flere sesonger.

                                  Kommentar

                                  • *eLSKerLSK*
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 403

                                    Øvre halvdel med 8 kamper spilt!

                                    Kommentar

                                    • Sailor Man
                                      Moderator
                                      • Jun 2007
                                      • 1330

                                      Selv om det var svakt offensivt mot Brann i kveld, har vi blitt veldig solide i forsvar. Ut fra forutsetningene synes jeg det er imponerende.

                                      Før sesongen, og i de første par kampene så jeg og mange andre på forsvarsrekka som den store svakheten i laget. Ranger hadde null erfaring i ES, Ogbu, Garnås og Slørdahl likeså. Klubben lette etter ny midtstopper uten hell.

                                      Nå - etter noen kamper - er det pottetett bakover. Sterkt, og godt jobba av Bakke og Myhre!

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3349

                                        Etter RBK-kampen hadde jeg lyst til å påpeke at med seire i hengekampene ville vi gått opp på sølvplass, to poeng bak Molde, men fryktet å jinxe. Den frykten fjernet laget i kveld. De klarer det fint på egenhånd.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2872

                                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                          Vi banker bartene så grundig i morra at Åge "Pride er bare et propagandapåfunn" Hareide blir helt uspiselig og dermed historie på Lerkendal. Neste uke påfører vi skarrepakket et så alvorlig banesår at de ikke ser noen annen utvei enn å hive byens mest upopulære trønder under bussen. Utløsende årsak til to treneravganger på ei uke. Det vil bli episk!
                                          Da var vi halvveis...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎