Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 403

    Vi vinner i kveld. Da har vi meget stort forsprang på de dårligste lagene. Så kan vi fokusere på annet enn å unngå nedrykk ref. Bakke.

    Kommentar

    • brune stakkeland
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2012
      • 863

      Vi har spilt 8 kamper og ligger midt på tabellen. Fire kamper mot lag over oss og fire mot lag under oss. To seire og to tap mot de på øvre halvdel, to seire, en uavgjort og et tap mot de bak oss.

      Tipper vi vinner en av kampene mot topp tre, også bør vi vinne tre av de fire kampene mot laga bak oss. Har vi 25 poeng ved halvspilt sesong skal jeg være veldig fornøyd

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2288

        Får håpe det går bra med DAP. Landet jævlig stygt og ut på båre. Glad ikke TVN sendte den i reprise

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1465

          Opprinnelig skrevet av kunden
          Får håpe det går bra med DAP. Landet jævlig stygt og ut på båre. Glad ikke TVN sendte den i reprise
          Han kjenner seg fin, men blir for sikkerhetsskyld sendt til røntgen, i flg avisene i Bergen

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9370

            Slørdahl må inn som stopper snarest. Eller så må vi kjøpe en ny stopper å sette rett inn, for Dragsnes må på backen.

            Kommentar

            • Fugggel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2020
              • 489

              Opprinnelig skrevet av knut
              Slørdahl må inn som stopper snarest. Eller så må vi kjøpe en ny stopper å sette rett inn, for Dragsnes må på backen.
              Kommer nok en ny stopper. Dragnes har klart seg greit der i de matchene han har spilt, men sier mer om Slørdahl sin tilit.

              Kommentar

              • Zindrinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2019
                • 455

                Kan vel være at vi vil ha et venstrebein på enten v.stopper eller back, og at det er Edh som regnes som bedre enn slørdahl, ikke nødvendigvis at Dragsnes er en bedre stopper enn slørdahl. og derfor Edh på back og Dragsnes stopper.

                Kommentar

                • Fugggel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2020
                  • 489

                  Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                  Kan vel være at vi vil ha et venstrebein på enten v.stopper eller back, og at det er Edh som regnes som bedre enn slørdahl, ikke nødvendigvis at Dragsnes er en bedre stopper enn slørdahl. og derfor Edh på back og Dragsnes stopper.
                  Det er det svært få som vet, men faktumet er at Slørdahl blir valgt bort mot noen som aldri har spilt stopper før. Han er etter min mening ikke god nok for ES, kan hende han blir det. Men pr nå så skriker vi etter forsterkninger på den posisjonen. Dragnes viser i flere situasjoner (ikke bare i denne kampen) at han ikke er særlig kjent med posisjonen.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3146

                    Ligger det ikke veldig i korta at Solholm Johansen kommer da?

                    Kommentar

                    • Aderyn
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Dec 2020
                      • 133

                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Ligger det ikke veldig i korta at Solholm Johansen kommer da?
                      Håper ikke det. Enig i resonnementet til Joacim Jonsson i Indre Bane her forleden. Soholm Johansen er en kjøttstopper som er best på å stange unna i egen boks. Ikke helt stoppertypen vi bør hente inn etter min mening. Skal vi spille med 2 stoppere trenger vi først og fremst en ledertype sammen med Ogbu som Solholm ikke egentlig er. I en 3er er han for dårlig med ball. Veldig usikker på han utenfor Mjøndalen formatet der de ligger dypt og han ikke trenger konsentrere seg om bakrom i noe særlig grad. Synes også med den overraskende bra sesongstarten at vi bør sikte på en hylle høyere rent nivåmessig. Fyren spiller på et bunnlag og er ikke åpenbart at han er for god for de heller.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3349

                        Har troen på at vi henter noen fra utlandet nå i sommervinduet. Bør være noen Bosman-spillere som passer kriteriene vi søker. Samme på keeperplass. Craninx tilbake til Molde og så henter vi en Coppens-lignende utfordrer til Mads.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3146

                          Opprinnelig skrevet av Aderyn

                          Håper ikke det. Enig i resonnementet til Joacim Jonsson i Indre Bane her forleden. Soholm Johansen er en kjøttstopper som er best på å stange unna i egen boks. Ikke helt stoppertypen vi bør hente inn etter min mening. Skal vi spille med 2 stoppere trenger vi først og fremst en ledertype sammen med Ogbu som Solholm ikke egentlig er. I en 3er er han for dårlig med ball. Veldig usikker på han utenfor Mjøndalen formatet der de ligger dypt og han ikke trenger konsentrere seg om bakrom i noe særlig grad. Synes også med den overraskende bra sesongstarten at vi bør sikte på en hylle høyere rent nivåmessig. Fyren spiller på et bunnlag og er ikke åpenbart at han er for god for de heller.
                          Er ikke uenig i den oppsummeringen, men når vi var villige til å betale en million for noen måneder siden, så er vel sannsynligheten for at vi henter han når han blir gratis ganske stor.

                          Kommentar

                          • Fugggel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2020
                            • 489

                            Opprinnelig skrevet av G-Man

                            Er ikke uenig i den oppsummeringen, men når vi var villige til å betale en million for noen måneder siden, så er vel sannsynligheten for at vi henter han når han blir gratis ganske stor.
                            Fordelen er at vi nå kan hente spillere utenfor landet, det taler for at vi slipper å SSJ i LSK drakt. Ok spiller, men bringer ikke noe til bordet som vi ikke har i dag.

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3146

                              Opprinnelig skrevet av Fugggel
                              Ok spiller, men bringer ikke noe til bordet som vi ikke har i dag.
                              Minner litt om Kong Garnås, bare ikke like god

                              Kommentar

                              • Fugggel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2020
                                • 489

                                Opprinnelig skrevet av G-Man

                                Minner litt om Kong Garnås, bare ikke like god
                                Skal sies at han er nok fort er en av de beste spillerene i Mjøndalen, men det er litt annerledes når du i hver eneste kamp får spilt på styrkene dine (forsvare boks og ligge dypt)

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9370

                                  Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                  Skal sies at han er nok fort er en av de beste spillerene i Mjøndalen, men det er litt annerledes når du i hver eneste kamp får spilt på styrkene dine (forsvare boks og ligge dypt)
                                  Beste spiller'n til Mjøndalen ja. Får vi han on a free er det god butikk!

                                  Kommentar

                                  • Zindrinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2019
                                    • 455

                                    Gratis f.o.m. neste sesong da eller er det mulig å hente ham i år for ingenting? Jeg ser ikke helt at han er noen siste bit vi mangler i forsvaret vårt, ville ikke fart og ballteknikk vært mer prekært enn enda en duellspiller? Nå er vi veldig avhengig av at Garnås vinner duella hvis vi står høyt, jeg ville følt meg enda tryggere med mer fart inn. Jeg syns vi ser så mye bedre ut når vi presser høyt enn faller bak at jeg er redd solholm nærmest tvinger oss til å heller ligge dypt. Og hvis han først kommer neste sesong er jo ET Sandberg tilbake og, han virker å ha fått sitt endelige gjennombrudd i Jerv, tviler sterkt på at de får beholde nok folk til å kunne rykke opp så da må det kunne være vei inn på laget vårt for ETS. Og slørdahl. Vil heller utvikle dem enn å kjøre inn solholm.

                                    Kommentar

                                    • Fugggel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2020
                                      • 489

                                      Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                                      Gratis f.o.m. neste sesong da eller er det mulig å hente ham i år for ingenting? Jeg ser ikke helt at han er noen siste bit vi mangler i forsvaret vårt, ville ikke fart og ballteknikk vært mer prekært enn enda en duellspiller? Nå er vi veldig avhengig av at Garnås vinner duella hvis vi står høyt, jeg ville følt meg enda tryggere med mer fart inn. Jeg syns vi ser så mye bedre ut når vi presser høyt enn faller bak at jeg er redd solholm nærmest tvinger oss til å heller ligge dypt. Og hvis han først kommer neste sesong er jo ET Sandberg tilbake og, han virker å ha fått sitt endelige gjennombrudd i Jerv, tviler sterkt på at de får beholde nok folk til å kunne rykke opp så da må det kunne være vei inn på laget vårt for ETS. Og slørdahl. Vil heller utvikle dem enn å kjøre inn solholm.
                                      Gratis fra neste sesong, må kjøpes om man skal ha han nå.

                                      Nå skal det sies at fart er en av hans styrker, raskere enn Garnås blant annet.

                                      Kommentar

                                      • Zindrinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2019
                                        • 455

                                        Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                        Nå skal det sies at fart er en av hans styrker, raskere enn Garnås blant annet.
                                        Åh, det har ikke jeg sett noe til, men det er vel begrensa hvor mye han har fått vist fram farta når mjøndalen har spilt med ca 5m bakrom hele veien i TL..

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2288

                                          Ikke direkte LSK relatert enda.
                                          Nettavisen melder at Leeds er intressert i engas klaesson.
                                          Etter min meget subjektive mening har MHC gjort det minst like bra så det er vel et tidsspørsmål før noen melder sin interesse

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎