Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 403

    11 kamper uten tap…vunnet de 4 siste.

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2051

      Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
      11 kamper uten tap…vunnet de 4 siste.
      ...og angsten flytter seg automatisk videre til neste kamp, livet til en supporter i et nøtteskall. Hver seier bringer oss nærmere vårt neste tap

      En av de kampene jeg før sesongen tenkte at vi burde vinne for å overleve. Begge lagene har overrasket stort. Sandefjord i dytten slår hvem som helst. Sandefjord på en dårlig dag kan tape mot hvem som helst. Her er det ikke formkurver, men tilfeldige variasjoner involvert. Den ene dagen kanon, neste dag rævva. Vi må være på hugget fra start og få det første målet. Det er måten vi kan "sørge for" at det er den dårlige versjonen av SF vi møter.

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1385

        Noen som vet hvorfor Krogstad ikke var i troppen mot Skeid?

        Kommentar

        • niko
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2008
          • 441

          Opprinnelig skrevet av BD
          Noen som vet hvorfor Krogstad ikke var i troppen mot Skeid?
          Kan det rett og slett være at han har havnet et stykke nedover på rangstigen i stallen? Han har ikke tatt veldig godt vare på de sjansene han har fått så langt i år det jeg har sett.

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1328

            Opprinnelig skrevet av niko

            Kan det rett og slett være at han har havnet et stykke nedover på rangstigen i stallen? Han har ikke tatt veldig godt vare på de sjansene han har fått så langt i år det jeg har sett.
            Tviler på det - vi fylte vel ikke opp benken engang, så det ville overraska meg stort om han ble utelatt på sportslig grunnlag.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3174

              Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
              Såvidt jeg skjønner har glimt kvalik i conference league 5. og 12. august. Regner med at kampen blir flytta til søndag 15. da. Passer isåfall meg bra, for da fpr jeg dratt på Åråsen
              Det stemte, som mange har regna med:

              Toppkampen mot Bodø/Glimt er flyttet fra lørdag 14. august til søndag 15. august på grunn av at nordlendingene spiller E-cup torsdag 12. august. Avspark er klokka 18.00 på Åråsen.


              gilbert

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3349

                Opprinnelig skrevet av BD
                Noen som vet hvorfor Krogstad ikke var i troppen mot Skeid?
                Gutta i Harde Mottak nevnte noen småskader, så det er nok årsaken. Skulle gjerne sett at klubben hadde skadesituasjonen hos spillerne litt lettere tilgjengelig.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1211

                  Tom Pettersson kommer nok stinn av selvtillit til LSK. Cincinnati slapp vel inn en 15 - 16 mål på de fire kampene Pettersson var involvert fra start.....

                  Kommentar

                  • Fugggel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2020
                    • 489

                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Tom Pettersson kommer nok stinn av selvtillit til LSK. Cincinnati slapp vel inn en 15 - 16 mål på de fire kampene Pettersson var involvert fra start.....
                    Vet ikke om du har sett noe særlig MLS, men 15-16 mål på 4 kamper sier ingenting om forsvarsspillerne. Tror ikke jeg har sett dårligere defensiv organisering på ungdomsfotballnivå i Norge engang.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1211

                      Opprinnelig skrevet av Fugggel

                      Vet ikke om du har sett noe særlig MLS, men 15-16 mål på 4 kamper sier ingenting om forsvarsspillerne. Tror ikke jeg har sett dårligere defensiv organisering på ungdomsfotballnivå i Norge engang.
                      Nå var det ikke Pettersson sitt toppnivå jeg var ute etter å ta men jeg varsler små og kanskje store katastrofer bakover på banen hvis han ikke får god tid på å omstille seg til norsk fotball.

                      Kommentar

                      • Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 489

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne

                        Nå var det ikke Pettersson sitt toppnivå jeg var ute etter å ta men jeg varsler små og kanskje store katastrofer bakover på banen hvis han ikke får god tid på å omstille seg til norsk fotball.
                        Han bør selvfølgelig spille fra start, han er matchfit og sårt tiltrengt på den posisjonen.
                        Bare fordi at du har spilt på et lag som slipper inn mye betyr ikke det at du tar det med deg videre i ny klubb. Så enkel er ikke fotballen.

                        Kommentar

                        • Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 457

                          Er han i matchform altså? Iflg soccerway har han bare spilt i 1 kamp for cincinatti siden månedsskiftet april/mai da han starta flere kamper på rad. Den kampen var vel for en 10-14 dager sida bare, så helt ute er han vel heller ikke.

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2109

                            Opprinnelig skrevet av Fugggel

                            Han bør selvfølgelig spille fra start, han er matchfit og sårt tiltrengt på den posisjonen.
                            Bare fordi at du har spilt på et lag som slipper inn mye betyr ikke det at du tar det med deg videre i ny klubb. Så enkel er ikke fotballen.
                            Tenker og tror motsatt jeg. Selvfølgelig bør han ikke spille fra start , allerede mot Sandefjord , dersom vi ikke har nye skader i forsvar.
                            Vi er ett lag i kjempe medgang , hvor ingen i forsvaret har spilt seg ut av laget. Han skal også gjøre seg fortjent til å komme seg inn i elleveren , og ikke bare rett inn pga gamle meritter , mener nå jeg i alle fall.

                            Kommentar

                            • BD
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2006
                              • 1385

                              Opprinnelig skrevet av Playboy1

                              Tenker og tror motsatt jeg. Selvfølgelig bør han ikke spille fra start , allerede mot Sandefjord , dersom vi ikke har nye skader i forsvar.
                              Vi er ett lag i kjempe medgang , hvor ingen i forsvaret har spilt seg ut av laget. Han skal også gjøre seg fortjent til å komme seg inn i elleveren , og ikke bare rett inn pga gamle meritter , mener nå jeg i alle fall.
                              Jeg synes dere er altfor skråsikre begge to. Hvor god han er på trening og hvor lett han finner kjemien med de andre spillerne han har rundt seg bør ilegges stor vekt. For øvrig er jeg mest enig med deg - ved tvil bør vi gi han litt mer tid før han går inn i startoppstillingen.

                              Krysser fingrene for en treningsrapport eller to fra denne uken.

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1211

                                Trekning av tredje runde av cupen i dag kl. 15

                                NM Menn: Trekningen av den tredje runden sendes live på fotball.no torsdag kl. 15.00.

                                Kommentar

                                • Fugggel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2020
                                  • 489

                                  Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                  Tenker og tror motsatt jeg. Selvfølgelig bør han ikke spille fra start , allerede mot Sandefjord , dersom vi ikke har nye skader i forsvar.
                                  Vi er ett lag i kjempe medgang , hvor ingen i forsvaret har spilt seg ut av laget. Han skal også gjøre seg fortjent til å komme seg inn i elleveren , og ikke bare rett inn pga gamle meritter , mener nå jeg i alle fall.
                                  Fair det. Men i konkurranse idrett bør den beste spille, det handler ikke om gamle meritter. Kan være enig i at jeg var litt bastant, som BD skrev så bør prestasjon på trening avgjøre hvem som spiller. Men etter hva jeg har sett av Pettersson har han kvaliteter som går utenpå dragsnes, det er også fair for dragsnes at han får utfordre i sin faste posisjon.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4307

                                    Grorud borte i tredje runde. OK trekning det. Kampen spilles 22. eller 23. september.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3323

                                      Fin, fin trekning. Kort reisevei. Godt å slippe reisevei til f.eks Alta.

                                      Kommentar

                                      • plantemiddel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2012
                                        • 801

                                        Bra trekning det ja. Klubben er i flytsonen for tida, selv på trekninger

                                        Kommentar

                                        • Lars Henrik Dahl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2020
                                          • 2051

                                          God trekning også på andre måter, ved at en del divisjonskollegaer møtes

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎