Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2875

    Både bartefaen og blåsbortene passerer oss i siste sekund, 3-4 minutter på overtid. Dette var så menn ikke vår runde!

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2869

      Neste match årets viktigste. Den definerer hvordan høsten blir tror jeg. Kampen mot Brann var ekstremt lett å forutse ville komme. Typisk at det kom mot russeguttene, men heller det enn mot Enga
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4316

        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

        Flyt er lov, flyt er godt. Tror ikke vi skal klage
        Hehe, don’t mind me. Bare veldig misunnelig og litt bitter etter at det som til slutt kunne blitt en helt OK fotballhelg ble en relativt dårlig en
        Last edited by Kanarivogel89; 13.09.2021, 03:55.

        Kommentar

        • *eLSKerLSK*
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 407

          Ingen kamptråd i anledning kveldens kamp? Har vi mistet troen etter litt motgang, et lite blaff så langt sammenlignet med hva de fleste av oss har forventet?

          Finner laget tilbake til innsatsen og fandenivoldskheten i kveld og Molde taper mot enga i morgen, har vi heng. Alternativt taper enga i morgen og vi er stadig et stykke bak. Vinn-vinn.

          Vi kan godt vinne borte mot både gult og blått plastlag denne høsten. Vi er gode borte.

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
            Ingen kamptråd i anledning kveldens kamp?
            Er det ikke bedre å lage en kamptråd, enn å påpeke at ingen andre har laget en? Det er ingen som har et særlig ansvar for å sørge for at kamptrådene dukker opp.

            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • *eLSKerLSK*
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 407

              Opprinnelig skrevet av Stray Cat

              Er det ikke bedre å lage en kamptråd, enn å påpeke at ingen andre har laget en? Det er ingen som har et særlig ansvar for å sørge for at kamptrådene dukker opp.
              Kommer an på hva intensjonen er. Her var intensjonen å mane til optimisme. Det var mye svartmaling etter feilskjæret mot Brann. Siden ganske stille. Du har kanskje for vane å bare lese første setning av innlegg?

              Særlig ansvar for å lage kamptråd ble ikke adressert.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4316

                Deilig luke bakover på tabellen etter helgas kamper. Kortere vei til 1. plass enn 7. plass

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2115

                  Blir/ble det det noen kroner inn til LSK etter Ajers overgang til Brentford?
                  Så litt diskusjon rundt dette i sommer bare , men fant ingen endelig bekreftelse/sum om dette ?

                  Kommentar

                  • sigurdsen
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 1817

                    Nardo-Lillestrøm 4. runde i cupen. Spilles 12 eller 13 mars 2022.

                    Kommentar

                    • Zindrinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2019
                      • 475

                      Et skikkelig bananskall det der, nok en cupkamp på malt plastbane. Så Emil Ødegaard og stjørdals blink der i forrige cuprunde, nardo var på dem som klegger lenge før blinkspillerne hadde fått kontroll på ballen på uvant underlag, samtidig hadde nardo noen skikkelige piruetter og marseilles-ruller som man kalte det før (fifa98) langs dødlinja til blink, mye hurtige vendinger av spillet der de sjøl har 0 problem med den merkelige spretten/rullen ballen får på dårlig plast.
                      Fikk ikke med meg trekninga, trakk de hjemme/borte nå eller var det forutbestemt? Hadde virkelig foretrukket hjemmekamp..

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4316

                        Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                        Et skikkelig bananskall det der, nok en cupkamp på malt plastbane. Så Emil Ødegaard og stjørdals blink der i forrige cuprunde, nardo var på dem som klegger lenge før blinkspillerne hadde fått kontroll på ballen på uvant underlag, samtidig hadde nardo noen skikkelige piruetter og marseilles-ruller som man kalte det før (fifa98) langs dødlinja til blink, mye hurtige vendinger av spillet der de sjøl har 0 problem med den merkelige spretten/rullen ballen får på dårlig plast.
                        Fikk ikke med meg trekninga, trakk de hjemme/borte nå eller var det forutbestemt? Hadde virkelig foretrukket hjemmekamp..
                        Alltid hjemmekamp for klubb på lavere nivå. Spiller ingen rolle hvem som trekkes først.

                        Absolutt et bananskall, men hvis vi ikke hamler opp med et lag som muligens spiller i Norsk Tipping-ligaen når vi møter dem, så er jo det fryktelig pinlig. Samme nivå som LSK 2 der altså

                        Kommentar

                        • Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 475

                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                          Alltid hjemmekamp for klubb på lavere nivå. Spiller ingen rolle hvem som trekkes først.
                          ok, takker, husker du hvilken runde de slutter med hjemmekamp for laveste liga-lag og begynner med hjemmekamper kun for rbk og molde?

                          Nivåforskjellen skal jo være enorm, uten tvil, men vi ser jo likevel at underlaget spiller en enorm rolle i alle cupkamper samma hvor dårlig motstander er. For ikke å snakke om den mentale biten der de spiller sin mest interessante kamp på tiår, mens vi har alt å tape og forventes å valse over dem. Samtidig blir det jo et moment at cupen spilles før seriestart, skulle vel tro vi har mest å hente på det som er en proffklubb og har skikkelige fasiliteter gjennom vintern.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4316

                            Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                            ok, takker, husker du hvilken runde de slutter med hjemmekamp for laveste liga-lag og begynner med hjemmekamper kun for rbk og molde?

                            Nivåforskjellen skal jo være enorm, uten tvil, men vi ser jo likevel at underlaget spiller en enorm rolle i alle cupkamper samma hvor dårlig motstander er. For ikke å snakke om den mentale biten der de spiller sin mest interessante kamp på tiår, mens vi har alt å tape og forventes å valse over dem. Samtidig blir det jo et moment at cupen spilles før seriestart, skulle vel tro vi har mest å hente på det som er en proffklubb og har skikkelige fasiliteter gjennom vintern.
                            Trekkes hele veien fram t.o.m. semifinalen skal man tro reglementet til NFF (punkt 4.1.g). Første lag opp av bollen (Molde) får hjemmekamp dersom to eliteserielag møtes. Finalen spilles som vanlig på Ullevål.

                            Gode poenger altså. Alt å tape. Ser ut til at Nardo jobber med å pusse opp stadion, så da venter forhåpentligvis også ei nylagt kunstgressmatte. Bare tanken på en dårlig vedlikeholdt plastmatte i mars gir meg langtidsskader...
                            Last edited by Kanarivogel89; 23.09.2021, 17:17.

                            Kommentar

                            • Zindrinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2019
                              • 475

                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                              Ser ut til at Nardo jobber med å pusse opp stadion, så da venter forhåpentligvis også ei nylagt kunstgressmatte. Bare tanken på en dårlig vedlikeholdt plastmatte i mars gir meg langtidsskader...
                              Får ikke lest noen artikler uten plussabbo, men det virker som de allerede har begynt å rive opp plastteppet nå "midt i" sesongen, spilte et annet sted i forrige serierunde visstnok. Vet ikke hva de legger istedet, klubben har visst økonomi som en 4div klubb men har holdt seg i 2div i årevis mot alle odds, plasten til enga er vel også fortsatt relativt ny, men spretten i ballen er jo alikevel helt bingo. Sarp mista jo alt da de oppgraderte sitt dekke, de tjente jo grovt i europa på at motstandern var som bambi på plasten.

                              Kommentar

                              • *eLSKerLSK*
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 407

                                Tror vi klubben har laget en plan for gjenåpningen i morgen, eller skal de finne ut av det i kveld?

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2123

                                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                  Nardo-Lillestrøm 4. runde i cupen. Spilles 12 eller 13 mars 2022.
                                  På tide å starte en ny tråd, Sesongen-2022?

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3174

                                    Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
                                    Tror vi klubben har laget en plan for gjenåpningen i morgen, eller skal de finne ut av det i kveld?
                                    Endelig: Norge gjenåpner klokka 16.00 lørdag 25. september. Det betyr at publikum kan gå på kampen som «normalt».

                                    Kommentar

                                    • *eLSKerLSK*
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 407

                                      Opprinnelig skrevet av gilbert

                                      Endelig: Norge gjenåpner klokka 16.00 lørdag 25. september. Det betyr at publikum kan gå på kampen som «normalt».
                                      Om planen er at folk skal oppsøke lsk.no for info, synes jeg det er noe tynt. Jada, jeg ser at noen er intervjuet på vg.no blant annet, men hva med å feks sende ut e-poster så fort gjenåpningen var kjent, før planer for helgen blir lagt. Flere teatre mm har for lengst sendt ut e-poster om økt kapasitet, billetter osv.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3956

                                        Med et kvarter pluss tillegg igjen, er det ikke noe som tyder på at vi får med oss noe fra denne kampen mot Tromsø. Åråsen har gått fra å være et fort til å bli en sveitserost.

                                        I dag røyk muligheten for medalje, selv om det i og for seg var lite trolig at vi ville klare det med det tøffe programmet vi har på slutten. Vi har selvsagt overprestert så langt denne sesongen og nå begynner ting å normalisere seg noe mer. Med Ogbu ute i neste kamp, kan starten på siste del av sesongen bli ganske trist. Klarer vi topp 6 har vi uansett gjort en strålende comebacksesong, men det er vel tvilsom det også. Uansett har vi gjort en sesong så langt som har vist at det er mye å bygge videre på. Tror imidlertid det vil være helt avgjørende å beholde TLO, og ikke minst, Åsen neste sesong.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2297

                                          Målet nå er å komme foran enga. Heie på Glimt imorra. Topp 6 får være målet. Det er langt over man hadde forventet. Ihvertfall mtp starten av sesongen.
                                          Men det er klart det er en liten nedtur når man har lekt med de store såpass langt ut i sesongen. En dupp i form måtte man forvente. Var energiløst idag.
                                          Blir spennende å se om vi klarer å komme tilbake etter et tap igjen. Å spille borte og slippe å føre matchene passer oss bedre enn så lenge.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎