Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 660

    Trenger Glimt seier og at vi selv vinner neste runde

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1529

      Opprinnelig skrevet av occean-fan!
      Trenger Glimt seier og at vi selv vinner neste runde
      Akkurat kampen mellom Molde og Glimt har neppe noen betydning for hvor vi til slutt ender på tabellen.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2875

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Trenger et resultat i Tromsø nå for at runden ikke skal være totalt katastrofe
        Check!

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 659

          Vanskeligere skjema fremover, men muligens et program som passer bedre enn å måte lede kamper pdd?

          Kommentar

          • fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1214

            Opprinnelig skrevet av Pad
            Den skaden på Petterson er vel ikke over på en dag eller to? Må da inn en back/stopper på venstresiden.
            Om vi tar steget og henter en venstre stopper nå, så kan vi snu nesa mot sørlandet og Kristoffer Tønnessen i Start. Tvilsomt om vi gjør det, men i og med at Tom ganske sikkert ikke spiller i gult neste år så er han for meg en god kandidat.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4316

              Opprinnelig skrevet av Kroktåa

              Check!
              Takk og lov! Trengte å få bremsa trøndertoget litt nå. For øvrig er Mikkelsen fortsatt "The one who got away" for min del.

              Kommentar

              • Fotball24/7
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2008
                • 263

                Bildene på Eurosport illustrere veldig godt i dag det vi savner. Veldig sjeldent at vi klarer å true mellomrommet på kontringer eller linke opp sentralt i banen. Vi utgjør stort sett trussel på innlegg eller dødball. Redd det kommer til å gjøre oss for forutsigbare. Vi må ha mer tempo sentralt i banen og kombinasjonsspillet må opp betraktelig. Knutsen klarer dette tidvis samt å forsere ledd. Kaan blir dessverre for omstendelig og det går for sakte.
                Dette er en ball

                Kommentar

                • occean-fan!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 660

                  Sånn sett kan Simsir bli en spennende tilvekst om vi får brukt han inn i mellomrommet du omtaler

                  Kommentar

                  • niko
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 444

                    Syltynt på stopperplass nå etter Petterson sin skade og Slørdahls utlån. Blir vi nødt til å trekke Dragsnes (i mine og manges øyne årets beste spiller, sesongen sett under ett) inn igjen?

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3150

                      Det som er så ekstremt frustrerende å se er inngangen til kampene. Mot to OBOS-lag (Jerv og KBK) står vi med lua i hånda og trekker oss respektfullt tilbake. Hvorfor skal vi ikke ta styringen fra start? Hvorfor skal vi ikke presse høyt og dominere mot lag som mangler selvtillit? Geir Bakke minner mer og mer om Runar, som konsekvent omtalte motstanderne som om det var selveste Barcelona vi skulle opp mot. Vi kaster bort poeng etter poeng mot lag vi burde valse over fordi vi har en så jævlig defensiv, passiv og fullstendig meningsløs kamp-plan.

                      Kommentar

                      • OlaG
                        Oversetterdrone
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 888

                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Det som er så ekstremt frustrerende å se er inngangen til kampene. Mot to OBOS-lag (Jerv og KBK) står vi med lua i hånda og trekker oss respektfullt tilbake. Hvorfor skal vi ikke ta styringen fra start? Hvorfor skal vi ikke presse høyt og dominere mot lag som mangler selvtillit? Geir Bakke minner mer og mer om Runar, som konsekvent omtalte motstanderne som om det var selveste Barcelona vi skulle opp mot. Vi kaster bort poeng etter poeng mot lag vi burde valse over fordi vi har en så jævlig defensiv, passiv og fullstendig meningsløs kamp-plan.
                        Er ikke uenig, men samtidig synes jeg ikke det var tilfelle i gårsdagens kamp. Vi gikk da vitterlig rett i angrep fra avspark, og selv om det var litt hawaii-tendenser de første ti minuttene så hadde vi et solid press hele første omgang. I mine øyne var problemet i går at vi ikke klarte å omsette overtaket i første til flere mål. Temmelig sikker på at vi hadde hatt kampen under kontroll om vi hadde gått til pause på 2-0 (eller mer). I stedet inviterer vi KBK tilbake inn i kampen og soser bort det som burde vært 3 greie poeng.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3150

                          Opprinnelig skrevet av OlaG

                          Er ikke uenig, men samtidig synes jeg ikke det var tilfelle i gårsdagens kamp. Vi gikk da vitterlig rett i angrep fra avspark, og selv om det var litt hawaii-tendenser de første ti minuttene så hadde vi et solid press hele første omgang. I mine øyne var problemet i går at vi ikke klarte å omsette overtaket i første til flere mål. Temmelig sikker på at vi hadde hatt kampen under kontroll om vi hadde gått til pause på 2-0 (eller mer). I stedet inviterer vi KBK tilbake inn i kampen og soser bort det som burde vært 3 greie poeng.
                          Er ikke uenig i at gårsdagen var (litt) bedre enn mot Jerv. Samtidig så var det slik at så snart KBK hadde sin første sjanse, så ble vi forsiktige. Selv når vi forsøkte å presse, så ble det litt for halvhjerta, med altfor stor defensiv sikkerhet, og altfor få helhjerta løp inn i boks. Vi fremstår så overdrevent fulle av respekt, og det frustrerer nesten mer enn resultatet for min del.

                          Kommentar

                          • Zindrinho
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2019
                            • 475

                            Opprinnelig skrevet av G-Man

                            Er ikke uenig i at gårsdagen var (litt) bedre enn mot Jerv. Samtidig så var det slik at så snart KBK hadde sin første sjanse, så ble vi forsiktige. Selv når vi forsøkte å presse, så ble det litt for halvhjerta, med altfor stor defensiv sikkerhet, og altfor få helhjerta løp inn i boks. Vi fremstår så overdrevent fulle av respekt, og det frustrerer nesten mer enn resultatet for min del.
                            Hør siste Dødball podcast på RB, der bekrefter analyseansvarlig André schelander at det er planen å ikke gå ut for fullt. Vi ønsker å starte kampene rolig/"kontrollert", og så heller komme sigende. Aldri gå i strupen på lag som sliter med både form og sjøltillit, alltid la de få trille litt ball og føle de er med i kampen, aldri lede 1 eller 2 null før kampen i det hele tatt har begynt.
                            Holdt på å begynne å grine da jeg hørte det.. Vi kommer aldri til å vinne edle medaljer med den tankegangen der. 3 andre lag i TL går all-in for å vinne 30 av 30 kamper i året, mens vi håper å spille en kontrollert kamp.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3956

                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                              Takk og lov! Trengte å få bremsa trøndertoget litt nå. For øvrig er Mikkelsen fortsatt "The one who got away" for min del.
                              Styremøte i Tromsø i morgen, tirsdag.
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3150

                                Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                Hør siste Dødball podcast på RB, der bekrefter analyseansvarlig André schelander at det er planen å ikke gå ut for fullt. Vi ønsker å starte kampene rolig/"kontrollert", og så heller komme sigende. Aldri gå i strupen på lag som sliter med både form og sjøltillit, alltid la de få trille litt ball og føle de er med i kampen, aldri lede 1 eller 2 null før kampen i det hele tatt har begynt.
                                Holdt på å begynne å grine da jeg hørte det.. Vi kommer aldri til å vinne edle medaljer med den tankegangen der. 3 andre lag i TL går all-in for å vinne 30 av 30 kamper i året, mens vi håper å spille en kontrollert kamp.
                                Det er f**n meg det verste jeg noen sinne har hørt, og bekrefter bare den vonde følelsen jeg har hatt. Er dette en holdning Bakke har innført og/eller støtter, så er det mer enn grunn nok til å kreve at han enten snur 180 grader eller tar sin hatt og går. Makan!!!

                                Kommentar

                                • Playboy1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 2115

                                  Det som er litt merkelig , er at så mange av spillerne våres , har samtidig hatt en nedadgående kurve over tid nå ?

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4316

                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                    Styremøte i Tromsø i morgen, tirsdag.
                                    Molde skal ifølge ryktene ha bydd 15 mill + Breivik på lån. Blir nok å se i blått snart, Mikkelsen. Tromsø er i økonomisk krise.

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2115

                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                      Molde skal ifølge ryktene ha bydd 15 mill + Breivik på lån. Blir nok å se i blått snart, Mikkelsen. Tromsø er i økonomisk krise.
                                      Hva….. Hvis dette stemmer har jo ting bare blitt spinnvilt ? Evt 15 mill for en spiller som har « blomstret» litt i det siste . Selv hadde jeg ikke hørt om han engang før LSK viste interesse for han tidligere i år.

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4316

                                        Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                        Hva….. Hvis dette stemmer har jo ting bare blitt spinnvilt ? Evt 15 mill for en spiller som har « blomstret» litt i det siste . Selv hadde jeg ikke hørt om han engang før LSK viste interesse for han tidligere i år.
                                        Dette er til syvende og sist rykter, men Mikkelsen er et kjempetalent og har vært det noen sesonger. Herjer mot oss i hvert bidige oppgjør. Molde har lett råd til 15 mill for ham. De har nettopp kvalla til ECL, fått en enkel gruppe og får lett igjen utgiften på 15m dersom de selger ham videre. Mikkelsen er ung og blir god nok for utlandet om ikke skader setter en stopper. Lav risiko for Molde her. Synd vi ikke klarer å henge med, for jeg kunne virkelig tenkt meg å få ham til Åråsen.

                                        Så skal det riktignok sies at Tromsø visstnok hadde takket ja til et bud fra oss, men at Mikkelsen selv valgte å takke nei.

                                        Kommentar

                                        • Aderyn
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Dec 2020
                                          • 133

                                          Mikkelsen har vært klasse lenge, bare gått under radaren til de fleste før den siste tiden. Lett verdt 15 mill, spesielt når typ Eriksen går for det samme. Målpoengene kunne vært noe flere men det har årsak i at han spiller i Tromsø. Mikkelsen er en spiller som kommer til å eksplodere i en toppklubb, har veldig gode tekniske ferdigheter og er intelligent.

                                          Synes det er merkelig hvis ikke Tromsø klarer å sende han ut av landet egentlig, hadde tenkt 20 millioner til en eller annen Nederlandsk/Belgisk klubb. Hadde drømt om å sett han på Åråsen men det toget har nok gått.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎