Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2857

    Da skal i alle fall fjerdeplassen være i boks.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2855

      Selv om Odd har kødda det til for oss flere enn en gang så tror jeg vi tar de. De har såpass mange ute. Bananskallene ligger mot Aalesund og Kamma er jeg redd. Bare å håpe at sistnevnte har redda plassen før siste runde
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4284

        Kjørr da Molde! Ydmyk pakket nå

        Kommentar

        • *eLSKerLSK*
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 402

          Jadda!

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2281

            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
            Kjørr da Molde! Ydmyk pakket nå
            Sjelden har pest eller kolera vært mer beskrivende. Men idag er det åpenbart pest å foretrekke

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4284

              Opprinnelig skrevet av kunden

              Sjelden har pest eller kolera vært mer beskrivende. Men idag er det åpenbart pest å foretrekke
              Følte meg ubeskrivelig skitten etter å ha skrevet det innlegget.

              Kommentar

              • Kenneth_81
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Jul 2022
                • 18

                Skulle det ikke vært rødt kort på Hansen der?

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2281

                  Opprinnelig skrevet av Kenneth_81
                  Skulle det ikke vært rødt kort på Hansen der?
                  Åffer det? Det ble mål og således fratok det ikke moille en åpenbar mulighet. Hadde han derimot truffet Brynhild uten at hen hadde fått skutt kulen retning mot mål skulle det efter regelverket vært rødt, men dommer hadde nok da tatt i bruk et alternativ der det står "Regler for Bart"

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4284

                    Helvetes ego-Fofana. Hvorfor kunne du ikke vært like ego mot oss forrige søndag?

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1505

                      Proft av Molde. Rosenborg virker imidlertid så gode at jeg tipper de slår Glimt på Lerkendal og dermed sikrer bronsen.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4284

                        Opprinnelig skrevet av Dole
                        Proft av Molde. Rosenborg virker imidlertid så gode at jeg tipper de slår Glimt på Lerkendal og dermed sikrer bronsen.
                        Det blir i det hele tatt veldig spennende neste helg. Seier til oss og Rosenborg så er jo alt plutselig vidåpent igjen. Glimt skal til Drammen i siste serierunde. Godset er elendig på bortebane, men ditto sterke på hjemmebane, og dette RBK-laget kan ryke mot hvem som helst på bortebane og har igjen et S08 i form på hjemmebane. Kjenner meg ganske komfortabel med at vi ligger bak og jager.

                        Tar vi Odd neste helg, noe vi bør gjøre mtp. suspensjoner og skader hos telemarkingene, så tror jeg det blir medalje i år!

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3320

                          Poengtapet forrige helg kan være det som er forskjellen på 3. og 4.plass, dessverre. Blir bare surere og surere.

                          Kommentar

                          • Kingrock
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Aug 2022
                            • 35

                            Føler meg ganske sikker på at vi slår Odd neste helg, og like sikker på at RBK taper poeng mot Glimt.
                            Så er spørsmålet om vi roter bort fordelen når vi møter Aafk og Hamkam.

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1505

                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                              Det blir i det hele tatt veldig spennende neste helg. Seier til oss og Rosenborg så er jo alt plutselig vidåpent igjen. Glimt skal til Drammen i siste serierunde. Godset er elendig på bortebane, men ditto sterke på hjemmebane, og dette RBK-laget kan ryke mot hvem som helst på bortebane og har igjen et S08 i form på hjemmebane. !
                              Jeg er ganske sikker på at både Rosenborg og Glimt vinner de to siste kampene. Dermed er vi avhengige av at Glimt tar poeng på Lerkendal - i en kamp hvor det ikke er krise om de taper.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4284

                                Opprinnelig skrevet av Dole

                                Jeg er ganske sikker på at både Rosenborg og Glimt vinner de to siste kampene. Dermed er vi avhengige av at Glimt tar poeng på Lerkendal - i en kamp hvor det ikke er krise om de taper.
                                Uavgjort på Lerkendal neste helg er relativt perfekt. Klatrer forbi Rosenborg og får Glimt på skuddhold. Go big or go home!

                                Skal jo selvsagt sies at et RBK-tap ville vært strålende det og. Da har vi råd til å spille uavgjort i en av de tre siste.

                                Aalesund er trygge og Kamma blir forhåpentligvis det samme når de slår Sandefjord neste helg. Vi bør klare 6 poeng på de to kampene med det spille vi viser for tiden. Så er det den Odd-kampen da…

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1206

                                  Glimt har mange tøffe kamper framover, og de kommer tett. Vi er forbi trøndera neste helg, så da blir det sølv på oss da.

                                  Kommentar

                                  • BD
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2006
                                    • 1380

                                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                    Uavgjort på Lerkendal neste helg er relativt perfekt. Klatrer forbi Rosenborg og får Glimt på skuddhold. Go big or go home!

                                    Skal jo selvsagt sies at et RBK-tap ville vært strålende det og. Da har vi råd til å spille uavgjort i en av de tre siste.
                                    RBK-tap er helt klart å foretrekke - da "får vi igjen" poenget vi mistet mot Molde. 7 poeng på de tre siste er langt mer overkommelig enn 9 poeng for oss, og som du bemerker, vil det da holde.

                                    Dessverre er RBK så sterke på Lerkendal at det holder med HU på bongen.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4284

                                      Deilig å se hvordan gutta tar vare på Cissé i nyeste episoden av "på innsiden". De snakker kanskje ikke samme språk, men han er så definitivt blitt en del av gruppa. Virker som en fargeklatt –så får vi håpe fotballtalentet også er der i like stor grad!

                                      Haugesund fikk en tidlig straffe, Lehne Olsen med nok en scoring. Bli med på innsiden av seieren som sikrer thriller-innspurt i kampen om medalje.LSKs sosial...

                                      Kommentar

                                      • brune stakkeland
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2012
                                        • 863

                                        Klubben må være brutalt ærlige i evalueringen av sesongen. Ikke noe "se hvor vi var for to år siden - fjerde er bra", men en ærkjennelse av at stallen ikke er godt nok satt sammen for å ta ytterligere steg.
                                        Det er nok gjort litt feil fra trenerne og fra sommeren og ut, håper det ikke er for sent å skru til et par knepp. Eller er det sånn at Bakke blir ubrukelig når han har fått et lag til europa? Gikk jo bare nedover i sarp etter det.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4284

                                          Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                                          Klubben må være brutalt ærlige i evalueringen av sesongen. Ikke noe "se hvor vi var for to år siden - fjerde er bra", men en ærkjennelse av at stallen ikke er godt nok satt sammen for å ta ytterligere steg.
                                          Det er nok gjort litt feil fra trenerne og fra sommeren og ut, håper det ikke er for sent å skru til et par knepp. Eller er det sånn at Bakke blir ubrukelig når han har fått et lag til europa? Gikk jo bare nedover i sarp etter det.
                                          Ganske enig. Er faktisk litt bekymret for neste sesong. Mathew, selve limet på midtbanen, forsvinner fort og Igoh selges i løpet av året. Knudsen bare på lån til sommeren. Da er mye av soliditeten i laget borte vekk. Det må gjøres en utrolig skarp jobb, ikke bare på overgangsmarkedet, men også når det gjelder utvikling av offensivt spill. Vi er alt for avhengig av en Åsen i form for at det skal gli framover. På dager hvor vi ikke er helt på blir vi alt for forutsigbare. Herregud så elendig mange innlegg fra 25-30 meter vi hadde i dag. Vitner om total rådvillhet.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎