Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2296

    Opprinnelig skrevet av ChrisK
    BT melder at Brann har avslått et millionbud fra LSK på Mathis Rasmussen.
    Det er klart. De vil presse opp prisen. Håper vi ikke tar agnet. Så eksepsjonell er han ikke. Men penga brenner vel i lomma nå som seriestarten nærmer seg sakte men sikkert

    Kommentar

    • Aderyn
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Dec 2020
      • 133

      Tror ikke Brann er veldig gira på å selge. Uttalt at de har ok økonomi og egentlig ikke må selge noen, så lar de Taylor gå fordi han sutrer. Så tror jeg det blir vanskelig å hente noe derifra. Rasmussen er ok ja men usikker hvor mye mer han er verdt. Kan vi glemme Haugen eller venter han til utenlandske vinduet stenger? Skal huske at vi må ha en spiss også, som sannsynligvis koster litt så kan ikke bruke for mye på en midtbanespiller heller.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2123

        Opprinnelig skrevet av Aderyn
        Tror ikke Brann er veldig gira på å selge. Uttalt at de har ok økonomi og egentlig ikke må selge noen, så lar de Taylor gå fordi han sutrer. Så tror jeg det blir vanskelig å hente noe derifra. Rasmussen er ok ja men usikker hvor mye mer han er verdt. Kan vi glemme Haugen eller venter han til utenlandske vinduet stenger? Skal huske at vi må ha en spiss også, som sannsynligvis koster litt så kan ikke bruke for mye på en midtbanespiller heller.
        Enig, men det er litt verdt hvis han kan dekke opp både sentral midt og kant, slik Knudsen kunne. I prinsippet dekker vi da opp både DG og Knudsen men en mann som vil være 11er kandidat. Men gryna må legges i en god spiss.

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1214

          Opprinnelig skrevet av Aderyn
          Tror ikke Brann er veldig gira på å selge. Uttalt at de har ok økonomi og egentlig ikke må selge noen, så lar de Taylor gå fordi han sutrer. Så tror jeg det blir vanskelig å hente noe derifra. Rasmussen er ok ja men usikker hvor mye mer han er verdt. Kan vi glemme Haugen eller venter han til utenlandske vinduet stenger? Skal huske at vi må ha en spiss også, som sannsynligvis koster litt så kan ikke bruke for mye på en midtbanespiller heller.
          Fått signaler om at det er veldig sannsynlig at Haugen signerer om han ikke får kontrakt i utlandet.

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1467

            Bt.no forteller i går at Rasmussen ønsker å gå til Lillestrøm. Og at det er opp til klubbene. Han ønsker at alle skal være fornøyd.
            ifølge hva Bt kjenner til er Lillestrøm villige til å betale mer

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

              Enig, men det er litt verdt hvis han kan dekke opp både sentral midt og kant, slik Knudsen kunne. I prinsippet dekker vi da opp både DG og Knudsen men en mann som vil være 11er kandidat. Men gryna må legges i en god spiss.
              Tenkte venstrekanten i vår 343 ville passa han, og at han kanskje først og fremst ville utkonkurrert Vetle?

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2123

                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                Jeg ser at Søplas togolesiske prøvespiller Emmanuel Kpatay ble sendt på dør av gjøken Fagermo etter bare 4-5 treninger på stivt kunstgress. "Ikke god nok" melder sjefsnoldusen om midtbanespilleren, og legger til:

                Vi har sett etter en som også kan spille venstreback. Men Emmanuel mangler tempo, rett og slett. Og jeg kan ikke ha folk inn uten tempo nå, forklarer Fagermo om beslutningen.

                Gøy å hente sentral midtbanespiller fra Afrika på prøvespill for å sette ham på VB. Bare å få ham til Vigernesjordet ASAP. Lukter nytt Ujah/Nosa-eventyr her
                Tja, får vi se ham på trening hos oss?

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2123

                  Opprinnelig skrevet av HSft

                  Tenkte venstrekanten i vår 343 ville passa han, og at han kanskje først og fremst ville utkonkurrert Vetle?
                  Han er jo i og for seg venstrebent, så vidt jeg kan finne ut. Fotmob hadde ham sentralt, alternativt høyre ving. Muligens basert på hvor Brann har brukt ham. Da er han jo sånt sett enda mer anvendelig. Bra om han presser på, det kan tvinge fram et salg uten at vi må sprenge banken. Veldig mye over 2,5 bør vi ikke gå før Haugen framstår som et bedre alternativ i den grad de vurderes mot hverandre.

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1214

                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                    Han er jo i og for seg venstrebent, så vidt jeg kan finne ut. Fotmob hadde ham sentralt, alternativt høyre ving. Muligens basert på hvor Brann har brukt ham. Da er han jo sånt sett enda mer anvendelig. Bra om han presser på, det kan tvinge fram et salg uten at vi må sprenge banken. Veldig mye over 2,5 bør vi ikke gå før Haugen framstår som et bedre alternativ i den grad de vurderes mot hverandre.
                    Han er veldig venstrebent men har ikke så
                    mange defensive fibre. Klarer vi å hente han er det i de offensive rollene han er tenkt vil jeg tro.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4316

                      Yildren Ibrahimaj er perfekt som erstatter for DG. Var enorm for Viking i de to årene han var i Eliteserien med dem (30 målpoeng på 64 kamper). Åsen, Helland, Svendsen og Ibrahimaj som alternativer på kant er topp topp klasse. Få det på!

                      https://twitter.com/stianwahl/status...245868549?s=21

                      Kommentar

                      • bema0806
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2011
                        • 521

                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                        Yildren Ibrahimaj er perfekt som erstatter for DG. Var enorm for Viking i de to årene han var i Eliteserien med dem (30 målpoeng på 64 kamper). Åsen, Helland, Svendsen og Ibrahimaj som alternativer på kant er topp topp klasse. Få det på
                        tror det kan bli noen meeeget spennende uker nå som det internasjonale vinduet endelig stenger og vi kan skrape sammen restene ævropa ikke vil ha!
                        Last edited by bema0806; 31.01.2022, 23:10.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3324

                          Sves erfarer at Ibrahimaj blir LSK - spiller denne uka.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4316

                            Dette vil være en ekstremt sterk signering. Går, med all respekt å melde, DG en høy gang hva gjelder offensive kvaliteter, som jo er det Mesfin og co har sett etter i en erstatter.
                            Last edited by Kanarivogel89; 01.02.2022, 02:16.

                            Kommentar

                            • Patriot
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2010
                              • 437

                              Spennende og fornuftig med de ryktene som sier at Mesfin skal hente midtbanespiller fra Molde. De har jo 17 sentrale midtbanespillere. Etzaz Hussain eller Martin Ellingsen er vel de mest aktuelle.

                              Om vi da får inn Ibrahimaj, Etzaz og Haugen/Rasmussen, da begynner det å lukte noe.

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1214

                                Hussain har kontrakt med Molde ut 2022, så tviler på at det var han som ble sett sammen med Simon.

                                Kommentar

                                • lsk_rob
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2016
                                  • 139

                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Hussain har kontrakt med Molde ut 2022, så tviler på at det var han som ble sett sammen med Simon.
                                  Martin Ellingsen, som også ble nevnt, har og kontrakt ut 2022. Hvor har dere lest disse ryktene vedrørende midtbanespiller fra Molde?

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2296

                                    Opprinnelig skrevet av lsk_rob

                                    Martin Ellingsen, som også ble nevnt, har og kontrakt ut 2022. Hvor har dere lest disse ryktene vedrørende midtbanespiller fra Molde?

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3324

                                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                      Hussain har kontrakt med Molde ut 2022, så tviler på at det var han som ble sett sammen med Simon.
                                      Hvorfor det? Fordi vi ikke kan kjøpe spillere under kontrakt? Kan jo være flere underliggende årsaker til at Molde ønsker å selge nå i stedet for at han går gratis neste sesong.

                                      Kommentar

                                      • Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2115

                                        Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Sves erfarer at Ibrahimaj blir LSK - spiller denne uka.
                                        Spørs om vi ikke får konkurranse fra Viking nå da , etter de nå har fått en del ‘Bell millioner’ å rutte med ?

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5094

                                          Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                          Spørs om vi ikke får konkurranse fra Viking nå da , etter de nå har fått en del ‘Bell millioner’ å rutte med ?
                                          Sportsredaktør i Stavanger Aftenblad Stig Nilssen virker iallfall sikker:
                                          Attached Files

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎