Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4316

    Opprinnelig skrevet av McGuffy

    Sportsredaktør i Stavanger Aftenblad Stig Nilssen virker iallfall sikker:


    Virker å være i boks da! Bare å opprette spillertråd først som sist

    "Sves erfarer" er erfaringsvis det samme som å si at en spiller er klar.

    Kommentar

    • bema0806
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2011
      • 521

      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89



      Virker å være i boks da! Bare å opprette spillertråd først som sist

      "Sves erfarer" er erfaringsvis det samme som å si at en spiller er klar.

      Synes egentlig Sves har vært ufattelig treig i vinter. Lest og hørt om overganger lenge før det har stått i lokalblekka.

      Syns generelt det har vært ufattelig stille fra alle kanter i sportsklubben.

      Kommentar

      • Sailor Man
        Moderator
        • Jun 2007
        • 1340

        Opprinnelig skrevet av bema0806


        Synes egentlig Sves har vært ufattelig treig i vinter. Lest og hørt om overganger lenge før det har stått i lokalblekka.

        Syns generelt det har vært ufattelig stille fra alle kanter i sportsklubben.
        Noen i klubben som har slutta å sladre til RB om hva som skjer på spillermarkedet? I så fall er det en god ting.

        Kommentar

        • bema0806
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2011
          • 521

          Opprinnelig skrevet av Sailor Man

          Noen i klubben som har slutta å sladre til RB om hva som skjer på spillermarkedet? I så fall er det en god ting.
          Joa, men det at det er knyst fra klubben på alle måter er ikke helt heldig for interessen

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4316

            Fra RBs artikkel om at Akor Adams endelig er på plass på treningsfeltet og om spissjakten generelt:

            - I tillegg til Adams og Skogvold har LSK prøvespilleren Wolo Coulibaly (19) fra Elfenbenskysten på trening om dagen. Han har vist så spennende takter at det trolig vil bli en vurdering om han skal signeres. Det vil uansett ikke gå utover jakten på en litt mer erfaren Lehne Olsen-erstatter.

            Fikk seg et mål mot Kisa, og løp i tillegg sokkene av seg, men imponerte han nok til kontrakt? Tror det var utrolig vanskelig for Wolo å etablere relasjoner med spillerne rundt seg mtp. at han kun snakker fransk. Da Fofana var her hadde vi vel Bolly som fungerte som tolk fram til han kom litt mer inn i det. Tror ikke vi har noen slike i troppen per i dag.

            Håper uansett å få se mer av Wolo mot Stabæk på fredag. Spisser fra Afrika er alltid spennende! Selv Moses har jo blitt habil etter hvert.

            Kommentar

            • OptimistFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 462

              Håper det er noen bedre kilder for rykter enn et innlegg på fridiskusjon som igjen har funnet ryktet blant svar i twitter-tråden der Mottaket ber folk finne på rykter fordi det ikke skjer noe…

              Kommentar

              • OptimistFugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 462

                Opprinnelig skrevet av bema0806


                Synes egentlig Sves har vært ufattelig treig i vinter. Lest og hørt om overganger lenge før det har stått i lokalblekka.

                Syns generelt det har vært ufattelig stille fra alle kanter i sportsklubben.
                Men de overgangene har jo ikke skjedd. Ingen får kontrakt med LSK før Sves erfarer…

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2123

                  Opprinnelig skrevet av bema0806


                  Synes egentlig Sves har vært ufattelig treig i vinter. Lest og hørt om overganger lenge før det har stått i lokalblekka.

                  Syns generelt det har vært ufattelig stille fra alle kanter i sportsklubben.
                  Sves "erfarer" når ting er relativt sikkert. Går han eller andre ut med ting for tidlig kan det ødelegge for klubben ved at vi får konkurranse i siste liten. Selv om jeg er kjempesulten på nyheter, så er det viktigere at RB ikke går ut med ting for tidlig. Rykter får andre ta seg av.

                  Kommentar

                  • bema0806
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2011
                    • 521

                    Hvem er hovedsponsor for LSK i 2022?

                    Kommentar

                    • niko
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2008
                      • 444

                      Opprinnelig skrevet av bema0806
                      Hvem er hovedsponsor for LSK i 2022?
                      Har vi i det hele tatt hørt noe om hovedsponsor etter de første 10 kampene i fjor? Jeg antar at DNB fortsatte å betale resten av sesongen, men det er merkelig at man ikke gikk ut med nyheter om en ev. forlengelse.

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        På tide at vi begynner å selge spillere til riktig pris og ikke for knapper og glansbilder. Vi fikk 2mill.for kapteinen vår DP da han gikk til Brann etter 2019. Nå skal de sette seg på bakbeina og ha d dobbelte for en spiller de nesten ga bort etter et nachspiel. Nei , tøffere i forhandlingene nå

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2297

                          Rasmussen blir fugl men til hvilken pris.Er Hussein backup? Brukes han som forhandlingsmiddel for å holde prisen nede? Hvor høyt bør vi gå? Brenne av hele TLO budsjettet?

                          Kommentar

                          • Lars Henrik Dahl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2020
                            • 2123

                            Opprinnelig skrevet av kunden
                            Rasmussen blir fugl men til hvilken pris.Er Hussein backup? Brukes han som forhandlingsmiddel for å holde prisen nede? Hvor høyt bør vi gå? Brenne av hele TLO budsjettet?
                            Tipper at TLO erstatteren ikke kommer til å koste så mye i overgangssum. Enten et lån eller en (bortimot) free transfer fra en klubb hvor han ikke får spilletid nå

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2123

                              Opprinnelig skrevet av kunden
                              Rasmussen blir fugl men til hvilken pris.Er Hussein backup? Brukes han som forhandlingsmiddel for å holde prisen nede? Hvor høyt bør vi gå? Brenne av hele TLO budsjettet?
                              Hussein er en spiller jeg gjerne hadde sett inn. Kanskje billigere i anskaffelse, men dyrere i drift?

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2115

                                Opprinnelig skrevet av kunden
                                Rasmussen blir fugl men til hvilken pris.Er Hussein backup? Brukes han som forhandlingsmiddel for å holde prisen nede? Hvor høyt bør vi gå? Brenne av hele TLO budsjettet?
                                Selv har jeg aldri hørt om Rasmussen.
                                Ser han har totalt 10 kamper for Brann siden 2020-
                                Er dette en spiller å bruke flere millioner på da ?

                                Kommentar

                                • LSKOG
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Oct 2005
                                  • 131

                                  Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                  Selv har jeg aldri hørt om Rasmussen.
                                  Ser han har totalt 10 kamper for Brann siden 2020-
                                  Er dette en spiller å bruke flere millioner på da ?
                                  Antar at det er Wikipedia som er kilden din her. Legg merke til dette: * Antall seriekamper og -mål
                                  er sist oppdatert 18. mai 2021

                                  Mathias Rasmussen spilte 27 kamper i eliteserien for Brann i 2021.
                                  Mathias Rasmussen / Brann

                                  Kommentar

                                  • Sailor Man
                                    Moderator
                                    • Jun 2007
                                    • 1340

                                    Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                    Selv har jeg aldri hørt om Rasmussen.
                                    Ser han har totalt 10 kamper for Brann siden 2020-
                                    Er dette en spiller å bruke flere millioner på da ?
                                    Hvor har du 10 kamper fra? Rasmussen var fast på Brann i fjor, og hadde bra med spilletid i dansk superliga før det. Etter mitt syn en teknisk god og pasningssterk midtbanespiller, som nok kan spille både sentralt og på kanten hos oss. Minner litt om Knudsen, men er kanskje litt mer fancy i spillestilen.

                                    Jeg har trua på ham hos oss - tror han ikke har nådd toppnivået sitt ennå.

                                    Kommentar

                                    • lsk_rob
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Mar 2016
                                      • 139

                                      Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                      Selv har jeg aldri hørt om Rasmussen.
                                      Ser han har totalt 10 kamper for Brann siden 2020-
                                      Er dette en spiller å bruke flere millioner på da ?
                                      27 kamper i ES sist sesong, 21 av de fra start. 2 mål og 4 assist:
                                      Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden og Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten av norsk toppfotball.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2297

                                        Opprinnelig skrevet av Playboy1

                                        Selv har jeg aldri hørt om Rasmussen.
                                        Ser han har totalt 10 kamper for Brann siden 2020-
                                        Er dette en spiller å bruke flere millioner på da ?
                                        Godt spm egentlig. Har sett han på TV men synes ikke han har utmerket såååå mye. Ihvertfall ikke noe jeg tenkte at "wow, han hadde det vært bra å fått kloa i".
                                        Stats for fjoråret er heller ikke allverden. 2 mål når han er satt opp som spiss, men har sikkert spilt en mer tilbaketrukken rolle.
                                        Men satser på at Bakke&co har mer peil på dette. Men derav spørsmålet hvor mye skal betale for han? Er vi så despe ...?
                                        Sikkert bedre videresalgspotensiale enn Hussein men kvalitetsmessig så tilsier vel at Hussein er bedre(???). Og at vi kunne fått en med Åsen/Helland-effekt når vi møter
                                        de fordømte fra den fortapte by opp i nordvest.

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2115

                                          Opprinnelig skrevet av lsk_rob

                                          27 kamper i ES sist sesong, 21 av de fra start. 2 mål og 4 assist:
                                          https://www.altomfotball.no/element....eFullUrl=false
                                          Ok , takk for info. Jeg som fant feil info da på antall kamper spilt.

                                          Ja , det var hos Wikipedia jeg henta infoen , så først etterpå at ikke var helt oppdatert da . Amatør feil…
                                          Last edited by Playboy1; 04.02.2022, 18:58.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎