Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2529

    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
    Dessuten er det verdt at noen få veit om det, så lenge man får det inn i sikrere og billigere rammer.
    Ikke minst vil man slippe uheldige omtaler.
    Sint og tverr på felt N

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Kan noen svare på om sentrale folk i kfl styret var med på og viste om blussingen??

      Kommentar

      • Superstefan
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 2180

        Fotograf Kreativ Kanaris

        KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          Jeg registrerer at det er enkelte gjengangere i argumentasjonen for at blussing på Lerkendal var riktig og fett og alt det der, og hovedargumentene virker å være at a) dette har LSK-supportere gjort "i alle år", b) boten dekkes av "noen" og vil ikke medføre utgifter for LSK, KFL eller andre, og c) NFF kommer aldri til å straffe med poengtrekk for blussing

          Det er mangt og meget som opp gjennom historien har vært ansett for å være gode tradisjoner. Det er ikke så altfor mange år siden det var en tradisjon at kvinnene skulle stelle hjemme og menn skulle forsørge familien. Inntil for litt over 100 år siden var det en tradisjon at kvinner ikke hadde stemmerett. Og inntil for 150 år siden var det en tradisjon å store deler av USA for å holde mennesker som slaver.
          Når omverdenen endres må det vurderes om eksisterende tradisjoner har livets rett!

          Enkelte av oss forsøke å påpeke at LSK som klubb er i en situasjon hvor ulovlig blussing kan komme til å koste mer enn det smaker, og at de kostnadene vil kunne dreie seg om langt mer enn selve boten for blussinga. At man har spyttet inn større eller mindre beløp i #VIERLSK kan da umulig veie opp for kostnadene ved å miste en potensiell sponsor i millionklassen? Nå hadde for én føkking gangs skyld LSK og supporterne fått kjempepositiv omtale etter Stabæk-kampen. Og så klarer man ikke vente lenger enn til neste korsvei med å bidra til at den positive omtalen ble kastet på skraphaugen! Man må gjerne søke å forklare i det vide å det brede her på forumet om hva som egentlig har skjedd, men uansett hvor lite man liker det forholder den gjengse norske innbygger seg til lokale eller riksdekkende medier. Og når overskriftene viser til slagsmål, arrestasjoner og skader er det DET man sitter igjen med. De som leser her inne er allerede en del av menigheten, uansett om vi er for eller mot bruk av pyro.

          Til de av dere som fortsatt tviholder på at nøff ikke vil gå til det drastiske skritt å iverksette poengtrekk: les kommentarene til den seneste bøteleggingen av supporterne til bydelsklubben. Tidspunktet for det første poengtrekket kommer nærmere og nærmere. Om det ikke skulle medføre nedrykk eller tapte medaljer kan det i det minste være verdt å tenke på at for hver eneste plass man mister på tabellen mister LSK også et sekssifret beløp.
          Knurr...

          Kommentar

          • ketil
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 246

            Kan noen bekrefte at Styret i KFL visste om dette? I så fall melder jeg meg INN i KFL igjen.

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              Slutt å prat om poengtrekk a folkens. Ingen klubb kommer noen gang til å få poengtrekk for ulovlig blussing. Aldri, noensinne... NFF kommer aldri til å belaste en klubb for at supporterne fyrer bluss. Det er helt utenkelig, samme hvor mange ganger det blir truet med.
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Heia sofasupportere!

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                  Heia sofasupportere!
                  Er fult mulig å oppføre seg som folk om man ikke er sofasupporter også. De aller fleste klarer det.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • Felt C
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 776

                    Hvor mye koster et familimedlemsskap for 4 personer? Her skal hele familien meldes inn etter å ikke ha vært medlem siden 2007 eller noe....

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                      Er fult mulig å oppføre seg som folk om man ikke er sofasupporter også. De aller fleste klarer det.
                      Ja, det er det. Men det er veldig mange her som ikke er på bortekamper, og ikke bidrar spesielt mye, men har uendelige meninger om div. ting. Det er uheldig at det kastes ting på banen og at en fikk litt brannskader.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                        Ja, det er det. Men det er veldig mange her som ikke er på bortekamper, og ikke bidrar spesielt mye, men har uendelige meninger om div. ting. Det er uheldig at det kastes ting på banen og at en fikk litt brannskader.
                        Har det blitt det nye, er du ikke på langtur har du ingenting du skulle sagt?

                        Kommentar

                        • Felt C
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 776

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Kan noen svare på om sentrale folk i kfl styret var med på og viste om blussingen??
                          Kan du svare på om kua husker at den var kalv?

                          Kommentar

                          • Xavi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 1275

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Kan noen svare på om sentrale folk i kfl styret var med på og viste om blussingen??
                            Du har allerede sagt at du ikke er medlem, hvorfor vil du vite dette? Melde deg inn og ut igjen?
                            Last edited by Xavi; 10.06.2014, 20:12.
                            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                            Anders, Tidligere styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Nei skjer ikke , blir ikke medlem i år heller.. Eneste jeg lurer på er at om kfl lederne står bak dette bør det få konsekvenser for dem...Men som dere sier jeg har ikke noe jeg skulle sakt ikke er jeg medlem og ikke er jeg på borteturer lenger....Jeg har kommet dit at det og se jentene jeg er med å trener er mere givende en å gå på Lsk kamp....

                              Kommentar

                              • 307
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2007
                                • 358

                                Svaret sier vel seg sjøl. Hadde ingen sentrale gjort noe hadde de svart NEI. Verre er det ikke.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av Felt C
                                  Kan du svare på om kua husker at den var kalv?
                                  jada kua husker det og kua husker at kalven aldri gjemte seg bak store flagg eller gjemte trynet sitt bak masker når noe blei gjort..Men når det er sagt så kan det hende kua er litt blidere i morgen og på torsdag er det litt kalv igjen i meg også...

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    Opprinnelig skrevet av Felt C
                                    Hvor mye koster et familimedlemsskap for 4 personer? Her skal hele familien meldes inn etter å ikke ha vært medlem siden 2007 eller noe....
                                    500

                                    http://www.kfl.no/kfl/bli-medlem/
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

                                      [QUOTE=tullebukk;568483]jada kua husker det og kua husker at kalven aldri gjemte seg bak store flagg eller gjemte trynet sitt bak masker når noe blei gjort..QUOTE]

                                      Akkurat det der irriterer meg noe jævlig også. Hvorfor har man et behov for å dekke til ansiktet sitt på kamper? Jeg mener det burde vært grunn til utkasting, da det egentlig er underliggende at de skal finne på noe faenskap.
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                      Kommentar

                                      • Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

                                        [QUOTE=Oddis;568496]
                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        jada kua husker det og kua husker at kalven aldri gjemte seg bak store flagg eller gjemte trynet sitt bak masker når noe blei gjort..QUOTE]

                                        Akkurat det der irriterer meg noe jævlig også. Hvorfor har man et behov for å dekke til ansiktet sitt på kamper? Jeg mener det burde vært grunn til utkasting, da det egentlig er underliggende at de skal finne på noe faenskap.
                                        Forstår dere ikke att dem ikke vil att familie og venner skal se att det er dem som gjør dette?

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av Boing

                                          Forstår dere ikke att dem ikke vil att familie og venner skal se att det er dem som gjør dette?
                                          Snakk om å stå for det man gjør... Gratulerer.
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎