Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2120

    Opprinnelig skrevet av TomLundby

    Til informasjon kan det opplyses at Eggens RBK det meste av tida ikke hadde juniorlag i det hele tatt. I tillegg var det tilnærmet umulig å spille seg inn på laget i løpet av sesongen. Jeg tror ikke dette bør brukes som modell, selv om det er aldri så lett å si pga resultatene.
    Det er helt sikkert riktig, men poenget gjelder likevel i fht. en etablert spillestil over tid, hvor en ny spiller skulle inn i en rolle snarere enn erstatte et navn. Det var hovedpoenget mitt

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Ekstremt viktig at MAthew sin oppholdstillatelse har gått i orden.

      Kommentar

      • OptimistFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 462

        Opprinnelig skrevet av TomLundby

        Til informasjon kan det opplyses at Eggens RBK det meste av tida ikke hadde juniorlag i det hele tatt. I tillegg var det tilnærmet umulig å spille seg inn på laget i løpet av sesongen. Jeg tror ikke dette bør brukes som modell, selv om det er aldri så lett å si pga resultatene.
        Kjenner jeg hadde klart å leve med det i bytte mot 13 strake seriegull...

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3352

          Opprinnelig skrevet av TomLundby

          Til informasjon kan det opplyses at Eggens RBK det meste av tida ikke hadde juniorlag i det hele tatt. I tillegg var det tilnærmet umulig å spille seg inn på laget i løpet av sesongen. Jeg tror ikke dette bør brukes som modell, selv om det er aldri så lett å si pga resultatene.
          Eggens Bartelag var dopet på CL-penger. De hentet alle gode spillere i landet uavhengig om hvorvidt spillerne passet inn, kun for å svekke konkurransen. 90xtallets RBK er absolutt ikke noe vi skal se til for utvikling av talenter. Da er dagens Glimt mer passende utifra ressurser.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2504

            På siden av tråden, men man skal huske på at Eggens Bartelag hadde Eggen. Det er mye jeg kan si om Nils Arne, men det er ikke til å komme fra at han gjorde noe riktig. For meg har det vært mer imponerende enn alle seriegullene på rad med Rosenborg at han greide å gjøre seriemester av Moss.
            Det kan se ut som om dagens Glimt også har en trener som får det beste ut av tilgjengelig spillermateriell.
            Jeg satser på at Geir Bakke og Petter Myhre har skjønt hvordan, og fikser det for oss i år. Og resten av min levetid.

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2296

              Undrenes tid er ikke forbi. Mirakler og gla'historier som Glimt og Leicester levner et håp for de(inkl oss)som kjemper i motbakke. Viser at det ikke trengs å ha de store navna så lenge man har et _lag_, spillere som utfyller hverandre. For å være ærlig skal det vel godt gjøres for LSK i år. Å snekre sammen et samhold på kort tid med mange nye ansikter er ingen enkel affære.
              Holder vi oss så kan vi nok begynne å se oppover. Latterlig å tenke på hvor misfornøyde vi var med 7.plasser. Hadde tatt det uten å mokke idag

              Kommentar

              • Fugggel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2020
                • 489

                Rbnett melder at Moldes Alex Craninx kommer på lån til LSK.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Om han har blitt forespeila en rolle som 2. keeper så skjønner jeg ikke hvorfor han drar fra rollen som 2. keeper i Molde. Er han forespeila spilletid så er det håpløst med tanke på MHC. Virker ikke som Bakke ønsker å bruke han i det heletatt, selv om han er en lokal kanarifan som spiller strålende.

                  Vi får se.

                  Kommentar

                  • Fugggel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2020
                    • 489

                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Om han har blitt forespeila en rolle som 2. keeper så skjønner jeg ikke hvorfor han drar fra rollen som 2. keeper i Molde. Er han forespeila spilletid så er det håpløst med tanke på MHC. Virker ikke som Bakke ønsker å bruke han i det heletatt, selv om han er en lokal kanarifan som spiller strålende.

                    Vi får se.
                    Det er vel sjeldent en toppklubb låner ut 2.keeperen med mindre han skal spille.

                    Er jo ikke første gang MHC nærmest blir motarbeidet av LSK, hvor lang tid tok det før coppens fikk spille etter han kom?

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      Opprinnelig skrevet av Fugggel

                      Det er vel sjeldent en toppklubb låner ut 2.keeperen med mindre han skal spille.

                      Er jo ikke første gang MHC nærmest blir motarbeidet av LSK, hvor lang tid tok det før coppens fikk spille etter han kom?
                      Coppens ble satt rett inn på laget. Måtte spille seg ut. Fikk muligheten til å spille seg inn igjen til tross for at MHC spilte tilnærma feilfritt, når vi plutselig skulle rullere keepere. Blir MHC benka igjen fordi vi skal ha en kortsiktig lånekeeper som vi skal utvikle for Molde så gir jeg opp.

                      Kommentar

                      • OptimistFugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2008
                        • 462

                        Ekstremt skeptisk til dette opplegget. Hater noe som kan hjelpe plastjævlene.

                        Er visst kun aktuelt om han skal spille fast og de skal kunne hente han tilbake i sommervinduet om de ønsker.


                        Kommentar

                        • Fugggel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2020
                          • 489

                          Opprinnelig skrevet av HSft

                          Coppens ble satt rett inn på laget. Måtte spille seg ut. Fikk muligheten til å spille seg inn igjen til tross for at MHC spilte tilnærma feilfritt, når vi plutselig skulle rullere keepere. Blir MHC benka igjen fordi vi skal ha en kortsiktig lånekeeper som vi skal utvikle for Molde så gir jeg opp.
                          Stemmer det.
                          om man gjør det samme igjen er det rett og slett et feigt trenerteam!

                          Kommentar

                          • Tjodleif
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2017
                            • 850

                            Opprinnelig skrevet av Fugggel
                            Rbnett melder at Moldes Alex Craninx kommer på lån til LSK.
                            Nei. NEI! Få'n vekk!

                            "Kun aktuelt hvis han skal spille fast". Altså skal han spille fast. Skandale.

                            Kommentar

                            • Sailor Man
                              Moderator
                              • Jun 2007
                              • 1340

                              Opprinnelig skrevet av Fugggel
                              Stemmer det.
                              om man gjør det samme igjen er det rett og slett et feigt trenerteam!
                              Feigt er det ikke - Bakke og Simon veit nok utmerket godt hva slags reaksjoner det lånet vil få. Får Crannix spille, vil fansen kreve at Mads får spille bare han viser de minste svakhetstegn, så det er ikke feigt å benke en lokal gutt som er på U21-landslaget til fordel for en lånespiller vi skal utvikle for drittklubben Molde. Tror riktig ord er enten idiotisk eller i det minste tonedøvt.

                              Kommentar

                              • Fugggel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2020
                                • 489

                                Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                Feigt er det ikke - Bakke og Simon veit nok utmerket godt hva slags reaksjoner det lånet vil få. Får Crannix spille, vil fansen kreve at Mads får spille bare han viser de minste svakhetstegn, så det er ikke feigt å benke en lokal gutt som er på U21-landslaget til fordel for en lånespiller vi skal utvikle for drittklubben Molde. Tror riktig ord er enten idiotisk eller i det minste tonedøvt.
                                Det jeg mener med feigt handler om å ikke tørre å bruke Mads pågrunn av at han ikke har eliteseriekamper. Og det er uten tvil feigt! For så vidt jeg vet får man ikke erfaring med mindre man får spille.

                                Kommentar

                                • Tjodleif
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2017
                                  • 850

                                  F så ille det føles å skulle hjelpe Molde med utvikling av en spiller, og sette vårt eget talent og opprykkshelt på sidelinjen! Har vi ikke fått nok av Molde slik det er?!

                                  Kommentar

                                  • Sailor Man
                                    Moderator
                                    • Jun 2007
                                    • 1340

                                    Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                    Det jeg mener med feigt handler om å ikke tørre å bruke Mads pågrunn av at han ikke har eliteseriekamper. Og det er uten tvil feigt! For så vidt jeg vet får man ikke erfaring med mindre man får spille.
                                    Det er jeg i og for seg enig i. Og hvor mange eliteseriekamper har Craninx, egentlig? 10?

                                    Kommentar

                                    • Fugggel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2020
                                      • 489

                                      Og det som er enda dummere opp i det hele.
                                      Mads har et år igjen av kontrakten, hvorfor skal han skrive ny når han (sannsynligvis) ikke blir satset på i år?

                                      Kommentar

                                      • Fugggel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2020
                                        • 489

                                        Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                        Det er jeg i og for seg enig i. Og hvor mange eliteseriekamper har Craninx, egentlig? 10?
                                        Hele 17 og det er så og si det han har av erfaring.
                                        har også en del kamper fra 3 nivå i Nederland og andrelaget til Real madrid

                                        Kommentar

                                        • Aderyn
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Dec 2020
                                          • 133

                                          Har vi seriøst så lite tiltro til vårt eget ungdomsakademi og satsning at vi benker en av våre beste spillere i fjor og største talenter foran en 25 åring fra Molde med knapt noen Eliteserie-efaring? Eneste som hadde gjort meg positiv til dette er om han er tiltenkt en rolle som 2. keeper men tviler sterkt, er vel ingen grunn for Molde og låne ut sin 2. keeper så han kan sitte på benken hos oss. For ikke å glemme at vi skal hjelpe Molde av alle klubber med utviklingen til en av deres spillere. Det her er illojalt mot MHC og hele ungdomssatsninga, latterlig om ikke MHC får tillitt i år også. Han er vel en av de siste på dette laget som bør bli benka.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎