Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bema0806
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2011
    • 521

    En ting som lover godt er at det enda ikke er kommet noen signering. Får håpe hele sirkuset ender i fadese for Mesfin og at MHC signerer ny kontrakt.

    Kommentar

    • banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2018
      • 438

      Opprinnelig skrevet av bema0806
      En ting som lover godt er at det enda ikke er kommet noen signering. Får håpe hele sirkuset ender i fadese for Mesfin og at MHC signerer ny kontrakt.
      Hvorfor i all verden håper du på en fadese av Mesfin?! Synes det er en uting å ha negative ønsker rundt noen i klubben, uavhengig om det er ledere eller spillere.
      En ting er kunne være misfornøyd med prestasjoner, men er gå på person synes jeg er direkte ufint.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3956

        Ser av artikkelen i rb at underskudd er snudd til overskudd. Klubben har kjøpt spillere for nesten 8 mill siden i fjor sommer. Likviditeten til klubben har aldri vært så god.

        Godt at det ikke er forumet som styrer økonomien i klubben!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          De fleste på forumet ønsker jo å bruke mindre penger. Mesteparten av kritikken går på dyre løsninger. Så kan man jo spørre seg hvorfor vi plutselig går så voldsomt i pluss samtidig som vi bruker så mye på spillere og samtidig ikke har tilskuere. Er det coronastøtte vi har lurt til oss mye av?

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Inntekter fra spillersalg (11 milioner totalt, Sheriff, Daniel Pedersen ++) og 25% reduksjon i lønns til de fleste pga nedrykk.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2115

              Opprinnelig skrevet av HSft
              De fleste på forumet ønsker jo å bruke mindre penger. Mesteparten av kritikken går på dyre løsninger. Så kan man jo spørre seg hvorfor vi plutselig går så voldsomt i pluss samtidig som vi bruker så mye på spillere og samtidig ikke har tilskuere. Er det coronastøtte vi har lurt til oss mye av?
              Må nevne at vi også har vært veldig flinke på sponsor-sida. Og ikke minst vi har veldig lojale sponsorer.
              Sånn jeg forstod det , så faktisk økte Vi inntektene her forrige sesong ,selv etter nedrykk.




              Kommentar

              • Zindrinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2019
                • 475

                Å miste MHC på bosman etter sesongen fordi vi har trent opp keepern til molde må være noe av den dummeste klubbdrifting jeg noensinne har hørt om, kan ikke begripe at noen av våre egne fans her kan mene det er en god idé fordi craninx kanskje er et knepp foran MHC p.d.d Feb 2021.
                ​​​​

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  MHC ute i Eurosport og heller litt vann på flammene: https://www.eurosport.no/fotball/eli...51/story.shtml

                  Kommentar

                  • hekk
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2019
                    • 221

                    Da er lånet av Craninx bekreftet. Molde kan kun hente ham tilbake om de selger Linde, og det er heller ikke et krav om at han må spille. Molde betaler også deler av lønna hans. Ser jo ut som en relativt gunstig avtale.

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1340

                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      MHC ute i Eurosport og heller litt vann på flammene: https://www.eurosport.no/fotball/eli...51/story.shtml
                      Forsåvidt ok uttalelser, det. Nå aner jeg ikke hva han har bedt om i lønn, men her tror jeg man skal bli enige. Hadde blitt mer nervøs hvis begrunnelsen hadde vært en annen.

                      Han er en etablert a-lagsspiller nå og bør få lønn som avspeiler det.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        Da er det bare å håpe han blir benka og ikke får spille et minutt. Velkommen til klubben!

                        Kommentar

                        • Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 290

                          Jeg blir med en gang skeptisk når jeg ser at MHC sier at «vi» har avslått tilbudet. Jeg håper det ikke er noen lugubre agenter med i dette «vi».

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3352

                            Craninx var ikke hva jeg så for meg at vi skulle hente. Håpte på noe mer i Coppens-malen. Eldre, rutinert litt på hell. Spørsmålet nå blir hva klubben velger å gjøre. Det er opplagt at vi sender enten Mads eller Emil på lån. Spørsmålet blir hvem av dem og hvor. For meg er det ikke opplagt at det er Emil som blir lånt ut. Det er fortsatt usikkert hvordan det blir med spill i lavere divisjoner, så det er ikke gitt at vi har et 2. lag som kan gi spilletid. Det er også et spørsmål hvorvidt Mads får riktig matching med 2. laget. Å låne han ut til en Obos-klubb, og beholde Emil som reserve er også en mulighet, men sannsynligvis mindre attraktivt.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              Burde vel egentlig selge en av dem eller kanskje begge, nå. Kontraktene går ut og klubben tørr ikke å satse på dem. Begge har mange u-landskamper og MHC er u21-landslagskeeper. Da er det litt meningsløst at de skal gå gratis?

                              Kommentar

                              • Fugggel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2020
                                • 489

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Burde vel egentlig selge en av dem eller kanskje begge, nå. Kontraktene går ut og klubben tørr ikke å satse på dem. Begge har mange u-landskamper og MHC er u21-landslagskeeper. Da er det litt meningsløst at de skal gå gratis?
                                Det er kun snakk om et avslag på en kontrakt, for alt vi vet signerer Mads ny kontrakt neste uke.

                                Kommentar

                                • plantemiddel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2012
                                  • 801

                                  Ok så de betaler 840.000 for Crannix hvis han blir her ett år. Skulle ønske de pengene heller gikk til en ny kontrakt til MHC, en høyreback, nye kroker i treningssenteret eller evt. oppgraderte dasser på Åråsen, men ikke jeg som styrer.

                                  Kommentar

                                  • bema0806
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2011
                                    • 521

                                    Bekymringsfullt at klubben velger å gå for å trene opp 2.keeperen til klubben alle virkelig misliker. Viser igjen og igjen og igjen at vi er og forblir farmer klubben til de blå fra møre.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                      Ok så de betaler 840.000 for Crannix hvis han blir her ett år. Skulle ønske de pengene heller gikk til en ny kontrakt til MHC, en høyreback, nye kroker i treningssenteret eller evt. oppgraderte dasser på Åråsen, men ikke jeg som styrer.
                                      Hvordan er egentlig arbeidsgiver forholdet når man låner en spiller? Normalt koster det vel arbeidsgiver en drøy mill å lønne noen 840 000, men her sitter kanskje Molde med arbeidsgiver avgift osv?

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                        Det er kun snakk om et avslag på en kontrakt, for alt vi vet signerer Mads ny kontrakt neste uke.
                                        Vi får håpe det for LSK sin del. For MHC tror jeg det hadde vært like greit å prøve noe annet.

                                        Kommentar

                                        • niko
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2008
                                          • 444

                                          Vi skal også huske på hvordan Mads responderte i fjor på at Igonen ble utpekt som førstekeeper og senere når Coppens kom og fikk sjansen. Han hevet seg et knepp og tok plassen. Han har også sagt både nå og i fjor at han liker at gode keepere kommer til klubben, for da kan han lære av dem og bli enda bedre selv. Meget god innstilling!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎