Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bema0806
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2011
    • 521

    Opprinnelig skrevet av fredpet76
    Skal ikke glemme at vi får tilbake Ødemarksbakken og i tillegg har hentet Uranik Seferi. Tobias Svendsen har vi også. Eskil Edh kan kanskje spille der også eller er han indreløper? Vi må ikke stresse, sesongen ble avslutta i går.
    Vi kan ikke bruke bare de unge.. da går vi fortere ned enn Ålesund gjorde i år

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2109

      Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Skal ikke glemme at vi får tilbake Ødemarksbakken og i tillegg har hentet Uranik Seferi. Tobias Svendsen har vi også. Eskil Edh kan kanskje spille der også eller er han indreløper? Vi må ikke stresse, sesongen ble avslutta i går.
      Personlig så stresser jeg ikke så mye.
      Ikke at jeg ikke stoler på Mesfin og co.
      Men jeg er bare forberedt på at den stova vi står i nå , i forhold til brukanes spillere på konktrakt til neste sesong er rimelig ‘håpløs’’, eller drit vanskelig .

      Alle jobber sikkert nå på spreng for at vi skal få dette til, men PR Idag ser dette nesten umulig ut.
      Selv om det er tidlig ennå, så har jeg aldri vært så forbredt før en sesong noensinne at vi neste år kommer til å bli ett nedrykks lag.

      Om vi unngår det , så vil det i seg selv være en av våre største bragder noensinne.

      Men God Jul alle LSK folk , det har faktisk skjedd større undere før

      Kommentar

      • fredpet76
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 1211

        Opprinnelig skrevet av bema0806

        Vi kan ikke bruke bare de unge.. da går vi fortere ned enn Ålesund gjorde i år
        Nei, men om de presterer så spiller det ingen rolle hvor gamle de er eller om de har spilt i Eliteserien tidligere. Er flere unge som aldri har spilt i Eliteserien i år som presterte veldig bra.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2043

          Opprinnelig skrevet av fredpet76

          Nei, men om de presterer så spiller det ingen rolle hvor gamle de er eller om de har spilt i Eliteserien tidligere. Er flere unge som aldri har spilt i Eliteserien i år som presterte veldig bra.
          Sant, men Øde har vi ventet på i mange år nå. Han har jeg mer eller mindre gitt opp. Tobias må vise mer enn i korte glimt, Uranik og Eskil er store talenter, men vi kan ikke forvente at de skal slå til og være stabile i Eliteserien. Vi kan selvfølgelig håpe, men ikke mer enn det. Jeg ser ikke svart på det, men Trygvi var den jeg virkelig ville ha med videre ved siden av Kairinnen og Matthew. Den nærmeste måneden blir viktig for Geir og Simon. Med vår lommebok er det begrenset hva vi kan forvente av signalsigneringer, men regner med at det skjer masse i kulissene som vi ikke vet om.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2288

            Slik det ser ut pdd er vi tidenes dumpekandidat. Men det har skjedd mer enn èn gang at når lag er i en slik posisjon så tar de mer uerfarne/uskrevne spillerne ansvar.
            Synd med Tryggvi. Han har hatt et par spektakulrære mål men ikke vært outstanding, men absolutt godkjent. Allikevel ingen krise at han reiser bortsett fra at nå må
            Mesfin&co brukte tid på å finne en erstatter på den plassen også. Begynner å bli mange sentrale plasser å fylle. Jeg tipper de satser på å få med Krogstad og Mathew for
            kontinuitetens skyld.
            En faktor som kan telle for oss i positiv retning er at nå er vi ikke lenger laget som aldri rykka ned.Kommer til å bli sett på som Lyn Skiklubb. Og kanskje noe agg andre lag/supportere
            hadde mot oss pga kælk, mæl, corner etc ikke er så heftig lenger. Ikke misforstå, det er deilig å være forhatt innen fotball, men i året som kommer trenger vi alle mulig slækk vi kan få, tror jeg

            Kommentar

            • hthaug
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 402

              Tviler på om Krogstad er med videre, og om Matthew ikke er med videre så blir det et helt nytt lag som skal komponeres og spilles inn før seriestart. Bakke & Co skal få litt å gjøre.

              Ønsker dere en riktig God jul og håper det kommer noen virkelige overraskelser om ikke lenge.

              Kommentar

              • Sailor Man
                Moderator
                • Jun 2007
                • 1328

                Opprinnelig skrevet av kunden
                Slik det ser ut pdd er vi tidenes dumpekandidat. Men det har skjedd mer enn èn gang at når lag er i en slik posisjon så tar de mer uerfarne/uskrevne spillerne ansvar.
                Synd med Tryggvi. Han har hatt et par spektakulrære mål men ikke vært outstanding, men absolutt godkjent. Allikevel ingen krise at han reiser bortsett fra at nå må
                Mesfin&co brukte tid på å finne en erstatter på den plassen også. Begynner å bli mange sentrale plasser å fylle. Jeg tipper de satser på å få med Krogstad og Mathew for
                kontinuitetens skyld.
                En faktor som kan telle for oss i positiv retning er at nå er vi ikke lenger laget som aldri rykka ned.Kommer til å bli sett på som Lyn Skiklubb. Og kanskje noe agg andre lag/supportere
                hadde mot oss pga kælk, mæl, corner etc ikke er så heftig lenger. Ikke misforstå, det er deilig å være forhatt innen fotball, men i året som kommer trenger vi alle mulig slækk vi kan få, tror jeg
                Ta det med ro! Vi kommer til å hente nok spillere til at det blir urealistisk høye forventninger i år også. Og - de vi har mista til nå er ikke spillere vi kan forvente at skulle dratt lasset til neste år. Av de med utløpt kontrakt er jeg mest spent på hva som skjer med Björn og Mathew.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3344

                  Mathew, Krogstad og Bjørn bør være de neste som blir avklart. Dersom ingen av dem er med videre, så må Mesfin virkelig jobbe. Mathew var avgjørende i ryddejobben foran forsvaret, og Krogstad tok løpene som lagde plass til andre. Ikke de mest sexy spillerne, men helt vitale for at laget skulle fungere. Bjørn burde det også være gode muligheter siden han kom allerede i år, og med en god oppkjøring bør være førstevalget. Krogstad bør også være mulig å forlenge. Selv Mathew som var så desperat etter å komme seg vekk ble ut året, så jeg ser det ikke som helt utelukket at han kan bli med videre.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9370

                    Nå er ikke jeg Matthew-fan (Europas dårligste skuddfot), men han er uten tvil viktigst å få med videre.

                    Lennartsson og Helsingborg lurer i sivet eller hva det var?

                    Kommentar

                    • OptimistFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2008
                      • 462

                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Nå er ikke jeg Matthew-fan (Europas dårligste skuddfot), men han er uten tvil viktigst å få med videre.

                      Lennartsson og Helsingborg lurer i sivet eller hva det var?
                      Vet ikke hvor det kommer fra, men han har å holde seg borte fra våre spillere. Lennartsson skylder oss en god del allerede om han ikke skal komme og stjele spillere i tillegg.

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1211

                        Opprinnelig skrevet av OptimistFugl

                        Vet ikke hvor det kommer fra, men han har å holde seg borte fra våre spillere. Lennartsson skylder oss en god del allerede om han ikke skal komme og stjele spillere i tillegg.
                        Ingen fare. Det er Elfsborg som har vist interesse for Matthew. Helsingborg rykket ned fra Allsvenskan i år så tror ikke de står så høyt på lista til Matthew.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3146

                          Mye rykter om dagen, men det går mest på spillere ut og ikke inn.Pr i dag har et lag som ikke er godt nok for Eliteserien blitt svekket ytterligere. Har vi kontroll på situasjonen mon tro?

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9370

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Mye rykter om dagen, men det går mest på spillere ut og ikke inn.Pr i dag har et lag som ikke er godt nok for Eliteserien blitt svekket ytterligere.
                            Velger å se på det som at vi går spennende tider i møte!

                            ​​​​(men du har rett da)

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2288

                              Får prøve å hanke inn Mannsverk fra Sogndal ettersom de ikke rykka opp.

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3954

                                Opprinnelig skrevet av kunden
                                Får prøve å hanke inn Mannsverk fra Sogndal ettersom de ikke rykka opp.
                                Kunne kanskje ha vært bra det, men jeg er redd vi kan glemme norske spillere som ses på som attraktive. Ikke har vi økonomi til å konkurrere og vi har definitivt ikke markedsført oss med sprudlende spill heller denne sesongen! Skal vi ha noen sjanse til å hente gode spillere, tror jeg vi enten må være spesielt flinke til å finne dem i lavere divisjoner eller finne dem lenger øst i Europa.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Sailor Man
                                  Moderator
                                  • Jun 2007
                                  • 1328

                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                  Kunne kanskje ha vært bra det, men jeg er redd vi kan glemme norske spillere som ses på som attraktive. Ikke har vi økonomi til å konkurrere og vi har definitivt ikke markedsført oss med sprudlende spill heller denne sesongen! Skal vi ha noen sjanse til å hente gode spillere, tror jeg vi enten må være spesielt flinke til å finne dem i lavere divisjoner eller finne dem lenger øst i Europa.
                                  Er redd du har rett i det - Mannsverk er et av de største talentene i landet, skal vi få tak i sånne spillere de nærmeste årene, må de komme fra akademiet.

                                  Kommentar

                                  • sigurdsen
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 1817

                                    Dragsnes klar ifølge Eurosport.

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2288

                                      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                      Dragsnes klar ifølge Eurosport.

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1211

                                        Hvis det medfører riktighet så går Dragsnes selvfølgelig rett inn på laget men om han er noe bedre enn de som har forlatt skuta er jeg ikke sikker på.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Dragsnes og SKM på venstreback beste år da? Blir spennende å se hvor Baccay drar. Håper han finner en klubb der han blir satsa på og kan ta de neste stegene.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎