Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3954

    Joacim Jonsson har LSK på 5.plass, bak Bodø/Glimt, Rosenborg, Viking og Molde.

    JONSSONS KAMIKAZE-TIPS: SLIK ENDER ELITESERIEN 2022

    Kruttrøyken etter en dramatisk medaljekamp og nedrykksstrid har ikke lagt seg ennå, men VGs fotballekspert Joacim Jonsson stikker hodet frem allerede og spår hvordan Eliteserien ender neste sesong.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1385

      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

      Har ikke sikre opplysninger om hvordan det virkelig var i starten av Mesfins periode i jobben. Men jeg har mer enn en mistanke om at han ikke fikk lov til å jobbe selvstendig i starten. Jo varmere han har blitt i trøya, jo mer selvstendig handlingsrom har han fått. Så jeg er ikke sikker på at man skal dømme ham for hardt når det gjelder den første tida.

      For øvrig er jo de mest vellykkede organisasjonene innen de fleste bransjer de som får til et godt teamwork! Hvis det var Mesfin som fikk til å hente Bakke, må man i høyeste grad berømme ham for det. Jobben med akademiet ser jo også i høyeste grad ut til å bære frukter.
      Det tok jo to og et halvt år fra han tok over til vi rykket ned, jeg tror ikke noe på at han var vingeklippet i denne perioden. Overgangstaktikken virket å være at hvis man var gammel nok og hadde et visst antall kamper på akseptabelt nivå, så var det en spiller for oss - noe som kombinert med lite kroner i kassa gjorde at vi satt igjen med en haug middelmådige eller dårlige spillere, uten potensial for utvikling eller videresalg - dette samsvarer med Mesfin sine uttalelser til RB om hvordan han jobbet med å scoute spillere, og gjenspeilet seg også i troppen i 2019. De få gangene han satset yngre, bommet han. Det ble ikke akkurat stor sportslig suksess eller mye penger i kassa av Ødemarksbakken, Ayagwa, Ezeh, Moses, Igonen mv.

      Skal man gi Mesfin en stor del av æren for at vi hentet Bakke, får vi gi han like mye av skylda for at vi hentet Lennartsson.

      Med fokus, endringsvillighet og hard jobbing er det mulig å utvikle seg - både som fotballspiller og f.eks. sportssjef. Det ser Mesfin ut til å ha lyktes med, og det skal han ha skryt for! Fortiden er det umulig å gjøre noe med, i motsetning til hva som skal skje fremover. Og jeg mener Mesfin er rett mann for oss i dag. Likevel er det ingen grunn til å være historieløse.

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2109

        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Joacim Jonsson har LSK på 5.plass, bak Bodø/Glimt, Rosenborg, Viking og Molde.

        JONSSONS KAMIKAZE-TIPS: SLIK ENDER ELITESERIEN 2022

        https://www.vg.no/sport/fotball/i/dn...iteserien-2022
        En kan si hva en vil om Joachim Jonsson.
        Men han har den siste tida vært veldig posetiv til LSK og KFL . Så det heter vel ( i alle fall for oss) at all pr er god pr

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1328

          Håper vi kan bruke noen av penga vi får fra salgene til å ansette en speider. Der er det en potensielt stor gevinst, samt at det vil avlaste Simon.

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2046

            Opprinnelig skrevet av BD

            Det tok jo to og et halvt år fra han tok over til vi rykket ned, jeg tror ikke noe på at han var vingeklippet i denne perioden. Overgangstaktikken virket å være at hvis man var gammel nok og hadde et visst antall kamper på akseptabelt nivå, så var det en spiller for oss - noe som kombinert med lite kroner i kassa gjorde at vi satt igjen med en haug middelmådige eller dårlige spillere, uten potensial for utvikling eller videresalg - dette samsvarer med Mesfin sine uttalelser til RB om hvordan han jobbet med å scoute spillere, og gjenspeilet seg også i troppen i 2019. De få gangene han satset yngre, bommet han. Det ble ikke akkurat stor sportslig suksess eller mye penger i kassa av Ødemarksbakken, Ayagwa, Ezeh, Moses, Igonen mv.

            Skal man gi Mesfin en stor del av æren for at vi hentet Bakke, får vi gi han like mye av skylda for at vi hentet Lennartsson.

            Med fokus, endringsvillighet og hard jobbing er det mulig å utvikle seg - både som fotballspiller og f.eks. sportssjef. Det ser Mesfin ut til å ha lyktes med, og det skal han ha skryt for! Fortiden er det umulig å gjøre noe med, i motsetning til hva som skal skje fremover. Og jeg mener Mesfin er rett mann for oss i dag. Likevel er det ingen grunn til å være historieløse.
            Det du skriver her synes jeg faktisk er litt historieløst. Vi var i en helt annen situasjon da Mesfin begynte. Det var begrenset vilje hos trenere til å satse på unge spillere. Vi levde hele tiden med kniven på strupen, hvor det måtte gjøres avveininger mot kortsiktige resultater. Det vi ser nå er også et resultat av en langsiktig satsing. Det tar tid å bygge opp et akademi. Da Mesfin begynte var vi blant de dårligste i landet på egenutvikling. Blant de unge du nevner var det kun en flopp, Ayagwa. Ezeh var ikke god nok, men heller ingen flopp. De tre siste er helt brukbare spillere som bare ikke klarte å ta det siste steget hos oss. Jeg tror heller ikke at Mesfin var bevisst vingeklippet, men det er ikke unaturlig at han får mer tillit med årene. Uansett har også treneren sitt å si for hva det scoutes etter, og økonomien legger føringer for hva som kan hentes. Mesfin skal selvfølgelig også kunne kritiseres for feilanskaffelser, men den siste tiden har vel suksessraten vært sensasjonelt god.

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1385

              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

              Det du skriver her synes jeg faktisk er litt historieløst. Vi var i en helt annen situasjon da Mesfin begynte. Det var begrenset vilje hos trenere til å satse på unge spillere. Vi levde hele tiden med kniven på strupen, hvor det måtte gjøres avveininger mot kortsiktige resultater. Det vi ser nå er også et resultat av en langsiktig satsing. Det tar tid å bygge opp et akademi. Da Mesfin begynte var vi blant de dårligste i landet på egenutvikling. Blant de unge du nevner var det kun en flopp, Ayagwa. Ezeh var ikke god nok, men heller ingen flopp. De tre siste er helt brukbare spillere som bare ikke klarte å ta det siste steget hos oss. Jeg tror heller ikke at Mesfin var bevisst vingeklippet, men det er ikke unaturlig at han får mer tillit med årene. Uansett har også treneren sitt å si for hva det scoutes etter, og økonomien legger føringer for hva som kan hentes. Mesfin skal selvfølgelig også kunne kritiseres for feilanskaffelser, men den siste tiden har vel suksessraten vært sensasjonelt god.
              Vi lyktes bedre før Mesfin kom, tross like trange tider, så den historieversjonen der funker ikke på meg. Under Mesfin satset man kortsiktig og rykket likevel ned - den eneste unge som fikk godt med spilletid i starten var Maric, og han eide ikke klubben en gang. Vi solgte oss til fant, rett og slett. Tidligere traff vi på talentene vi hentet og ga dem spilletid, det skjedde ikke under Mesfin i starten.

              Uansett - fint at man er enige om at Mesfin får ta et ansvar for både det som har gått galt og det som har gått bra. Faktum er at vi rykket ned i 2019, 2,5 år etter at han tok over jobben som ansvarlig for det sportslige, og det er lett å se hva som ble gjort galt i denne perioden. Også er jeg enig i at vi har gjort mye veldig bra på overgangsmarkedet siste halvannet året, og jeg mener som sagt at Mesfin er rett mann for oss i dag. Det er ikke ulovlig å ha en annen oppfattelse av historien, men for min del er det et mysterium at ikke flere er negative til jobben som ble gjort av Mesfin i årene før nedrykket. At lokalpressen har vært mer opptatt av å være kompis enn å føre kritisk journalistikk er nok mye av forklaringen på at det er slik.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2288

                Får ikke erstattet en målscorer av det kaliberet men det er neppe målsettingen. Det må være å få inn spillere og perfeksjonere spillerstilen slik at flere spillere kommer til målsjanser.
                Sesongen som var, eller TLOs solo-berserkergang, minner meg om tiden med Diallo. Der vi, satt på spissen, tuppet ballen i hans retning og satset på at han fikset biffen, Noe han ofte gjorde. Ikke ulikt miniputt fotball der han driblet av en skokk forsvarspillere eller løp lekende lett fra de før ballen satt i garnet.
                Gøy å se på men man vi bli sårbare. Men skal vi stabilisere oss blant topp 6 må vi ha en langsiktig plan. Kult med en mega-getter, men feilslått å satse på det (dagsform, skader, salg ...)

                Når det gjelder spillerlogistikken inn så har det inntil nå vært basert på hva som er tilgjengelig i markedet og hva vi har råd til. Ikke hvor spillerne kan passe inn (eller slik har det virket).
                Nå som systemet virker sementert er det forhåpentligvis lettere å unngå bommerter. Lakmustesten blir om Tokstad kommer inn. Var keen på han for et par år siden, men nå er han eldre og damaged goods eherm ... kan selvsagt så en ny renessanse men ser heller en annen komme uten at jeg kommer på noen bedre (som heldigvis ikke er min jobb, men blir gjerne positivt overaska)

                Kommentar

                • Sailor Man
                  Moderator
                  • Jun 2007
                  • 1328

                  Foreløpig ser spillerlogistikken lovende ut med Adams og sannsynligvis Rösler inn. Begge er spillere med stort potensial, men vi kan ikke forvente at noen av dem hever førsteelleveren med en gang.

                  Med Knudsen, DG og ikke minst Lehne ut er vi uten tvil svekka. Lehne blir umulig å erstatte, og jeg tror uansett ikke vi kan kjøpe oss inn i tetstriden i ES neste år. Fokus må være på å forbedre grunnspillet og relasjonene våre og krysse fingra for at unggutta tar ytterligere steg neste år - her er det først og fremst Svendsen jeg forventer tar steget til å bli et topp eliteseriespiller, men også at Mathisen tar steg og stabiliserer seg på et høyere nivå. Så får vi også håpe at det fortsetter å gro godt blant juniorene, særlig Bergum og Seferi er spillere som kan utfordre i 2022.

                  Det mest spennende blir å se hva Simon trekker opp av hatten på spissplass - Ujah og Gulbrandsen er begge nevnt, men særlig sistnevnte er en helt annen spillertype enn TLO.

                  Kommentar

                  • armykanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 736

                    Jeg tror helt ærlig det bare er å glede seg til 2022. Tenk hva Mesfin har dratt opp av hatten med svært lite midler. Nå har vi plutselig litt å rutte med. Tipper Mesfin har hatt spillere på blokka som før ikke har vært aktuelle pga mangel på penger, som nå plutselig er blitt aktuelt.

                    I tillegg til alt som allerede gror, så tror jeg vi uten tvil kommer til å se enda bedre ut til neste år, enn i år.

                    Legger penga på at neste års overraskelse blir Mathisen. Et år rikere med erfaring, og litt ekstra trening på styrkerommet, så tror jeg han blir livsfarlig.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3146

                      Opprinnelig skrevet av armykanari
                      Legger penga på at neste års overraskelse blir Mathisen. Et år rikere med erfaring, og litt ekstra trening på styrkerommet, så tror jeg han blir livsfarlig.
                      Slett ikke umulig at det tipset går inn, men det skal til mer enn litt styrketrening. Enten det, eller så kan han bli så kjapp at han glir unna, har funka før det!

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9370

                        Ser rundt omkring at folk skal ha inn én spiller som skal erstatte måla til Lehne.

                        Men jeg trur måla hasses blir erstatta av flere spillere.

                        Bare Åsen bør skåre 10.

                        Som kaptein (IMO!) må han pålegge seg sjøl å ikke være så jævla i avslutningsfasen og heller bare chille ballen i nettet.

                        Ranger, med huet mer på plass, kan også nå tosiffra. Panikk og lompe rett på keeper byttes bare ut med plassering ned ved stolpen.

                        Så er det bare for fler å ta utfordringa!


                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3349

                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Ser rundt omkring at folk skal ha inn én spiller som skal erstatte måla til Lehne.

                          Men jeg trur måla hasses blir erstatta av flere spillere.

                          Bare Åsen bør skåre 10.

                          Som kaptein (IMO!) må han pålegge seg sjøl å ikke være så jævla i avslutningsfasen og heller bare chille ballen i nettet.

                          Ranger, med huet mer på plass, kan også nå tosiffra. Panikk og lompe rett på keeper byttes bare ut med plassering ned ved stolpen.

                          Så er det bare for fler å ta utfordringa!

                          Tror også at fler spillere vil melde seg på neste sesong. Vetle avsluttet sesongen med et par fine, og også enig i at Åsen og Ranger/Edh kan putte flere. På generelt grunnlag bør stort sett alle score mer. Årets sesong har vært merkelig i at Lehne har scoret så stor andel av totalen.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4304

                            Her tror jeg det kommer 2-3 mann på plass før gutta møtes på trening i midten av januar i tillegg til minst en afrikaner på prøvespill fra M&B sin speidertur i sommer. Blir ulidelig spennende å følge en Sportsklubb med penger på bok!

                            Kommentar

                            • Sailor Man
                              Moderator
                              • Jun 2007
                              • 1328

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Ser rundt omkring at folk skal ha inn én spiller som skal erstatte måla til Lehne.

                              Men jeg trur måla hasses blir erstatta av flere spillere.

                              Bare Åsen bør skåre 10.

                              Som kaptein (IMO!) må han pålegge seg sjøl å ikke være så jævla i avslutningsfasen og heller bare chille ballen i nettet.

                              Ranger, med huet mer på plass, kan også nå tosiffra. Panikk og lompe rett på keeper byttes bare ut med plassering ned ved stolpen.

                              Så er det bare for fler å ta utfordringa!

                              Det har du helt rett i. Det er helt urealistisk å hente noen som scorer 20+ mål. Likevel er salget en katastrofe sportslig. Det blir utrolig vanskelig å gjenskape fjoråret uten vår beste spiller.

                              Kommentar

                              • Aderyn
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Dec 2020
                                • 133

                                Skal vi se salget på den lyse siden er det ekstremt usannsynlig at Lehne ville scoret i nærheten av det han gjorde i år igjen. Jeg tipper han hadde putta ca 15 mål i 2022, og det ville vært bra. Hente en ny spiss som scorer minst 11-12 mål bør være mulig, så får man håpe på at uttellingen til resten av laget blir noe bedre. Spesielt kantspillerne. Om Helland holder 20-25 kamper har vi hvert fall 6-7 mål der som vi ikke har hatt i år. Summen vi får for Lehne er elendig men jeg er noe mer positiv til tapet sportslig enn de fleste andre kanskje er. Må huske å se det i lys av hvordan Lehne ville prestert i 2022 for oss, ikke hvordan han har gjort det i år for det ville vært umulig å gjøre igjen uansett.

                                Kommentar

                                • lsk_rob
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2016
                                  • 139

                                  Opprinnelig skrevet av Aderyn
                                  Skal vi se salget på den lyse siden er det ekstremt usannsynlig at Lehne ville scoret i nærheten av det han gjorde i år igjen. Jeg tipper han hadde putta ca 15 mål i 2022, og det ville vært bra. Hente en ny spiss som scorer minst 11-12 mål bør være mulig, så får man håpe på at uttellingen til resten av laget blir noe bedre. Spesielt kantspillerne. Om Helland holder 20-25 kamper har vi hvert fall 6-7 mål der som vi ikke har hatt i år. Summen vi får for Lehne er elendig men jeg er noe mer positiv til tapet sportslig enn de fleste andre kanskje er. Må huske å se det i lys av hvordan Lehne ville prestert i 2022 for oss, ikke hvordan han har gjort det i år for det ville vært umulig å gjøre igjen uansett.
                                  Jeg er også der at jeg trolig er litt mer positiv til salget enn mange andre her. Skulle gjerne hatt inn mer penger, men når det ikke er interesse fra større ligaer så blir det dessverre ikke sånn. De betaler ofte høye lønninger i Asia/Midtøsten, men ikke høye overgangssummer, Pellegrino ble jo solgt for ca. halvparten av det vi fikk for TLO ifjor, han hadde som kjent også hatt en "kanonsesong" i forkant av salget. Dessuten er TLO 30 år og hadde 1 år igjen av kontrakten sin, heller ikke de beste kortene på hånda når det gjelder spillersalg.

                                  Jeg håper flere spillere klarer å "steppe opp" målproduksjonen neste år nå som TLO er borte, det er også noe jeg tror kommer til å skje da flere må ta ansvar for scoringene og at vi må spille på en litt annen måte uten TLO. Det blir spennende å se hvem som erstatter han, men klarer vi å få inn en spiss som kan gi oss 10-15 mål så er det høyst godkjent såfremt flere "stepper opp" med scoringer. Gjermund Åsen kunne fort ha nærmet seg tosifret antall scoringer iår med tanke på hvor mange store sjanser han har brent.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4304

                                    Opprinnelig skrevet av lsk_rob

                                    Jeg er også der at jeg trolig er litt mer positiv til salget enn mange andre her. Skulle gjerne hatt inn mer penger, men når det ikke er interesse fra større ligaer så blir det dessverre ikke sånn. De betaler ofte høye lønninger i Asia/Midtøsten, men ikke høye overgangssummer, Pellegrino ble jo solgt for ca. halvparten av det vi fikk for TLO ifjor, han hadde som kjent også hatt en "kanonsesong" i forkant av salget. Dessuten er TLO 30 år og hadde 1 år igjen av kontrakten sin, heller ikke de beste kortene på hånda når det gjelder spillersalg.

                                    Jeg håper flere spillere klarer å "steppe opp" målproduksjonen neste år nå som TLO er borte, det er også noe jeg tror kommer til å skje da flere må ta ansvar for scoringene og at vi må spille på en litt annen måte uten TLO. Det blir spennende å se hvem som erstatter han, men klarer vi å få inn en spiss som kan gi oss 10-15 mål så er det høyst godkjent såfremt flere "stepper opp" med scoringer. Gjermund Åsen kunne fort ha nærmet seg tosifret antall scoringer iår med tanke på hvor mange store sjanser han har brent.
                                    Brauten var marginer unna 7-8 mål, og det på ganske så få minutter. Så farlig ut nesten hver gang han spilte. Jeg tror han vil få en meget godkjent sesong hos oss dersom han får sjansen, eventuelt en kanonsesong for Start dersom han lånes ut dit. Tar en råsjans og gjetter at han kommer til å herje i ES 2023 uansett hva utfallet skulle bli denne sesongen.

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2046

                                      Opprinnelig skrevet av Aderyn
                                      Skal vi se salget på den lyse siden er det ekstremt usannsynlig at Lehne ville scoret i nærheten av det han gjorde i år igjen. Jeg tipper han hadde putta ca 15 mål i 2022, og det ville vært bra. Hente en ny spiss som scorer minst 11-12 mål bør være mulig, så får man håpe på at uttellingen til resten av laget blir noe bedre. Spesielt kantspillerne. Om Helland holder 20-25 kamper har vi hvert fall 6-7 mål der som vi ikke har hatt i år. Summen vi får for Lehne er elendig men jeg er noe mer positiv til tapet sportslig enn de fleste andre kanskje er. Må huske å se det i lys av hvordan Lehne ville prestert i 2022 for oss, ikke hvordan han har gjort det i år for det ville vært umulig å gjøre igjen uansett.
                                      Veldig enig med deg her. Selv om TLO forbedret seg på noen punkter fra tidligere sesonger, så er det også noe med at selvtillit skaper stang-inn. Som du påpeker, og som jeg også tidligere har skrevet, vi må erstatte målene som han uansett ikke ville laget neste sesong (men som han laget i år) Dette må skje fra de andre spillerne. I tillegg skal vi altså ha inn en erstatter for TLO, som forhåpentligvis kan bidra med tosifret.

                                      En ting som fasinerer meg er hvor lite man snakker om Adams. Han er altså ikke kjøpt inn for å erstatte TLO, altså er han enten tiltenkt å være første-erstatter på bekostning av Braut, eller at han skal spille kant. Åsen er vel selvskreven så lenge han er skadefri. På høyresiden snakker man om Tobias, Ulrik og Pål Andre. Hva med Adams?

                                      Mitt tips på spillere som kommer til å score mer enn de gjorde i 2021:
                                      - Åsen: 5 mål. Ikke 10. På 145 kamper for TIL og RBK på øverste nivå har han scoret 13 mål...
                                      - Edh: 3-5 mål. Han kommer til sjanser, og vil komme til flere av dem neste sesong
                                      - Ranger: 3-5 mål. Kommer til en god del sjanser
                                      - Helland: 3-5 mål (hvis han spiller 15 kamper)
                                      - Kairinnen: 3-5 mål (har hatt 2 stangskudd og en del andre brente sjanser)
                                      - Adams og Braut: Avhengig av spilletid/utlån og posisjon: Til sammen 10 hvis begge blir i klubben og får regelmessig spilletid. Adams 10 alene hvis han får midtspiss-rollen
                                      - Mathisen: 2-3 mål
                                      - Tobias: 2-5 mål (potensiale for mer enn det hvis han får spille fast)
                                      - TLO-erstatter: (hvis ikke Adams ender opp med plassen) 8-12 mål

                                      Spillere i stallen som vil score færre:
                                      - Petterson, forhåpentligvis blir han ikke nr. 2 på toppscorerlista vår neste år.

                                      Spilleres som er borte
                                      - TLO, DG til sammen 28 mål som må erstattes av nye og nåværende spillere

                                      Alt i alt bør det være mulig å score minst like mange mål som i år, bare fordelt på flere spillere.

                                      Største usikkerhetsmoment er selvfølgelig midtspissrollen og høyre kant. (gitt samme spillesystem som i år) Jeg ville tro at Adams er tiltenkt en plass i 11-eren uten at man skal ta det for 100% sikkert. Får man en direkte erstatter for TLO bør man være styrket på scoringsfronten, med mindre Adams blir "mr. x" sin innbytter.

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2046

                                        Opprinnelig skrevet av G-Man

                                        Slett ikke umulig at det tipset går inn, men det skal til mer enn litt styrketrening. Enten det, eller så kan han bli så kjapp at han glir unna, har funka før det!
                                        Vil påstå at det verste Ulrik kan gjøre er "Mye styrketrening". Han må få på seg noe mer muskler, men overdriver han vil det fort fjerne nettopp det som har vært hans forse. Holder mer på å videreutvikle hans evne til å gli unna. Det er grenser for hvor mye han tilfører med å få en haug med frispark rundt midtstreken. 3 målsettinger for Ulrik:

                                        1. Litt sterkere i kroppen, men ikke på bekostning av smidighet og eksplosiviteten
                                        2. Gli unna - ikke bare taklingen, men fellingen
                                        3. Hvis alt annet svikter, bli felt lenger opp i banen

                                        Kommentar

                                        • Lars Henrik Dahl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2020
                                          • 2046

                                          Opprinnelig skrevet av armykanari
                                          Jeg tror helt ærlig det bare er å glede seg til 2022. Tenk hva Mesfin har dratt opp av hatten med svært lite midler. Nå har vi plutselig litt å rutte med. Tipper Mesfin har hatt spillere på blokka som før ikke har vært aktuelle pga mangel på penger, som nå plutselig er blitt aktuelt.
                                          Jeg håper og tror at vi fortsatt skal være forsiktig med pengene. Salget av Knudsen gir oss muligheten til å hente noe av Ogbu-kaliber som vi ellers ikke ville klart uten støttespillere. 1-2 klassespillere eller stortalenter ville vært velkomment, men ikke på bekostning av økonomien. Da tar det 2 år, så er vi i trøbbel igjen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎